В немската преса се появиха първи снимки и подробности за най-мощната версия на седмия Volkswagen Golf. В момента модификацията R все още преминава тестове и се намира във фаза прототип.
До момента шефът на развойния отдел на VW Улрих Хакенберг не бил доволен от резултатите от изпитанията и настоявал работата над модела да продължи. Официалният дебют на Golf R се очаква догодина.
Най-наточената модификация на немския бестселър ще получи турбомотор с мощност 290 к.с., седемстепенна роботизирана трансмисия DSG с два съединителя и четири задвижващи колела. Прогнозната цена на върховата версия е около 38 000 евро.
Сведенията за най-мощния Golf са съпроводени и с информация за останалите по-специални модификации в гамата на най-продавания автомобил в Европа. През май започват продажбите на култовия GTI, представен в Париж миналата година.
Той ще се оборудва с 2.0-литров двигател с мощност 220 к.с. (230 с опционален спортен пакет) и ще ускорява до 100 км/ч за 6.6 (6.5) секунди. Цената на седмия GTI ще стартира от 28 000 евро.
Също през май ще дебютира и дизеловият спортист GTD с мощност 184 коня. Той ще развива максимална скорост от 230 км/ч и ще харчи средно 4.2 литра на 100 км пробег. Цена - 28 500 евро.
Седмата генерация на Golf ще бележи появата на най-скъпата версия в историята на модела. Електрическата модификация ще разполага със 115 к.с., ще тежи 200 кг повече от базовия хечбек и ще може да изминава 175 км на ток. Продажбите трябва да започнат в средата на 2014 г. на цена около 40 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Wow
11:57 25.01.2013
2 Инголщад
Коментиран от #11
12:13 25.01.2013
3 PlimP
ще му предам :D:D:D
12:15 25.01.2013
4 Das Auto
12:30 25.01.2013
5 Hayabusa
Коментиран от #8
12:32 25.01.2013
6 гост
12:42 25.01.2013
7 VW Фен
12:46 25.01.2013
8 хирошимчо
До коментар #5 от "Hayabusa":
Въх ни думай ши умръ бре от смехове,мм чи те моторите им отдавна други ги правят,що ли?Коментиран от #10
12:49 25.01.2013
9 ghost
12:50 25.01.2013
10 hayabusa
До коментар #8 от "хирошимчо":
Сигурно VW ги правят...много са добри чувам ..пфффф12:56 25.01.2013
11 Име:
До коментар #2 от "Инголщад":
Да бе те затова имат 2.0 турбо мотори по 280к.с още началото на 90те. (и да не са 290 като на този голф от 2013та, просто щото са ограничени на 280 :D).Иначе голф 7 е доста добра кола. Доста подобрения има в сравнение със незабележимата 6та генерация. Но R версията и GTI трябва да са 2-3 врати иначе ми е грозно.
13:05 25.01.2013
12 007
13:14 25.01.2013
13 Турбото
14:51 25.01.2013
14 Специалиста
14:51 25.01.2013
15 Гост!
15:14 25.01.2013
16 hayabusa
Коментиран от #21
15:27 25.01.2013
17 Фред
16:12 25.01.2013
18 Симеон Тасев
16:41 25.01.2013
19 Maurice
16:49 25.01.2013
20 гост
16:49 25.01.2013
21 Dr. Dick
До коментар #16 от "hayabusa":
1. Хонда Сивик, която е 240 к.с. е само за японския пазар, за европейския е 225 и не е нищо по-различно от кенеф с предно предаване. До спортна кола не може да се доближи, защото предното предаване на писта е смехотворно. Може би затова Lexus LFA/Nissan 350Z/370Z са със задно.2. БМВ още 80те години са направили двг 2.3 - 230 к.с - 4 цил. атмосферен.
Така че не виждам нищо специално в тия Хонди
Коментиран от #22
16:54 25.01.2013
22 мм
До коментар #21 от "Dr. Dick":
Колега, Хонда до ден днешен държат рекорда за най-добър двулитров атмосферен двигател , който се монтира на хонда S2000 от края на 90-те години - 241 кс.По темата - не ми харесва дизайна на Голфа. Опитват се да направят от кашон спортна кола. Имаха нелоши традиции с коли като Корадо и Сироко, за съжаление последните десетилетия се набляга на Голфа. Много безличен и посредствен автомобил за мен.
Коментиран от #32
17:07 25.01.2013
23 4motion
17:13 25.01.2013
24 stef
17:30 25.01.2013
25 Емо Георгиев
17:38 25.01.2013
26 chicho_ico
18:05 25.01.2013
27 Специалиста
18:34 25.01.2013
28 Ba6 Maistora
18:36 25.01.2013
29 Специалиста
18:38 25.01.2013
30 ддд
18:46 25.01.2013
31 Пижо
18:59 25.01.2013
32 520 zender
До коментар #22 от "мм":
Каква традиция с Корадо бе момче.Я се поинтересувай как удариха на камък в Америка с тоя модел.19:20 25.01.2013
33 Симеон Тасев
19:21 25.01.2013
34 Симеон Тасев
19:24 25.01.2013
35 Симеон Тасев
Коментиран от #50
19:24 25.01.2013
36 Инголщад
Аз казах Хау!
19:49 25.01.2013
37 alex
Коментиран от #46
19:58 25.01.2013
38 Аммм
Тогава модела на фолс ваген Файтон каде се подрежда според твоята идеология?ААА????
