ФАКТИ.БГ
  • alfa romeo-
  • tonale-
  • дисплеи-
  • екрани

Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани

Автомобилите ще бъдат фокусирани върху водача

Публикувана: 20 Септември, 2021 14:25
28 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6432
Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 30 гласа.

В последните години екраните в автомобилите стават все повече и докато преди 10 години всички се бореха да си купят кола с „голямата“ навигация, то сега почти всички автомобили са такива и разполагат с поне два дисплея. Изглежда, че новият изпълнителен директор на Alfa Romeo не е доволен от тази тенденция и ще се опита да я предотврати поне в бранда, който ръководи.

Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани

В скорошно интервю пред Caradisiac, Жан-Филип Импарато сподели какви са намеренията му за бъдещето на италианската марка, под шапката на Stellantis. „Аз не продавам iPad с кола около него, аз продавам Alfa Romeo”, заяви Императо, затвърждавайки мнението, че е твърдо против последните тенденции в автомобилния свят.

Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани

Подобно на останалите производители, Alfa Romeo също ще премине към електрически автомобили, като главната цел на компанията ще е да запази емоцията от автомобила, дори без насладата от звука идващ от двигателя. Припомняме, че съвсем скоро италианската марка ще представи втория си SUV при който ще дебютира и plug-in хибридно задвижване в модел на Alfa Romeo.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 30 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Пилот на Ферари
1 Отговор
Италианците винаги са правели красиви автомобили.

Коментиран от #4, #9, #18


Оценка:
-1 +77

Alex
2 Отговор
Най-сетне малко разум, само тъчове и падове!!!

Коментиран от #7, #14


Оценка:
-1 +74

БАЙ Х@Й‼
3 Отговор
Същото е с директните ключета и бутони , по-скоро тяхната липса ‼️ Трябва да търкам по екрана, да следя в кое подменю съм, кой точно ред ми трябва и колко да променя даден параметър! А вече някой фирми деактивират настройки по време на движение ! Много по-лесно е без да отклоняваш поглед от пътя да завъртиш или преместиш плъзгач за регулиране на климатроника например ‼️

Коментиран от #5, #28


Оценка:
-1 +45

Дряново
4 Отговор

До коментар #1 от "Пилот на Ферари":


Италианците подписват смъртната присъда на немчугите

Коментиран от #12


Оценка:
-4 +41

Съдията Дред
5 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":


Да, на някои модели не можеш да регулираш климатика в движение, трябва да спреш. Пък и самият факт, че има тъчпад за водача, който би трябвало да гледа само пътя, е тъпня отвсякъде.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +36

причината е друга
6 Отговор
истинската причина е друга, всеки знае че при италанските коли и техника всичко което е ток и жица е проблем и никога не работи... за това талянците казват, ние ще намалим технологиите, защото не ги разбирме.... най хубаеото което са правили е фиат 124, сиреч лада и жигули, защото нямат компютър. стари голфове и ситроени по улиците има, но италиански стари няма.... просто им е къс живота както и нервите на собствениците

Коментиран от #13, #17, #24, #27


Оценка:
-53 +7

Komapak
7 Отговор

До коментар #2 от "Alex":


И от мен съпорт. Всички глупости които отвличат вниманието са вредни!

Оценка:
-1 +35

Супер
8 Отговор
Супер аз също не искам да ми светят в очите разни дисплейчета и да ме разсейват. Обаче и цената ако редуцира, ще е супер.

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +24

Пилотът,запомни:
9 Отговор

До коментар #1 от "Пилот на Ферари":


Заклетите алфисти казват така:Алфа Ромео се купува не с разум,а със сърце!

Оценка:
-0 +38

верно ли
10 Отговор

До коментар #5 от "Съдията Дред":


Трябвало да спреш да регулираш климатика/климатроника😊😊😊😊. Аи стига бе, верно ли?

Оценка:
-7 +4

До 8
11 Отговор

До коментар #8 от "Супер":


Разбирам те напълно другарю! Искаш новите автомобили да не са изпълнени с разни шантави електронни глезотии,които само те разсейват. Предпочиташ приборното им табло да е като на твоята стара Жигула или Москвич. Ударението в названието на втората кола е върху първата сричка,както го изговаря Биню Тракториста от Долно Камарци.

Коментиран от #15


Оценка:
-27 +4

Дряново,разбирам те
12 Отговор

До коментар #4 от "Дряново":


Предпочиташ да си караш старата ръждива и раздрънкана Волга,която си законсервирал в кокошкарника на село.Не искаш дори да чуеш за съвременните технологии. Гледаш си чернобелия Рубин(съветски сандък,който тежи почти колкото торба цимент) и слушаш програма Хоризонт на любимия ти ВЕФ-206.

Оценка:
-27 +2

До 6
13 Отговор

До коментар #6 от "причината е друга":


Прав си,обаче запомни: Алфа Ромео се купува не с разум,а със сърце!

