Last news in Fakti

6 Февруари, 2013 09:17 5 237 49

Задава се Infiniti с мотор от Mercedes-Benz

  • infiniti-
  • q50-
  • mercedes-benz-
  • daimler-
  • женева 2013

Първият модел на Infiniti с двигател на Mercedes-Benz ще бъде показан след около месец на салона в Женева. С немско сърце ще се сдобие седанът Q50.

Луксозният японски автомобил ще получи 2.0-литров бензинов мотор от Daimler и четирицилиндрови дизелови агрегати. Засега тяхната мощност не се съобщава.

Неотдавна ръководството на Infiniti взе решение да преименува цялата гама от модели. Всички леки автомобили ще носят индекса Q, а за всъдеходите към него ще бъде добавена и буквата X. Запазва се двуцифрената комбинация в названията, но тя вече няма да указва обема на двигателя, а статуса на модела в йерархията на марката.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    1 0 Отговор
    Преди седмица имаше новина "Nissan обмисля закриването на Infiniti". Сега нов двигател от Мерцедес и т.н

    http://fakti.bg/avto/57719-nissan-obmisla-zakrivaneto-na-infiniti
  • 2 330и

    3 1 Отговор
    А! ко стана бе с японските извънземни технологии

    Коментиран от #3

  • 3 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "330и":

    Японските извънземни технологии си ги има в хибрида на Инфинити, който е по-бърз от Порше Панамера, а това тук е плод на жаждата на мениджърите за по-големи печалби.Все пак Карлос Гон наскоро бе казал, че печалбите на Инфинити са твърде малки.Това развитие е очаквано.Ще вземат евтини двигатели от Мерцедес за да им се повишат печалбите.Колко ще са от Мерцедес не се знае, защото Мерцедес ще купува от Рено 4 цилиндрови мотори.Общо взето се заформя един по-нов съюз Рено-Нисан-Мерцедес, в който все още не може да се разбере кой кой е и от кого взема.
    До извънземните японски технологии се опитва да се добере и БМВ чрез технологичния гигант Тойота след като Европейския съюз официално заяви, че в бъдеще ще толерира хибридите и електрическите автомобили, с които европеиските марки като технологичното джудже БМВ не разполагат.

    Коментиран от #6, #17

  • 4 nikito_blend

    1 2 Отговор
    Дизайна взе да не ми харесва, сега пък и немски двигатели, ми по добре да я закриват, какво се чудят още.
  • 5 muhaha

    1 2 Отговор
    Германски ама друг път.4 цилиндровите двигатели на Мерцедес ще се произвеждат в завода на Нисан в Мексико.Както знаем Мерцедес сключиха договор с Рено-Нисан за покупка на 4 цилиндрови двигатели.
  • 6 Dr.Dick

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    Смятай щом любимата ти луксозната премиум марка иска да спести от двигател и да сложи немски такъв в най-известния си премиум модел. Обеснявай се сега пак като дървен философ все едно си им адвокат! :D :D

    Коментиран от #11, #13

  • 7 Дошу

    1 0 Отговор
    Абе нали GT-R ускорява от 0 до 300км/ч за 7 секунди на газ.

    Коментиран от #8

  • 8 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Дошу":

    za moiata lada li govorish? tia e sas sopotsko gazovo
  • 9 Dr.Dick

    0 1 Отговор
    Статия за свръхтехнологично премиум японско возило с двигател от Рено и коментари от Дошо - адвоката на самураите (rofl) (rofl)

    Коментиран от #12

  • 10 Mupo

    0 0 Отговор
    споразумението с Рено е за размяна на двигатели. До колкото знам мерцедес ще вземат утвърдилия се като здрав 1.5 ДЦИ докато Рено ще получат достъп до големите включително и дизелови двигатели на мерцедес. На това инфинити няма да му сложат 1.5 ДЦИ ,който максимално стига до 110 коня, така че най вероятно ще си е истински Мерцедс 2.0 и нагоре със 170 коня и нагоре.
  • 11 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Dr.Dick":

    На теб ли очакваш да се обяснявам бе?Каквото съм имал да кажа съм го казал в коментар номер 3 бе.
  • 12 ККККО

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Dr.Dick":

    Абе те и RED BULL във Ф1 са с двегатели Рено ама плущят яко и то от години и Уйлямсите и Фераретата и AMG-тата на Мерцедес....
  • 13 ошоД

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Dr.Dick":

    Интересна макетингова стратегия. Обявяват ча взимат мотори от Мерцедес, докато те (Рено) са доставчици на такива именно за мерцедес. Бас държа че и моторите в инфинитито ще са си пак от Рено. Останалото е просто маркетинг и заблуда на купувача.

