Last news in Fakti

25 Януари, 2013 11:30 26 176 76

290 коня за върховия Golf VII

В немската преса се появиха първи снимки и подробности за най-мощната версия на седмия Volkswagen Golf. В момента модификацията R все още преминава тестове и се намира във фаза прототип.

Тестов прототип на Volkswagen Golf R

До момента шефът на развойния отдел на VW Улрих Хакенберг не бил доволен от резултатите от изпитанията и настоявал работата над модела да продължи. Официалният дебют на Golf R се очаква догодина.

Най-наточената модификация на немския бестселър ще получи турбомотор с мощност 290 к.с., седемстепенна роботизирана трансмисия DSG с два съединителя и четири задвижващи колела. Прогнозната цена на върховата версия е около 38 000 евро.

Volkswagen Golf GTI

Сведенията за най-мощния Golf са съпроводени и с информация за останалите по-специални модификации в гамата на най-продавания автомобил в Европа. През май започват продажбите на култовия GTI, представен в Париж миналата година.

Volkswagen Golf GTI

Той ще се оборудва с 2.0-литров двигател с мощност 220 к.с. (230 с опционален спортен пакет) и ще ускорява до 100 км/ч за 6.6 (6.5) секунди. Цената на седмия GTI ще стартира от 28 000 евро.

Volkswagen Golf GTD
Volkswagen Golf GTD

Също през май ще дебютира и дизеловият спортист GTD с мощност 184 коня. Той ще развива максимална скорост от 230 км/ч и ще харчи средно 4.2 литра на 100 км пробег. Цена - 28 500 евро.

Електрическият Golf VII

Седмата генерация на Golf ще бележи появата на най-скъпата версия в историята на модела. Електрическата модификация ще разполага със 115 к.с., ще тежи 200 кг повече от базовия хечбек и ще може да изминава 175 км на ток. Продажбите трябва да започнат в средата на 2014 г. на цена около 40 000 евро.

Електрическият Golf VII

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Wow

    3 1 Отговор
    Фен съм на марката и модела, но това е подигравка особено за версията R. И какво и е R, като няма почти никаква разлика между R и GTI. Предишното поколение, разликите бяха доста по-различими. Това не е сериозно!
  • 2 Инголщад

    1 1 Отговор
    Малиии, японски аФтомУбил от същият клас не може и наполовина конете да стигне на това компактно бижу...

    Коментиран от #11

  • 3 PlimP

    3 1 Отговор
    "Той ще развива максимална скорост от 230 км/ч и ще харчи средно 4.2 литра на 100 км пробег."

    ще му предам :D:D:D
  • 4 Das Auto

    1 6 Отговор
    VW GOLF Das auto и наистина е така БРАВО!
  • 5 Hayabusa

    1 2 Отговор
    Наистина не могат...те моторите си правят с толкова коне :)

    Коментиран от #8

  • 6 гост

    1 3 Отговор
    г-н Plimp той няма да харчи 4.2л при макс 230км/ч аче може да развие тази скорост този разход го дават при 90-120км/ч но явно малко книжки си чел за тези неща кво да кажа в България всички са разбирачи и добри шофьори само че не можем и един скутер да произведем камо ли нещо като голфа който е емблема в автомобилостроенето за съжаление на някой
  • 7 VW Фен

    1 1 Отговор
    Нещо много постен този GTI. Настоящия GTI Edition 35 повече ми харесва.
  • 8 хирошимчо

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Hayabusa":

    Въх ни думай ши умръ бре от смехове,мм чи те моторите им отдавна други ги правят,що ли?

    Коментиран от #10

  • 9 ghost

    3 1 Отговор
    абе фен съм на марката обаче неми харесва. След голф 4 наистина разлика имаше в 5 цата, но след това освен разлика във фаровете и в стоповете никва разлика. Дори на опела дизайна е по хубав.(новата астра)
  • 10 hayabusa

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "хирошимчо":

    Сигурно VW ги правят...много са добри чувам ..пфффф
  • 11 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Инголщад":

    Да бе те затова имат 2.0 турбо мотори по 280к.с още началото на 90те. (и да не са 290 като на този голф от 2013та, просто щото са ограничени на 280 :D).
    Иначе голф 7 е доста добра кола. Доста подобрения има в сравнение със незабележимата 6та генерация. Но R версията и GTI трябва да са 2-3 врати иначе ми е грозно.
  • 12 007

    2 1 Отговор
    В Перник ще го схрускат.
  • 13 Турбото

    1 4 Отговор
    Королите и цивките само могат да ги сънуват тези 290 коня.
  • 14 Специалиста

    1 3 Отговор
    Перфектен дизайн без чалга и комикс изгъзици, че при следващия модел да не се познае марката. Чалгарите си харесват кифли и да си стоят на съответния щанд.
  • 15 Гост!