Оценка:
-3 +12

Alex,би трябвало да ти е ясно:
14 Отговор

До коментар #2 от "Alex":


Немските автомобили са по-здрави,качествени и надеждни от италианските. Италианците обаче да по-добри в дизайна.

Коментиран от #16


Оценка:
-27 +5

Супер
15 Отговор

До коментар #11 от "До 8":


Странни хора има на този свят. Да не искам в колата ми да ми светят разни простотии, всички ли трябва да сме хай фай май дай... Аз за разлика от теб не садя картофи и по 10 часа на ден съм на компютъра, че понякога и повече, не ми трябват и в колата като карам.

Оценка:
-0 +22

Komapak
16 Отговор

До коментар #14 от "Alex,би трябвало да ти е ясно:":


Били са едно време. Сега пропагандата върши повече работа отколкото скапаното им производство. И не важи само за автомобилите им а за машини и инструменти също. От 12 години не съм купувал нищо немско и мъките с псуването спряха. Факт.

Оценка:
-1 +29

НАТО ВЕЦ
17 Отговор

До коментар #6 от "причината е друга":


Май само си слушал за тези коли?

Оценка:
-0 +9

Гостенин
18 Отговор

До коментар #1 от "Пилот на Ферари":


На немските пак са жъбари дизайнери ко си мислиш

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +8

Случаен
19 Отговор
Ще стане като с часовниците - преди, електронни имаха само скъпите. После се появиха при евтините, и сега скъпите са с аналогови часовници. Та и с копчетата и километражите така ще стане.

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +17

един от стадото
20 Отговор

До коментар #18 от "Гостенин":


точно. Без дизайн на жъбар няма, нищо не минава. То сега много се навъдиха преписвачи на Рафаело и Леонардо, ама не висят в Лувъра

Оценка:
-0 +4

един от стадото
21 Отговор

До коментар #19 от "Случаен":


съвсем точно. Око да види, рЪка да пипне

Оценка:
-0 +4

Алфист
22 Отговор
Много са им кофти колите на Италианците, от повече от 25 години само такива карам, може би съм мазохист, но на магистралата като вляза в лявата лента, готините Германци бързо се прибират вдясно

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +23

Komapak
23 Отговор

До коментар #22 от "Алфист":


Само адмирации, но зависи много от класа машина и задкормилното устройство ... 😄 Виждал съм много сплртисти с много сериозни машини. Не бъди чак толкова сигурен.

Оценка:
-1 +5

Италианец
24 Отговор

До коментар #6 от "причината е друга":


В. Италианските автомобили се развалят немските части...

Оценка:
-0 +9

Алфа Умрело
25 Отговор
„Аз не продавам iPad с кола около него, аз продавам Alfa Romeo”, заяви Императо.

Чичи, напълно си прав и те ПОДКРЕПЯМ. Ти не продаваш iPad с кола около него, а продаваш iPad с БОКЛУК около него. Алфа Умрело

Оценка:
-8 +2

159
26 Отговор
Тонале-то май ще е типичният алфа - шедьовър за разлика от безличното архитектурно стелвио! И е крайно време, като се спори за немско срещу друго да се уточнява немското! Защо: масовото ниво на моторизация и екстри, което българина тачи в немското започва от ниво, при което всички останали приключват! Можем да сравняваме само нисък и среден клас и то до нива, които за немското са в средата, а за всички останали на мах. За висок сегмент на среден клас и премиум няма въобще смисъл да обсъждаме. Само самураите се опитват нещо да поставят до германеца, но перманентно уцелват гредата!

Оценка:
-7 +0

Габдуллае
27 Отговор

До коментар #6 от "причината е друга":


Въобще не разбираш от Алфа Ромео. Май и на снимка не си виждал инсталациите им.

Оценка:
-0 +3

Антон
28 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":


Мдаа, производителите търсят минимизиране на разходите и макс печалби. Това с тъч скрините е в резултат на икономия. Всеки знае че икономията не води до нищо добро. Какво се получава - един таблет, вързан с кабел към компютъра на колата и ръчкаш плъзгачи. В противен случай трябват копчета , кабел от всяко копче до където трябва и т.н. Да не ти казвам какъв ужас е в новата ес класа , докато си в движение и трябва да направиш нещо. А задния таблет, от мерцедес дори са спестили да го брандират с техното лого, а стои надпис самсунг. Жалка история.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Автомобилен куиз: Знаете ли какъв e двигателят на тези суперавтомобили?

В днешния куиз ще изпитаме знанията ви за едни от най-интересните суперавтомобили и техните двигатели. Някои от тях са съвсем нови, докато други от ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Димо Гяуров:
Депутатът от СДС Димо Гяуров обяснява скандалите между Раковски 134 и синята парламентарна група около номинацията на Петър Стоянов за конституционен съдия.
Хората от НИС на СДС много прозрачно са изиграли срамната роля - да изглеждат като жени на повикване при ГЕРБ. Опитаха се и нас да ни дадат за ползване!"

Още бисери
ТОП 5