Първият модел на Infiniti с двигател на Mercedes-Benz ще бъде показан след около месец на салона в Женева. С немско сърце ще се сдобие седанът Q50.
Луксозният японски автомобил ще получи 2.0-литров бензинов мотор от Daimler и четирицилиндрови дизелови агрегати. Засега тяхната мощност не се съобщава.
Неотдавна ръководството на Infiniti взе решение да преименува цялата гама от модели. Всички леки автомобили ще носят индекса Q, а за всъдеходите към него ще бъде добавена и буквата X. Запазва се двуцифрената комбинация в названията, но тя вече няма да указва обема на двигателя, а статуса на модела в йерархията на марката.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
http://fakti.bg/avto/57719-nissan-obmisla-zakrivaneto-na-infiniti
09:20 06.02.2013
2 330и
Коментиран от #3
09:56 06.02.2013
3 Дошо
До коментар #2 от "330и":
Японските извънземни технологии си ги има в хибрида на Инфинити, който е по-бърз от Порше Панамера, а това тук е плод на жаждата на мениджърите за по-големи печалби.Все пак Карлос Гон наскоро бе казал, че печалбите на Инфинити са твърде малки.Това развитие е очаквано.Ще вземат евтини двигатели от Мерцедес за да им се повишат печалбите.Колко ще са от Мерцедес не се знае, защото Мерцедес ще купува от Рено 4 цилиндрови мотори.Общо взето се заформя един по-нов съюз Рено-Нисан-Мерцедес, в който все още не може да се разбере кой кой е и от кого взема.До извънземните японски технологии се опитва да се добере и БМВ чрез технологичния гигант Тойота след като Европейския съюз официално заяви, че в бъдеще ще толерира хибридите и електрическите автомобили, с които европеиските марки като технологичното джудже БМВ не разполагат.
Коментиран от #6, #17
10:37 06.02.2013
4 nikito_blend
10:42 06.02.2013
5 muhaha
10:49 06.02.2013
6 Dr.Dick
До коментар #3 от "Дошо":
Смятай щом любимата ти луксозната премиум марка иска да спести от двигател и да сложи немски такъв в най-известния си премиум модел. Обеснявай се сега пак като дървен философ все едно си им адвокат! :D :DКоментиран от #11, #13
11:20 06.02.2013
7 Дошу
Коментиран от #8
11:48 06.02.2013
8 БУМЕР КАМОР
До коментар #7 от "Дошу":
za moiata lada li govorish? tia e sas sopotsko gazovo12:05 06.02.2013
9 Dr.Dick
Коментиран от #12
12:18 06.02.2013
10 Mupo
13:47 06.02.2013
11 Дошо
До коментар #6 от "Dr.Dick":
На теб ли очакваш да се обяснявам бе?Каквото съм имал да кажа съм го казал в коментар номер 3 бе.14:39 06.02.2013
12 ККККО
До коментар #9 от "Dr.Dick":
Абе те и RED BULL във Ф1 са с двегатели Рено ама плущят яко и то от години и Уйлямсите и Фераретата и AMG-тата на Мерцедес....14:50 06.02.2013
13 ошоД
До коментар #6 от "Dr.Dick":
Интересна макетингова стратегия. Обявяват ча взимат мотори от Мерцедес, докато те (Рено) са доставчици на такива именно за мерцедес. Бас държа че и моторите в инфинитито ще са си пак от Рено. Останалото е просто маркетинг и заблуда на купувача.Коментиран от #33
14:52 06.02.2013
14 Ingolstatdier
Skyrcashta karoseriika s hybridni gumi, DVG na Mercedes, koito pyk mai e Renault, ama sglobqvan v Mexico... + hamerikanski privkus na byrkocha....
Takava mandja s grozde stana tuka... Vsichkoto manager v infinit plache za uvolnenie.... A takava kola na polovin cena da mi q davat, bqgam nadalech...
15:16 06.02.2013
15 Ingolstatdier
Коментиран от #16
15:20 06.02.2013
16 Дошо
До коментар #15 от "Ingolstatdier":
Прецизната газоразпределителна система на Хонда не търпи извращения с газови уретби.На газ карат предимно бедните фенчета на германските боклуци с разход като на самосвал.15:59 06.02.2013
17 330и
До коментар #3 от "Дошо":
бреее дошо респонза ти е по4ти като на мойта 330-ка бе, ти на полусъединител ли беше, как се върза само, споко пи4, пии едно успокоително, той нисана винаги ще си е нисан, а мерцедеса - мерцедес16:35 06.02.2013
18 Dr.Dick
A на хонда най-прецизната газоразпределителна система е в багажника.