    Коментиран от #33

  • 14 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Mamma mia! V tova infinite vmesto da se opravqt (zakriqt) oshte poveche se zabatachvat... Na svryhvelikite i prehvaleni hybridi shte im ostanat mai samo hybridnite gumi za zime i lete :-D
    Skyrcashta karoseriika s hybridni gumi, DVG na Mercedes, koito pyk mai e Renault, ama sglobqvan v Mexico... + hamerikanski privkus na byrkocha....
    Takava mandja s grozde stana tuka... Vsichkoto manager v infinit plache za uvolnenie.... A takava kola na polovin cena da mi q davat, bqgam nadalech...
  • 15 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Goshko, a ti idi komentirai testa na "gotiniqt" SuV na Monda, sglobqvan v UK na cena ot 70k ... Nali si idolopoklonnik na markata i karash takava s gazovo Lovato

    Коментиран от #16

  • 16 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ingolstatdier":

    Прецизната газоразпределителна система на Хонда не търпи извращения с газови уретби.На газ карат предимно бедните фенчета на германските боклуци с разход като на самосвал.
  • 17 330и

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    бреее дошо респонза ти е по4ти като на мойта 330-ка бе, ти на полусъединител ли беше, как се върза само, споко пи4, пии едно успокоително, той нисана винаги ще си е нисан, а мерцедеса - мерцедес
  • 18 Dr.Dick

    0 0 Отговор
    На колонката за газта има опашка отсамурайски прецизни ГАЗоразпределителни системи. (rofl)
    A на хонда най-прецизната газоразпределителна система е в багажника.
  • 19 ония на луната

    0 1 Отговор
    недостижими като безкрайността......и безкрайни като глупостта на немска машина
  • 20 Инголщад

    1 0 Отговор
    О, извинете велики Г.Зоразпределителен самурайо!! Те японските не поемат газ, само ток от хибридните си малки батерийки с живот от 3 години... и разход по-голям от немската 15-годишна дизеларка...

    Тошко, и аз съм фен на високите технологии, даже съм в този бизнес, но се съгласи, че им е рано на хибридчетата...особено японските велпапета...

    Огледай се малко, прочети туй, онуй... Една Тесла Модел Ес ги сложи всички жълтури в задният джоб... Сега газ пикаят жълтите как да изкопират технологията, ама то само с дисекция на колата не става, трябва и акъл... ;-)

    Колко е литър газ днес като зарежда? Просто информативно, аз съм на нафта... ;-)

    Коментиран от #21

  • 21 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Инголщад":

    Незнам какво се пънеш да плямпаш щуротии като най-бързата обиколка на Нюрбургринг направена от ел. автомобил е на Тойота.
    Само стой и гледай как японските велпапета ще завладеят Европа.
    Ти не си този, който определя дали им е рано.Преди броени дни Европейския съюз ясно показа, че ще толерира ел. автомобилите и хибридите, с които германците9 и европейските производители като цяло) не разполагат.

    Коментиран от #23

  • 22 Инголщад

    0 0 Отговор
    Газ (за 1,50лв./л.) пикаете сега японски мекеренца, че ви окепазиха "великата" марка с ДВГ-та Рено хихих

    Няма страшно, и на ДВГ Рено може да се инсталира газова уредба, от опит ти го казвам, минал съм през това...
  • 23 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    Глей ся, хинтелигентно моче ми изглеждаш, а разсъждаваш като голфаджия... най-бързата!!! Хибридният/електро автомобилът за бързина ли е бе???! Това да не ти Гоуфот или Сивика, или болид от Ф1?? Поправи ме, ако греша, но май основната функция на хибрида е не бързината, а икономията и екологията... Само дето откъм иконимия и здравина са пълен провал, ако ще да бие на пистата и Ферари Ф1.... Жалко, жалко, че така "пернишки" разсъждавате...
  • 24 Инголщад

    0 1 Отговор
    Повече няма да споря с теб, щото се разкри, че си някой 20 годишен хлапак с подарък Сивик от мама и тати...

