Last news in Fakti

10 Март, 2021 11:25 3 794 17

Hyundai показа най-мощната Kona

  • hyundai-
  • kona-
  • kona n

Hyundai Kona N направи дебют в предпремиерни снимки

Hyundai показа най-мощната Kona - 1
Снимки: Hyundai

Hyundai обнови Kona за моделната 2021 година, а ето че днес от компанията показаха част от дизайна на най-мощната версия на модела. Kona N ще се предлага на пазара от 2022 година, а по-всичко личи, че колата е готова и ще видим официален дебют в следващите седмици.

Hyundai показа най-мощната Kona

Разликите със стандартния модел можем да видим в решетката и предната броня, които имат за цел да придадат по-агресивен вид на кросоувъра, а червени акценти можем да открием в долната част на праговете и двете брони.

Задницата се отличава с нов дифузьор, както и със спойлер над стъклото с вграден триъгълен стоп в средата. Впечатление правят и накрайниците на ауспусите, които са два на брой, но са с доста голям диаметър.

Hyundai показа най-мощната Kona

Моделът получава и джанти със специален дизайн и по-голям размер, а по-големи спирачки и променено окачване също ще бъдат част от промените спрямо стандартната Kona.

Hyundai показа най-мощната Kona

За сега знаем, че под капака ще открием 2.0-литров бензинов мотор, който трябва да генерира около 280 конски сили и 350 нютон метра, а скоростната кутия ще е автоматична с 8 предавки и двоен съединител. Както споменахме и по-рано, очакваме официална премиера в следващите седмици, както и повече информация за спортния кросоувър.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ценител

    24 9 Отговор
    Много е готина !
  • 2 Честито

    17 8 Отговор
    Добре-бива. Щом не е електричка, става. Само нека "Индустриал Комерс" я пусне за продажба в България за около 25 000 ЛЕВА, ще тръгнат продажбите. Което обаче си е чиста химера. Not impossible, както казват спецовете.

    Коментиран от #13

  • 3 Рено ентусиаст

    5 41 Отговор
    Грозен бклук

    Коментиран от #5

  • 4 сектант

    11 14 Отговор
    кореец бате най-доброто - само дачия може да се доближи до него
  • 5 Деъм

    2 15 Отговор

    До коментар #3 от "Рено ентусиаст":

    Тия па кво са ри напраскали минусите сякаш не си прав
  • 6 емигрант

    24 3 Отговор
    Живея в Сащ от близо 11г тук хората масово карат Хюндай и Кия...След това са японските тойота хонда и лексус...

    Коментиран от #7

  • 7 S Class

    4 9 Отговор

    До коментар #6 от "емигрант":

    еми да - те са си робове на азия

    Коментиран от #11, #12

  • 8 ghost

    15 9 Отговор
    Хюндай и Киа са вече едни от най-добрите марки автомобили, Мога да кажа,че дори са по добри от немските щайги :)
  • 9 НЕма нужда

    12 4 Отговор
    Недейте спори кои са най-добрите ! Те отдавна са ясни ! И "корейците" не са сред тях. Но! Когато дойдем до съотношение цена/качество то те са неизменно в челото ! Подчертавам по кой показател !

    Коментиран от #17

  • 10 Моят мироглед е по-различен и отвъд ЕС

    14 4 Отговор
    Корейците продават в цял свят. Продават в региони, където продава само тойота почти монополистично, защото няма други марки с топки освен японските да навлязат в такива рискови и специфични и изключително бедни пазари. Покрили са пазари, на който немците не са стъпвали, защото са им твърде скъпи колите, твърде сложни, твърде капризни, и ще се разпаднат след 1 година екслоатация при условията където където всичко се строши и те изостави Тойота продължава да се движи още няколко десетилетия без особена поддръжка. За това корейците заслужават моето уважение.

    Коментиран от #15

  • 11 3828

    10 3 Отговор

    До коментар #7 от "S Class":

    А ти си вечния роб, най вече на своите управници. Не ми казвай, че си успял защото имаш 221 евентуално. Ако имаше 221 преди 10-12 години тогава щях да напиша едни малко-по различни думи. Но сега ти си сщуя роб както всички. И сега ще кажеш аз не съм роб. Е добре, ама си роб. Робувяш на немски автомобил. Пука ти кактв ти е автомбила. Пука ти да бъде измит всяка седмица. Пука ти да знаят съседите в отсрещната къща или по-лошо в кооперацията където живееш че ти имаш евентуално 221 а те карат пежо 206. Помисли кой е по-малко роб.
  • 12 Шекел

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "S Class":

    Напрао го утепа.
  • 13 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Честито":

    За 25х.лв ще си купиш кона с 82кс, Н-версия по-малко от 50х.лв няма да й искат. Въпреки това кона е малка кола, трудно се возят 4 възръстни с багаж, става за две деца на задната седалка и малко багаж.
    П.С.: сега погледнах ценовата им листа: най-простата Кона започва от 37х.лв, а най-мощната и премиум е 60х.лв - освен това за Н-пакет се доплаща 5х.лв. Или тази мощна версия под 70 няма да е, честито, смешни стават с тези цени.

    Коментиран от #14

  • 14 Хипогрил

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Само общественият транспорт е на сметка.Всяка кола е разход а тия втора ръка са двоен или троен разход.
  • 15 Гошко

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "Моят мироглед е по-различен и отвъд ЕС":

    Човече, евалата, каза го по-добре от всеки друг. Преди 40 години, след 2 години работа в Либия като сондьор баща се изказа по въпроса за колите, а казаното от него беше: един ден, ако можеш (това се случва през 1981-ва година) купи си японски автомобил, няма да съжаляваш. Е, прав е бил човека, послушах го и вече 13 години карам една маздичка на заветните 25 години, която обаче е перфектния автомобил за българина - непретенциозен, здрав, надежден и евтин(!) за поддръжка. Корейците вървят по пътя на японците и определено правят добри коли, които с времето ще стават все по-добри. Аз съм фен на японците и съм склонен да платя повече пари за техен автомобил, но кой знае бъдещето какво ще покаже, кой знае...

    Коментиран от #16

  • 16 Факт!

    2 8 Отговор

    До коментар #15 от "Гошко":

    Нискотехнологични японски бклуци
    На никой не му трябва да кара една и суща кола доживот
  • 17 Еммм

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "НЕма нужда":

    Че то това съотношение цена/качество не е ли най важно за нас