По време на фективала на скоростта в Гудууд, който ще се проведе в Англия от 1 до 3 юли, японската компания Nissan ще се опита да постави два доста необичайни рекорда. Автомобилите, които ще участват в тях, са електрическия Leaf и малкият кросоувър Juke.
Електромобилът ще има за цел да постави нов рекорд за най-бързо изкачване по наклон на заден ход. За целта японските специалисти са пренастроили електрониката на електрическата кола и са премахнали ограничителите й. По думи на инженери от компанията Leaf ще може да се движи назад със скорост от 145 км/ч.
Автомобилът с повишена проходимост Juke пък ще се опита, отново по наклон, да измине най-дългото разстояние на две колела. Компактният кросоувър ще бъде управляван от каскадьора Тери Грант, който ще прави опити за изкачване на хълма в Гудууд през всичките дни от фестивала.
24 Юни, 2011 11:03 6 492 31
Nissan гони два необичайни рекорда
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 koko
16:03 08.09.2011
2 Ники
16:03 08.09.2011
3 Дошо
Коментиран от #13
16:03 08.09.2011
4 16
Коментиран от #5
16:03 08.09.2011
5 Дошо
До коментар #4 от "16":
Я обясни какво е филосовКоментиран от #25
16:03 08.09.2011
6 PlimP
16:03 08.09.2011
7 Niko
Коментиран от #10
16:03 08.09.2011
8 GERMANY
Коментиран от #19
16:03 08.09.2011
9 golemia
16:03 08.09.2011
10 aha
До коментар #7 от "Niko":
Еее онзи ококорения фиат трудно ще го бутнат.Явно италианците са наистина много добри в дизайна-както най-красив така и най-грозен могат да направят.Коментиран от #11
16:03 08.09.2011
11 ________
До коментар #10 от "aha":
http://auto-catalog.net/images/f1/big3281.jpg za taq grozotiq li govori616:03 08.09.2011
12 Гост
Коментиран от #14, #16
16:03 08.09.2011
13 jikata
До коментар #3 от "Дошо":
пак си стоял много на слънце моето мом4е ,или си си одарил главата някъде в школото, ама надежда има ще пораснеш--- А ДОТОГАВА КА4ВАИ СЕ ВЪВ ВЪОБРАЖАЕМИЯТ НИСАН И ДА НЕТИ ПУКА16:03 08.09.2011
14 3
До коментар #12 от "Гост":
Не казвам , че двигател на 280000 хил може да е в добро състояние , но е възможно същия тип двигател на 180000 да е тотално здал багажа. Има значение също кой и как го поддържа и кара, така че явно имаш съвестен клиент със спокоен десен крак :)16:03 08.09.2011
15 user
16:03 08.09.2011
16 user
До коментар #12 от "Гост":
Момченце - темите в стил "моят Москвич на втора" са в раздел Фантастика за малолетни ! Такива като теб с двигатели на по 280 К без "грам износване" хлапетата ги четат преди заспиване - първо си поглеждат жълтата щайгичка, после четат твоите шеги и запсиват доволни, че колите им са вечни ! Не забравяй да посетиш сервиза - японските нямат нужда от голям километраж, за да се развалят - чисто нови висят по сервизите зарди дефекти ! Нямало износване ха ха - хем евтини, хем качествени, хем не се износват - какъв си хитрец ... победил си живота с това откритие !Коментиран от #21
16:03 08.09.2011
17 520 zender
16:03 08.09.2011
18 user1
16:03 08.09.2011
19 ппп
До коментар #8 от "GERMANY":
няма бате няма само БМВ-та са шампиони по пътищата ама никои не ги е виждал,даи малко факти ако имаш да подкрепиш твърденията си,иначе оставаш в сферата на ,,бързия разказ,,16:03 08.09.2011
20 Leo
16:03 08.09.2011
21 БУЛГАРИН
До коментар #16 от "user":
Ти виждал ли си разглобен двигател? Японските автомобили ,особено произведените през 90-те ,са най-издръжливите .Пробег от 300 000 - 400 000 е нещо нормално. Когато един ГОЛФ или ПАСАТ ги направят,тогава ще получиш от умрял писмо.16:03 08.09.2011
22 Деян
16:03 08.09.2011
23 ГОСТз
16:03 08.09.2011
24 offf
16:03 08.09.2011
25 jikata
До коментар #5 от "Дошо":
дишко като видищ зора докладваш на коментаторите ли16:03 08.09.2011
26 obiknoven
Коментиран от #27
16:03 08.09.2011
27 golemia
До коментар #26 от "obiknoven":
kakvo uvajenie da ne ti dava gospod da se blasnesh niakoia iaponska kola a po otnoshenie na naie golemia proizvoditel neznam zashto vseki gleda kolko koli sa proizveli a nikoi ne kazva kolko sa iztegleni ot pazara koito iska da si gi uvajava i podchita tezi koli az ne moga da vidia nito vanshen vid nito neshto otvatre mi haresva vsichko skartza i se pravi ot evtini plastmasi16:03 08.09.2011
28 до ГОСТз
Няколко пъти като сме сваляли радиа от по-нови автомобили , сме се изненадвали да видим , че радиото е производство на Митсубиши.Но пак ще кажа - не превъзхождат останалите производители по качество...Сменяме ги точно толкова често , колкото и на другите...А за японските рез.части като цяло - много добри са ,но и те не са без грешка.Един куп случаи сме имали , когато дадена част дефектира , демонтира се , и -хоп -"Made in Japan"...Сещам се за божата заповед: "И не си прави кумири , и не им се кланяй"...
И японците са хора , стъпват по земята , и те могат да сгрешат...Особено често се сещам за автоматиците "AISIN Warner" - понякога се шегуваме -абе те да не са ASAN WARNER?
Между другото на авт.кутия гордо си пише "Made in Japan".
Шлицовата втулка , предаваща върт.момент към задния мост (при AWD) също е японско производство.И също се скапва често...
Също така се сещам за няколко издънки на Nippon Denso-носител на приза за "най-често сменян алтернатор в класа 120А" или "най-често повреждаш се механизъм за променливи фази на разпр.вал".И пак се сещам за радиата-особено често сменяме и на SONY...Примери има една кола...Не омаловажавам инженерния гений на японците.Но и да не ги възвеличаваме до небесата...
16:03 08.09.2011
29 gost
16:03 08.09.2011
30 ГОСТз
16:03 08.09.2011
31 4x4
16:03 08.09.2011