Nissan представи новия Qashqai през февруари тази година. Засега кросоувърът се продава само в Европа и у нас, оборудван само с два меки хибрида, базирани на 1.3-литров двигател. Мощността им е 140 к.с. (240 Нм) и 158 к.с. (260 Нм). Съвсем скоро обаче ще се появи още един хибриден тракт, чиито изпитания вече приключват.
Motor.es пусна снимки на Qashqai с хибрида e-Power, който се тества по обществените пътища. Агрегатът използва 1.5-литров бензинов двигател като генератор и не е директно свързан с колелата. Той зарежда батерията, която от своя страна захранва електрическите двигатели. Мощността на този силов тракт е 190 к.с., а пиковият момент - 330 Нм.
Както можете да видите на снимките, новата версия на Qashqai не се различава от останалите. Ще се издава само от табелите на задната врата. Но новият Nissan Qashqai ще бъде мощен и бърз като електрически автомобили, без да зависи от зарядните станции. Премиерата на иновативната версия ще се състои следващата година, след което ще влезе в продажба през третото тримесечие.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #11, #26
11:10 02.12.2021
2 БАЙ Х@Й‼
11:12 02.12.2021
3 Гууд
11:13 02.12.2021
4 Емил
11:18 02.12.2021
5 БАЙ Х@Й‼
11:18 02.12.2021
6 Този
11:19 02.12.2021
7 123
11:37 02.12.2021
8 Ехааа
Коментиран от #9
12:43 02.12.2021
9 БАЙ Х@Й‼
До коментар #8 от "Ехааа":
Чудно кой и защо ти сложи минуси ! Инженерите разбраха , че времето на чистия електромобил все още е в бъдещето ! Затова , заобикалят новите законови разпоредби. Така автомобила , хем е уж електрически , хем сам си произвежда ток . Загубите от междинна трансформация, от увеличеното тегло и вероятно по-висока цена - ще плати клиентът‼️13:17 02.12.2021
10 гост
13:21 02.12.2021
11 Гост
До коментар #1 от "БАЙ Х@Й‼":
Конфигурацията е по-добра от конвенционалните хибрите, защото ДВГ ще работи винаги в оптимални обороти.13:28 02.12.2021
12 той
Коментиран от #16
14:05 02.12.2021
13 той
Коментиран от #14
14:12 02.12.2021
14 Този
До коментар #13 от "той":
А къде видя ти тука хибридно задвижване?Коментиран от #15
14:14 02.12.2021
15 той
До коментар #14 от "Този":
Plug-in хибридите за момента са най-добрия компромис между двете крайности. Нямат трансмисия и свързаните с нея загуби, като при конвенционалните коли и обикновените хибриди, където ел.двигателя е 1:1 дубльор на ДВГ. Имат по-малка, но достатъчна батерия следователно по-малка маса, следователно по-малко загуби при ускорение и спиране. Не са толкова ефективни като 100% електрическите, но са по-ефективни от старите хибриди поради оптималния режим на двигателя. От друга страна не ги бърка проблема с ограничения пробег, отоплението, дългото време на зареждане и други малки "екстри", които получавате с 100% ел.кола. На тоя етап те са прагматичния вариант, аз за любителите на модата само ще кажа - когато изобретят батерия, която се зарежда 100% за 5 мин, не струва половин апартамент и има капацитет за поне 500км (реални) и не се налага да я сменям след 10 години, тогава всички ще си купуват такива и няма да дращите глупости по форумите за това колко велик е електромобила сега.Коментиран от #17
14:41 02.12.2021
16 гост
До коментар #12 от "той":
Ми не беше лошо преди да даваш акъл на журналистите да си набавиш първо малко за себе си , а не да се излагаш тук !!! Щото plug-in хибрид значи не това дето си мислиш , а хибрид зареждан от мрежата , демек отвън ! А вече тези хибриди могат да са паралелни или серийни , какъвто е въпросния , в който двг-то само върти генератор , а при паралелните задвижва и колелата , заедно със зареждането !! Като и двата могат да се дозареждат от контакта , ако има смисъл естествено , щото примерно любимата ви Тойота това plug-in го слага за реклама ! Щото като си сложил някаква нещастна батерия , дето стига за 15-20 км на ток и без възможност за бързо зареждане от зарядна станция , естествено , че всеки ще предпочете да я зарежда от двг-то , вместо да я включва по цяла нощ в контакта и ефекта да е никакъв !! Само че по-новите закони в ЕС хибридите трябва да изкарват минимум 80 км САМО на ток , които ще станат 160 само след 2 години , с което вече пробутването на пушилника ще стане силно неизгодно , меко казано !14:42 02.12.2021
17 гост
До коментар #15 от "той":
Ми за твое най-голямо съжаление реалността разбива напълно тъпите ти опорки !! Щото продажбите на чистите електрички нсдхвърлят в пъти тези на умрелите ти хибриди от всякакъв вид и това само ще се увеличава !! Щото и правителствата не са тъпи и постепенно ги изключват от всякакво подпомагане , а само след 3-4 години цената им и без подпомагане ше е много по-висока от чистите електромобили , което ще е окончателния край ! Проблема е , че такива като Нисан и Тойота , които си мислеха , че още 20-30 години ще пробутват пушилници посмъртно не могат да си осигурат батерии и за половината от сегашното си производство , което значи само едни , намаление в ПЪТИ на произвежданите бройки !! Ама това чака и други стогодишни , дето спаха последните 15-20 г !Коментиран от #18
14:49 02.12.2021
18 той
До коментар #17 от "гост":
Я, ама ти си имал кристална топка и знаеш какво точно ще стане само след 3-4 години. Твоите прехвалени електрички в момента ако им махнат субсидийте нема да могат и 10% да направят от сегашните продажби. Що не ми дадеш статистика в България, а? А след 5 години мераклиите, като тебе дето сега се кефят на безплатно зареждане и паркиране тук, там ще се усетят че идва време за смяна на батерия, която е повечето стойност на колата. А Тойота и Хонда не ги мисли, те правят автомобили а не таблети и ако наравят нещо електрическо ще е смислено и за масовия пазар. И сега да не почнеш да ми даваш за пример Тесла и производните.15:52 02.12.2021
19 така е
А при Нисан е задвижване като кариерен самосвал-нищо ново.
Коментиран от #21
17:11 02.12.2021
20 гост
19:04 02.12.2021
21 гост
До коментар #19 от "така е":
С дребната подробност , че "перфектната" кутия на Тойота не може дори са се доближи до показателите на серийните хибриди нито като разход , нито като динамика , щото при нея основния двигател си е пушилника , а електродвигателя е само подпомагащ , което веднага увеличава разхода и намалява динамиката ! Което е отдавна доказано , проблема за петролопитеците е , че даже серийния хибрид губи от чистите електрички и то с много !! И даже не съм стигнал до любимата ви "поддръжка" със всичките и "консумативи" и това , че ВСЕКИ хибрид само за 5-6 години само от гориво ще плати още една чиста електричка !!19:18 02.12.2021
22 гост
Коментиран от #23
19:26 02.12.2021
23 гост
До коментар #22 от "гост":
Една батерия от 75 квт отдавна не тежи 500 кг , а Модел 3 примерно с 82 квт батерия тежи под 1600 кг , което си е много близо до петролка от този клас , че дори и по-малко от някой дизел 2,5 л примерно , който е с ПЪТИ по-лощи показатели от него ! И не виждам какво пречи теглото , при положение , че дава разход 12-13 квт/100 км със 110-120 км/ч !!! Което отговаря на 1 л на сто разход !! За кола , която взема 0 до 100 за под 4 секунди !! И тия опорки за "страха от свършване на тока" толкова са изтъркани вече , че освен подигравателни усмивки друго нищо не предизвикват !21:20 02.12.2021
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 гост колл
22:15 02.12.2021
26 куку руку ку
До коментар #1 от "БАЙ Х@Й‼":
Автомобилът може да се движи и само на ток от батерията из центровете на градовете, а ДВГ да се пали там, където не се изискват еко норми. А ако има и възможност да се зарежда и от контакта, още по-добре. Кратки ежедневни пробези само на батерия, а ДВГ само при дълги преходи.08:18 03.12.2021
27 Maksi
11:42 03.12.2021