ФАКТИ.БГ

Над 930 конски сили за McLaren 765LT

Компания показа два варианта за повишаване на мощността на спортния автомобил

Публикувана: 3 Април, 2021 12:00
40 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3312
Над 930 конски сили за McLaren 765LT
Снимкa: McChip
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.

McLaren 765LT е доста мощна и бърза машина още от завода, британският суперкар пристига с 4.0-литров V8 с две турбини и 765 конски сили. Максималният въртящ момент достига 800 нютон метра, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 2.8 секунди. Въпреки доста добрите показатели, то винаги може повече и точно на това основаните, тунинг компанията McChip показа два варианта за повишаване на мощността на спортния автомобил, като при по-сериозните ъпгрейди, тя достига 938 конски сили.

Ако изберете първият вариант, то получавате някои промени по компютъра на колата, които повишават мощността до 855 конски сили, а максималният въртящ момент нараства до 890 нютона. Пакета, който струва 5 хиляди евро в Германия, включва и увеличена максимална скорост до 335км/ч.

Спирайки се на втория, по-сериозен вариант, то промените включват намеси по изпускателната система, заедно с тези по компютъра на колата. Мощността нараства до 938 конски сили, а въртящият момент достига 970 нютон метра. Отново е отключена същата максимална скорост, но цената на тези промени е близо 14 хиляди евро.

Не се споменава нищо за ускорението и дали времето е подобрено, но от компанията разкриват, че работят по трети, още по-силен пакет, който ще предлага по-големи турбини, а мощността ще достига четирицифрени стойности.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.5 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Джендърски глупости
1 Отговор
Кой ще е този, който да оползотвори пълноценно дори характеристиките на заводското изпълнение, за да се нуждае от тунинг? Този тунинг се използва повече за увеличаване на егото.

Коментиран от #2


Оценка:
-3 +20

правилно
2 Отговор

До коментар #1 от "Джендърски глупости":


повече от 500 коня защо са му на чиляк ?

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +9

pbdan
3 Отговор
С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути.

Коментиран от #6, #28


Оценка:
-2 +6

pbdan
4 Отговор
Грешка, по-малко от 9 минути.

Коментиран от #5


Оценка:
-2 +5

Дрън-дрън
5 Отговор

До коментар #4 от "pbdan":


Как успя да ги сметнеш? Дай формулата?

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +3

Половинчата сметка
6 Отговор

До коментар #3 от "pbdan":


А за колко време ще свърши 80 литров резервоар грубо 800квч ?

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-0 +3

Komapak
7 Отговор

До коментар #2 от "правилно":


По принцип си прав. Возил съм се на макларън 650. Вдига си 300 и малко.,ускорява много прилично. 650 коня са достатъчни. За да получиш малко повече изразходваш неприлично висок ресурс. Според мен не си заслужава разхода.

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +3

pbdan
8 Отговор

До коментар #6 от "Половинчата сметка":


Зависи от скоростта с която се кара. При колите с ДВГ има оптимална(с най-малък разход) скорост, различна за моделите коли. По принцип енергията в 1л бензин е около 10кВтч/л, но да не забравяме КПД на ДВГ - най-много 40%.

Оценка:
-0 +3

pbdan
9 Отговор

До коментар #5 от "Дрън-дрън":


Веднъж бях по-откровен с формулите и веднага един "приятел" започна да пише от мое име, и ме обвинява, че аз съм го копирал. Бих казал със законите на нютоновата механика.

Оценка:
-0 +5

pbdan
10 Отговор

До коментар #6 от "Половинчата сметка":


Все пак да посмятаме. 80л бензин = 800кВтч енергия. При КПД 40% имаме 320кВтч механична енергия към колелата. При 200км/ч е необходима мощност от 100кВт или тая енергия ще стигне за 3 часа. Ще изминеш 600км. ако сложим и малко загуби от трансмисии. Разход от 14л/100км. Друг е въпроса, че у нас няма къде да караш така.

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +4

За тези сметки питах
11 Отговор

До коментар #10 от "pbdan":


"С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути."

"Грешка, по-малко от 9 минути."

При същите сметки, за колко време ще ти стигне 80 литра резервоар?

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +0

pbdan
12 Отговор

До коментар #11 от "За тези сметки питах":


Тия 938кс са 700кВт или при 800кВтч за 1ч и 9мин.

