21 Март, 2021 12:00 9 100 50

Dacia обяви цените за електрическия Spring в България

  • dacia-
  • spring-
  • цени-
  • българия

33 100лв. за базовата Daica Spring

Dacia обяви цените за електрическия Spring в България - 1
Снимки: Dacia

Преди седмица ви информирахме за цените на новата Dacia Spring в различни части на Европа, а ето че вече знаем и официалните данни за нея в България. Тя ще се предлага за частни клиенти във вариант Spring, за споделено пътуване в Business изпълнение, а по-късно тази година очакваме и товарна версия без задни седалки и с по-голям багажник.

Dacia обяви цените за електрическия Spring в България

Базовият Spring с ниво на оборудване Comfort ще ви струва 33 100лв., като за тези пари получавате 14-цолови железни джанти, климатик, радио с Bluetooth,USB изходи, LED дневни светлини, текстилна тапицерия и зареждащ кабел Mode 3 Type 2. Ако искате да зареждате своята Dacia от контакта, то ще трябва да доплатите още 790лв. за кабел Шуко.

Dacia обяви цените за електрическия Spring в България

При Comfort Plus трябва да се разделите с 35 990лв. и ще получите мултимедия със 7-инчов екран и навигация, камера за заден ход, черна тапицерия и оранжеви декоративни елементи в интериора и екстериора. Отново трябва доплатите за кабел Шуко или такъв за бързо зареждане, като и двата ще ви струват по 790лв.

Dacia обяви цените за електрическия Spring в България

Поръчки вече се приемат, а първите доставки се очакват през есента на тази година. Припомняме, че Dacia Spring разполага с електрически мотор с мощност от 44 конски сили и батерия, която според WLTP цикъла е достатъчна за 230км пробег. Той може да нарастне до 305км, ако шофирате в изцяло градски условия.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Урко

    37 19 Отговор
    Идеална е за такси,около 3-4 лв на 100 км,макс 10 на смяна,перфектно,за 5 год ще си избие парите!!!

    Коментиран от #5, #8, #33

  • 2 БАЙ Х@Й‼

    31 5 Отговор
    А цената в Румъния 10'000 лева ли щеше да е 🤔

    Коментиран от #3, #11, #19

  • 3 Там

    20 1 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й‼":

    Да...

    Коментиран от #4

  • 4 БАЙ Х@Й‼

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "Там":

    👍👍👍👍
  • 5 Клик

    14 51 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Урко":

    Кой ще се качи в тая електрическа детска количка да го удари ток?
    В нея само слаботелесни и маломерни пътници трябва да возиш за да не спре на баира.

    Коментиран от #16

  • 6 До дизела

    27 6 Отговор
    Дизел, давай сравнявай тази с твоята, а не Тесла! Тази е за 30 хиляди лева! Смятай сега транспортните разходи!
  • 7 имамдачия

    38 10 Отговор
    За тия пари - дизелов дъстър. Електричеството, още му е рано.
  • 8 сектант

    21 12 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Урко":

    Няма тесла няма месла, тука има дамо 1 шеф и той се казва Спринг!

    Коментиран от #15

  • 9 Рено ентусиаст

    10 13 Отговор
    За тия пари Аркана хибридъ
  • 10 хъхъ

    21 18 Отговор
    неуДачия и тя мина 30-те хилки...
  • 11 Гост

    45 1 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й‼":

    В Румъния е под 20к лв , защото държавата дава голяма премия за ел.коли . Тук естествено такава премия няма .

    Коментиран от #14

  • 12 ой ой

    43 13 Отговор
    790 лв за кабел де'ба и прахосмукачките смотани

    Коментиран от #36, #37

  • 13 Ганьооо..

    46 0 Отговор
    Кога ще ги стигнем румънците?!
  • 14 Случаен

    4 18 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Не ни и трябва

    Коментиран от #23

  • 15 На улицата има нов кенеф

    10 21 Отговор

    До коментар #8 от "сектант":

    И той е дачия, хахахахха
  • 16 гост

    11 16 Отговор

    До коментар #5 от "Клик":

    То и само такива могат да се напъхат в нея, с размери на недоносени китайци.
  • 17 Гост

    16 3 Отговор
    Говори за себе си, а не от името на всички. На доста хора им трябва .
  • 18 тромбозанакура

    5 9 Отговор
    Гуми от колело.
  • 19 някой

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й‼":

    Абе 10 000 едва ли, ама около 20 ина хиляди без ДДС то, ама като прибавиш и екопремията и там някъде е цената.
  • 20 Дачия с 44 конски сили.........Ццццццц

    13 8 Отговор
    За тея пари ши си купя 44 коня .......Смятай колко месо е тва .
  • 21 Бг Батка

    6 0 Отговор
    Погледнете цената на руския пазар
  • 22 😐😐😐😐

    4 1 Отговор
    Дали мамалигарите/ румънците ще си доядат качамака останал в паничката им...да не го хвърлят ние ще го изядем
  • 23 Гост

    15 6 Отговор

    До коментар #14 от "Случаен":

    Кои сте Вие на които не ви трябва . На нас ни трябва .
  • 24 Пич

    16 4 Отговор
    Хубава кола. Без конкуренция цена.
  • 25 БАЙ Х@Й‼

    17 0 Отговор
    Цените в различните европейски държави са различни. Във Франция например, Dacia Spring се продава при цена 12 403 евро, а в Румъния електромобилът струва 10 000 евро и теоретично може да слезе до 7 000 евро.
    Освен базовия модел Dacia Spring се предлага и модификацията Comfort Plus с цена 18 490 евро (€13 498 след прилагане на отстъпките),