    Само децата (и Пернишките индивиди) като нямат аргументи и факти да извадят казват "аууу ама знайш ли колко е бърза и как изтегля)... Ясен си ми...

    Коментиран от #25

  • 25 ония на луната

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Инголщад":

    мама и татко не те ли взеха вече от детската градина?
  • 26 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #16 от " Дошо":

    Почти всички Хонди които съм виждал са с газова уредба (а съм виждал много) и работят супер на газ. Имат само един кусур , тънки са им клапаните (като на всички "японки") и им е необходима система за омасляване (на е много пари около 100-200лв). Хората които ги карат съвсем не са бедни , а разумни и знаят цената на парите.
    От Нисан също не са глупави, самото споменаване на Мерцедес си е реклама, а лоша реклама няма.
  • 27 520 zender

    0 1 Отговор
    Само един въпрос имам.Защо в Инфинити ще се слагат четирицилиндрови дизелови агрегати от Мерцедес?Нали Нисан претендират че дизлаците са им на ниво-тогава защо са им немски дизлаци?Ама пак са се объркали-трябваше да се обърнат към лидера на дизелите-бмв.....
  • 28 кО СТАНА?

    0 0 Отговор
    Арее, тия съвсем се умешаха. Мерцедесите ще са с двигатели на Рено, а Инфинити с такива на Мерцедес!?!?!
  • 29 1234

    1 0 Отговор
    Спрете се с тея дизели бе хора! Опушихте всичко! Колите вървят на бензин - тракторите на полето!
  • 30 330i

    0 1 Отговор
    ей много малко минуси имам тоз път, на4и добър коментар съм направил!
    я да видим как няма да им хареса тоз:
    100% от японските коли при еднакви килограми и КАКВАТО И ДА Е мощност на същите или 2-3-6 години по-нови НЕ МОГАТ ДА ПОСТИГНАТ разхода който има 330i

    Коментиран от #31, #32

  • 31 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "330i":

    е това ако не е доказателство здраве му кажи, въпреки задното си и годините разлика, за по-стари или РАВНИ години няма какво да говорим, с шофьора 330-ката тежи около 1550 кг, товарим да ре4ем една хонда 1.4 или 1.6 или 1.8 бе каквато и да е, за да изравним и тръгваме, ако хондата тежи пове4е товаря аз, като по-тежката кола да бъде само с шофьор, тогава ше им лъсне извънземната технология с великите клапани и незнам си какви криви на диаграмите
  • 32 Алберт Цюнхерен

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "330i":

    Колко е реалният ти разход- градско/извънградско? В кой град живееш?

    Коментиран от #34

  • 33 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "ошоД":

    Аз пък карам БМВ с мотор от БМВ.
  • 34 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Алберт Цюнхерен":

    реално - лично засичано много пъти - със около 80 км/ч на дълго е по4ти винаги под 8 л. ГАЗ,
    а при нормално каране 120-140 е около 10-11 л, като тогава МНОГО зависи от трафика, всяко изпреварване качва, но все пак мисля 4е не пове4е от 12-14 л, за първия разход съм сигурен, в града зимата ми е стигало и до 18-19 по борд, но по4ти изминати само на студен двигател
  • 35 330и

    0 0 Отговор
    зна4и като цяло разхода варира много, особено за по-големите мотори, аз затова акцентирам върху разход на дълго с около 80 км/ч за да няма изпреварния /в пове4ето случаи - разбира се/ от там най-добре можеш да си направиш извод за разхода на един автомобил
  • 36 520 zender

    0 0 Отговор
    Остави го туй 80-БМВ не се кара с такава скорост по пътищата,особенно ако е 330i-231ps

    Коментиран от #37

  • 37 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "520 zender":

    така е зендер, но нали ще сравнявам разхода на примерно 1.4 хонда натоварена до килограмите на 330-ката, та нейната най-икономична скорост предполагам е именно около 80, та затова,
    ако другия автомобил е по-тежък и по-мощен - товаря аз и караме с по-висока скорост, по мои наблюдения няма такъв разход/мощност от друга марка, дори и акорда от 2003 год. с 10 коня и 2 НМ в повече харчи 1.1 л на 100 отгоре на среден и около 0.8 л извън
  • 38 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    iaponcite shte se setiat kade e istinata
  • 39 Клаус

