20 Септември, 2021 14:25 7 946 28

Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани

  • alfa romeo-
  • tonale-
  • дисплеи-
  • екрани

Автомобилите ще бъдат фокусирани върху водача

Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани - 1

В последните години екраните в автомобилите стават все повече и докато преди 10 години всички се бореха да си купят кола с „голямата“ навигация, то сега почти всички автомобили са такива и разполагат с поне два дисплея. Изглежда, че новият изпълнителен директор на Alfa Romeo не е доволен от тази тенденция и ще се опита да я предотврати поне в бранда, който ръководи.

Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани

В скорошно интервю пред Caradisiac, Жан-Филип Импарато сподели какви са намеренията му за бъдещето на италианската марка, под шапката на Stellantis. „Аз не продавам iPad с кола около него, аз продавам Alfa Romeo”, заяви Императо, затвърждавайки мнението, че е твърдо против последните тенденции в автомобилния свят.

Бъдещите модели на Alfa Romeo ще са с колкото се може по-малко екрани

Подобно на останалите производители, Alfa Romeo също ще премине към електрически автомобили, като главната цел на компанията ще е да запази емоцията от автомобила, дори без насладата от звука идващ от двигателя. Припомняме, че съвсем скоро италианската марка ще представи втория си SUV при който ще дебютира и plug-in хибридно задвижване в модел на Alfa Romeo.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 31 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    78 2 Отговор
    Италианците винаги са правели красиви автомобили.

    Коментиран от #4, #9, #18

  • 2 Alex

    75 2 Отговор
    Най-сетне малко разум, само тъчове и падове!!!

    Коментиран от #7, #14

  • 3 БАЙ Х@Й‼

    46 2 Отговор
    Същото е с директните ключета и бутони , по-скоро тяхната липса ‼️ Трябва да търкам по екрана, да следя в кое подменю съм, кой точно ред ми трябва и колко да променя даден параметър! А вече някой фирми деактивират настройки по време на движение ! Много по-лесно е без да отклоняваш поглед от пътя да завъртиш или преместиш плъзгач за регулиране на климатроника например ‼️

    Коментиран от #5, #28

  • 4 Дряново

    43 5 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Италианците подписват смъртната присъда на немчугите

    Коментиран от #12

  • 5 Съдията Дред

    37 2 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":

    Да, на някои модели не можеш да регулираш климатика в движение, трябва да спреш. Пък и самият факт, че има тъчпад за водача, който би трябвало да гледа само пътя, е тъпня отвсякъде.

    Коментиран от #10

  • 6 причината е друга

    7 57 Отговор
    истинската причина е друга, всеки знае че при италанските коли и техника всичко което е ток и жица е проблем и никога не работи... за това талянците казват, ние ще намалим технологиите, защото не ги разбирме.... най хубаеото което са правили е фиат 124, сиреч лада и жигули, защото нямат компютър. стари голфове и ситроени по улиците има, но италиански стари няма.... просто им е къс живота както и нервите на собствениците

    Коментиран от #13, #17, #24, #27

  • 7 Komapak

    36 2 Отговор

    До коментар #2 от "Alex":

    И от мен съпорт. Всички глупости които отвличат вниманието са вредни!
  • 8 Супер

    24 1 Отговор
    Супер аз също не искам да ми светят в очите разни дисплейчета и да ме разсейват. Обаче и цената ако редуцира, ще е супер.

    Коментиран от #11

  • 9 Пилотът,запомни:

    39 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Заклетите алфисти казват така:Алфа Ромео се купува не с разум,а със сърце!
  • 10 верно ли

    4 8 Отговор

    До коментар #5 от "Съдията Дред":

    Трябвало да спреш да регулираш климатика/климатроника😊😊😊😊. Аи стига бе, верно ли?
  • 11 До 8

    4 29 Отговор

    До коментар #8 от "Супер":

    Разбирам те напълно другарю! Искаш новите автомобили да не са изпълнени с разни шантави електронни глезотии,които само те разсейват. Предпочиташ приборното им табло да е като на твоята стара Жигула или Москвич. Ударението в названието на втората кола е върху първата сричка,както го изговаря Биню Тракториста от Долно Камарци.