    Коментиран от #27

  • 26 БАЙ Х@Й‼

    23 0 Отговор
    А в коя страна, освен БГ, е естествено да няма ЕКОБОНУС ?
  • 27 qwerty

    12 1 Отговор

    До коментар #25 от "БАЙ Х@Й‼":

    важното е, че в биджи такива еко-отстъпки няма. както се казваше в един филм от преди години: бедните….. и пак влизаме в модела:”ден-година храни”, а можеше да я пуснат с ниска надценка😡
  • 28 БАЙ Х@Й‼

    19 0 Отговор
    33'100 не е ли към 50 мин. заплати и около 17'000 € 🤔 А защо във Франция е 5'000 евра по-евтина и колко мин. заплати струва там ....
  • 29 БАЙ Х@Й‼

    4 0 Отговор
    "Апосиопеза" /както бе писала една мома тук/
  • 30 гост

    15 1 Отговор
    Румъния дава 9,5х.евро за електрички и 4,2х.евро за хибриди. Като махнеш от тази цена субсидията излиза към 7.5х.евро - 15х.лева. Там е 15, при нас повече от двойно. Как да стане продажбата ако ще да минава малко километри? Абсурдното е, че всички държави дават големи субсидии, при нас никакви, само безплатното паркиране.
  • 31 Анонимен

    14 1 Отговор
    Ще караме поне още 10 години метановите дачии, а след това ще видим.
  • 32 Коментара

    7 4 Отговор
    АхахахахааххахаахахахаабабббБББхахахайайайаахахах погледнах датата, но не! Не е 1 април. Ъъъъ кабел Шуко това ли е най-новата екстра?!

    Коментиран от #38

  • 33 Димов

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Урко":

    3-4лв/100 км ще му излиза на таксиджията. Но за клиента цената пак ще е 85 ст/км.
  • 34 Гошко

    7 3 Отговор
    Не, че ще дам 30 хилки за НеуДачия, ама само да вметна на мераклиите, че само срещу 50 кинта отгоре мога да им монтирам кабел Шуко за домашно зареждане, а не 790 златни лева за един накрайник...
  • 35 Идея

    6 4 Отговор
    Време е Дачия да отделят своя премиум марка или премиум версия както Laurent and Clement на Шкода. Както и своя електро марка и да си продават ел.колите с друга марка. Но премиум марка им трябва и една кола от класа на Супърб и Октавия, но премиум.И на по-ниска цена.

    Коментиран от #39

  • 36 Алфа Чакал

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "ой ой":

    За 790 лв трябва тиранти и за жиците на тролея.
  • 37 Тцъ

    8 2 Отговор

    До коментар #12 от "ой ой":

    Това не е обикновен кабел, а мобилно монофазно зарядно с накрайник Шуко

    Коментиран от #40

  • 38 Виж

    8 1 Отговор

    До коментар #32 от "Коментара":

    И журналистите тепърва навлизат в темата. Кола на ток да се зарежда с жица директно в контакта няма. По средата на кабела (бил той шуко или трифазен) ВИНАГИ има мобилно зарядно (от 3.6 до 22 kW), което проверява заземяване, защитава, регулира тока и пр. Затова е тези пари.

    Коментиран от #41

  • 39 Гост

    1 5 Отговор

    До коментар #35 от "Идея":

    А не трябва ли първо да израстнат до нивото на Москвич, пък после да мислят за премиум марки?
  • 40 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "Тцъ":

    Тя си е с мобилно монофазно по дефолт. Просто е с накрайник ИСО, който е със същият кабел, като на Шуко.
  • 41 Луд

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "Виж":

    Понеже и аз не съм много запознат,ако не вземеш въпросния кабел ,който явно е екстра как ще я зареждам тази кола?

    Коментиран от #42

  • 42 Луд

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Луд":

    И ако отговора е:Ами в мола........Та питам аз ,ще има ли човек който вади 35000 лв и няма да вземе въпросния кабел.Защо не го продават в комплекта.

    Коментиран от #43

  • 43 Психо

    3 1 Отговор

    До коментар #42 от "Луд":

    Ти сам ли си отговаряш?
  • 44 123

    6 0 Отговор
    За ежедневно придвижване ще бъде добро предложение със съответния висок интерес от хората ако имаше и тук държавна субсидия 5000-8000 евра както е в другитв държави от ЕС.
  • 45 Анонимен

    3 4 Отговор
    44к.с. Един Москвич 12-так ще я изпревари. З0000лв. за 44к.с. малко е множко.

    Коментиран от #46

  • 46 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #45 от "Анонимен":

    Пич смени дилъра. Електричните имат добър старт и нютонитр са налични от стартирането на колата, докато за москвича ще ти трябва календар за да засечеш ускорението от 0 до 100.
  • 47 Бате Панко

    3 4 Отговор
    Дачкия най грозния подвижен варел
  • 48 Гост

    2 1 Отговор
    Карайте си 25г. кенефи,ние ще караме нови Дачии
  • 49 Ива

    1 1 Отговор
    Тотален боклук! Евтиното излиза скъпо!
  • 50 Българин

    0 0 Отговор
    Сега разбрах, че един кабел за зареждане за контакт шуко струва 790лв , абе вие нормални ли сте, за радиокасетофон доплаща ли се, то при соца авторадиото си беше лукс и при дачия остана така до последно.Имах предвид радио със сд де.