4 28429

Toyota изкарва 7617 евро на секунда, докато VW „само“ 7134 евро

  • toyota-
  • vw-
  • bmw-
  • ford-
  • mercedes

Ето колко печелят автомобилните производители

Toyota изкарва 7617 евро на секунда, докато VW „само“ 7134 евро - 1

През последната една година цените на новите автомобили бележат едни от най-високите цени в последно време и това едва ли е тайна за някого. Кризата с полупроводници, липсата на работна ръка и какви ли не още проблеми съкратиха сериозно производството на някои от най-големите брандове, но това все пак не им попречи да изкарат милиарди през изминалата година. Статистика на Uswitch ни показва точно колко са изкарали 10-те най-богати автомобилни компании през тази година, а разбивката показва и точните приходи които постъпват в компаниите в рамките на една секунда.

Най-много през изминалата година са изкарали от Toyota. Японския бранд може да се похвали с 243 милиарда годишни приходи или около 7617 евро на секунда. На второ място се нареждат от VW с 225 милиарда евро или около 7134 евро на секунда.

Toyota изкарва 7617 евро на секунда, докато VW „само“ 7134 евро

Третото място е заето от Daimler със 155 милиарда или около 4939 евро на секунда, а челната петица се допълва от Honda и Mitsubishi съответно със 121 милиарда и 120 милиарда и 3849 евро и 3810 евро на секунда.

Toyota изкарва 7617 евро на секунда, докато VW „само“ 7134 евро

Останалите брандове включват Ford и General Motors със 112 милиарда и 107 милиарда евро годишно и около 3562 евро и 3432 евро на секунда. BMW се нарежда едва на седмо място с 99 милиарда евро годишни приходи и около 3169 евро на секунда. Десетката се затваря от Stellantis и Nissan с 87 милиарда и 80 милиарда евро годишно или 2775 евро и 2547 веро на секунда.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хайде малко по-сериозно

    27 2 Отговор
    Това е като да питаш някоя касиерка в kaufland колко е изкарала днес и тя вместо надницата си, да ти цитира колко и е бил оборотът на касата.

    Тези цифри които сте ги дали се отнасят за оборот, а не за печалба. Тези пари не са ги изкарали, а са ги завъртели.

    Коментиран от #2, #25

  • 2 Госあ

    4 8 Отговор

    До коментар #1 от "Хайде малко по-сериозно":

    Ако Тойота и Ваг не изкарват пари, а ги въртят, не знам кой. Прасчо ? С всички отклонени държавни пари към него 😂 байдънчето трябва да му врътне кранчето, което му беше отвъртяно от рижата. Самите му автомобили и продажбата им са смехотворни.
  • 3 Qwerty

    6 17 Отговор
    Интересна информация. И ако сравним качеството на материалите влагани в колите, излиза че немците са n пъти по ефективни от японците!!!
  • 4 Рошко

    25 1 Отговор
    В момента пфсйзер печели най много на секунда
  • 5 Очевидно е!

    11 1 Отговор
    Както автора така и повечето коментиращи дотук не правят разлика между оборот и печалба! Да не мислите, че Volkswagen и Toyota наистина печелят по четвърт трилион годишно? Тоест че за година печелят повече отколкото е пазарната им капитализация?

    Че печелят по трилион евро на всеки четири години и въпреки това са затънали в дългове? Май наистина повечето хора вярват на всичко което им казват по телевизията или четат по вестниците без даже да се замислят колко е реалистично това, което ги убеждават!

    Коментиран от #7, #12

  • 6 Фактъ

    12 4 Отговор
    Нормално бок лучави части и фантазиите за премиум това са немците а Тойота наистина са здрави коли

  • 7 Рошко

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Очевидно е!":

    Така затова има толкова много ковид идиоти, но за пфайзер може и да е вярно
  • 8 Мммммм

    5 2 Отговор
    Така е. Печелят от зомбираните! А зомбираните продължават да ги хвалят.
  • 9 Turbo

    10 2 Отговор
    Нещо не виждам Тесла в списъка хахахаха.

    Коментиран от #10, #11, #13

  • 10 Пак си скаран с цифрите

    5 5 Отговор

    До коментар #9 от "Turbo":

    Пак бъркаш оборот и печалба! Много те кефи да се радваш на огромен оборот без да отчиташ колко ти е печалбата от него.

    Това да не ти е класация за печалба от автомобил? Тогава Тесла щеше да е в челото на класациите. Това е класация за оборот и то на минута. Въртят се там едни пари. Абсолютно безсмислена класация.
  • 11 гост

    4 8 Отговор

    До коментар #9 от "Turbo":

    Елементарната сметка показва , че при 10 милиона автомобила годишно , както много обичате да повтаряте , средната цена за кола се получава 24 300 за Тойота и 22 500 за ВАГ , щото това всъщност са приходите от всички марки ,а не само от Фолксваген ! Тесла миналата година има приходи 31,5 милиарда от малко под 500 000 автомобила , тоест средна цена около 63 000 !! Тоест около три пъти по-голяма и от Тойота и от ВАГ !! Което пък значи , че още при 3 - 3,5 милиона коли ще ги мине по приходи !!! Айде сега почвай да се молиш на петролопитешкия господ поне да отложи този момент , щото той е неизбежен , а според темпа напоследък ще се случи още по-следващата година 2023 !!
  • 12 Komapak

    7 3 Отговор

    До коментар #5 от "Очевидно е!":

    За Тойота не знам, но на вагаджиите дълговете са лколо 160 млрд. Т. Е те дори нямат такава пазарна капитализация. Иначе статията кърти. Леле милиардери, како!!!!
  • 13 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #9 от "Turbo":

    А ако гледаме още по-любимите ти Даймлер и БМВ , още следващата година най-вероятно ще са задминати , още повече тия приходи на Даймлер са със товарните автомобили , които догодина ще се отделят в отделна фирма , най-вероятно за продажба , тоест леките ще станат по приходи горе долу колкото БМВ !

    Коментиран от #14

  • 14 Plameni

    7 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Много се пъниш на тема електрички , ама поне кажи зимата ще караш ли колелото?
  • 15 Като типичен pro трол

    2 2 Отговор
    Когато се изчерпят аргументите по темата и няма какво да кажеш, започваш с личните обиди без връзка с темата. Типично тролско поведение. Докладвана си!
  • 16 Странни времена

    2 0 Отговор
    С къртовски труд изкарани обороти и печалби.
    А производителите и търговци на пластмасовите маратонки по 100 и нагоре евро се смеят на такива печалби.

    Коментиран от #19

  • 17 Кочо

    1 7 Отговор
    Ква тоьота ве, от голфа по красива и здрава колца немаа. От швабите по добри нема кои каквото иска да говори.
  • 18 Версия

    4 0 Отговор
    Четох тази статистика на няколко места и до последно се чудих за приходи от оборот ли става въпрос или за печалба. Спомням си, че акционерите във Фолксваген се сърдеха на ръководството, че не печели достатъчно от Пасат и Голф, но пък изкарва повече от Шкода. Ставаше въпрос за около 1500 евро печалба на бройка, та няма как тези 225 млрд. да са печалба.

    Коментиран от #20

  • 19 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Странни времена":

    А защо е така ? Защото колкото по-масова е една стока , толкова по-висока печалба позволява ! Щото почти всеки в света може да си позволи маратонки за 100 евро , с които да се чувства "значим" , но много малко хора могат да си позволят автомобил дори за 10 000 , да не говорим за повече ! Същото се отнася за втората в момента по популярност стока смартфон , при който Епъл със 15% от продажбите държи 75% от печалбите на целия бранш , а процентът е повече от на Ролс Ройс !
  • 20 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Версия":

    Ами то е пределно ясно от сметката , която направих в коментар 11 , а именно , че при тия приходи св пада средно на кола 22 500 , което очевадно не може да е печалба , а обща цена , тоест това е сумата на приходите , освен това си я пише в борсовата информация , откъдето всъщност и са ги взели цифрите за всички фирми !
  • 21 Plameni

    1 1 Отговор
    Аз предлагам на ,,факти,, да разяснят на ,,гост,,значението на думичките печелят, изкарали, приходи

    Коментиран от #22, #23


  • 22 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Plameni":

    Аз предлагам на Пламени-Турбо-Хайл-т.н. да им се обясни че е време да преживеят пенсионирането на изкопаемото двг , барабар с любимите им "стогодишни" и да вденат , че няма да спрат света да ги чака , нито Тесла да ги прави смешни !

    Коментиран от #26

  • 23 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Plameni":

    А за "думичките" мнооого си далече от това да ми обясняваш каквото и да е , просто даже в първи клас не си още !
  • 24 само питам

    6 2 Отговор
    Оставете ги тези капиталисти,кажете руснаците с техните кошници колко изкарват на секунда ???
  • 25 колко сериозно

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Хайде малко по-сериозно":

    Нещо много ,ама много ти куца икономиката като наука. По-добре си сипи една ракия,напсувай съседите,удари жената и виж цените на ладите .

    Коментиран от #29

  • 26 Plameni

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Предлагам от ,,факти,, да ти припомнят за твоя пенсиониран Golf
    BMW ,MERCEDES на комшията реното преди да преминеш на Тесла ,ама само дръжката
  • 27 5679

    1 0 Отговор
    Сега е важно да направите статия и колко харчат на секунда...
  • 28 Турбо Дизел

    2 0 Отговор
    Тези изкарват реални пари ,докато при Тесла са виртуални ... или то е за по-нататък във времето.
  • 29 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "колко сериозно":

    Човекът просто е отбелязал, че има известни разлики между приход и печалба (печалбата по принцип се получава, като от приходите извадиш разходите)