17:09 06.02.2013
19 ония на луната
18:51 06.02.2013
20 Инголщад
Тошко, и аз съм фен на високите технологии, даже съм в този бизнес, но се съгласи, че им е рано на хибридчетата...особено японските велпапета...
Огледай се малко, прочети туй, онуй... Една Тесла Модел Ес ги сложи всички жълтури в задният джоб... Сега газ пикаят жълтите как да изкопират технологията, ама то само с дисекция на колата не става, трябва и акъл... ;-)
Колко е литър газ днес като зарежда? Просто информативно, аз съм на нафта... ;-)
Коментиран от #21
19:09 06.02.2013
21 Дошо
До коментар #20 от "Инголщад":
Незнам какво се пънеш да плямпаш щуротии като най-бързата обиколка на Нюрбургринг направена от ел. автомобил е на Тойота.Само стой и гледай как японските велпапета ще завладеят Европа.
Ти не си този, който определя дали им е рано.Преди броени дни Европейския съюз ясно показа, че ще толерира ел. автомобилите и хибридите, с които германците9 и европейските производители като цяло) не разполагат.
Коментиран от #23
19:19 06.02.2013
22 Инголщад
Няма страшно, и на ДВГ Рено може да се инсталира газова уредба, от опит ти го казвам, минал съм през това...
19:19 06.02.2013
23 Инголщад
До коментар #21 от "Дошо":
Глей ся, хинтелигентно моче ми изглеждаш, а разсъждаваш като голфаджия... най-бързата!!! Хибридният/електро автомобилът за бързина ли е бе???! Това да не ти Гоуфот или Сивика, или болид от Ф1?? Поправи ме, ако греша, но май основната функция на хибрида е не бързината, а икономията и екологията... Само дето откъм иконимия и здравина са пълен провал, ако ще да бие на пистата и Ферари Ф1.... Жалко, жалко, че така "пернишки" разсъждавате...19:26 06.02.2013
24 Инголщад
Само децата (и Пернишките индивиди) като нямат аргументи и факти да извадят казват "аууу ама знайш ли колко е бърза и как изтегля)... Ясен си ми...
Коментиран от #25
19:31 06.02.2013
25 ония на луната
До коментар #24 от "Инголщад":
мама и татко не те ли взеха вече от детската градина?19:44 06.02.2013
26 hienata
Почти всички Хонди които съм виждал са с газова уредба (а съм виждал много) и работят супер на газ. Имат само един кусур , тънки са им клапаните (като на всички "японки") и им е необходима система за омасляване (на е много пари около 100-200лв). Хората които ги карат съвсем не са бедни , а разумни и знаят цената на парите.
От Нисан също не са глупави, самото споменаване на Мерцедес си е реклама, а лоша реклама няма.
21:13 06.02.2013
27 520 zender
21:46 06.02.2013
28 кО СТАНА?
