7 77817

Завръща ли се ванкеловият двигател при Mazda?

  • ванкелов двигател-
  • mazda

От японската компания патентоваха лого с подобна форма

От няколко години различни слухове за това, че Mazda ще се завърне към ванкеловия двигател витаят в интернет пространството. Сега от японската компания ги потвърдиха неофициално след като Hatena Blog разпространи снимка и информация на патентовани моделни означения и лого.

Завръща ли се ванкеловият двигател при Mazda?

Според информацията от Mazda са запазили за употреба моделните названия „е-SKYACTIV R“, „е-SKYACTIV R-Energy“, “е-SKYACTIV R-EV” и логото, което може да видите на снимките.

Завръща ли се ванкеловият двигател при Mazda?

Самото лого има специфичната форма на ванкеловия двигател, докато във вътрешната му част е изобразена буквата “e”, което подсказва за някаква форма на електрификация. Все още от Mazda не са потвърдили информацията и не са дали повече подробности за бъдещите си планове, но най-вероятно и това ще се случи в близките месеци.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 24 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 hremko

    53 8 Отговор
    А в Перник са патентовали винкеловия двигател. Като го видиш, дигаш 200 от место!
  • 2 Киро

    9 7 Отговор
    Тъпчо
  • 3 Пилот на Ферари

    17 7 Отговор
    Какво стана с електричките ? Или тоя двигател е правотоков ?

    Коментиран от #4

  • 4 Елементарно Уотсън

    22 3 Отговор

    До коментар #3 от "Пилот на Ферари":

    Този двигател ще се ползва само за зареждане на батерията на електромобилите на Мазда.

    Коментиран от #5

  • 5 факт

    12 12 Отговор

    До коментар #4 от "Елементарно Уотсън":

    И какъв е смисъла да нося два мотора катотака увеличавам теглото от което следва намаляване на рейнджа.
    Ако хванеш едно 3 годишно дете на какво разстояние ще го пренесеш и ако хванеш един сумист на какво ще го пренесеш

    Коментиран от #6, #7, #11

  • 6 Миже, а те лажем

    36 5 Отговор

    До коментар #5 от "факт":

    Смисъла е в града на ток, извън града на бензин. Каква е ползата ли? Лъжа, измама и лицемерие, като всичко останало налагано от глобалистите.

  • 7 ???

    25 10 Отговор

    До коментар #5 от "факт":

    Какъв сумист, какво дете бълнувал. Това ще е вид хибрид. Вместо голяма батерия, ще вградят по малка, която ще се зарежда от въпросния двигател. Никакъв рейндж няма да се намали, а точно обратното. Що говорите глупости само не разбирам.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 дядо

    13 6 Отговор

    До коментар #7 от "???":

    Ами защото не разбират!
  • 9 факт

    10 10 Отговор

    До коментар #7 от "???":

    Ахам и като сложат по-голям двг нивата на отделен цо2 скачат колко е еко тогава?И ако не е еко какъв е смисъла?

    Коментиран от #10, #13

  • 10 някой

    13 3 Отговор

    До коментар #9 от "факт":

    Факт е , че притежаваш въображение и интелект съпоставими с тези на бойлер Елдом .
  • 11 Jeep

    16 0 Отговор

    До коментар #5 от "факт":

    Прaвиш ли рaзликa между вaнкелов и клacичеcки двг. Първият е по-лек и c мaлко нa брой движещи cе чacти. По-мaлък е и по рaзмер.
  • 12 Димов

    10 0 Отговор
    Роторният ДВГ е по-малък по размери, от класическият, но вади същата мощност. Ако ще е само за да прави ток има смисъл. Ако го пуснат и на етанол ще е и по-екологичен.

    Коментиран от #14

  • 13 еко меко

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "факт":

    Електрическата кола не е еко.
  • 14 Йо Несбьо

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "Димов":

    По-малък е на размери, но разходът е огромен, мощността също е по-висока. Например на Мазда РХ-8 или подобно име ДВГ е 1.3 литра , а реално ще кажете, че е 3.9 литра. И не се знае дали иначе приятната за каране Мазда ще изкара и 100 хиляди км. Има ли майстори на ванкел в България? И да има, ремонтът ще е мама и тати.

    Коментиран от #15, #16

  • 15 Льольо

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "Йо Несбьо":

    Наистина нищо не знаеш ! Няма по-здрав и издръжлив двигател от ванкеловия !
  • 16 Ще изкара много повече

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Йо Несбьо":

    Ванкеловия двигател е нечуплив и не може да те остави насред път. При повреда просто му пада мощността, но продължава да работи.

    При високи обороти и максимална мощност е по-ефективен от буталните ДВГ, а в случая този двигател ще работи само и единствено на високи обороти, където му е силата и предимствата. Всички недостатъци на ванкеловия двигател са при ниски обороти.
  • 17 незнайко

    2 3 Отговор
    Тъй като ванкеловия двигател е с ротор ще го направят магнитен а статора с намотки от 3 фази и пей сърце ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ВАНКЕЛ !!! Как не се сетиха досега ? Така ще използват голяма част от частите които имат .