    1 0 Отговор
    Абе пичове, какви коли карате ? 3-4-5 хил.кубика, слагате им газ и ги карате с 80 км/ч. Що за перверзия е това? Къде тръгнахте с 5 лв. в джоба на аристократи да се правите? Отидете малко на запад и вижте хора с какъв статус карат подобни автомобили. В Швейцария, където минималната месечна заплата е колкото тук на двама депутати, карат предимно малолитражки от типа на меган, голф, браво и т.н. Същото е положението и в Германия, Франция, Испания, Италия. В България някакви дрипльовци се возят в лимузини, защото трябва да компенсират по някакъв начин несгодите от мизерния си живот. Продават, земя теглят кредити, купуват изгнило бмв или мерцедес и се мисля за холивудски звезди(по- скоро, боливудски или ориенталски). Чалга трагедия! Примирете се с положението си или се развийте до такова социално ниво, че да можете да си позволите НОВИ такива коли, на които да се насладите и същевременно да не ви вкарват в преразход.

    Коментиран от #40, #41

  • 40 Емил

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Клаус":

    Поздравления, Клаус. Абсолютно съгласен на 100%. Хем бедни, хем и с претенции, а и многознайковци. По-добре да се научат, че като пешеходец приближава към пешеходната пътека се намалява и че фасове не се изхвърлят през прозореца на колата!
  • 41 330I

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Клаус":

    @39, @40
    не сте ме разбрали и двамата, аз колата не се движа движа с 80, даже не с 140, всъщност зависи от пътя, мисълта ми беше че всеки японски курник на моите килограми и години ще изгори пове4е гориво, а пък за газта - ня подценявайте ГИ на 330и - ВЪРВИ ПОВЕ4Е ОТ ВСЕКИ 2-3 000 КУБИКОВ ДИЗЕЛ до 2000-2001 г. / ако не е БМВ - 2003-4

    Коментиран от #43

  • 42 330и

    0 0 Отговор
    лорензо ланди с два изпарителя, без прекъсвач за след 7200 об.
    разликата с 98 е неуловима, а на дълго предполагам ще прхвърли 250 км/ч
  • 43 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "330I":

    Ааааааа ей туй вече ще го оспоря.Кое по-точно ли?На доускорение при стандартната процедура на 4-та предавка или пък на 6-та смятам че няма да ти отстъпя .Особенно от както ми модифицираха ауспусите..

    Коментиран от #44

  • 44 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "520 zender":

    незнам бе зендер, трябва да я пробвам, не си гоня колата на газ, но заради теб ще я пробвам, това което съм писал предполагам ще стане, и не си мисли 4е макса ти се вдига заради ауспуха или може но с малко - 2-3 км

    Коментиран от #46

  • 45 330и

    0 0 Отговор
    добре ще я пробвам на 3-та, че на 4-та ще вдигне много, а пък магистралата ми е далеч
  • 46 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "330и":

    Аз имах предвид еластичност-доускорение.Имам предвид че на 4-та предавка се засича времето от 60км в час до достигането на 100км в час.На 6-та предавка се засича времето от 80км в час до 120км в час.Второто засичане е демек за директната предавка-в нашия случай-6-та предавка.За сравнение макар че не е същото ти казвам че без проблеми мачкам на доускорение Мерседес ЦЛК 230 компресор.Това го споменавам щото с едно приятелче ходихме заедно до морето и изпробвахме колите по магистралата.
  • 47 330и

    0 0 Отговор
    така НЕ, аз на 60 включвам 2-рата :) даже на 65 някъде
  • 48 330и

    0 0 Отговор
    ина4е спор няма -- ще дръпнеш
  • 49 Разпиздяев

    0 0 Отговор
    Дошо е прав.
    В САЩ 40% от колите са с японски произход. Немските коли са само 8%. Освен това SUV Мерцедес и БМВ се произвеждат в САЩ. Японците си правят колите за щаттския пазар предимно в USA, с малки изключения. Кадилак също правят добри Кили за добри пари.