Няколко дни преди официалната премиера на новата електрическа лимузина на Mercedes, компанията разкри повече подробности за задвижването и техническите ѝ характеристики. Като за начало Mercedes EQS ще се предлага в две версии с различна мощност и различни батерии.

По-мощната конфигурация EQS 580 4Matic ще разполага с един електромотор върху задната ос и един, който ще задвижва предните гуми. Максималната мощност на цялата система ще бележи 523 конски сили, а въртящият момент ще достига 855 нютон метра.

Ако изберете EQS 450+, то задвижването ще се осигурява от електромотор с 333 конски сили и въртящ момент от 568 нютон метра, предавани само към задните гуми. От германската компания ще предлагат избор между батерии с капацитет от 108кВч и 90кВч, като за сега се знае, че максималният пробег с по-голямата батерия ще достига 770км.
Коментиран от #4, #6, #13
-7 +17
-2 +10
До коментар #1 от "Стоян Александров":
Толкова си могат. Някои от ключовите характеристики включват две опции батерии от 90 kWh и 107,8 kWh, които Mercedes-Benz вярва, че ще позволи пробег до 770 км (478 мили) с едно зареждане.
Това се основава на цикъла WLTP.
Обхватът на EPA в Северна Америка може да варира в зависимост от избора на автомобилния производител, но несъмнено ще бъде далеч над 300 мили благодарение на този голям пакет батерии и стойността на Cd от 0,20 - което го прави един от най-аеродинамичните автомобили досега.
Други важни спецификации включват 245 до 385 kW изходна мощност в зависимост от конфигурацията на двигателя и капацитет за бързо зареждане от 200 kW.
-3 +5
Планира предварително бърз и удобен маршрут, включително спиране на зареждане, въз основа на множество фактори като
Изчислено потребление на енергия (топография, маршрут, околна температура, скорост, нужди от отопление и охлаждане и др.)
Околна температура в зарядната станция
Ситуация на движение по планирания маршрут
Брой налични зарядни станции, техният капацитет за зареждане и функции за плащане
Реагира динамично на задръствания и промени в търсенето на енергия
Изчисляване в облака, комбинирано с бордови данни
Освен това планираният маршрут може да се редактира индивидуално
Допълнителният резерв в дестинацията и в зарядната станция (SoC, State of Charge) може да бъде зададен, десет процента SoC е стандартен
Ако е избрано „Зареждане в местоназначението“, този зададен резерв може да бъде недостигнат в местоназначението
Ново в EQS
Визуализация на това дали наличният капацитет на батерията е достатъчен, за да се върнете обратно до началната точка без зареждане
Ръчно добавените зарядни станции по маршрута имат предимство при изчисляването на маршрута
Предложените станции за зареждане могат да бъдат изключени
Изчислява
Коментиран от #15
-3 +4
До коментар #1 от "Стоян Александров":
EQS може да се зарежда с до 200 kW в станции за бързо зареждане с постоянен ток. Вкъщи или в обществени зарядни станции, EQS може да се зарежда удобно с до 22 kW с променлив ток, използвайки вграденото зарядно устройство. EQS също ще позволи двупосочно зареждане в Япония, т.е. зареждане в двете посоки. В допълнение, има различни интелигентни програми за зареждане, които могат да се активират автоматично в зависимост от местоположението, и функции като особено зареждане за спестяване на батерията.
Мощни зарядни устройства
Вградено зарядно устройство за променлив ток с капацитет на зареждане до 22 kW (допълнително допълнително)
DC система за бързо зареждане за постоянен ток с до 200 kW
Електричеството за още 300 километра (WLTP) се презарежда само за 15 минути
-3 +4
Коментиран от #8, #14
-4 +4
До коментар #7 от "БАЙ Х@Й‼":
В Щатите мощността на електромоторите, дори за косачка и блендер са написани в конски сили. И какво точно те бърка дали мощността е написана в киловати или конски сили като е едно и също? Колата ти няма да стане по-мощна, само защото цифричката ти в конски сили е по-голяма от тази в киловати.
Коментиран от #9
-0 +9
До коментар #8 от "Дрън-дрън":
В щатите бензина е в галони , а цените в долари‼ Явно не схващаш идеята в написаното !
Коментиран от #11
-5 +2
До коментар #3 от "ДА АМА НЕ":
Къртиш мивки пич с това писание... :) :) :)
-1 +1
До коментар #9 от "БАЙ Х@Й‼":
Ти схващаш ли смисъла на написаното : "Акумулаторите по принцип ги продават в зависимост от тока ( ампеража) ама за елките мощност ( ватове), макс. пробег е често двойно на реалния‼"
Би ли разшифровал да дадеш някакъв практически пример за нагледност?
-0 +2
До коментар #1 от "Стоян Александров":
Не е по-глупав от теб.
-0 +0
До коментар #7 от "БАЙ Х@Й‼":
Брато, никой не те разбра. Да не си се напушил?
-0 +0
До коментар #5 от "Не им се сърди":
Кво си нацвъкал тия безсмислици от гугъл преводач?
-0 +0