    1 2 Отговор
    След 15-ина годинки като станат по 3-4хилки ще зи купя едит от тея
  • 16 hayabusa

    4 1 Отговор
    Type R ot 2008г. е 240 коня от 2000 кубика,4 цилиндъра,атмосферен ДВГ.Дали сънуват тоя кошник ,а???

    Коментиран от #21

  • 17 Фред

    8 1 Отговор
    Ех, колега ти сега с хонда ще го сравняваш, тва е Гоуфо, велика машина, нивга не се троши, а ако се строши то е достатъчно да преспи пред блока и на сутринта вече нищо му нема. Гоуфаджиите имат жълто на гащите ся от кеф, с тея 290 коня. Спокоино ще имате достатъчно време да си го купите, да му наслагате сини лампички дето се сетите и да го тунинговате щото от 290 коня само с неколко светодиода под фаровете и на пръскачките става на 350 коня. Колко мъка има по тоя свят....
  • 18 Симеон Тасев

    1 0 Отговор
    КРАЙ ТОВА РЕШАВАЩАТА МАШИНА НАПРАВО НЯМАМ ДУМИ ГОЛЕЕМА МОЩНОСТ БРЕ НАПРАВО РАКЕТА ЦЕПИ МРАКА
  • 19 Maurice

    1 1 Отговор
    Една гаща плява изписано под мен. Аман от оплюващи люде!! Имах Голф4 2.8 V6,леко пипнат с около 220к.с. Много добра машина. А звукът с Cold Air Intake и full exhaust system-Magnaflow беше зъл. Мога да кажа,че качеството на колата е много над останалите в същия сегмент.(не визирам премиум марките). За съжаление доходите ми в България и цената на бензина не позволяват да си взема нещо подобно с разход от 10-11л. на 100км. За всеки влак си има пътници и не се съмнявам,че колата ще се харчи. Както казват някой,не блести с дизайн,но това е напълно функционален автомобил,а не спортно купе. Една Алфа МиТо дали ще събере 4 човека с 4 куфара?? Освен това има прекалено много БМВ-та по моргите (т.н. автокъщи),които чакат своите нови собственици.Не се бавете,че някой ще вземе онази с летите джанти и шпер-а точно под носа ви.
  • 20 гост

    3 1 Отговор
    каквото и да пишете лплкото и да плюете VW пак ще са номер 1
  • 21 Dr. Dick

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "hayabusa":

    1. Хонда Сивик, която е 240 к.с. е само за японския пазар, за европейския е 225 и не е нищо по-различно от кенеф с предно предаване. До спортна кола не може да се доближи, защото предното предаване на писта е смехотворно. Може би затова Lexus LFA/Nissan 350Z/370Z са със задно.
    2. БМВ още 80те години са направили двг 2.3 - 230 к.с - 4 цил. атмосферен.
    Така че не виждам нищо специално в тия Хонди

    Коментиран от #22

  • 22 мм

    7 1 Отговор

    До коментар #21 от "Dr. Dick":

    Колега, Хонда до ден днешен държат рекорда за най-добър двулитров атмосферен двигател , който се монтира на хонда S2000 от края на 90-те години - 241 кс.
    По темата - не ми харесва дизайна на Голфа. Опитват се да направят от кашон спортна кола. Имаха нелоши традиции с коли като Корадо и Сироко, за съжаление последните десетилетия се набляга на Голфа. Много безличен и посредствен автомобил за мен.