    Коментиран от #15

  • 12 Дряново,разбирам те

    2 29 Отговор

    До коментар #4 от "Дряново":

    Предпочиташ да си караш старата ръждива и раздрънкана Волга,която си законсервирал в кокошкарника на село.Не искаш дори да чуеш за съвременните технологии. Гледаш си чернобелия Рубин(съветски сандък,който тежи почти колкото торба цимент) и слушаш програма Хоризонт на любимия ти ВЕФ-206.
  • 13 До 6

    12 4 Отговор

    До коментар #6 от "причината е друга":

    Прав си,обаче запомни: Алфа Ромео се купува не с разум,а със сърце!
  • 14 Alex,би трябвало да ти е ясно:

    5 29 Отговор

    До коментар #2 от "Alex":

    Немските автомобили са по-здрави,качествени и надеждни от италианските. Италианците обаче да по-добри в дизайна.

    Коментиран от #16

  • 15 Супер

    23 1 Отговор

    До коментар #11 от "До 8":

    Странни хора има на този свят. Да не искам в колата ми да ми светят разни простотии, всички ли трябва да сме хай фай май дай... Аз за разлика от теб не садя картофи и по 10 часа на ден съм на компютъра, че понякога и повече, не ми трябват и в колата като карам.
  • 16 Komapak

    30 2 Отговор

    До коментар #14 от "Alex,би трябвало да ти е ясно:":

    Били са едно време. Сега пропагандата върши повече работа отколкото скапаното им производство. И не важи само за автомобилите им а за машини и инструменти също. От 12 години не съм купувал нищо немско и мъките с псуването спряха. Факт.
  • 17 НАТО ВЕЦ

    9 2 Отговор

    До коментар #6 от "причината е друга":

    Май само си слушал за тези коли?
  • 18 Гостенин

    8 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    На немските пак са жъбари дизайнери ко си мислиш

    Коментиран от #20

  • 19 Случаен

    18 1 Отговор
    Ще стане като с часовниците - преди, електронни имаха само скъпите. После се появиха при евтините, и сега скъпите са с аналогови часовници. Та и с копчетата и километражите така ще стане.

    Коментиран от #21

  • 20 един от стадото

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гостенин":

    точно. Без дизайн на жъбар няма, нищо не минава. То сега много се навъдиха преписвачи на Рафаело и Леонардо, ама не висят в Лувъра
  • 21 един от стадото

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Случаен":

    съвсем точно. Око да види, рЪка да пипне
  • 22 Алфист

    24 2 Отговор
    Много са им кофти колите на Италианците, от повече от 25 години само такива карам, може би съм мазохист, но на магистралата като вляза в лявата лента, готините Германци бързо се прибират вдясно

    Коментиран от #23

  • 23 Komapak

    5 2 Отговор

    До коментар #22 от "Алфист":

    Само адмирации, но зависи много от класа машина и задкормилното устройство ... 😄 Виждал съм много сплртисти с много сериозни машини. Не бъди чак толкова сигурен.
  • 24 Италианец

    10 1 Отговор

    До коментар #6 от "причината е друга":

    В. Италианските автомобили се развалят немските части...
  • 25 Алфа Умрело

    2 10 Отговор
    „Аз не продавам iPad с кола около него, аз продавам Alfa Romeo”, заяви Императо.

    Чичи, напълно си прав и те ПОДКРЕПЯМ. Ти не продаваш iPad с кола около него, а продаваш iPad с БОКЛУК около него. Алфа Умрело
  • 26 159

    0 9 Отговор
    Тонале-то май ще е типичният алфа - шедьовър за разлика от безличното архитектурно стелвио! И е крайно време, като се спори за немско срещу друго да се уточнява немското! Защо: масовото ниво на моторизация и екстри, което българина тачи в немското започва от ниво, при което всички останали приключват! Можем да сравняваме само нисък и среден клас и то до нива, които за немското са в средата, а за всички останали на мах. За висок сегмент на среден клас и премиум няма въобще смисъл да обсъждаме. Само самураите се опитват нещо да поставят до германеца, но перманентно уцелват гредата!
  • 27 Габдуллае

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "причината е друга":

    Въобще не разбираш от Алфа Ромео. Май и на снимка не си виждал инсталациите им.
  • 28 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":

    Мдаа, производителите търсят минимизиране на разходите и макс печалби. Това с тъч скрините е в резултат на икономия. Всеки знае че икономията не води до нищо добро. Какво се получава - един таблет, вързан с кабел към компютъра на колата и ръчкаш плъзгачи. В противен случай трябват копчета , кабел от всяко копче до където трябва и т.н. Да не ти казвам какъв ужас е в новата ес класа , докато си в движение и трябва да направиш нещо. А задния таблет, от мерцедес дори са спестили да го брандират с техното лого, а стои надпис самсунг. Жалка история.