20:33 25.01.2013
39 vag grupo
21:47 25.01.2013
40 toto
22:03 25.01.2013
41 Тото
22:10 25.01.2013
42 ГОЛФ
22:26 25.01.2013
43 VAG
22:37 25.01.2013
44 бати батев
22:38 25.01.2013
45 golfar4eto 6x6
22:45 25.01.2013
46 Maurice
До коментар #37 от "alex":
Пожелавам ти,да си намериш една наистина хубава кола от по-голям клас,премиум марка на 1-2 година за тези 38000 ойро. Да е на по-малко от 150 000 км.,да е обръщана само през таван и да и работят повечето екстри. После ти пожелавам да си намериш сносен магазин за авточасти,който да ти прави големи отстъпки за авточастите,че инъче ще трябва да вземеш кутия от обувки и да просиш пред ЦУМ. П.с. едно приятелче си взе М5 - Е60 за 25К ойро от Дойчланд. Ако изключим градския разход от 25л/100км. остава само да вметна,че събира 10 литра масло,което с филтрите ще му коства около 1000 лв. още 1000 за ГО и данък,2500 за каско.Съединителя който е консуматив струва колкото един Голф 4 в добро състояние. Окачването му идва около 3000. Ако мислиш да си караш колата за 38000 евро,а не само да я гледаш паркирана в гаража,вземи си направи сметката как ще намериш толкова пари,като си един цървулко!!! Ако ли пък решиш да ме убеждаваш в твоето блестящо финансово състояние,то не е зле да знаеш,че има Бугати Вейрон за богаташи като теб!!23:28 25.01.2013
47 ?????
23:38 25.01.2013
48 !!!!!
00:00 26.01.2013
49 Специалиста
00:09 26.01.2013
50 тасо симеонов
До коментар #35 от "Симеон Тасев":
Човек колкото и да не му се пораства,един ден пораства и забравя и за бвм,защото по принцип е марката на малките.Ше се убедиш момко като ти уври кратуната.А ако не си малък около 15-23 години и ръсиш такива размисли, бегай на преглед,лошо.08:17 26.01.2013
51 Симеон Тасев
Коментиран от #55, #57
09:19 26.01.2013
52 Иван
Коментиран от #70
10:42 26.01.2013
53 Иво
10:46 26.01.2013
54 Apple
11:05 26.01.2013
55 тасо симеонов
До коментар #51 от "Симеон Тасев":
С Болт ли се сравняваш,кажи на тати да продаде апартамента и хоп- М6.Махалата ще падне от завист.15:19 26.01.2013
56 даката
15:32 26.01.2013
57 кондофри иванов
До коментар #51 от "Симеон Тасев":
Грешиш има М3 и два пъти катастрофира с него.16:26 26.01.2013
58 Димо
16:37 26.01.2013
59 заза
17:20 26.01.2013
60 хирошимчо
Коментиран от #64
19:31 26.01.2013
61 Адолф Хитлер
19:56 26.01.2013
62 Japan Power
Ама така е с подобни картонено-алуминиеви изпълнения наречени Голф,които и от контейнер за смет са по-грозни няма как да е друго.
21:10 26.01.2013
63 марко
Ми ти ако си некадърен и с трактор да отидеш на Банско,пак ще те дърпат,мога да ти кажа че БМВ-то (ако знаеш как) ще си го караш и няма да имаш проблеми зимата
Какво сравнявате само някакви марки коли
А по повод поддръжка,всеки един автомобил след 2002 е скъп,поради това че окачването на всички е алуминиево
Хората са ви написали статия някаква,а вие бълвате само л..на
21:47 26.01.2013
64 вуяя
До коментар #60 от "хирошимчо":
.....ти смехурко....си пълен т...к...Коментиран от #75
22:16 26.01.2013
65 Бай Уй
i na ostanalite razbira4i da im kaja za idealnata kola:italianski dizain na cupeto,frensko oka4vane i nemski dvigatel,transmisiq,electronika i salon...e da de ama kakto kazvame nie 6opite takova jivotno nema i nema da se rodi,a sega derzaite i umuvaite nad nemskite avtomobili.
22:56 26.01.2013
66 B.M.W
23:32 26.01.2013
67 изрода
00:06 27.01.2013
68 Шуллц
02:53 27.01.2013
69 Пенюгата
Коментиран от #71
03:02 27.01.2013
70 figo
До коментар #52 от "Иван":
aide stiga s tapotiite veche de.kato ne vi haresvat drugite koli si karaite brakmite koito imate i to s kachulki na glavite ta da ne vi se smeiat horata-hahhahaha- koompleksarcheta.niakoi ot gostite prosto izkazvat mnenie za kolata che prosto ima nechto deto e mojelo da se poopravi a vie pluete novata kola vsiakach nikoga niama da si kupite takava.radvaite se che ima i takiva koli na asfalta a ne samo stari bmw-ta 318IS ili mercedesi 124-ki04:24 27.01.2013
71 eeeeeee
До коментар #69 от "Пенюгата":
Най-накрая един смислен коментар.Повечето други са като детската градина,"моето камионче най -силно,а на Иванчо най-слабо".09:15 27.01.2013
72 Бай Уй
6te vidi6 4e ot germanskoto po-xubavo nqma:)
10:26 27.01.2013
73 290 коня
10:43 27.01.2013
74 BMW
10:46 27.01.2013
75 хирошимчо
До коментар #64 от "вуяя":
Вуяя да ма уловиш за фуя сирак...12:25 27.01.2013
76 ...
18:49 27.01.2013