    Коментиран от #32

  • 23 4motion

    0 1 Отговор
    Nali znaete, che ima i zadvijvane 4x4 taiche mlakvaite :P
  • 24 stef

    15 1 Отговор
    Subaru Impreza e kolata momcheta, ostavete gi tija pruchki!
  • 25 Емо Георгиев

    0 1 Отговор
    mnogo varhoven nqma 6to
  • 26 chicho_ico

    1 3 Отговор
    Е,гоуем е,напрао кине заа.и!
  • 27 Специалиста

    1 3 Отговор
    Завиждайте, завиждайте, има за какво. Диамантът си е диамант. На варовика каквато и форма да му придадат си е варовик.Безпорен номер едно.Който не вярва в края на годината да погледне статистиките.
  • 28 Ba6 Maistora

    1 1 Отговор
    В момента Перник ликува .....да пребъде име ту му :
  • 29 Специалиста

    1 3 Отговор
    Перфектен дизайн.Излъчва страхотен характер, постигнат с изчистени форми. Това може да го постигне само гений.
  • 30 ддд

    1 1 Отговор
    Не е нещо страхотно,но явно само в България му се подиграват толкова много. Не може според мен да е лидер по продажби в развитите страни пълни с интелигентни хора,които много добре си правят сметка за какво да си дават парите. А тук е наричан "кенеф". Дали западняците нещо се бъркат или тук всеки е скрит гений,кое ли е вярното? :)
  • 31 Пижо

    2 1 Отговор
    Народен селски нужник. В Перник ще му се кефят но няма да могат да си го купят.
  • 32 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "мм":

    Каква традиция с Корадо бе момче.Я се поинтересувай как удариха на камък в Америка с тоя модел.
  • 33 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
    не то фолфа тоест голфа де не е лош просто е много далече от истинска кола няма нито една екстра като на някой баварец или мерц дори от нисък клас а хората са казали фолксваген за работа мерцедес или бмв за излизания това става само за работна кола е неточно двувратката де но самата марка фолксваген е точно за това.Но КАКТО И ДА Е КОЛКОТО И ЧОВЕК ДОБРЕ ДА ЖИВЕЕ СИ КУПУВА фолксваген
  • 34 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
    ЧОВЕК КОЛКОТО И ДОБРЕ ДА ЖИВЕЕ СИ КУПУВА ФОЛКСВАГЕН !!!
  • 35 Симеон Тасев

    1 1 Отговор
    ЧОВЕК КОЛКОТО И ДОБРЕ ДА ЖИВЕЕ СИ КУПУВА ФОЛКСВАГЕН !!!

    Коментиран от #50

  • 36 Инголщад

    1 1 Отговор
    Вярното колега е, че тук всеки е скрит гений талант, ударник на японското техническо чудо, само дето и те самите карат Гоуфо, а тук само си чешат езиците и избиват комплекси след като цял ден на работа са се кланяли на шефа си като минава покрай тях с БеЕмВе-то... Е поне да има на кого да се посмеем... каквито колите, жълти, евтини, крадливи, грозни, лакоми, недомислени и скърцащи, такива и феновете им...
    Аз казах Хау!
  • 37 alex

    1 2 Отговор
    momcheta ne se karaite vijte cenata za okolo 38000evro kakva druga kola moje da si kupite nishto che shte bade 2011 ili 2012 prosto vijte vav saita za tazi cena i tezi godini kakva druga kola moje da si vzeme chovek az lichno bih predpochel po golyama kola za po malko pari i nishto che shte bade sas 1 ili 2 godini po stara.

    Коментиран от #46

  • 38 Аммм

    0 1 Отговор
    Към окментар 33:
    Тогава модела на фолс ваген Файтон каде се подрежда според твоята идеология?ААА????
  • 39 vag grupo

    0 1 Отговор
    Ей знаеш ли?,ако не си с бмв то или месцедесо,нема да ти обърнат внимание у България нали?Пайзанино неук.
  • 40 toto

    0 1 Отговор
    Голфа си купи Бугати,Ламборджини,Бентли,Порше,Ауди,Сеат и Шкода понеже е много гаден и само у Перник му се радват.
  • 41 Тото

    1 1 Отговор
    А веднъж отидох с колата на съпругата бмв 118 автомат 2010 година с чисто нови зимни континенталки на курорт в Банско ипознаите как си изкарах. С перманентно завинтена кука от пред само 20-30 пъти ме дърпаха и бутаха, пак ще си ходя на Банско с БМВ .
  • 42 ГОЛФ

    0 1 Отговор
    VAG ще превземе автомобилния пазар в целия свят,а другите производители ще фалират или ще робуват на ВАГ. В близкото бъдеще легендата ГОЛФ ще покори света,голфът ще си върви и кучетата ще си лаят в цял свят.
  • 43 VAG