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +1

Уауууу! Пак перпетомобиле
13 Отговор

До коментар #12 от "pbdan":


Този път само от първи вид!

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +1

pbdan
14 Отговор

До коментар #13 от "Уауууу! Пак перпетомобиле":


Какъв перпетуум мобиле, гори повече от литър за минута. Ти "дрън-дрън" или "За тези сметки питах" ли си?

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-0 +1

Я пак, я пак?
15 Отговор

До коментар #14 от "pbdan":


"Тия 938кс са 700кВт или при 800кВтч за 1ч и 9мин."

По мои сметки, написаното от тебе е вярно само при 100% КПД. При 40% КПД, времето също ще спадне с 60% на 27 минути. Пак си помисли къде са тези 940 коня?

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +0

pbdan
16 Отговор

До коментар #15 от "Я пак, я пак?":


938 кс или 700кВт е консумираната мощност. От нея 40% отива за въртенето на колелата т.е. 280кВт, а другото е топлина.

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +2

Литър за минута?
17 Отговор

До коментар #14 от "pbdan":


От това нищо не може да се разбере! Един самолет гори много повече от литър на минута, но също не е перпето мобиле. Твоя автомобил гори много по-малко от литър на минута, но също не е перпето мобиле. Само на Радев има тези способности.

За да се разбере дали е перпето мобиле, трябва да кажеш колко литра гори за киловатчас. Ако го докараш до под 100 милилитра за киловатчас, значи говорим за перпето мобиле. Радев ги беше докарал до около 50 милилитра за киловатчас. За ДВГ всичко близко до 200 милилитра за киловатчас се счита за много добро постижение, но е почти невъзможно да се достигне в реални условия.

Оценка:
-2 +0

Тотално изтрещя
18 Отговор

До коментар #16 от "pbdan":


Като качиш колата на Дино стенд, консумацията ли ти показва той или механичната мощност на колелата?

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +0

Сериозен ли си?
19 Отговор
Да не твърдиш, че този Макларън изкарва 350 коня на колелата при обявени 940 конски сили? Пич, тотално ми падна в очите!

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +0

pbdan
20 Отговор

До коментар #18 от "Тотално изтрещя":


Естествено че механичната мощност. Засечи с 1 л бензин колко време и каква механична мощност ще изкара двигателя, умножи ги и ги раздели на 10кВтч. Ще получиш кпд на ДВГ. Не знам кой е изтрещелия. Сигурно си оня който пише с моя ник?

Коментиран от #21, #23


Оценка:
-0 +1

Последно?
21 Отговор

До коментар #20 от "pbdan":


При тези 940 коня на колелата, колко киловата е консумацията и за колко време ще стигне 80 литра резервоар? Май вече няма да е час и нещо, а?

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +0

pbdan
22 Отговор

До коментар #19 от "Сериозен ли си?":


А ти откъде смяташ че излиза такова количество топлина от двигателя? Там където кпд е 95% почти няма нужда от охлаждане - елдвигателя.

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +0

Бърз и лесен въпрос.
23 Отговор

До коментар #20 от "pbdan":


Ако този един литър бъде изразходван на червен светофар с даване на газ на място, за да се порадва собственика и околните на звука за две минути, колко ще е била механичната мощност и колко КПД?

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +0

Ти два пъти ще кажеш ли едно и също?
24 Отговор

До коментар #22 от "pbdan":


Последно този Макларън с 940 коня колко коне докарва до колелата измерени с Дино стенд?

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +0

pbdan
25 Отговор

До коментар #21 от "Последно?":


Едно и също пиша, не знам как четеш. Мощността на ДВГ се дава като топлинната такава. В случая 938кс=700кВт по 40%=280кВт на колелата. Не случайно това е основния недостатък на ДВГ и опора за за електричарите. Сега ако са уточнили че 700кВт са към колелата то отиваме към двигателя на танка М1Абрамс.

Оценка:
-0 +0

Илона
26 Отговор

До коментар #7 от "Komapak":


Льольо, прилично ускорява голф gti 2.0 16v от 90те. 650 коня те залепват на седалката като при свободно падане.

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +6

pbdan
27 Отговор

До коментар #23 от "Бърз и лесен въпрос.":


А ако акумулаторът ти даде на късо и се подпали на същия този светофар?

Оценка:
-1 +1

Шизо? Това ти ли го писа?
28 Отговор

До коментар #3 от "pbdan":


"С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути."

