3 Април, 2021 12:00 6 197 40

Над 930 конски сили за McLaren 765LT

  • mclaren-
  • 765lt-
  • тунинг

Компания показа два варианта за повишаване на мощността на спортния автомобил

Над 930 конски сили за McLaren 765LT  - 1
Снимкa: McChip

McLaren 765LT е доста мощна и бърза машина още от завода, британският суперкар пристига с 4.0-литров V8 с две турбини и 765 конски сили. Максималният въртящ момент достига 800 нютон метра, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 2.8 секунди. Въпреки доста добрите показатели, то винаги може повече и точно на това основаните, тунинг компанията McChip показа два варианта за повишаване на мощността на спортния автомобил, като при по-сериозните ъпгрейди, тя достига 938 конски сили.

Ако изберете първият вариант, то получавате някои промени по компютъра на колата, които повишават мощността до 855 конски сили, а максималният въртящ момент нараства до 890 нютона. Пакета, който струва 5 хиляди евро в Германия, включва и увеличена максимална скорост до 335км/ч.

Спирайки се на втория, по-сериозен вариант, то промените включват намеси по изпускателната система, заедно с тези по компютъра на колата. Мощността нараства до 938 конски сили, а въртящият момент достига 970 нютон метра. Отново е отключена същата максимална скорост, но цената на тези промени е близо 14 хиляди евро.

Не се споменава нищо за ускорението и дали времето е подобрено, но от компанията разкриват, че работят по трети, още по-силен пакет, който ще предлага по-големи турбини, а мощността ще достига четирицифрени стойности.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джендърски глупости

    20 3 Отговор
    Кой ще е този, който да оползотвори пълноценно дори характеристиките на заводското изпълнение, за да се нуждае от тунинг? Този тунинг се използва повече за увеличаване на егото.

    Коментиран от #2

  • 2 правилно

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Джендърски глупости":

    повече от 500 коня защо са му на чиляк ?

    Коментиран от #7

  • 3 pbdan

    6 2 Отговор
    С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути.

    Коментиран от #6, #28

  • 4 pbdan

    5 2 Отговор
    Грешка, по-малко от 9 минути.

    Коментиран от #5

  • 5 Дрън-дрън

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "pbdan":

    Как успя да ги сметнеш? Дай формулата?

    Коментиран от #9

  • 6 Половинчата сметка

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "pbdan":

    А за колко време ще свърши 80 литров резервоар грубо 800квч ?

    Коментиран от #8, #10

  • 7 Komapak

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "правилно":

    По принцип си прав. Возил съм се на макларън 650. Вдига си 300 и малко.,ускорява много прилично. 650 коня са достатъчни. За да получиш малко повече изразходваш неприлично висок ресурс. Според мен не си заслужава разхода.

    Коментиран от #26

  • 8 pbdan

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Половинчата сметка":

    Зависи от скоростта с която се кара. При колите с ДВГ има оптимална(с най-малък разход) скорост, различна за моделите коли. По принцип енергията в 1л бензин е около 10кВтч/л, но да не забравяме КПД на ДВГ - най-много 40%.
  • 9 pbdan

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дрън-дрън":

    Веднъж бях по-откровен с формулите и веднага един "приятел" започна да пише от мое име, и ме обвинява, че аз съм го копирал. Бих казал със законите на нютоновата механика.
  • 10 pbdan

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Половинчата сметка":

    Все пак да посмятаме. 80л бензин = 800кВтч енергия. При КПД 40% имаме 320кВтч механична енергия към колелата. При 200км/ч е необходима мощност от 100кВт или тая енергия ще стигне за 3 часа. Ще изминеш 600км. ако сложим и малко загуби от трансмисии. Разход от 14л/100км. Друг е въпроса, че у нас няма къде да караш така.

    Коментиран от #11

  • 11 За тези сметки питах

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "pbdan":

    "С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути."

    "Грешка, по-малко от 9 минути."

    При същите сметки, за колко време ще ти стигне 80 литра резервоар?

    Коментиран от #12

  • 12 pbdan

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "За тези сметки питах":

    Тия 938кс са 700кВт или при 800кВтч за 1ч и 9мин.

