16 Септември, 2021 17:18 13 198 33

Най-евтиният кросоувър на Hyundai струва 20 000 лв. и събра почти 20 хиляди поръчки за един ден

  • hyundai-
  • casper
Най-евтиният кросоувър на Hyundai струва 20 000 лв. и събра почти 20 хиляди поръчки за един ден - 1

В Южна Корея започнаха продажбите на новия кросоувър Hyundai Casper, който стана най-малкият и най-достъпен SUV в гамата на марката. Любопитното е, че Hyundai получи около 19 000 поръчки за новия малък кросоувър Casper още в първия ден от продажбите в Южна Корея. Това съобщава Carscoops.

Серийното производство на Hyundai Casper, който се превърна в най-малкия кросоувър в гамата на марката, започна в сряда, 15 септември, в южнокорейския Гуанджу. Името на колата, насочено към младежка аудитория, произлиза от трика за скейт "Casper Flip".

Най-евтиният кросоувър на Hyundai струва 20 000 лв. и събра почти 20 хиляди поръчки за един ден

С дължина 3 595 мм, кросоувърът има конвертируем интериор със сгъваеми и въртящи се предни седалки, позволяващ на пътниците да седят един срещу друг, докато колата е паркирана. Освен това задните седалки имат функция за регулиране - те могат да бъдат изместени със 160 мм назад и наклонени при наклон от 39 градуса.

Hyundai Casper се предлага с еднолитров мотор с мощност 76 конски сили. Двигателят е атмосферен, но има има и версия с турбо, която е със същия обем, но с мощност от 100 конски сили. Агрегатите работят с 4-степенна автоматична трансмисия.

Най-евтиният кросоувър на Hyundai струва 20 000 лв. и събра почти 20 хиляди поръчки за един ден

Основното оборудване на кросоувъра включва 7 въздушни възглавници, ABS, система за предупреждение за челен сблъсък и система за контрол на лентата. Интелигентен круиз контрол, базиран на данни от навигатора и следене на "мъртва зона", са опции, които се предлагат срещу допълнително заплащане.

В Южна Корея цените на Hyundai Casper варират от 13,85 милиона вона до 18,7 милиона вона (приблизително от 10 000 евро до 13 500 евро). Възможно е по -късно моделът да достигне и до Европа, но все още компанията не е обявила цените за Стария континент.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 30 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тука ША е 25000 ЕВРА

    58 5 Отговор
    ЕС ТРЯА ДА ЦУКА.....
  • 2 БАЙ Х@Й ‼️

    67 4 Отговор
    Световен заговор ! Всичко пуска еднолитрови косачки! Тия поне ги предлагат на приемлива цена !

    Коментиран от #30

  • 3 БАЙ Х@Й ‼️

    28 3 Отговор
    Радо, какво ще рече : " кросоувърът има конвертируем интериор" ❓

    Коментиран от #27

  • 4 Амин!

    40 5 Отговор
    Германия почина!
  • 5 555

    31 12 Отговор
    Еднолитров двигател? Че то това си е Трабант. Слагаш гориво, малко масълце и джуркаш колата да се омешат.
  • 6 Гъдю

    24 9 Отговор
    бе тва си е копие на нива та от преди 50 години е .

    Коментиран от #24

  • 7 Гъдю

    11 0 Отговор
    а и маторчето същото да е .
  • 8 ФАКТ

    35 4 Отговор
    За тези пари - джипенцето си е екстра (и със сигурност е по добро от румънските дараци на същата цена). ПП. И е автоматик !!!

    Коментиран от #32

  • 9 Дамммм

    51 0 Отговор
    У нас ще е около 50К...Пусти ЕС няма да допусне такава евтиния да съсипе бараките на евро-производителите-кожодери.,.

    Коментиран от #13

  • 10 Гост

    19 3 Отговор
    Абе що всички нови коли приличат на грозотията Nissan Juke?
  • 11 Гост

    2 3 Отговор
    Така дали не е по-добре?

    Коментиран от #26

  • 12 Тия еднолитровите

    27 0 Отговор
    Хюндай Атос , имах познат таксиметров шофьор го кара до 760000 километра без да отваря и ремонтира мотора. Ма беше някъде към 60 к.с. Сигурно ще е добър.

