Last news in Fakti

25 Ноември, 2021 09:55 3 861 14

Alpine A110 вече е с 300 конски сили

  • alpine-
  • a110-
  • a110s

Френското купе получи фейслифт

Alpine A110 вече е с 300 конски сили - 1

Alpine представи обновената версия на спортното купе A110, която залага на дребни промени във визията и задвижването. Един от последните модели на марката с двигател с вътрешно горене вече може да се похвали с 300 конски сили и 340 нютон метра във върховата си версия, което е с 12 конски сили и 20 нютон метра повече от преди.

Alpine A110 вече е с 300 конски сили

Под капака работи същият 1.8-литров бензинов двигател, който осигурява ускорението от 0 до 100км/ч в рамките на 4.2 секунди и максимална скорост от 275км/ч. Най-върховият модел получава още ревизирано окачване, спирачки с 320мм дискове отпред и отзад, както и спортна изпускателна система. Теглото му е около 1120 килограма.

Alpine A110 вече е с 300 конски сили

GT версията разчита на идентичен двигател със същата мощност, но с комфортни седалки, повече екстри и окачване което е насочено към по-спокойно шофиране. Тук липсва и крилото в задната част на колата.

Alpine A110 вече е с 300 конски сили

Базовата версия генерира 252 конски сили и 320 нютон метра и ускорява до 100км/ч за 4.5 секунди. Тя се отличава още с по-малки джанти, различни цветове и по-ниско ниво на оборудване.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гадно

    19 2 Отговор
    Като си спомня, че ние някога произвеждахме Булгаралпин по лиценз на Рено умирам от яд, че заради криворазбраното братсво и равенство по онова време трябваше да хлопнем кепенците.

    Коментиран от #2

  • 2 Гената

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "гадно":

    Помня и разказа на Илия Чубриков- " Във ВДНХ/Москва/ през 1964 г изложихме трите модела, Булгаррено 8 и 10 и Булгаралпин. Пред нашият щанд стана панаир, към този момент в соцлагера имаше москвичи,волга, вартбург, варшава, шкодички. Рената бяха като пришълци от бъдещето, а Алпина беше кола от сънищата. СССР тъкмо бяха изкарали първите Жигули, а те даваха някои сериозни фабричви дефекти. Мина един ден, а на другия ден по обяд дойдоха няколко с кожени пардесюта и казаха " Уберите немедленно !" Това беше !

    Коментиран от #6

  • 3 До колкото

    5 0 Отговор
    си спомням в предишните две версий "нормална" и "S",бяха с две мощности съответно 252к.с. и 292к.с.,на която и от двете да добавите 12к.с. не се получава 300к.с.. Така,че се оправете с тези мощности и като преписвате мислете и разсъждавайте,а не на акерим да се представят нещата.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Иво VVP

    2 1 Отговор
    Жигула 1964? Почете малко...

    Коментиран от #7

  • 6 Разказа е

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гената":

    горе долу така,с тази разлика,че "панаира" от гости на ВДНХ е предшестван от генсека по това време,а именно Брежнев. На следващия ден идват въпросните годпода и "молят" да се приберат модела Булгар Рено 10 и Булгар Алпин,та на щанда остава версията 8 с най малкият двигател и без всякакви екстри за модела от това време. Такъв модел от 1967г. Притежавам и аз на баща ми е,но заради преклонната му възраст го съхранявам и реставрирам аз.Иначе той го е купил на 02.06.1967г.нова от мототехниката,колата между другото ми е наборка.Та историята и причините за спирането на асемблирането на Рено в Бг съм ги поручил детайлно,като масово разпространяваната история за износа към 3 ти страни не е вярна.Истината е,че нве сме имали валута да купуваме разглобените коли струващи 1200 долара тогава за да ги сглобяваме тук,а частите които сме произвеждали и знасяли като обмен,крикове,манивели,габарити,стартери,динама и др. такива дребни не са били достатъчни в намаляването на цената за доставка на един автомобил. А масовата теза разпространявана,че СССР ни е забранил е абсолютно невярна,защото тогава самите руснаци не са имали възможност да правят в достатъчни количества автомобили да задоволяват техния,та чак и да изнасят на външни пазари. По същото време са се произвеждали и Пирин Фиат 850,850 купе и 124 в завода в Ловеч,но и там нещата стоят по същия начин,както и Москвич 408/с 4-те фара/,та само в крайна сметка остава Москвича,който сме го получавали за селско стопанска про
  • 7 Не не е

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иво VVP":

    Жигула 1964г. а ФИАТ 124 в Италия е от тогава и става през 1966 година Автомобил на годината,като горе долу тогава руснаците не без помощта на Палмиро Толиати италиански комунист във управата на ФИАТ сключват договор за лиценз на този модел в СССР,през цялата 1967г. се провеждат редица изпитания на няколко тестови коли и в резултат на това се павят много промени не искам да споменавам цифри но от оригиналният ФИАТ оставаат май само външния облик и донякъде двигателя. Първата кола слязла от завода в Толиати е през 1971г. В българия първите партиди за продаване са от 1974г.на цена от 6000лв.

    Коментиран от #8

  • 8 Съвременник на събитията

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Не не е":

    На 78г.съм и целият ми живот е бил плътно до автомобилите. Колега съм на Великия Чубриков и лично от него зная историята с изложението в Москва. Не били ни забранили да произвеждаме Рено. Само са ни посъветвали. Странното е много бързо след това се отказахме да произвеждаме Рено. Също така преди братята да вземат лиценза на Фиат 124 в Ловеч започваше прозводството му, като Пирин Фиат 124. С намерение по късно да се произвежда П. Ф. 125. Ладата с четири фара. А що се отнася до "доработката" на Жигули всичко си е италианско. На всяко болтче и детайли пишеше Фиат 124. Просто двигателят беше с горен разпределителен вал /Фиат с долен/ и други подобни. Моделът беше осъвременен. Нищо руско. И цената беше 5500 и на изплащане. По същото време работех в Мототехника така, че мога да пиша д утре. Но... Се ла ви!

    Коментиран от #9, #10, #11

  • 9 На първите

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Съвременник на събитията":

    Жигули,им пишеха на болтовете на колелата ФИАТ,но тези произвеждани в Ловеч са точен лиценз без никаква промяна ако не се смята името Пирин-Фиат,иначе си бяха сдръжки излизащи навън,не скрити като на ВАЗ 2101,стоповете бяха двойни отзад не единични като при руския вариант,спирачки дискови,не барабанни при руския модел,да не говоримзаувелечения пътен прсвет в сравнение с оригинала,за таблото да не споменавам. Това са само част от разликите,а руснаците са ги описали колко са на брой и къде точно и защо.Що се отнася до производството на ФИАТ в Ловеч,ще спомена,че в началото се произвеждаше ФИАТ 850,и спорт купе от този модел,като и 124,но производството им започва през 1968година,тоест след сключения договор сруснаците. По това време те са тествали италианските ФИАТ-и и след доработка започват да ги произвеждат.Ето малко и информация за посторяването на целия завод от кога до излизането на първия автомобил.През 1966 г. ЦК на КПСС и съветското правителство приемат решение за строителство на нов крупен автомобилен завод в гр. Толиати. Подготовката на техническия проект е била поръчана на италианския автомобилен концерн ФИАТ. Първите автомобили излизат от производство през 1970 г.
  • 10 Отказали сме се

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Съвременник на събитията":

    заради двете предприятия "Булет" и "Тексим" с ръководител Емил Разлогов,като двете за да набавят валута необходима за производството на автомобили са били свързани с продажба на оръжие на 3-ти страни,откъдето са идвали доларите,но ръководствотона страната е осъзнало,че не е необходимо да се дават долари за да се произвеждат автомобили,както и факта,че производството на автомобили е скъпо занимание и не за всеки,за това се и прекратява прозводството както на Рено,така и на ФИАТ.Друго спомогнало в тази насока е и обещанието на руснаците,че ще ни задоволят нуждите от автомобли,като това никога не го постигат,защото успяват да пробият на западните пазари,че дори и в Канада.Поради тази причина се чакаше едно време по над 10-15 годин за тези коли.

    Коментиран от #12

  • 11 Значи да

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Съвременник на събитията":

    уточним нещо много важно,изложението на ВДНХ в Москва е през 1969г.а спирането на производството е чак през 1972г. или 3 години след това. Производството на автомобли е скъпо и трудоемко,а Бг никога не сме имали възможност самостоятелно. Като подкрепа на това е примера с Румъния в която Рено след раздялата се оттегля и произвежда модела Дачия 1100 лицензен на Рено 8 и 1300 лизензен на Рено 12,като последния продължава да го произвежда дори и след оттегляне на Рено,което е показантел за промишлеността на Румъния и нейните възможности за самостоятелно производство.

    Коментиран от #13

  • 12 Съвременник на събитията

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Отказали сме се":

    От всичко, което си написал най вярно е, че братята ще ни задоволяват с коли. Просто виждаха, че губят един пазар. Всички от соца си имаха автомобилостроене. На нас натикаха Мускала с технология от П. С. В. Защо трябваше да се спира производството на тези кукли за времето си Фиат 850 берлина, купе и 903 спорт, пилотиран от Здравко Хумбаджиев, ако изобщо ти говоро нещо. А за Москвето моят директо в училището, запален автомобилист и също притежател на Москвич, казваше, че това е, ЗАГОТОВКА. И е за хора ентусиасти, които обичат постоянно да се цапат. А бе казах мога да пиша безкрайно.
  • 13 Дженев

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Значи да":

    Колеги нека уточним нещо важно.Никога не сме произвеждали коли.
    Жигули се продава в България от 1973 г.Никой не е чакал 15 години за кола .В мототехнока имаше достатъчно коли и ,ако не си претенциозен за по-малко от година ще си купиш.Да не говорим,че имаше и свободни продажби на Вртбург , Фиат 125 п, Застава и др.Ако някой е показал бордеро на 15 г ,то е било презаписвано поне5-6 пъти.И тогава се въртяхя далавери.Руснаците твърдят,че са направили над 600 промени по фиат 124 за да бъде пригоден за техните условия.Стоповете и на 2101 и на 124 са еденични хоризонтални.Италианците пуснаха още модификации на 124 /специал/ с мощност до 120 к.с. но това не касае лицензното производство.Там прерасна в 125 и имаше различни фарове и стопове.Тия мантри с 15- 20 г чакане за кола ми омръзна да ги чета и то от хора млади чули недочули.Първата кола която купихме от мототехника беше на Бащами 25.03.1974г.след 4 месечно чакане за 6108 лв.Втората си я купих аз- Застава-55 с три врати след 42 дена чакане ".Вервам на мене си" - казал Нане.

    Коментиран от #14

  • 14 Гената

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Дженев":

    Пичове, не разбрах как така почнахме да говорим за Алпина, а се вторачихме в Жигулата ? А Жигулата е много надценена, защото пазала не предлагаше кой знай какво. Атя си беше и си остана една посредствена, слаба и немощна кола. Дори сглобяваният у нас Москвич 2140 Д беше много над жигулито ! Доказано !
    Но, както казах, това бяха години, когато и западняците караха трошляци. Не гледайте разните филмови звезди и богати индестриалци с техните Бугати, Мазерати, Ферари, Хиспано Суиза, Ягуар.