    Коментиран от #13

  • 13 Уауууу! Пак перпетомобиле

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "pbdan":

    Този път само от първи вид!

    Коментиран от #14

  • 14 pbdan

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Уауууу! Пак перпетомобиле":

    Какъв перпетуум мобиле, гори повече от литър за минута. Ти "дрън-дрън" или "За тези сметки питах" ли си?

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Я пак, я пак?

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "pbdan":

    "Тия 938кс са 700кВт или при 800кВтч за 1ч и 9мин."

    По мои сметки, написаното от тебе е вярно само при 100% КПД. При 40% КПД, времето също ще спадне с 60% на 27 минути. Пак си помисли къде са тези 940 коня?

    Коментиран от #16

  • 16 pbdan

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Я пак, я пак?":

    938 кс или 700кВт е консумираната мощност. От нея 40% отива за въртенето на колелата т.е. 280кВт, а другото е топлина.

    Коментиран от #18

  • 17 Литър за минута?

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "pbdan":

    От това нищо не може да се разбере! Един самолет гори много повече от литър на минута, но също не е перпето мобиле. Твоя автомобил гори много по-малко от литър на минута, но също не е перпето мобиле. Само на Радев има тези способности.

    За да се разбере дали е перпето мобиле, трябва да кажеш колко литра гори за киловатчас. Ако го докараш до под 100 милилитра за киловатчас, значи говорим за перпето мобиле. Радев ги беше докарал до около 50 милилитра за киловатчас. За ДВГ всичко близко до 200 милилитра за киловатчас се счита за много добро постижение, но е почти невъзможно да се достигне в реални условия.
  • 18 Тотално изтрещя

    0 2 Отговор

    До коментар #16 от "pbdan":

    Като качиш колата на Дино стенд, консумацията ли ти показва той или механичната мощност на колелата?

    Коментиран от #20

  • 19 Сериозен ли си?

    0 1 Отговор
    Да не твърдиш, че този Макларън изкарва 350 коня на колелата при обявени 940 конски сили? Пич, тотално ми падна в очите!

    Коментиран от #22

  • 20 pbdan

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Тотално изтрещя":

    Естествено че механичната мощност. Засечи с 1 л бензин колко време и каква механична мощност ще изкара двигателя, умножи ги и ги раздели на 10кВтч. Ще получиш кпд на ДВГ. Не знам кой е изтрещелия. Сигурно си оня който пише с моя ник?

    Коментиран от #21, #23

  • 21 Последно?

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "pbdan":

    При тези 940 коня на колелата, колко киловата е консумацията и за колко време ще стигне 80 литра резервоар? Май вече няма да е час и нещо, а?

    Коментиран от #25

  • 22 pbdan

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Сериозен ли си?":

    А ти откъде смяташ че излиза такова количество топлина от двигателя? Там където кпд е 95% почти няма нужда от охлаждане - елдвигателя.

    Коментиран от #24

  • 23 Бърз и лесен въпрос.

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "pbdan":

    Ако този един литър бъде изразходван на червен светофар с даване на газ на място, за да се порадва собственика и околните на звука за две минути, колко ще е била механичната мощност и колко КПД?

    Коментиран от #27

  • 24 Ти два пъти ще кажеш ли едно и също?

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "pbdan":

    Последно този Макларън с 940 коня колко коне докарва до колелата измерени с Дино стенд?

    Коментиран от #29

  • 25 pbdan

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Последно?":

    Едно и също пиша, не знам как четеш. Мощността на ДВГ се дава като топлинната такава. В случая 938кс=700кВт по 40%=280кВт на колелата. Не случайно това е основния недостатък на ДВГ и опора за за електричарите. Сега ако са уточнили че 700кВт са към колелата то отиваме към двигателя на танка М1Абрамс.
  • 26 Илона

    7 0 Отговор

    До коментар #7 от "Komapak":

    Льольо, прилично ускорява голф gti 2.0 16v от 90те. 650 коня те залепват на седалката като при свободно падане.

    Коментиран от #31

  • 27 pbdan

    1 2 Отговор

    До коментар #23 от "Бърз и лесен въпрос.":

    А ако акумулаторът ти даде на късо и се подпали на същия този светофар?
  • 28 Шизо? Това ти ли го писа?