    Коментиран от #16, #31

  • 13 Госあ

    27 1 Отговор

    До коментар #9 от "Дамммм":

    Абсолютно ! В тоя картел само от швабата боклуци на баснословни цени.
  • 14 шофер

    8 51 Отговор
    Жалка източна талига както всичките си събратия. Копи-пейст от японците а те копи-пейст от германеца. Жалки източни аматьори.

    Коментиран от #15

  • 15 Антон

    6 31 Отговор

    До коментар #14 от "шофер":

    Евала как им сипа. От джапанезе и жълтите им братовчеди от околията нищо не става.
  • 16 Нико

    11 0 Отговор

    До коментар #12 от "Тия еднолитровите":

    Бяха 4 цилиндър сега е 3
  • 17 Кико

    6 6 Отговор
    Тези коли Кирчо ще ги дава без пари-бонус който цгласува за него! Обещавам!!!
  • 18 Komapak

    14 1 Отговор
    Аз от корейските и японските съм много доволен. За парите си са много, много добри.

    Коментиран от #19

  • 19 Доволен си

    12 3 Отговор

    До коментар #18 от "Komapak":

    ама не разбират хората, аз последните 10 години само н корейци се возя. И лични и служебни такова взимам, нямам ядове никакви. А като знам служителите ми как ги карат направо се възхищавам....

    Коментиран от #25

  • 20 6778

    5 0 Отговор
    Мязи на Suzuki Ignis...
  • 21 фффф

    3 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Агрегатите работят с 4-степенна автоматична трансмисия

    Има и ръчка - не пишете глупости!
  • 22 6778

    2 4 Отговор
    И лично бих предпочел японския автомобил пред корейския, има и по-голям двигалте (което е смешно при положение, че единият е 1,0 а другият 1,2 литра). И на визия ми харесва повече, но накрая - не бих си взел толкова малка кола...
  • 23 Ввв

    1 2 Отговор
    Кола направена да ходиш с нея до пазара
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 EuroUser

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Доволен си":

    Гроздето е кисело нали? Все такак се вози на корейчета.
  • 26 Тия дупки

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    отпред за картечници ли са?
  • 27 Jacques Yves Moineau

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Convertible interior. Нали седалките се въртят. Явно англичаните са го взели от нас.
  • 28 кара4о

    6 3 Отговор
    Не виждам това нещо как ще се пребори със Сузуки Джимни! Чисто и просто Джимнито е доказана машина тип куче, което пред нищо не се спира, минава навсякъде и е неубиваемо. Трябва да го караш без охлаждаща течност и масло, за да го счупиш. И най-важното не е паркетник, като корейката.
  • 29 карача

    4 1 Отговор
    Карат -варат накрая всички отиват при Нивата
  • 30 Manuil

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Пълни глупости! В час пик, където средната ти скорост е около 20км/ч, със сигурност ти трябва 3-литров 6-цилиндров дизел да тровиш хората!
    Някои хора като мен, ни трябва малък практичен и лесен за поддръжка автомобил, с който да отида на работа на 20км... Сега, ако живеех в България, бих си взел по-голям и на-вече сигурен автомобил, като се има в предвид колко са опасни и разбити пътищата в нашата страна.
  • 31 Имах еди

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Тия еднолитровите":

    Имах една лантра на 960000 я продадох сменил съм само гумички на клапаните и една соната на 1200000 пък не знам дали са добри! 💪😄
  • 32 Африканец

    2 4 Отговор

    До коментар #8 от "ФАКТ":

    Румънските дараци са в голямата си част Рено. Реното е много по-добра кола от тия корейски недоразумения. Ти качвал ли си се в Хюндай и Киа? Да видиш какви отвратителни пластмаси - 10 пъти по лоши от Дачия. Сядал съм, карал съм и никога не бих си купил корейска кола. Говорим за ниския и среден клас. При луксозния е по-друго, но и там - за толкова пари, по добре европейска или японска кола.
  • 33 Архаизъм

    1 0 Отговор
    Хюндай се излагат.Претендират да са сред водещите производители на автомобили в световен мащаб,а все още монтират 4-степенни автоматици в колите си - както преди 20-30 години.