Last news in Fakti

24 Юни, 2011 11:03 6 492 31

Nissan гони два необичайни рекорда

  • nissan juke-
  • nissan leaf

По време на фективала на скоростта в Гудууд, който ще се проведе в Англия от 1 до 3 юли, японската компания Nissan ще се опита да постави два доста необичайни рекорда. Автомобилите, които ще участват в тях, са електрическия Leaf и малкият кросоувър Juke.

Електромобилът ще има за цел да постави нов рекорд за най-бързо изкачване по наклон на заден ход. За целта японските специалисти са пренастроили електрониката на електрическата кола и са премахнали ограничителите й. По думи на инженери от компанията Leaf ще може да се движи назад със скорост от 145 км/ч.

Автомобилът с повишена проходимост Juke пък ще се опита, отново по наклон, да измине най-дългото разстояние на две колела. Компактният кросоувър ще бъде управляван от каскадьора Тери Грант, който ще прави опити за изкачване на хълма в Гудууд през всичките дни от фестивала.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 koko

    21 1 Отговор
    Назад с 145 км си е яко постижение. Трябват и сериозни умения
  • 2 Ники

    14 0 Отговор
    На две колела с Nissan Juke... Уау
  • 3 Дошо

    5 41 Отговор
    А па на мени да ми дават ГТР ще мина на задни гуми и на заден по тая рампа за 7 секунди

    Коментиран от #13

  • 4 16

    13 5 Отговор
    На тебе каквото и да ти дадат ще си все същия дървен филосов:))

    Коментиран от #5

  • 5 Дошо

    7 6 Отговор

    До коментар #4 от "16":

    Я обясни какво е филосов

    Коментиран от #25

  • 6 PlimP

    2 1 Отговор
    Доше, ти май правиш всичко за 7 сек., половинката ти няма да е много очарована, направо хич пък и на криво пак
  • 7 Niko

    17 7 Отговор
    Този Juke на Nissan е толкова грозно нещо ,че май трябва да гонят и рекорд за най-грозен автомобил.

    Коментиран от #10

  • 8 GERMANY

    7 21 Отговор
    nqma krasiv qponski avtomobil.. nito bez6umen i komforten.. da ne govorim za dvigatelite :X.. DO Niko

    Коментиран от #19

  • 9 golemia

    3 10 Отговор
    male male to za drugo nikoga ne mogat da mapraviat rekord i zatova sa machat s takiva neobichaini prostotii da vpechatliavat glupatzite deto gi gledat. napravo sam izomen ot porednata glupost na iapontzite samo neznam koi go interesuvat tezi neshta kato realno ne mojesh da gi usashtestvish na dve gumi na zad sas 145km napravo sa genialni horata praviat rekord za nai nisak razhod i drugi harekteristiki tez kosmati jalturkovtzi gledai kakvi maloumni neshta praviat niamam dumi
  • 10 aha

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Niko":

    Еее онзи ококорения фиат трудно ще го бутнат.Явно италианците са наистина много добри в дизайна-както най-красив така и най-грозен могат да направят.

    Коментиран от #11

  • 11 ________

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "aha":

    http://auto-catalog.net/images/f1/big3281.jpg za taq grozotiq li govori6
  • 12 Гост

    10 3 Отговор
    Омг... Японски автомобил не бил комфортен или тих... А двигателите били кофти... ОМГ... Я се осъзнай бе... Кола на 280 000 км като разглобихме двигателя нямаше грам износване... Личеше му маслената решетка... Толкова запазени лагери не съм виждал... За разход на гориво да не говорим...

    Коментиран от #14, #16

  • 13 jikata

    11 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    пак си стоял много на слънце моето мом4е ,или си си одарил главата някъде в школото, ама надежда има ще пораснеш--- А ДОТОГАВА КА4ВАИ СЕ ВЪВ ВЪОБРАЖАЕМИЯТ НИСАН И ДА НЕТИ ПУКА
  • 14 3

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Не казвам , че двигател на 280000 хил може да е в добро състояние , но е възможно същия тип двигател на 180000 да е тотално здал багажа. Има значение също кой и как го поддържа и кара, така че явно имаш съвестен клиент със спокоен десен крак :)
  • 15 user

    4 16 Отговор
    Когато не могат да поставят смислен рекорд - за качество, бързина, продажби, мощност, надеждност, красота и елегатност - ще правят измислени рекорди ! Отчаяни опити да изпъкнат в нещо - ако не успеят, ще направят рекорд за най-грозна предница, най-безлични автомобили и най-неиновативна автомобилна компания - там печелят на 100 % ! От нисан не са дали нищо на света, няма и да дадат. Освен евентуално рекорда за движение на задна и за каране на две колела - трогателно ха ха като не могат друго сериозно - това ще се мъчат да постигнат ! Наистина е много трудно да се намери по-безлична и посредствена фирма произвеждаща МПС от нисан !
  • 16 user

    4 15 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Момченце - темите в стил "моят Москвич на втора" са в раздел Фантастика за малолетни ! Такива като теб с двигатели на по 280 К без "грам износване" хлапетата ги четат преди заспиване - първо си поглеждат жълтата щайгичка, после четат твоите шеги и запсиват доволни, че колите им са вечни ! Не забравяй да посетиш сервиза - японските нямат нужда от голям километраж, за да се развалят - чисто нови висят по сервизите зарди дефекти ! Нямало износване ха ха - хем евтини, хем качествени, хем не се износват - какъв си хитрец ... победил си живота с това откритие !