    1 1 Отговор
    VAG sind die besten!
  • 44 бати батев

    1 2 Отговор
    и после изкача рено меган rs и голфчетата и бе емвенцата си сядат кротко в ъгълчето където им е мястото
  • 45 golfar4eto 6x6

    0 1 Отговор
    KOGATO GOLFY VARVI I BOGOVETE MAL4AT A NAZDRAVE Y GRAOVSKA OKOLIQ SAS STOLIZA BREZNIK ZA NA6ATA NOVA BADE6TA PRIDOBIVKA,HEY PERNI4ANI ZA6TO NE STE NADIGNALI 4A6ITE NAPRAVO KATO NAS PIITE OT BUTILKITE
  • 46 Maurice

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "alex":

    Пожелавам ти,да си намериш една наистина хубава кола от по-голям клас,премиум марка на 1-2 година за тези 38000 ойро. Да е на по-малко от 150 000 км.,да е обръщана само през таван и да и работят повечето екстри. После ти пожелавам да си намериш сносен магазин за авточасти,който да ти прави големи отстъпки за авточастите,че инъче ще трябва да вземеш кутия от обувки и да просиш пред ЦУМ. П.с. едно приятелче си взе М5 - Е60 за 25К ойро от Дойчланд. Ако изключим градския разход от 25л/100км. остава само да вметна,че събира 10 литра масло,което с филтрите ще му коства около 1000 лв. още 1000 за ГО и данък,2500 за каско.Съединителя който е консуматив струва колкото един Голф 4 в добро състояние. Окачването му идва около 3000. Ако мислиш да си караш колата за 38000 евро,а не само да я гледаш паркирана в гаража,вземи си направи сметката как ще намериш толкова пари,като си един цървулко!!! Ако ли пък решиш да ме убеждаваш в твоето блестящо финансово състояние,то не е зле да знаеш,че има Бугати Вейрон за богаташи като теб!!
  • 47 ?????

    0 1 Отговор
    Голеги голф 6 струвалиси или астра 2008г ?? Мисля да ги карам 10-15г
  • 48 !!!!!

    0 1 Отговор
    na teb nai-ti otiva jiguli:)6te q kara6 nad 30-godini i 6te leji6 pod neq:)
  • 49 Специалиста

    7 1 Отговор
    Тука пишат явно деца. VW бил за работа а БМВ за излизане.Представяте ли си как се излиза с автомобил примерно на театър или на опера. В България чалгарите излизат с БМВ трета употреба на селския мегдан, отварят вратите и надуват азис.За такъв комплексар явно е обидно да се яви пред публика с нормален автмобил.
  • 50 тасо симеонов

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Симеон Тасев":

    Човек колкото и да не му се пораства,един ден пораства и забравя и за бвм,защото по принцип е марката на малките.Ше се убедиш момко като ти уври кратуната.А ако не си малък около 15-23 години и ръсиш такива размисли, бегай на преглед,лошо.
  • 51 Симеон Тасев

    0 0 Отговор
    КАЗВАШ МАРКАТА НА МАЛКИТЕ БИЛА ДОБРЕ САМО ДЕТО УСЕИН БОЛТ КАРА М6 ПОНЕЖЕ Е МАЛЪК НАЛИ

    Коментиран от #55, #57

  • 52 Иван

    0 1 Отговор
    Това нещо не знам как се нарича голф ли молф ли но това за мен е чист КОВЧЕГ отврат БМВ Е N;1

    Коментиран от #70

  • 53 Иво

    0 1 Отговор
    голф правят от грозен по грозен модел, това трябва да получи приз за отвратителен автомобил на 2014 !! Единствено 4ворката ми харесва, всички останали са с прозорци като аквариуми. Няма никаква агресивна визия за 290 коня кола. Прилича на семеен миниван.
  • 54 Apple

    0 0 Отговор
    За мен най-добрия модел от голф е 5 Р32
  • 55 тасо симеонов

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Симеон Тасев":

    С Болт ли се сравняваш,кажи на тати да продаде апартамента и хоп- М6.Махалата ще падне от завист.
  • 56 даката

    0 1 Отговор
    най-добрият модел на golf e 4 1.9 TDI GTI 4motion 150 коня :)
  • 57 кондофри иванов

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Симеон Тасев":