Това механична или топлинна мощност е?

Оценка:
-1 +0

pbdan
29 Отговор

До коментар #24 от "Ти два пъти ще кажеш ли едно и също?":


На теория с 40% кпд - 280кВт

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +0

Мълчанието на агнетата
30 Отговор

До коментар #29 от "pbdan":


До коментар #3 от "pbdan":

"С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути." Това механична или топлинна мощност е?

Оценка:
-0 +1

Komapak
31 Отговор

До коментар #26 от "Илона":


Не мога да преценя. Никога не съм се качвал в голф gti. Освен това на аутобан можеш само да тестваш ускорение от 100 до 300. Трафик...

Оценка:
-1 +0

РЗС
32 Отговор
930 коня са 750 коня на колелата, като смятам максималното 20% загуби, обикновено е към 15%. Другото което пишете са измислици. Има го тествано и доказано хиляди пъти

Коментиран от #33


Оценка:
-0 +1

Точно така е
33 Отговор

До коментар #32 от "РЗС":


Даже може да падне на 10% загуби от вала на двигателят до колелата.

Просто някой трябва да убеди pbdan, че мощността която дават производителите на автомобилите се мери на вала на двигателя.

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +0

pbdan
34 Отговор

До коментар #33 от "Точно така е":


Добре, ще се съглася(първо ще проверя). Това е все едно да спорим каква е мощността на 5 реактор на АЕЦ "Козлодуй". Един казва 3000МВт, а друг 1050МВт. И двамата са прави, 3000МВт е топлинната мощност, а при кпд 35% се получава 1050МВт електрическа мощност. Почти 2000МВт отиват да топлят рибите и патките по Дунав.

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +0

перничанин
35 Отговор

До коментар #34 от "pbdan":


Колега, стига писа глупости. Елементарно смятане е. Имаш 700кВт които в идеалния случай черпят 70л за час. при загуби от порядъка на 70% този мотор ще работи 18минути. Това е грубо пресметнато, без специфични коефициенти и т.н. Реално 80л стигат за 20 тина минути ,това е.

Коментиран от #36


Оценка:
-0 +1

И ти си оптимист
36 Отговор

До коментар #35 от "перничанин":


30% КПД при 7000 оборота сметнати от самия pbdan могат да се осъществят само в розовите мечти на някого.

Оценка:
-0 +0

pbdan
37 Отговор
Въртящ момент х обороти = мощност. За да се стигне до мощността в киловати, резултатът от оборотите в минута и въртящия момент в нютонметри трябва да бъде разделен на 9550.

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +0

Така де
38 Отговор

До коментар #37 от "pbdan":


Сега остана да кажеш коя мощност се смята така? Механичната или топлинната?

Да припомня: "Мощността на ДВГ се дава като топлинната такава. В случая 938кс=700кВт по 40%=280кВт на колелата...Сега ако са уточнили че 700кВт са към колелата то отиваме към двигателя на танка М1Абрамс."

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +0

pbdan
39 Отговор

До коментар #38 от "Така де":


Това е за механичната мощност както съм сметнал в пост 3. Да заблудил съм се за Макларъна, видя ми се много 700кВт на гумите и му сложих едно 40% кпд. А за задачата 80л за колко ще стигне, така е, но как ще караш такава кола 20 минути на пълна мощност и къде? За по-малко от минута ще постигне максималната си скорост и трябва да я поддържаш 20 минути? Трябва да я натовариш с някакво тежко ремарке по баира, много ще ѝ отива.

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +0

А добрютро
40 Отговор

До коментар #39 от "pbdan":


И в прекия и в преносния смисъл. Това същото важи и за сметката за батерията. Не можеш да караш на максимална мощност, за да я изтощиш за 8 минути.

Обаче ти стискам ръката, защото излезе пич и си призна грешката, като истински мъж!

Всички грешим, но сме малко тези, които си признаваме грешката и продължаваме на чисто.

Повечето джендъри тук нямат достойнството и куража да го направят, както би направил един истински мъж.

Стигна се дотам, да твърдят, че карат перпетомобиле. Един даже си вярваше, че 46% от продажбите на нови автомобили в света се падали на автомобили с АГУ, защото го прочел в български сайт и повярвал. Е, не си е признал грешката още, колкото и да е абсурдна!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери