7 Октомври, 2021 11:38 3 908 19

Alfa Romeo ще представя нов модел всяка година

  • alfa romeo-
  • tonale-
  • giulila

Това ще се случва до 2026 година, започвайки с кросоувъра Tonale

Alfa Romeo ще представя нов модел всяка година - 1

Новият изпълнителен директор на Alfa Romeo Жан-Филип Импарато заяви, че до 2026 година компанията планира да представя по един нов модел всяка година, започвайки догодина с появата на компактния кросоувър Tonale.

Alfa Romeo ще представя нов модел всяка година

Както и преди ви информирахме, Tonale трябваше да дебютира по-рано тази година, но именно Импарато не бе доволен от представянето на модела и по-конкретно plug-in хибридната му версия, което предизвика и забавянето. Все пак моделът ще бъде представен през 2022 година, като това ще се случи в един от първите три месеца.

Alfa Romeo ще представя нов модел всяка година

Макар новината да не е нова, директорът допълни, че след 2026 година, марката ще заложи изцяло на електрически автомобили, подобно на много други марки в Европа.


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Потурко

    6 38 Отговор
    Никой не ги купува обаче те се сетили след толкова години да пускат нови модели всяка година?!? Що за самочувствие без покритие не разбирам?!? Пари на вятъра ...

    Коментиран от #13

  • 2 Алабала

    9 34 Отговор
    Няма никакво значение колко модела на година ще представят. Марката е чуплива и скъпа за поддръжка. Не можеш да тръгнеш спокоен на дълъг път. Винаги си имаш едно на ум.

    Коментиран от #6, #14

  • 3 juliette

    14 2 Отговор
    браво, така всяка година ще си подарявам нова алфа.
  • 4 факт

    5 32 Отговор
    Сетиха се - мнооо са зле тея ! Компания която няма модели - имат един изсипан джип и една Джулия и толкоз ! Смях в залата

    Коментиран от #15

  • 5 Гост

    3 17 Отговор
    Ма той умрял ма!
  • 6 Коментар

    35 5 Отговор

    До коментар #2 от "Алабала":

    Това само някой заблуден и неинформиран може да го каже. От 6 месеца съм с 159-ка 1.9 JTDm, за това време съм минал 25 хиляди километра (да, правилно съм го написал 25 хиляди) минимум 200 километра минавам всеки ден. За тия 6 месеца съм се нагледал на немски премиуми дето чакат пътна помощ на аварийни, но странно не съм видял нито една трошлива алфа или друг италиански автомобил да е аварирал и да чака пътна помощ

    Коментиран от #8, #11

  • 7 Голям Слон

    24 2 Отговор
    Коментарите говорят колко много предразсъдъци има тази нация. И по-конкретно мъжката й част. Алфа Ромео има прекалено много патенти и история да обръща внимание на врели-некипели, изфабрикувани от мненията на хора, имали неблагоразумието да купят автомобил, продаден последно в Италия за 200-300 евро, и минал поне 5-6 ръци в Италия, известна с тежкия си трафик и разстояния.
  • 8 MIB

    1 27 Отговор

    До коментар #6 от "Коментар":

    В автоморгата ,там ще ги видиш италианските коли не на пътя

    Коментиран от #16

  • 9 Човек с памет

    10 3 Отговор
    Поне около 2000 година моделите не бяха чупливи и резевните части са ФИАТ - не скъпи. Докарах една 156 TS до 400000 км и спрях да се боря с ръждата отдолу - на територията солиха пътищата при всеки студ като за последно. Иначе двигателя и скоростната кутия си бяха добре. Сега карам друга, същата. Ако нещо не е наред, то е моят мързел да я поддържам както трябва. Моторът JTS от 2001 има склонност към самоубийство чрез разреждане на маслото с бензин. В по-късния опелски период, ангренажните вериги се разтеглят, скоростните кутии от Опел вият и издишат бързо. Една електрическа 156 за мен, моля, или в краен случай с 2.0 бензин от Giulia. Здравейте, 300 коня.
  • 10 Риналдю

    3 17 Отговор
    Харесвам Алфа Ромео,но както беше написал един алфист в един форум,"за да можеш да я караш постоянно,трябва да имаш три-едната я караш,другата е в сервиза,а третата е резерва."
  • 11 ALFER

    17 4 Отговор

    До коментар #6 от "Коментар":

    360 000 km. за 10 годни. От тях 260 000 с ремап. Не се аби с голфаджии колега! Карай си я със здраве! Екстрийм са най-компетентния сервиз, ако се наложи.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Quadrifoglio g

    22 1 Отговор

    До коментар #1 от "Потурко":

    Не е приятно да видиш как злобната предница на Алфата се приближава към немския ти варел и те задминава като спрял, нали? А на мен това ми доставя голямо удоволствие. Карайте си немските бараки и си останете със здраве, Алфа Ромео е за хора със спортни сърца и усет към качествените неща и ще я има вечно.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Гошко

    14 1 Отговор

    До коментар #4 от "факт":

    Господин "факт"...
    Може да си запазите простоватото, ВАГаджийско, незапознато мнение са себе си....
    Тези даже на живо не си ги виждал, ама говориш, като, че ли си ги създавал... Да ви заба у майсторите и разбирачите... Имаше като не ви пали колата ходите при майстор да ви смени свещите и акомулатора!... Просто население...
  • 16 Гошко

    16 1 Отговор

    До коментар #8 от "MIB":

    Нещо си се объркал, чиче!
    В автоморгите са пълни с "великото немско качество"...
    Като не разбираш от тая марка, що говориш бе, тъпън?
    До кога ще ви чета простите ВАГ и Хондаджисйии коментарчета!
    Прости, че чак няма на къде вече....

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 MIB

    0 12 Отговор

    До коментар #16 от "Гошко":

    Никой не ги купува италианските талиги, затова ги няма по пътя явно ти си се убъркал
  • 19 кайостен

    3 1 Отговор
    Преди две седмици минах точно 4000км за 6 дни в цяла Европа с 25 годишна Алфа Ромео 164. Осветка се за крушка на десен стоп в Чехия, е.и му майката и кола. Не знам как стават тия работи.