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "pbdan":

    "С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути."

    Това механична или топлинна мощност е?
  • 29 pbdan

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Ти два пъти ще кажеш ли едно и също?":

    На теория с 40% кпд - 280кВт

    Коментиран от #30

  • 30 Мълчанието на агнетата

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "pbdan":

    До коментар #3 от "pbdan":

    "С тия 938к.с. и 970Н.м излизат 6880об/мин. Ако беше елкола щеше да "изяде" 100кВтч батерия за 14 минути." Това механична или топлинна мощност е?
  • 31 Komapak

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Илона":

    Не мога да преценя. Никога не съм се качвал в голф gti. Освен това на аутобан можеш само да тестваш ускорение от 100 до 300. Трафик...
  • 32 РЗС

    1 0 Отговор
    930 коня са 750 коня на колелата, като смятам максималното 20% загуби, обикновено е към 15%. Другото което пишете са измислици. Има го тествано и доказано хиляди пъти

    Коментиран от #33

  • 33 Точно така е

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "РЗС":

    Даже може да падне на 10% загуби от вала на двигателят до колелата.

    Просто някой трябва да убеди pbdan, че мощността която дават производителите на автомобилите се мери на вала на двигателя.

    Коментиран от #34

  • 34 pbdan

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Точно така е":

    Добре, ще се съглася(първо ще проверя). Това е все едно да спорим каква е мощността на 5 реактор на АЕЦ "Козлодуй". Един казва 3000МВт, а друг 1050МВт. И двамата са прави, 3000МВт е топлинната мощност, а при кпд 35% се получава 1050МВт електрическа мощност. Почти 2000МВт отиват да топлят рибите и патките по Дунав.

    Коментиран от #35

  • 35 перничанин

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "pbdan":

    Колега, стига писа глупости. Елементарно смятане е. Имаш 700кВт които в идеалния случай черпят 70л за час. при загуби от порядъка на 70% този мотор ще работи 18минути. Това е грубо пресметнато, без специфични коефициенти и т.н. Реално 80л стигат за 20 тина минути ,това е.

    Коментиран от #36

  • 36 И ти си оптимист

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "перничанин":

    30% КПД при 7000 оборота сметнати от самия pbdan могат да се осъществят само в розовите мечти на някого.
  • 37 pbdan

    0 1 Отговор
    Въртящ момент х обороти = мощност. За да се стигне до мощността в киловати, резултатът от оборотите в минута и въртящия момент в нютонметри трябва да бъде разделен на 9550.

    Коментиран от #38

  • 38 Така де

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "pbdan":

    Сега остана да кажеш коя мощност се смята така? Механичната или топлинната?

    Да припомня: "Мощността на ДВГ се дава като топлинната такава. В случая 938кс=700кВт по 40%=280кВт на колелата...Сега ако са уточнили че 700кВт са към колелата то отиваме към двигателя на танка М1Абрамс."

    Коментиран от #39

  • 39 pbdan

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Така де":

    Това е за механичната мощност както съм сметнал в пост 3. Да заблудил съм се за Макларъна, видя ми се много 700кВт на гумите и му сложих едно 40% кпд. А за задачата 80л за колко ще стигне, така е, но как ще караш такава кола 20 минути на пълна мощност и къде? За по-малко от минута ще постигне максималната си скорост и трябва да я поддържаш 20 минути? Трябва да я натовариш с някакво тежко ремарке по баира, много ще ѝ отива.

    Коментиран от #40

  • 40 А добрютро

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "pbdan":

    И в прекия и в преносния смисъл. Това същото важи и за сметката за батерията. Не можеш да караш на максимална мощност, за да я изтощиш за 8 минути.

    Обаче ти стискам ръката, защото излезе пич и си призна грешката, като истински мъж!

    Всички грешим, но сме малко тези, които си признаваме грешката и продължаваме на чисто.

    Повечето джендъри тук нямат достойнството и куража да го направят, както би направил един истински мъж.

    Стигна се дотам, да твърдят, че карат перпетомобиле. Един даже си вярваше, че 46% от продажбите на нови автомобили в света се падали на автомобили с АГУ, защото го прочел в български сайт и повярвал. Е, не си е признал грешката още, колкото и да е абсурдна!