22:10 06.02.2013
29 1234
22:22 06.02.2013
30 330i
я да видим как няма да им хареса тоз:
100% от японските коли при еднакви килограми и КАКВАТО И ДА Е мощност на същите или 2-3-6 години по-нови НЕ МОГАТ ДА ПОСТИГНАТ разхода който има 330i
Коментиран от #31, #32
23:19 06.02.2013
31 330i
До коментар #30 от "330i":
е това ако не е доказателство здраве му кажи, въпреки задното си и годините разлика, за по-стари или РАВНИ години няма какво да говорим, с шофьора 330-ката тежи около 1550 кг, товарим да ре4ем една хонда 1.4 или 1.6 или 1.8 бе каквато и да е, за да изравним и тръгваме, ако хондата тежи пове4е товаря аз, като по-тежката кола да бъде само с шофьор, тогава ше им лъсне извънземната технология с великите клапани и незнам си какви криви на диаграмите01:02 07.02.2013
32 Алберт Цюнхерен
До коментар #30 от "330i":
Колко е реалният ти разход- градско/извънградско? В кой град живееш?Коментиран от #34
12:27 07.02.2013
33 Shmeker
До коментар #13 от "ошоД":
Аз пък карам БМВ с мотор от БМВ.12:55 07.02.2013
34 330и
До коментар #32 от "Алберт Цюнхерен":
реално - лично засичано много пъти - със около 80 км/ч на дълго е по4ти винаги под 8 л. ГАЗ,а при нормално каране 120-140 е около 10-11 л, като тогава МНОГО зависи от трафика, всяко изпреварване качва, но все пак мисля 4е не пове4е от 12-14 л, за първия разход съм сигурен, в града зимата ми е стигало и до 18-19 по борд, но по4ти изминати само на студен двигател
15:26 07.02.2013
35 330и
15:32 07.02.2013
36 520 zender
Коментиран от #37
17:38 07.02.2013
37 330и
До коментар #36 от "520 zender":
така е зендер, но нали ще сравнявам разхода на примерно 1.4 хонда натоварена до килограмите на 330-ката, та нейната най-икономична скорост предполагам е именно около 80, та затова,ако другия автомобил е по-тежък и по-мощен - товаря аз и караме с по-висока скорост, по мои наблюдения няма такъв разход/мощност от друга марка, дори и акорда от 2003 год. с 10 коня и 2 НМ в повече харчи 1.1 л на 100 отгоре на среден и около 0.8 л извън
22:27 07.02.2013
38 ВИП АМГ
10:29 08.02.2013
39 Клаус
Коментиран от #40, #41
10:42 08.02.2013
40 Емил
До коментар #39 от "Клаус":
Поздравления, Клаус. Абсолютно съгласен на 100%. Хем бедни, хем и с претенции, а и многознайковци. По-добре да се научат, че като пешеходец приближава към пешеходната пътека се намалява и че фасове не се изхвърлят през прозореца на колата!20:21 08.02.2013
41 330I
До коментар #39 от "Клаус":
@39, @40не сте ме разбрали и двамата, аз колата не се движа движа с 80, даже не с 140, всъщност зависи от пътя, мисълта ми беше че всеки японски курник на моите килограми и години ще изгори пове4е гориво, а пък за газта - ня подценявайте ГИ на 330и - ВЪРВИ ПОВЕ4Е ОТ ВСЕКИ 2-3 000 КУБИКОВ ДИЗЕЛ до 2000-2001 г. / ако не е БМВ - 2003-4
Коментиран от #43
20:46 08.02.2013
42 330и
разликата с 98 е неуловима, а на дълго предполагам ще прхвърли 250 км/ч
21:01 08.02.2013
43 520 zender
До коментар #41 от "330I":
Ааааааа ей туй вече ще го оспоря.Кое по-точно ли?На доускорение при стандартната процедура на 4-та предавка или пък на 6-та смятам че няма да ти отстъпя .Особенно от както ми модифицираха ауспусите..Коментиран от #44
15:12 11.02.2013
44 330и
До коментар #43 от "520 zender":
незнам бе зендер, трябва да я пробвам, не си гоня колата на газ, но заради теб ще я пробвам, това което съм писал предполагам ще стане, и не си мисли 4е макса ти се вдига заради ауспуха или може но с малко - 2-3 кмКоментиран от #46
18:49 11.02.2013
45 330и
18:51 11.02.2013
46 520 zender
До коментар #44 от "330и":
Аз имах предвид еластичност-доускорение.Имам предвид че на 4-та предавка се засича времето от 60км в час до достигането на 100км в час.На 6-та предавка се засича времето от 80км в час до 120км в час.Второто засичане е демек за директната предавка-в нашия случай-6-та предавка.За сравнение макар че не е същото ти казвам че без проблеми мачкам на доускорение Мерседес ЦЛК 230 компресор.Това го споменавам щото с едно приятелче ходихме заедно до морето и изпробвахме колите по магистралата.21:39 11.02.2013
47 330и
22:12 11.02.2013
48 330и
22:13 11.02.2013
49 Разпиздяев
В САЩ 40% от колите са с японски произход. Немските коли са само 8%. Освен това SUV Мерцедес и БМВ се произвеждат в САЩ. Японците си правят колите за щаттския пазар предимно в USA, с малки изключения. Кадилак също правят добри Кили за добри пари.
12:56 02.02.2021