    Грешиш има М3 и два пъти катастрофира с него.
  • 58 Димо

    0 0 Отговор
    Не трябва да се забравя,че класа в който е голфа се нарича Голфов,има защо явно:и то не само в БГ:лично на мен ми харесва,въпреки че никога не съм имал Голф-приятна стегната кола,пък и в ТЮВ се представя отлично..
  • 59 заза

    0 0 Отговор
    Монка ,може би работиш в някоя фирма ,която чисти витрините на Камор та си полудял с тези БМВ.Емблемата е красноречива за колата.
  • 60 хирошимчо

    0 0 Отговор
    Голф е легенда,а не като онда цвък да речем която е една голяяяма 0 и тооойооодааа Ярис която за 2-3 години е изгнила и тя е една голяяяяяма 0 и като събереш 2 ГОЛЕМИ НУЛИ получаваме,че оризарниците правят ОГРОМНИ КЕНЕФИ ...WC след WC и накъдето да погледнеш само WC-та,мда това е грозната истина мъкаа мъка мъка ....жал ми е фенчетата им колко са им промити мозъчетата мухахахахаах !

    Коментиран от #64

  • 61 Адолф Хитлер

    0 0 Отговор
    И 500коня да го направят пак си остава скапан Голф.Кола за бедни.Богатите хора карат Мерцедес и БМВ.
  • 62 Japan Power

    0 0 Отговор
    Хондата е сто пъти по-здрава от който и да е модел на Фолскваген Кенефен,който на 10 000 км трябва да му правиш предница.
    Ама така е с подобни картонено-алуминиеви изпълнения наречени Голф,които и от контейнер за смет са по-грозни няма как да е друго.
  • 63 марко

    0 0 Отговор
    до ТОТО
    Ми ти ако си некадърен и с трактор да отидеш на Банско,пак ще те дърпат,мога да ти кажа че БМВ-то (ако знаеш как) ще си го караш и няма да имаш проблеми зимата
    Какво сравнявате само някакви марки коли
    А по повод поддръжка,всеки един автомобил след 2002 е скъп,поради това че окачването на всички е алуминиево
    Хората са ви написали статия някаква,а вие бълвате само л..на
  • 64 вуяя

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "хирошимчо":

    .....ти смехурко....си пълен т...к...

    Коментиран от #75

  • 65 Бай Уй

    0 0 Отговор
    Japoncite za nad 60-godini avtomobilostroene napravixa samo 3-kultovi modela:nissan skayline,toyota supra i nissan gt-r...ot 1-xilqda modela,a na germancite vseki vtori model ot dadena marka stava xita na sezona,
    i na ostanalite razbira4i da im kaja za idealnata kola:italianski dizain na cupeto,frensko oka4vane i nemski dvigatel,transmisiq,electronika i salon...e da de ama kakto kazvame nie 6opite takova jivotno nema i nema da se rodi,a sega derzaite i umuvaite nad nemskite avtomobili.
  • 66 B.M.W

    0 0 Отговор
    ако ще и 1290 коня да е си остава WC :D :) B M W FoReVeR ! ;)
  • 67 изрода

    0 0 Отговор
    malko si po izostanal pich bokatite karat dosta po dobri koli ot mercedes i bmw ima dosta po dobri marki kato naprimer porshe i kato kazvam porshe to sashto se proizvejda ot vw kakto i mn drugi marki kotito sa po dobri ot skapaniq mercedes i bmw audi naprimer to sashto e na vw ai posledno vreme vze dosta da izmestva mercedes i bmw takache negovorete bez dastese informirali tova e gluposta na balgarina nqma pari no bmw ili mercedes golemi gazari a vsashto vreme jiveqt ot zaemi i nqmat dve stinki v djoba aide stiga s komentarite koito kakvoto mu haresva tova shte kara seki spored djoba si nepravete izlishni komentari
  • 68 Шуллц

    0 0 Отговор
    Бай Уй само да ти кажа че японците са доста на 60г в автомобило строенето-1во, и 2-ро както японците така и немците правят хубави автомобили. Японците също правят автомобили които са насочени към средностатистическите граждани и към тях има голям интерес особено в USA и по слабо в европа, при нас по известни са европеиските марки, а ако вземеш да погледнеш и Хонда легенд, кореиския Хюндаи генезис или некои Лексус по кво отстъпват по надценката която се слага заради мерника. Не си и прав за тва, че били оставили в историята 3 автомобила, къде ги заправяш мицубиши ево, тойота корола, субаро импреза и BRZ...де стига празни приказки ае малко по сериозно
  • 69 Пенюгата