    Коментиран от #21

  • 17 520 zender

    4 2 Отговор
    И за какво са им е на НИСАН тези тъпи рекорди-какво доказват.Това е тъпо.
  • 18 user1

    2 2 Отговор
    be nau4i nqkoi drug laf be se edno gi pi6e6 pod indigo.
  • 19 ппп

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "GERMANY":

    няма бате няма само БМВ-та са шампиони по пътищата ама никои не ги е виждал,даи малко факти ако имаш да подкрепиш твърденията си,иначе оставаш в сферата на ,,бързия разказ,,
  • 20 Leo

    9 1 Отговор
    Браво за рекордите. Изобщо Nissan e рекордьорска компания. Правят едни от най-качествените, най-бързите и най-красивите автомобили. Марка призната и ценена по цял свят. Особено Nissan Leaf e страхотен иновативен електромобил - първия в серийно производство. Твърдо съм против да се плюе по марката.
  • 21 БУЛГАРИН

    10 1 Отговор

    До коментар #16 от "user":

    Ти виждал ли си разглобен двигател? Японските автомобили ,особено произведените през 90-те ,са най-издръжливите .Пробег от 300 000 - 400 000 е нещо нормално. Когато един ГОЛФ или ПАСАТ ги направят,тогава ще получиш от умрял писмо.
  • 22 Деян

    0 4 Отговор
    То па един дезаин -- вижте снимката.
  • 23 ГОСТз

    14 3 Отговор
    Добре бе... "Великите" Бмв-та и ГОЛФОВЕ... особено тези с "УЕТИТЕ ЖАНТИ" и БМВ с метанец... Горят като невидели... Момченце ще викаш на някой друг... Японците правят най-великите коли!!! И един бобър завива шоколада в калници на Опел... Нека да е лош тоя нисан горе... И интересно що на толкова много коли независимо какво производство електрониката им е на Митсубиши...?
  • 24 offf

    1 0 Отговор
    На коментарите трява да пише, че ако някои с ник Дошо е написал нещо за 7 секунди 300 км и ГТ-Р значи не е Дошо и да не му отговаряте. Омръзна ми на всяка тема да му отговаряте некви работи....А тоя/тея дето го имитират не им ли стана ясно, че схвахме идеята.Той и Дошко си е зле обаче далеч не толкова много
  • 25 jikata

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    дишко като видищ зора докладваш на коментаторите ли
  • 26 obiknoven

    4 1 Отговор
    Нека да отдадем нужното уважение на японските марки все пак!Не помня вече колко години в класациите за надеждност в топ 10 са почти всички(да не кажа всички) японски производители. Най-големия автопроизводител е японски. Арабите в пустините карат японски автомобили и т.н. Та не съм фен на Нисан , но марката не е лоша. А като се има предвид и какво производство имат в добрата стара Англия , нормално е да се правят такива събития с Нисан.

    Коментиран от #27

  • 27 golemia

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "obiknoven":

    kakvo uvajenie da ne ti dava gospod da se blasnesh niakoia iaponska kola a po otnoshenie na naie golemia proizvoditel neznam zashto vseki gleda kolko koli sa proizveli a nikoi ne kazva kolko sa iztegleni ot pazara koito iska da si gi uvajava i podchita tezi koli az ne moga da vidia nito vanshen vid nito neshto otvatre mi haresva vsichko skartza i se pravi ot evtini plastmasi
  • 28 до ГОСТз

    4 0 Отговор
    Митсубиши е огромен индустриален концерн.Освен автомобили , прави и кораби , корабни двигатели , електроника и т.н.Автопроизводството вероятно не е и 10% от цялата им дейност.Омразните на много от вас Фордове имаха през 80-те и алтернатори Митсубиши , но не бих казал , че бяха по-добри от другите марки алтернатори.А и нямаше рез.части за тях...
    Няколко пъти като сме сваляли радиа от по-нови автомобили , сме се изненадвали да видим , че радиото е производство на Митсубиши.Но пак ще кажа - не превъзхождат останалите производители по качество...Сменяме ги точно толкова често , колкото и на другите...А за японските рез.части като цяло - много добри са ,но и те не са без грешка.Един куп случаи сме имали , когато дадена част дефектира , демонтира се , и -хоп -"Made in Japan"...Сещам се за божата заповед: "И не си прави кумири , и не им се кланяй"...
    И японците са хора , стъпват по земята , и те могат да сгрешат...Особено често се сещам за автоматиците "AISIN Warner" - понякога се шегуваме -абе те да не са ASAN WARNER?
    Между другото на авт.кутия гордо си пише "Made in Japan".
    Шлицовата втулка , предаваща върт.момент към задния мост (при AWD) също е японско производство.И също се скапва често...
    Също така се сещам за няколко издънки на Nippon Denso-носител на приза за "най-често сменян алтернатор в класа 120А" или "най-често повреждаш се механизъм за променливи фази на разпр.вал".И пак се сещам за радиата-особено често сменяме и на SONY...Примери има една кола...Не омаловажавам инженерния гений на японците.Но и да не ги възвеличаваме до небесата...
  • 29 gost

    1 1 Отговор
    Чета си и бисер след бисер ,японските коли не се износвали на 280000 км ,отворил я нашия маистор и видял(явно има набито око!)няма грам износване наред е била.Въпрос-защо тогава "майсторе" си и разглобил двигателя?
  • 30 ГОСТз

    2 0 Отговор
    Ако си запознат с Хондовите двигатели "д" серията по точно.. при тях се прави една интервенция от двигател който не е VTEC се прави двигаел който е VTEC. В момента форума е спрян заради националната среща в Калояново да ви покажа моята тема като толкова не ви се вярвя... Ако искате елате до Пловдив да я видите... Ще махна главата специално заради вас...
  • 31 4x4

    1 0 Отговор
    Тия да вземат малко уроци от учителя и тогава да пробват.. хе..хеехе...