Ако сте от късметлиите, които се чудят дали е време да се зарадват с чисто ново Bugatti Chiron или пък Chiron Sport за предстоящите коледни празници, то отговорът според нас е – да. Bugatti обяви, че моделът вече е към края на своето производство и остават по-малко от 40 екземпляра, които не са продадени.
При анонса на Chiron бе съобщено, че модела ще се произведе в тираж от 500 екземпляра, което означава, че над 460 от тях вече са при щастливите им собственици или скоро ще бъдат. Припомняме, че Chiron се задвижва от 8.0-литров W16 с 1500 конски сили и четири турбини, а по-мощният Chiron Super Sport разполага със 100 „коня“ повече.
От Bugatti споделиха, че наследникът на Chiron, вече е натрупал около 300 поръчки, след анонса му пред клиенти преди около година и половина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Жоро
Коментиран от #17, #32
11:11 26.10.2021
2 Гласове от зайчарника в Банкя
Коментиран от #33
11:12 26.10.2021
3 отегчен
11:13 26.10.2021
4 Sieg
Коментиран от #29
11:14 26.10.2021
5 деградирал пенционер
11:15 26.10.2021
6 Иван
11:16 26.10.2021
7 Бай Благой
Коментиран от #9
11:16 26.10.2021
8 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #30
11:18 26.10.2021
9 БАЙ Х@Й‼
До коментар #7 от "Бай Благой":
Аз пък без теглич няма да си купя 😉😉😉11:20 26.10.2021
10 В е л и к и я
11:32 26.10.2021
11 едг
Коментиран от #12
11:33 26.10.2021
12 Какъв Volkswagen?
До коментар #11 от "едг":
Тази марка вече е собственост на хърватина Мате Римац, който само допреди десетина години слагаше електрически двигатели на стари BMW-та които захранваше с батерии за радиоуправляеми колички. Оттогава толкова напредна с технологиите, че Порше тайкан си купиха задвижването от него и му подариха марката bugatti за да продължи да си споделя технологиите с Volkswagen group. Само си представи, Как един гаражен майстор от Хърватия, за 10 години е постигнал по-голям Напредък от великите Volkswagen group и сега разчитат на него да им движи фирмата напред към електрификацията?Коментиран от #15
12:01 26.10.2021
13 Давайте момчета
12:03 26.10.2021
14 Велика новина
Освен това като бонус, може да напишете, че Тесла за последните три дни.
1. вече продаде 2 милиона автомобила;
2. последното тримесечие е на печалба 1,6 милиарда;
3. Пазарната и капитализация задмина един трилион долара.
4. Преминава на желязо фосфатни батерии, които са много по чисти за производство, а желязото не е дефицитен и скъп материал
5. Ако поръчаш Тесла в момента ще я получиш август месец.
6. Дори това последното не е много сигурно, защото вчера Тесла получи поръчка за 100 хиляди броя от hertz които ще ги дават под наем и на практика ще правят безплатна реклама и ще привлекат нови клиенти. Заради многото натрупани поръчки , дори за толкова много бройки, Tesla няма да им направи никаква отстъпка и им ги продава на същата цена като за един автомобил.
7. Хайде да пропусна останалите новини за последните три дни, за да не им стане лошо на някои другари.
Дали ще публикувате поне една от новините? А дано ама надали. Ако беше изгоряла Тесла или пък при катастрофа на автопилот, вече щяхте да сте написали поне две статии по темата, ама тези новини "не сте ги видели", за да ни информи
Коментиран от #26
12:16 26.10.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ⚜️Просветен⚜️
Коментиран от #18
12:26 26.10.2021
17 Behemoth
До коментар #1 от "Жоро":
Заради Тиквата бе кухар ...това са нашите пари инхаус....12:28 26.10.2021
18 Посвещение
До коментар #16 от "⚜️Просветен⚜️":
Ами да те просветя, за да не се чудиш. Тук се публикуват новини от който производител им плати за да правят пиар. От друга страна търсят статии за черен пиар към тези, които не им плащат.Защо смяташ, че Toyota продава толкова? Не е тайна за никого, че плащат най-много за лобиране и реклама, особено за първото, което им осигурява много държавни поръчки.
Не ме разбирайте грешно. Казвам, че Toyota са лоши автомобили, напротив. Към момента коментираме само пиар стратегията.
Коментиран от #21
13:00 26.10.2021
19 Гуми
13:09 26.10.2021
20 Сериозен купувач
За 2-3 бройки не си струва разправията.
13:12 26.10.2021
21 Поправка
До коментар #18 от "Посвещение":
Не знам как се е получило но имах предвид това: "НЕ казвам, че Toyota са лоши автомобили, напротив. Към момента коментираме само пиар стратегията."13:16 26.10.2021
22 Гаглей
Коментиран от #23
13:32 26.10.2021
23 За какво ти е
До коментар #22 от "Гаглей":
Това реално не е автомобил, а инвестиция която се държим в гаража и не се изкарва от там.13:38 26.10.2021
24 Сатаната
14:56 26.10.2021
25 хо ха
18:52 26.10.2021
26 хо ха
До коментар #14 от "Велика новина":
пак се о------ка на метеното статията за бугати ти месиш тесла ако не знаеш това са различни марки едното е кола другото лаптоп.18:58 26.10.2021
27 Гуми
20:20 26.10.2021
28 Steks
20:27 26.10.2021
29 Съдията Дред
До коментар #4 от "Sieg":
Не стават за репортажи по Севда ТВ. Виж, ако направят нещо по просторно от Секвоята, веднага ще вземе.14:43 27.10.2021
30 Емил
До коментар #8 от "БАЙ Х@Й‼":
Статията е на Кокошко!18:18 27.10.2021
31 сигурно
20:44 27.10.2021
32 1984
До коментар #1 от "Жоро":
Малък си, Жоро, малък и наивен, да не казвам "неостър". Едно време имаше Лади, Москвичи, Трабанти дори и за времето си не бяха лоши коли. На запад също малцина караха лукс автомобили, погледай някое старо западно филмче. Разликата е, че тогава животът беше спокоен с всички кусури на тогавашното управление. Стандартът не беше висок, но достатъчен да живееш нормално, да отглеждаш деца, да получиш качествено образование и здравеопазване. Бях тийнейджър към 1990 и помня онова време и мога да направя сравнение с това, което е сега. А тези лукс машини, които ги гледаш из Софията, са играчките на мафиотите, получени от разграбването на цяла България и концентрирането на огромния финансов и административен ресурс в столицата. И в крайна сметка какъв му е кефа да имаш такова спортно возило за милиони, а да нямаш нормален път да му се насладиш, да го търкаляш на фона на разсипани боклуци, лоши погледи, сива заобикаляща среда.11:22 01.12.2021
33 От асково
До коментар #2 от "Гласове от зайчарника в Банкя":
Гумен може да влези ала няма акъл да я кара14:01 20.01.2022