    0 0 Отговор
    Аз оставам с впечатление, че тука има некви комплексарчета които явно плюят по автомобила защото, не могат да го притежават, а и другото което е немога да разбера ква е тая мания караш бмв, бмв-то най-добро, караш хонда- хондата няй-добра, аре стига с тия тапоти кво му е на автомобила, чисто нова кола, и кви са тия спорове нексо или японско аз крах ауди А6 в момента карам мазда 6 мога да кажа, че и двата автомобила ми харесват. Аз не виждам що треа като си харесвате някои автомобил и мислите, че само тои съществува треа така яростно да си налагате мнението /коли за бедни,кенефи, кочини и некви такива/ за мене подобни тапанарски изказвания ми говорат само едно -завист

    Коментиран от #71

  • 70 figo

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Иван":

    aide stiga s tapotiite veche de.kato ne vi haresvat drugite koli si karaite brakmite koito imate i to s kachulki na glavite ta da ne vi se smeiat horata-hahhahaha- koompleksarcheta.niakoi ot gostite prosto izkazvat mnenie za kolata che prosto ima nechto deto e mojelo da se poopravi a vie pluete novata kola vsiakach nikoga niama da si kupite takava.radvaite se che ima i takiva koli na asfalta a ne samo stari bmw-ta 318IS ili mercedesi 124-ki
  • 71 eeeeeee

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Пенюгата":

    Най-накрая един смислен коментар.Повечето други са като детската градина,"моето камионче най -силно,а на Иванчо най-слабо".
  • 72 Бай Уй

    0 0 Отговор
    Navremeto kazvax me,da otideme do nema4ko da namlatime pare i da si uzneme po-edin nov 4eren merdjan...v usa tezi marki lexus-toyota,infinity-nissan i acura-honda,sa premium marki i gi sglobqvat i pravqt v usa,japonzite sa xitri i za da ne pla6tat mito dds i akzis za da se vodi usa-proizvodstvo i da sa sas po-ponosimi zeni na amerikanskiqt pazar,i tezi koli sa mnogo xubavi ot 200-do-400konq no sa si samo za tam i za bogati xora,i nqma lo6o 4e nqkoi xora sa gledali barzi i qrostni i xaresvat japonskite atomobili,no da znaqt,4e 4astite sa im 3-pati po-skapi ot germanskite i to vtora upotreba,i priznavam za subaru wrx i mitshubishi EVO sa mnogo dobri shoseinite serii no sa si skapo udovolstvie za bogati xora,koito gi imat za xobi za6toto sa mnogo skapi za podrajka i znae6 li kak se smenqva saidinitel na tqx...otdolu sa izqlo pokriti sas edna spezialna lamarina,kato q maxne6 posle ima edna sportna greda kato q maxne6 i neq svalq6 skorostnata kutiq i 4ak togava smenq6 saedinitel,tova vav na6 nai-zabutan serviz 6te ti iskat samo 300-350lv za smqna na saedinitel samo za rabota,a na golf gti moje sam da si go smeni6 ako ima6 kanal,kadeto da ka4i6 avtomobila i dai da si govorim za sportni avtomobili na staro do 5-godini do 100xil.km i do 10xil.euro,tyk v bg skapi koli moje da si pozvolqt maximum 8%ot naselenieto kato polovinata ot tqx sa firmi...koito ne kupuvat takiva,a samo limuzini i jeepove,kato pomisli6 malko shulzi
    6te vidi6 4e ot germanskoto po-xubavo nqma:)
  • 73 290 коня

    0 0 Отговор
    Грозното пате иска да се превърне на лебед.И 500 -ин коня да му сложат пак ще си остане НАРОДЕН АВТОМОБИЛ.
  • 74 BMW

    0 0 Отговор
    za toq i oniq nai dobriqt model ami mnogo qsno 4e 6te e takuv za6toto tozi golf 7 ne ste go vijdali na jivo ili ste go karali ama govorite kolko ste glupavi samo nau4ete se 4e vseki nov model e s puti po dobur ot predi6niqt
  • 75 хирошимчо

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "вуяя":

    Вуяя да ма уловиш за фуя сирак...
  • 76 ...

    0 0 Отговор
    ot 2ka ako se ka4a na 7ca 6te reva ot kef :D:D:D:D