От няколко години различни слухове за това, че Mazda ще се завърне към ванкеловия двигател витаят в интернет пространството. Сега от японската компания ги потвърдиха неофициално след като Hatena Blog разпространи снимка и информация на патентовани моделни означения и лого.
Според информацията от Mazda са запазили за употреба моделните названия „е-SKYACTIV R“, „е-SKYACTIV R-Energy“, “е-SKYACTIV R-EV” и логото, което може да видите на снимките.
Самото лого има специфичната форма на ванкеловия двигател, докато във вътрешната му част е изобразена буквата “e”, което подсказва за някаква форма на електрификация. Все още от Mazda не са потвърдили информацията и не са дали повече подробности за бъдещите си планове, но най-вероятно и това ще се случи в близките месеци.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 hremko
11:02 31.08.2021
2 Киро
11:06 31.08.2021
3 Пилот на Ферари
Коментиран от #4
11:07 31.08.2021
4 Елементарно Уотсън
До коментар #3 от "Пилот на Ферари":
Този двигател ще се ползва само за зареждане на батерията на електромобилите на Мазда.Коментиран от #5
11:23 31.08.2021
5 факт
До коментар #4 от "Елементарно Уотсън":
И какъв е смисъла да нося два мотора катотака увеличавам теглото от което следва намаляване на рейнджа.Ако хванеш едно 3 годишно дете на какво разстояние ще го пренесеш и ако хванеш един сумист на какво ще го пренесеш
Коментиран от #6, #7, #11
12:06 31.08.2021
6 Миже, а те лажем
До коментар #5 от "факт":
Смисъла е в града на ток, извън града на бензин. Каква е ползата ли? Лъжа, измама и лицемерие, като всичко останало налагано от глобалистите.12:29 31.08.2021
7 ???
До коментар #5 от "факт":
Какъв сумист, какво дете бълнувал. Това ще е вид хибрид. Вместо голяма батерия, ще вградят по малка, която ще се зарежда от въпросния двигател. Никакъв рейндж няма да се намали, а точно обратното. Що говорите глупости само не разбирам.Коментиран от #8, #9
12:30 31.08.2021
8 дядо
До коментар #7 от "???":
Ами защото не разбират!12:50 31.08.2021
9 факт
До коментар #7 от "???":
Ахам и като сложат по-голям двг нивата на отделен цо2 скачат колко е еко тогава?И ако не е еко какъв е смисъла?Коментиран от #10, #13
12:52 31.08.2021
10 някой
До коментар #9 от "факт":
Факт е , че притежаваш въображение и интелект съпоставими с тези на бойлер Елдом .16:34 31.08.2021
11 Jeep
До коментар #5 от "факт":
Прaвиш ли рaзликa между вaнкелов и клacичеcки двг. Първият е по-лек и c мaлко нa брой движещи cе чacти. По-мaлък е и по рaзмер.18:20 31.08.2021
12 Димов
Коментиран от #14
11:51 01.09.2021
13 еко меко
До коментар #9 от "факт":
Електрическата кола не е еко.18:49 01.09.2021
14 Йо Несбьо
До коментар #12 от "Димов":
По-малък е на размери, но разходът е огромен, мощността също е по-висока. Например на Мазда РХ-8 или подобно име ДВГ е 1.3 литра , а реално ще кажете, че е 3.9 литра. И не се знае дали иначе приятната за каране Мазда ще изкара и 100 хиляди км. Има ли майстори на ванкел в България? И да има, ремонтът ще е мама и тати.Коментиран от #15, #16
19:18 01.09.2021
15 Льольо
До коментар #14 от "Йо Несбьо":
Наистина нищо не знаеш ! Няма по-здрав и издръжлив двигател от ванкеловия !10:46 02.09.2021
16 Ще изкара много повече
До коментар #14 от "Йо Несбьо":
Ванкеловия двигател е нечуплив и не може да те остави насред път. При повреда просто му пада мощността, но продължава да работи.При високи обороти и максимална мощност е по-ефективен от буталните ДВГ, а в случая този двигател ще работи само и единствено на високи обороти, където му е силата и предимствата. Всички недостатъци на ванкеловия двигател са при ниски обороти.
11:33 02.09.2021
17 незнайко
22:50 02.09.2021