5 Август, 2021 13:26 8 243 24

BMW M8 вече с мощност от 900 конски сили

  • bmw-
  • m8-
  • m8 competition-
  • g-power

G-Power показа своята версия на двувратото купе

BMW M8 вече с мощност от 900 конски сили - 1
Снимки: G-Power

G-Power е добре позната тунинг компания, главно на автомобили от марката BMW и като такава показаха най-мощната си версия на върховото M8 Competition. Преработената версия G8M Hurricane RR вече генерира 900 конски сили и максимален въртящ момент от 1050 нютон метра.

BMW M8 вече с мощност от 900 конски сили

Данните са значително подобрение спрямо заводските 625 конски сили и максимален въртящ момент от 750 нютона, които 4.4-литровият V8 генерира. Те са постигнати с подобрения по двигателя, турбините, генерацията и софтуерни намеси, които да осигурят изключителната мощност.

BMW M8 вече с мощност от 900 конски сили

Спортното купе вече може да се похвали и с максимална скорост от 340км/ч и то ограничена единствено заради гумите за които това е максимално допустимото натоварване. Не се споменава нищо за ускорението, но най-вероятно и то е подобрено в сравнение със спринта до 100км/ч, който отнема 3.2 секунди в стандартна конфигурация.

BMW M8 вече с мощност от 900 конски сили

Външно може да отличите най-мощния модел по ярко оранжевата разцветка с карбонови детайли като спойлер в задната част, дифузьор. Предния капак, елементи по броните и калниците. Налични са също и 21-цолови джанти, както и понижено регулируемо окачване. В интериора пък могат да се открие комбинация от кожа, алкантара и карбон.

BMW M8 вече с мощност от 900 конски сили


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 19 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 NikNay

    21 5 Отговор
    А така , а вие тук агитирайте и занапред за електрички.....

    Коментиран от #8

  • 2 БАЙ Х@Й ‼️

    38 3 Отговор
    Тате , тате, татееее, купи ми го!!! След като потроших АМГ-то нямам какво да карам !
  • 3 Чоко

    2 25 Отговор
    Карал съм няколко такива и ме дразни, че много бързо трият гумите и багажника е много малък
  • 4 4врато купе

    3 1 Отговор
    2-врато купе :D
  • 5 Алтер

    13 4 Отговор
    С тая черна черта на предния капак развалят целия външен вид, а и комшийката има същия цвят гащи.

    Коментиран от #9

  • 6 Антитрол

    33 1 Отговор
    Идеално за подарък на някое 18 годишно нашенско леке току що взело книжка от татенцето му "бизнесмен".
  • 7 Хо хо хо

    5 1 Отговор
    Ето на това му се вика даунсяйзинг и ниско цо2 емисии.
  • 8 Напълно си прав

    13 11 Отговор

    До коментар #1 от "NikNay":

    След като това BMW излезе на пазара, никой няма да си помисли за купуване на скъпите електрички и това BMW ще стане пазарен хит задминавайки по продажби Тесла модел 3. Кой е луд да кара тези скъпи и некачествени електрически коптори, на които им хвърчат броните! А за Тесла плейд да не говорим. Нея могат да си я позволят само мултимилиардери.

    Коментиран от #12

  • 9 Комшията

    13 1 Отговор

    До коментар #5 от "Алтер":

    Е аз какво да се оплача като моята ходи без гащи.
  • 10 900 коня кайш?

    7 1 Отговор
    Ко пасат теа ве?
  • 11 Павел пенев

    10 9 Отговор
    БМВ отдавна произвеждат скъпи таралясници с висока мощност за психопати убийци и самоубийци.
  • 12 Хо хо хо

    4 14 Отговор

    До коментар #8 от "Напълно си прав":

    чудно ми е като свърши петрола с кво ще го караш това скъп музеен експонат ака ваза.

    Коментиран от #13, #16, #18

  • 13 Ти си

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "Хо хо хо":

    С био горчиво колега с био гориво !

    Коментиран от #14

  • 14 Хо хо хо

    4 7 Отговор

    До коментар #13 от "Ти си":

    Скъпа ваза бмв

    Коментиран от #15

  • 15 Ти си

    7 3 Отговор

    До коментар #14 от "Хо хо хо":

    Гроздето кисело , нали .
  • 16 Хммм

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Хо хо хо":

    Кой си купува такива автомобили, за да ги кара?
  • 17 Брабуса от Слънчака

    8 0 Отговор
    Тати каза, че утре ще ми я купи
  • 18 Знаещ

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Хо хо хо":

    Петрола се говори че ще свърши вече 70 години, както се вижда, не е свършил
  • 19 ПЕНКО

    2 0 Отговор
    И ТАКА ДО КЪДЕ И ЗАЩО !?!?!? ТРИЕНЕ В ЗЕМЯТА ЗА ПРИДВИЖВАНЕ !!! БЕЗОС И МЪСК СРЕЩУ -"МИГ -160-М" -ЛЕТЯТ НА ГРАНИЦАТА НА КОСМОСА !?!?!? БМВ -СРЕЩУ НЕОСВЕТЕНА КАРУЦА ?
  • 20 Баро

    2 0 Отговор
    Не срещнах коментар само че нямаме пътища за тази кола Направо съм учуден Аз обаче и по нашите пътища мога да си я карам само ми я дайте

    Коментиран от #21

  • 21 Баро

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Баро":

    Между другото предпочитам същото нещо само че с M5 те моторите са еднакви
  • 22 Бай Онзи

    3 1 Отговор
    Трябва да е доста по малко понеже наскоро четох за Брабус G класа на Роналдо бил с туй купе от 3тона и 900коня му дават 3.7 до 100 тъй че няко нещо бърка с тия сметки по хартия нема логика аз съм само един тъп монтьор и си правя една проста сметка ама явно има инженери дет не саси я направили.

    Коментиран от #23

  • 23 VikiLexus

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Онзи":

    Объркани са данните на Роналдо джипа! - има я още статията и тук. Няма как 3 тонния бус Ге клас да ускори за 3.7 сек. и с 1000 коня да е!
    По-скоро са 4.7 сек за джипа на Роналдо. А М8 също е доста тежък около 1950 кг. е....но е достатъчно нисък и обтекаем. Няма нищо общо с квадратния бус Ге клас пък бил той и с 900 коня. Ненапразно такива тежки и високи джипове Ге клас в САЩ ги ограничават електронно на 210 км в час

    Коментиран от #24

  • 24 До 100

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "VikiLexus":

    За ускорение до 100 формата няма особено значение, защото се компенсира с двайсетина коня повече мощност. Но килограмите искат много повече коне. Затова за ускорението е най-важно съотношението тегло конски сили, ако гумите могат да осигурят необходимото сцепление.