ФАКТИ.БГ

В крак с модата: Огромни "бъбреци" за BMW 5er (E60) за 630 лв.

В един от китайските онлайн магазини се появи интересно предложение

Публикувана: 5 Април, 2021 12:16
28 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15917
В крак с модата: Огромни
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 27 гласа.

Става дума за броня за BMW 5er (E60), направена в стила на новите M3 и M4. На легендарната „петица“ от ерата на дизайнера Крис Бенгъл, тези огромни „бъбреци“ изглеждат съвсем не на място, но явно има и почитатели на подобен вид тунинг.

Ще припомни, че за първи път огромни вертикални "бъбреци" на съвременните BMW се появиха на M3 (G80) и M4 (G82). След тях електрическият кросоувър iX получи подобен елемент, но все още тази нова тенденция среща отпор от хардкор феновете на марката.

В крак с модата: Огромни

Въпреки това обаче, вероятно бъдещите нови продукти на BMW също ще възприемат този корпоративен стил и именно поради тази причина, китайците предлагат тази доработка за старите "петици".

За да могат собствениците им да са в крак с модата, въпреки че според нас, тези елементи не се вписват в останалата част от каросерията. Явно обаче не всеки мисли така. Цената за такава броня в онлайн магазина е 2 500 юана (приблизително 630 лева).

Стандартното 5er (E60)

В крак с модата: Огромни

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гост
1 Отговор
Малкиии са по-големи трябва да ги направят.

Оценка:
-2 +73

Язък
2 Отговор
До тук беше легендарната марка BMW.

Коментиран от #12


Оценка:
-12 +75

Фен
3 Отговор
Нема такава ци гания

Коментиран от #18


Оценка:
-6 +89

4
Този коментар е премахнат от модератор.
5
Този коментар е премахнат от модератор.
Ха ха ха
6 Отговор

До коментар #5 от "Радан":


Е добре, всички хубави коли са ци гански, така ли, е българите какво ще караме, Хонда и лада ли, много глупаво разсъждаваш, истината е че нямаш пари точка......

Коментиран от #8


Оценка:
-34 +22

Четник
7 Отговор
BMW е кола ,която не всеки може да си позволи или по—точно не всеки модел.

Оценка:
-33 +14

Японеца
8 Отговор

До коментар #6 от "Ха ха ха":


ToЯ кенеф струва 5000лв.бе, всички имаме пари за такъв боклук, но не го купува никой, да не виси по сервизите!

Коментиран от #22, #28


Оценка:
-19 +64

Ганио
9 Отговор
Евала Японец

Оценка:
-4 +14

Един
10 Отговор
Ехаа! С тия бъбреци колко бира могат да изпият! Пък после колко пик@ене ще падне!

Оценка:
-0 +23

Батко
11 Отговор
Нестават брато

Оценка:
-0 +14

RIP BMW
12 Отговор

До коментар #2 от "Язък":


Легендарната марка беше до към 2010.Последните разови БМВ-та са м5 е60 и м3 е90.След това дизели с по три,с по 4 турбини изцедени на макс до над 130к.с. литрова мощност.Бензинови V8-ци с надеждността на вярна фолк певица.Новите БМВ-са една скъпоструваща,внушителна обвивка,която не отговаря на това,което се крие под нея.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +27

Тираджия
13 Отговор
И гати грозното......

Оценка:
-2 +23

БатП
14 Отговор

До коментар #12 от "RIP BMW":


За някои неща съм съгласен с теб. Ама за пословичната 'здравина' на е60 чувал ли си?

Оценка:
-6 +7

RIP BMW
15 Отговор
По нашите географски ширини,Е60 навлиза масово на ~300 000 + км,както и на над 7-8 години,така,че мисля,че са здрави.Работил съм любителски по 2 е60 с М57 мотор,като съм правил обслужване на 334 000км,със смяна на турбо,обслужване на дюзи и капак на клапани,смяна на топлообменник,тъй като вкарваше масло в антифриза,смяна на механизма на ръчнатаспирачка (изронени зъби),водна помпа (беше оригиналната с разбит лагер и тракаше като верига),рециклиране на хидравлична помпа и смяна на казанче и други дреболий.Колата беше 2007г 525д комби.Направи ми впечатление,че се работи изключително лесно по двигателя,всичко се сваля елементарно и бързо,сглобката е качествена.Частите не са скъпи,като дори и някои оригинални части бяха на доста достъпна цена.Като здравина може би S85 e по-претенциозен и ненадежден,но според мен всичко идва от ненавременната,СКЪПА,потдръжка,тъй като това е доста сериозен,високопроизводителен и сложен мотор.Ако се спазват предписанията за обслужване на съответните възли и интервали,всичко ще е наред,но това е трудно постижимо,защото е скъпо,а на 10+ години,тези коли вече са в ценовия клас на клиенти,които надскачат себе си с покупка на такава кола и после реват,че се чупи.

Оценка:
-2 +33

F-off
16 Отговор
Циганията придобива нови висоти.....

Оценка:
-0 +20

Супер
17 Отговор
Като свинска зурла,Прасчо.

Оценка:
-1 +14

18
Този коментар е премахнат от модератор.
Георги
19 Отговор
Отврат

Оценка:
-1 +12

20
Този коментар е премахнат от модератор.
Нане
21 Отговор
Грозота от класа!

Оценка:
-2 +11

22
Този коментар е премахнат от модератор.
BMW фоб
23 Отговор
По-скоро предни зъби на бобър отколкото бъбреци.грозотия!

Оценка:
-1 +6

Годжи
24 Отговор
Таа маска се едно НОЩ я е турил.

Оценка:
-0 +5

хахаха
25 Отговор
нацелват много точно вкусовите предпочитания на любителите на марката.

Оценка:
-1 +2

Кавалеро
26 Отговор
BMW Явно гледа от жените, тези ненормалнички които обичат да си правят огромни джуки и изглеждат като маймунски задници, че BMW в момента и те така. Тези днешните дизайнери сякаш доста яко взимат дрогичка и централният им процесор е сдал багажа

Оценка:
-1 +8

ема
27 Отговор
Прекрасен,Чудесен,Великолепен ( нямам думи да се изразя) ако бъде "боядисан " в розово ще още по -Великолепен.Тогава ще е трансгенен.!

Оценка:
-0 +3

КъФ японец бе
28 Отговор

До коментар #8 от "Японеца":


Карай си изгнилите японци от миналия век и стига с глупостите

Оценка:
-2 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка