23 Април, 2013 11:37 21 352 111

Civic Type-R не се дава на Nissan GT-R

  • honda-
  • nissan-
  • civic-
  • type-r-
  • gt-r

Седмото поколение на Honda Civic Type-R с право се смята за един от най-сполучливите автомобили с предно предаване. Освен това моделът е изключително надежден и охотно понася тунинг.

Разбира се, хечбек като Civic Type-R трудно може да се опъне на чудовище от ранга на Nissan GT-R, независимо от доработките. Това обаче не значи, че малката Honda се предава съвсем без бой.

Клипът по-долу доказва, че с повечко хъс и умения Type-R може ако не да изпревари Годзила, то поне да поддържа сходно темпо по безкрайните завои на Северната дъга на "Нюрбургринг". Според описанието Civic-ът разполага с едва 30 к.с. повече от заводските 200.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хххххххххххх

    1 10 Отговор
    Пича с хондата ако има малко повечко коне под крака ще изяде с парцалите нисана. Нисана бага на правите, но в завоите е по-бавен.

    Коментиран от #12

  • 2 Petar Kamenov

    3 1 Отговор
    Една Е-46 М3-ка направо ще си играе с този Нисан на тази писта в Германия .

    Коментиран от #3, #11, #19, #22

  • 3 Емо Георгиев

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Petar Kamenov":

  • 4 D0kT0pA

    1 2 Отговор
    Момчето с хондата много натиска, ама ми е смешно като цяло защото или този с нисана сефте се качва на писта и не знае какво прави или... Най-смешната част от всичко все пак си остава коментара на Каменов.
  • 5 Kiko Kikov

    0 1 Отговор
    http://prikachi.com/images/632/6091632Q.jpg
  • 6 йордан иванов

    1 6 Отговор
    Само че нисана го кара бабичка на втора скорост, а тоя с хондата ще се на.ере от напъване..
  • 7 Archangel

    1 0 Отговор
    Като цяло, пича с хондата доста се поизпоти за да догони нисана. Просто няма начин, Хонда с 230 коня под капака, да догони GT-R направен специално за писта, и да не може да се отлепи от завойте със 530 коня... Ако човека с нисана му беше раздавал малко повечко газ, просто хондата нямаше никакъв шанс...
  • 8 Пламен Димитров

    1 3 Отговор
    Аре стига с тея БМВ - та

    Коментиран от #10

  • 9 Robert Deniro

    1 1 Отговор
    Ако пичът с "Годзилзата" караше на 100%,то тази статия нямаше да съществува...
  • 10 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Пламен Димитров":

    Е как стига с тия БМВ-та, като те са еталона за автомобил ;)
  • 11 Иво Йотов

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Petar Kamenov":

    Обаче и ти си вярваш :)
  • 12 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "хххххххххххх":

    Пича с хондата и повече коне да има, на клипа много ясно се вижда колко много му пречи предното предаване и как доста свива волана за да поддържа темпото. А тоя с GTR-a едва ли е принуден да свива толкова.
  • 13 Asen Ionov

    1 2 Отговор
    hondite sa golemi barzaci vizdal sam go s o4ite si a i sam se darpal s takiva niamat ravni
  • 14 Shmeker

    3 1 Отговор
    Да ве в клас до 1600 са добри. :D
    Обаче нито колите им нито моторите им са на нивото на BMW.
  • 15 Asen Ionov

    1 27 Отговор
    ako si tolkova shmeker vzemi si tratlestoto bmv i se drapni s honda type-r no na pat sas zavoi ta da ti vida shmekerlaka aman ot komplesari

    Коментиран от #21, #23

  • 16 Martin Budinov

    1 0 Отговор
    Аз пък си разцъквам на Play Station 2
  • 17 Петър Петков

    2 1 Отговор
    абе предно, задно.... истината е в двойното...
  • 18 Коко Мартинов

    1 25 Отговор
    БМВ та БМВ за тези пари какви коли има ама нали бай ганьо като го видят с БМВ 3ка дизел и ще е най-голямото газе в село с 5 литра нафта в резервоара на лампа хахаха

    Коментиран от #24

  • 19 Георги Станков

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Petar Kamenov":

    xaxaxaxaxa
  • 20 Атанас Мицев

    1 0 Отговор
    Абе тоя със Нисан-а дали разбра че Хонда-та се състезава с него?
  • 21 hienata

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "Asen Ionov":

    Колега трябва да си много сигурен в това което пишеш. Такова рали (каквото предлагаш) го гледах миналото лято на Петрохан , Хонда R (mod. 2008 - 201к.с.) срещу BMW Z4 (mod.2010 - 2,5 204к.с.) На Бързия разликата беше около 1км. в полза на BMW-то, та по-леко с изказванията. BMW не са само 3-ка дизел. Хондата е страхотен автомобил, но както казва някой по долу, да беше с двойно.
  • 22 Георги Воденичарски

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Petar Kamenov":

    http://www.youtube.com/watch?v=k65TWA6wzPM
    С това бмв може само да сваляш момите по село
  • 23 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Asen Ionov":

    Мойто БМВ е с малко коне, дето се вика от малките мотори. Трябва да се дърпам с хонда с малък мотор, Type-R ще да е за натокано БМВ.

    Нали се сещаш, че не всички тука сме рейсъри, някои сме си нормални хора.
  • 24 Shmeker

    1 6 Отговор

    До коментар #18 от "Коко Мартинов":

    Муахахааа, БМВ поне може да си вземе човек. Ама ферари е трудна работа. Освен това даже и да вземе човек ферари, то става само за удоволствие, не става за ежедневно каране. Не само че е непрактична, ами се и чупи ежедневно.

    Коментиран от #35

  • 25 Petar Kamenov

    0 1 Отговор
    До коментар 22 ! Ти си природно глупав и прост че неможеш да направиш разлика между състезателна писта която е с завои и от това което си публикувал в коментара някакво драг състезание което няма нищо общо с клипа по-горе.А що се отнася до момите на село и в град нямам нужда от БМВ М3 за да сваля некоя, става и без него.

    Коментиран от #27, #32

  • 26 Easy ryder

    1 0 Отговор
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aQrqHvmUkvg[/youtube]


    Това са горе долу сравними коли.

    Сивик е много надолу като мощност и технология от GTR.
    За съжаление на феновете на спорта През 2007-ма Хонда замрази проекта за замяна на NSX.Беше подготвен 10 цилиндров двигател 600+коня свръхлеко шаси и Torque vectoring.Тестовете на колата са дали по добро време от GTR.
    Целта е била да се направи кола директно конкурираща най добрите модели на Ферари и Порше.
    Тестовете показват че това е постигнато но идва световната криза и проекта е спрян.Голяма част от разработките се ползват в японския Super GT шампионат където заменят стария NSX.

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DxKogppTYio[/youtube]

    През 2010 новият директор на Хонда Таканобу Ито (участвал през 80-те в разработката на NSX) дава нов тласък на проекта в посока хибрид с три ел.двигателя и двигател V6 с 500+ коня.Задвижват се четирите колела.
    Общата мощност не се съобщава точно но се очаква да бъде над 800 коня.
    През 2014-та най вероятно ще видим това чудо в действие.
    Най интересното е че тази кола ще бъде на цената на М3 на БМВ но несравнимо по добра във всяко отношение.
    Хонда отново са се прицелили високо БМВ въобще не е конкурент за тази кола.Целите са Nissan GTR,Porsche 911GT2 RS.

    http://www.youtube.com/watch?v=YH0OWZ0TEwQ

    За всички,които обичат суперкарите това е очакван момент Хонда винаги е била сериозен играч в моторните спортове и ще видим каква изненада са приготвили.
  • 27 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Petar Kamenov":

    20,600 m (67,600 ft) 6:48 Radical SR8 LM Michael Vergers 19 August 2009 Dunlop Direzza DZ03 tires. Radical Sportscars[5][6][7]
    20,600 m (67,600 ft) 6:55 Radical SR8 Michael Vergers 28 September 2005 Dunlop Direzza DZ03 tires. Radical Sportscars[8] Timed by Sport Auto [9][10][11]
    20,600 m (67,600 ft) 7:11.57 Gumpert Apollo Sport Florian Gruber 13 August 2009 OEM Michelin Pilot Sport Cup tires. Sport auto (Germany) (Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:12:13 Dodge Viper ACR (2010) Dominik Farnbacher 14 September 2011 SRT conducted test. Video and manufacturer confirmed. OEM Michelin Pilot Sport Cup R compound track DOT competition tires. TTAC article.

    Chrysler press release [8] [9]
    20,600 m (67,600 ft) 7:14.64 Lexus LFA Nürburgring Package Akira Iida 31 August 2011 Lexus conducted test. Video confirmed. Stock LFA with "Nürburgring Package". OEM Bridgestone Potenza RE070 street tires. Additional Roll Cage was equipped. [10][11]
    20,600 m (67,600 ft) 7:14.89 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 2006 Sport auto (Germany) (Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:18.1 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 24 October 2004 Sport auto (Germany) (Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:19.63 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012) Jim Mero 9 June 2011 General Motors conducted test,[12] base specification car with optional super-slick track DOT competition tires (Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure).[13]
    20,600 m (67,600 ft) 7:22.1 Dodge Viper ACR (2009) Tom Coronel 18 August 2008 Chrysler and Mo
  • 28 Easy ryder

    1 0 Отговор
    Не знам защо сравнявате BMW с GTR.Нисана се сравнява с върхови модели на Порше.BMW е насочено към стандртни купета с големи двигатели.Няма нищо общо с политиката на Порше и Нисан които правят специализирани шасита,мотори и окачвания за добро представяне на писта.
    Времето на Нисан и Порше на Нюрбургринг е 7,24 БМВ М3 GTS е с време 7,48.
    Оставям на вас да помислите каква е разликата.
  • 29 Vladimir Balev

    0 0 Отговор
    Това ми прилича на репликата " Без малко щях да те изпреваря " от Бързи и Яростни
  • 30 триста итридесети

    0 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=ZgMR9OVEDIY

    Коментиран от #31, #33

  • 31 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "триста итридесети":

    до жапанките -- да не получите сърцебиене ей

    Коментиран от #34

  • 32 Георги Воденичарски

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Petar Kamenov":

    Понеже съм "глупав" и "прост" ще ти дам малко факти, http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
    и другия пък като почнеш да пишеш простотии първо прочети малко, да се не излагаш.
  • 33 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "триста итридесети":

    ХАХАХАХАХАХАХА пак се излагаш виж какво си ни пуснал да сравняваш със stock Nissan GTR :D :D :D
    ...
    http://loaded.se/the-car/
    ...
    всъщност не знам дали ще разбереш нещо от тоя лист с модовете

    Коментиран от #36, #37

  • 34 brake point

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "триста итридесети":

    The 2013 Nissan GT-R supercar has lapped Germany’s Nurburgring in the stunningly quick time of 7min19.1sec, making it the ninth-quickest street-legal vehicle in history around the famous Nordschleife circuit.

    The blistering time is more than five seconds faster than that achieved by the 2011 GT-R (7:24.22) two years ago, and puts the Japanese supercar just shy of the lightweight rear-wheel drive Porsche 911 GT2 RS (7:18).

    Other cars ahead of the 2013 Nissan GT-R include two Radicals (6:48 and 6:55), the Gumpert Apollo Sport (7:11.57), the Dodge Viper ACR (7:12.13), the Lexus LFA Nurburgring Edition (7:14.64) and the Donkervoort D8 RS (7:18.1).

    Nissan says the GT-R is capable of going even quicker, too, with the car’s creator claiming it lost half a second in traffic on the hot lap, potentially spoiling a 7:18.6 time.



    Да не ти стане лошо това е официално потвърдено време на кола от магазина.Не на някаква шведска измислица на стероиди която дори я няма в списъка с рекордите на пистата.
    Хайде ако обичаш не замърсявай форума с измислици ако имаш официално постижение на някое "стоково" БМВ на Нюрбургринг дай да го видим ако не по добре си мълчи и не бълвай глупости.
  • 35 Коко Мартинов

    1 6 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    Много ясно,че едно Феррари няма да е практично да се прибираш всяка вечер на село с него и да караш по чукарите там ще се чупи всеки ден много ясно в ръцете на каруцар и танк ще се чупи всеки ден.БМВ мога да ти купя винаги но не го правя,защото масата цигани и ол..френи карат БМВ повръща ми се като ги видя.Искрено съчувствам на много хора които си мислят,че като седнат в БМВ на 7-8 години си мислят,че карат нещо специално Хахаха България и 70 % от населението в нея са пълни индиянци...

    Коментиран от #43

  • 36 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    е и?
    530 коня, нисана да не би да е по-малко, пак от 1000 дола вода
  • 37 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    -сток нисана има ДВЕ ТУРБИНИ
    -сток БМВ-то НЯМА
    -сток БМВ-то ще удари навсякъде нисана навсякъде, заради по-добрия си коефициент разход/мощност
    -сток БМВ струва повече
    -всеки, които не му е пожълтял мозъка, би взел БМВ

    Коментиран от #38

  • 38 brake point

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "триста итридесети":

    Всеки който иска бърза като Порше кола на цената на М3 БМВ ще вземе GTR.
    А почне ли тунинг нисана може да се надуе над 1500 коня.
    Просто БМВ не може да стъпи на малкия пръст на годзилата по нищо.

    Ако не си го разбрал това седни да прочетеш малко повече, клипове в Тюба всякакви,листа с времента на ринга е един и там БМВ е към 60-то място някъде.

    Коментиран от #39, #40

  • 39 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "brake point":

    ... 7 минути са 4200 секунди, айде сега отнеси колко процента са 3 секуди към 4200, и после иди виж какво е останало в резерворите и ще разбереш за какво ти говоря
  • 40 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "brake point":

    420 сек
  • 41 триста итридесети

    1 1 Отговор
    плюс това, 3-те коли го забавиха повече от 3 сек, това БМВ има възможност за по-добро време и от 7.19

    Коментиран от #42

  • 42 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "триста итридесети":

    Пак ли си тук да пишеш глупости?Какви резервоари те гонят някъде някой да е зареждал по пистата без ние да забележим?Или може би ти с твоята газова барака си подобрил всички рекорди на Нюрбургринг?

    Дай да видим кое БМВ е вписано в листа на рекордите на Нюрбургринг. Давай вади листа и ни покажи при какви условия с какви гуми е направен рекорда и кой го е документирал.

    Чакам с нетърпение да видя какво ще ни покажеш.
    За пореден път пишеш простотии не разбра ли че не говориш на келешите в твоя квартал,които нищо не разбират от коли и можеш да ги впечатлиш с измислиците си.
    Давай листа да видим къде е вписано това БМВ за ,което говориш.

    Коментиран от #46

  • 43 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Коко Мартинов":

    Че то БМВ на 7-8 години е хонда от бъдещето ве.

    Коментиран от #44

  • 44 Коко Мартинов

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Тез остроумните коментари вари ги пиши на някой безхаберен като тебе.
  • 45 Shmeker

    2 1 Отговор
    Безхаберен си ти, ферари си виждал само по телевизията, а БМВ само спряно на пътя

    Коментиран от #47

  • 46 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Easy ryder":

    М3 със 7.22 на нюрборинг, с прекрасен глас и разход далеч по-малко от по-бавния гтр, това ли ви е превъзнесения гтр, очаквах повече, оказа се поредната лагерна колица ... годзила ... МА заради разхода и викали така .. хахаха, колкото повече се ровя в нета толкова повече ВИ влиза, М3 цсл - колата мечта, с разход като на акорд 240 коня, нямам думи, каква хонда, какъв гтр, какви пет лева

    Коментиран от #48

  • 47 Коко Мартинов

    1 4 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    Абе момче пии си фантичката и си лягай да спиш,че ставаш за смях... Феррарита колкото съм виждал ти толкова косми нямаш по главата си бил съм в 10 държави досега и Бмв съм виждал да карат само араби цигани и всяква зган,нормалните хора не поглеждат бмв-тата а ти когато седнеш да караш истинска кола обади ми се ще те почерпя... Ае ко да ти разправям ... със здраве да гледаш обявите за 316 ки
  • 48 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "триста итридесети":

    Нещо са ти ровили в главата.Къде видя разхода на бмв то.Аз видях само че някой се е мъчил с него да го тунингова защото било бавно горкото и го ритали много.Само че не се знае какво време прави защото никой не му го е засякъл.
    Като се ровиш в нета защо не можа да изровиш на кое място в листа на Нюрбургринг е?
    Много си зле,неграмотен и на това отгоре упорит.Страхотна комбинация отговаряш на всички изисквания за собственик на БМВ ЧЕСТИТО.

    Коментиран от #51

  • 49 Гост Гост

    0 0 Отговор
    Момчета, кое BMW набира от 0 до 100 за 2.8 секунди? Слънцето ли ви е пекло днес... изобщо как можете да сравнявате, което и да е BMW с Нисан GT-R, камо ли M3?
  • 50 Shmeker

    0 0 Отговор
    Никой не е казал, че има стрийт лийгъл БМВ дето набира за 2.8 секунди, но това не означава, че не могат да го направят. Нито пък, че БМВ-тата не са коли, както се опитвате да ги изкарате.
  • 51 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Easy ryder":

    аве набира за 2.8 секунди МА само на сухо, само с шофьора, да не е валяло, да не си над 65 кила, да не на завой, и да не на байр, и да няма насрещен вятър и гумите трябва да са от 1000000 лв бройката и загряти предварително, аре мерси
  • 52 триста итридесети

    0 0 Отговор
    значи като видяхте по-добро време от на гтр на нюрбуринг и завъртяхте гъ.а към ускорението до 100 А? така не е хубаво,
    била тунингована, била незнам си какво, колко коня е? пак по-малко от нисанааа, пък по-бързаааа, позната картинка за мене

    Коментиран от #62

  • 53 Гост Гост

    0 0 Отговор
    Абе какъв Нюрбургринг :D вие къде живеете? Хахахахаха магистралата не е Нюрбургринг. Като сте с M1/3/5/10/20 на магистрала Тракия и видите GT-R да се приближава, просто се отдръпнете да мине човека спокойно, че тези с BMW-тата като цяло трудно правят път, трябва да го прескочиш за да го минеш :D иначе само пречат.

    Коментиран от #54

  • 54 The Saint

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Гост Гост":

    Само където шанса да видиш GT-R да те настига е едно към милион сигурно,но шанса да видиш някой БМВ да те настига е доста голям
  • 55 Гост Гост

    0 0 Отговор
    В клипчето можеш да ги видиш BMW-тата на 5:25 как са се настигнали :D
  • 56 Shmeker

    0 0 Отговор
    Като ви четат детските прихласвания по тоя GTR от BMW ще вземат да пуснат ново M8, което да пребива всякакви ГТРи, NSX-ове (всичките забележете с 6 цилиндъра само, ама иначе мноо яки) и то на всякакви дисциплини

    Коментиран от #57

  • 57 Гост Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Shmeker":

    Дайте да не си говорим за коли, които още са на тетрадка :D A тия цилиндри не знам какво ти носят... тенденцията е да се намалява броя ;) преди 50 години е имало коли с 16 цилиндъда, надали са били по-добри от сегашните.
  • 58 Shmeker

    1 0 Отговор
    L6 и V12 = повече комфорт.
    А повечето цилиндри са задължителни при по-голям обем и мощност. Япончетата им липсва това в портфолиото, обикновено моторите са V6 максимум натряскани с турбини от камаз или снания. И така до най-много 300 000 км. ако извадят късмет.
    300 000 км. за едно БМВ са нищо. Още не е почнало да гори масло ако е карано с правилните консумативи.
  • 59 Гост Гост

    0 0 Отговор
    Какъв комфорт? :D на кой му е притрябвал по-голям обем? V12 вече почти не се използва защото няма никаква полза от него, а от тук нататък в идните години ще виждаш и все по-малко коли с V8 и V10. Мощността няма никаква връзка с обема както отдавна е известно. Дядо ти е имал москвич ама ако питам някой американски пенсионер сигурно той мисли, че най-хубавите коли са 16.4 V16 :D Ти сигурно имаш от тия 320-ки V6 и си живееш в 90-те години още когато цилиндрите и обема се имаха значение, иначе не мога да си го обясня това влечение...

    А къде прочете, че GT-R се кара най-много 300,000км? Това сигурно е някаква вътрешна информация :D
  • 60 Shmeker

    0 0 Отговор
    Как не се ползва ве?
    V12 се ползва, но вече не е така достъпен. Остана само в топ-класовете, които японците нямат.

    Коментиран от #61

  • 61 Гост Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "Shmeker":

    Какво значи топ класове? GT-R, който струва 190,000 евро не е топ клас :D това си е среден клас... даже малко под средния, нали? :D xaxaxaxa

    Коментиран от #63

  • 62 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "триста итридесети":

    А бе омръзна ми да пишеш глупости. Моднато М3 CSL (дадох ти целия списък с модовете по шаси, двигател и т.н) дало 2 секунди по-добро време на ринга от НАПЪЛНО СТОК НИСАН ГТР. (ринга е 20 км дълъг). Искаш ли да ти дам клип на модната тойота ГТ86 (която е със сток двигател 200к.с), но с други модове дава 5 секунди по-бързо време на Цукуба (която е само 2 км дълга) от БМВ М3. Аууу какво става с повече от наполовина по-малкото коне и дава цели 5 а не 2 секунди и то само за 2 километра а не за цели 20 лелелелеллеле.... Е това е да се спори с твоята логика.
    ИСКАШ ЛИ БЕ ДА СПОРИМ С ТВОЯТА ЛОГИКА????????
    ИСКАШ ЛИ ДА ВАДИМ ВРЕМЕНА НА МОДНАТИ GTR-И А??????
    листа с модовете по М3-ката: http://loaded.se/the-car/
    компетентен иначе и нагъл....

    Коментиран от #64

  • 63 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Гост Гост":

    Означава лукс, комфорт, изработка, дебела изолация, естествена кожа, галванизирано шаси - неща, които ще изкарат доста години и естествено V12 или W12 ако няма място в коша.

    При Ферари - карбон, скъпи олекотени материали и пак V12

    Коментиран от #66

  • 64 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Име:":

    Логиката е че ако на БМВ-то сложат 4х4 като на нисана може и да го бие с повече

    Коментиран от #65

  • 65 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Shmeker":

    Коя е логиката - ХАХАХХА. Ако сложат 4х4, да сложат тяхното X-драйв и да тръгнат по пистите да си умрем от смях. Айде да го слагат да видим колко ще го бие.... (самата мисъл "ако на БМВ-то сложат 4х4" е безумно смешна)
    Виж момче, М3 CSL за мен е най-шофьорски ориентираното М3 някога правено и ми е едно от най-любимите БМВ-та, но да сравняваш времето на М3 CSL със една камара модове по него със времето на напълно стоков Нисан ГТР и да твърдиш че БМВ-то е по-бързата спортна кола е толкова смешно и комплексарско че няма накъде.
  • 66 Гост Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    Хахаха абе ти ме разбиваш, тука да не сравняваме Дачия Дърстър с Киа Просийд :D Ще ми пише за изолация и естествена кожа :D Японските коли нямат ли естествена кожа и дебела изолация :D ... майко мила.

    След последния ти пост, спирам да ти отговарям защото започваш да пишеш абсолютни небивалици.
  • 67 Shmeker

    0 1 Отговор
    Е имат японските ама колкото да не е без хич. Само някои лексуси са направени както си трябва
  • 68 триста итридесети

    0 1 Отговор
    сравняват се подобни на мощност коли: М3 - 530 коня - 7.22 със три изпреварвания, гтра 550 и ЧАК от таз година е на 7:19, за всеки е ясно че М3 е ако не по-добрата, то поне не отстъпва, а ако се види и разхода и гтра губи, оказва се че бмв имат автомобил от 2003 !! на който чак сега от япония излиза отговор ... и то с по-висок разход

    Коментиран от #69

  • 69 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "триста итридесети":

    Ти сериозно ли говориш? Ти ако си мислиш че само мощността има значение то това доказва колко нищо не разбираш от автомобили. А това за отговора на БМВ е толкова смешно и абсурдно. Все едно БМВ имат отговор на митсубиши лансер, субару импреза, нисан ГТР R32 R33 R34 (да лапе Нисан ГТР се произвежда от преди да има БМВ 3та серия дори), нима имат отговор на NSX, на RX7...
    за разходи ми говори.
    Момче спри да се излагаш говориш пълни глупости.
    И вземи пак погледи листа с модовете по твойто Loaded M3 CSL Вече не мога да ти понасям неграмотността.
  • 70 триста итридесети

    0 0 Отговор
    не си ги смучете от пръстите си, преиначавате фактите и премълчавате други,
    мощността е от първостепенно значение, особено ако сравняваш цсл 360 и гтр 550, M3 CSL от ... 2003 год. с 530 коня удря всички нисани преди 2013 !!!! мисля си,че този клип сте го знаели и нарочно не е публикуван, щото нали сте много добре с англиийския и се ровите в нета по цял ден, щот нали сте лапета и не ходите на работа
  • 71 триста итридесети

    0 0 Отговор
    дори и така го вземем като факт, бмв-то е по-добрия автомобил, защото японеца е поне 20-на килограма по-лек от шведа, да извикат на Шуми или Фетел да извадят под 7.10 и да се спрете

    Коментиран от #75

  • 72 Гост Гост

    0 0 Отговор
    И за 1 минута да го прави този Нюрбургринг, никога няма да стане по-добра кола от GT-R това BMW-це независимо, че размахвате някакво специално моделче CSL, от което има произведени 1000 коли... щом сте опряли до лимитиран модел от преди 15 години за да покажете силата на BMW, значи положението при марката е плачевно :D тия нямат кола с под 4.4 секунди от 0 до 100. Какво значение има тоя Нюрбургринг - важното е, че и с M3 2017 година да застанеш на светофара до GT-R, си до там.

    Коментиран от #73, #74

  • 73 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Гост Гост":

    Бая омагьосан си от тия нисани. Тва е смешно.
    Какво спортно намираш в един натъпкан с електроника кафез, на който дори мотора е компромис? ГТР не е спортен автомобил, а компютърно управлявано купе с екстрички.

    Нали се сещаш, че ако някой датчик по окачване или нещо друго излезе от строя, тва нещо веднага минава в авариен режим, а може да не успее да те прибере до "бокса"?
    Колко години мислиш, че ще изкара една такава кола, преди да почне да ти бърка здраво в джоба, предвид, че нито мотор, нито окачване, нито 4х4 не зависят от някой комп????

    GTR е много добра кола, но е съвсем различно животно от CSL, като и от Porsche GT2 или 3, където нещата са наистина доста по-чиста физика и спорт?

    Коментиран от #76

  • 74 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Гост Гост":

    ето ти го на светофара:
    http://www.youtube.com/watch?v=yrCU25eMUvQ
    ето ти го след това:
    http://www.youtube.com/watch?v=Hpr6rdC8JdA
    аре почвайте от 1000 дола вода да носите
  • 75 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "триста итридесети":

    Смешкооооо продължаваш да показваш колко много не разбираш от автомобили. Обяснявам ти за последно:
    При времената на писта абсолютно всичко е от значение в един автомонил, а не само мощността (ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА)
    Показах ти 100 хиляди пъти колко много модове има това М3 CSL и колко далече е от стоковото М3 CSL чието време е 7:50 !!!!!!!!!!
    Толкова си ограничен че ме става жал колко нищо не не знаеш.
    Няма заводско БМВ което да е по-бързо на писта от Нисан GTR!!!!
    Казах ти ще ти дам клип на модната Тойота ГТ86 (която е със почти сток двигател 200к.с единствения мод по мотора е изпускателната с-ма, която ако разбираше от автомобили щеше да знаеш че не увеличава кой знае колко мощността) и дава 5 секунди по-добро време от М3 със 420кс на писта която е дълга 2 километра. - Да почвам ли и аз като тебе да ги сравнявам и да философствам. (клипа нарочно не бил публикуван :D :D :D :D :D :D ще ме умориш бе лапе, имаш още много да учиш за колите).
    Отивай да четеш че си много зле, ама много зле...

    Коментиран от #77

  • 76 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Shmeker":

    Шмекер айде помисли малко. Дали пък не си ги карат още 20 годишните GTR-и (R32, R33) и по-новичкия R34??? Ще ти кажа: Еми все още си ги карат без проблеми и много голяма част от тях дори са по 1000к.с. Ама толкова и ги разбираш какво да ти обяснявам за тебе това е едва ли не компютър с колела ХАХАХАХАХХАХАХА....

    Коментиран от #78

  • 77 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #75 от "Име:":

    тоз път съм та барнал както трябва, много обиди и много смях, МА не помагат, сравняваш ми цсл 350-60 коня заводски с 550 на гтр !!
    не си ли малко нагъл?
    хората са ги направили 530 коня и гтра духа супата,
    и недей да бягаш на друга кола, щото и аз ще отида на друга, но пак на БМВ, не като тебе цветарка от марка на марка --- има една - две коли с бмв двигател, нали знаеш какви са

    Коментиран от #79

  • 78 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Име:":

    Да ве има ги. Само че не се споменава колко пари са изяли. И за кво точно се ползват.
  • 79 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "триста итридесети":

    А бе лапе малко. Точно ти ги сравняваш. Аз ти дадох времето на заводското М3 CSL, което е към 30 секунди по-слабо. Ти не разбираш ли че Loaded М3 CSL това е кола, която вече е пълна с МОДИФИКАЦИИ. 200 хиляди пъти ти показвах листа с всички модове. Не можеш ли да се сетиш че всяка кола може да се модифицира???? Какво от това че са станали с равни коне. БМВ-то са го олекотили още повече (стандартното CSL е много леко), с по-твърдо окачване, с по-добри спирачки, с подсилено шаси, геометрията е различна, сменено е крайното предавателно число, цялото окачване е преработено, предницата заедно с калниците е карбонова и задния багажник и покрива също. Плюс това БМВ-то е 530к.с на колелата !!!!! Нисан-ът е 550кс на мотора!!!! Разликата е огромна.... Дадох ти примера с другата кола, за да ти покажа колко много по-бърза може да се направи една кола на писта само с модове по-шасито!!!! И това че модната 200к.с кола може да е много по-бърза от 420к.с Ама какво да ти обяснявам като продължаваш да не зацепваш....

    Коментиран от #80, #81, #83, #84

  • 80 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

    Аве нали си наясно че нормална кола трудно ще постигне време от такъв порядък? Или ще е пълна с електроника като нисана, или ще е олекотена като BMW CSL.

    Колкото до хондата от клипа, дайте подробности за колко време е направила обиклоката.
  • 81 Гост Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

    Това моднато M3 не можеш да го караш по улиците, то е на 1см от пътя, то не е кола за ежедневно каране, за разлика от нисана.

    В крайна сметка, няма какво да им обясняваш на тия, няма да те разберат :)

    Коментиран от #82

  • 82 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Гост Гост":

    По принцип окачването се настройва, така че колата може да се вдигне. Освен това на ринга не е за супер ниски коли, така че едва ли е 1 см
  • 83 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

    и за какво го даваш като е 360 коня, неможах да вдяна,
    дай някоя жапанка на тез коне, ако щеж и с модове, ако щеш и сток, /има хиляди/ да видим какво става, лапе, или само ще ми повтаряте за гтра, или за тойотата, и като видиш как припада на мокро или от движение от м6 и се пените, ми пада, какво толкова, и това че е на колелата 530 коня, ми нали пък гтра е 550-560 на двигателя, конете са изравнени, гтра е по-тежък и губи, голям праз и да спечели, а че шведа е по-тежък и че ТРИ коли му се пречеха, а че е 2003-5 година, а гтра 2013 !!! премълчаваш ... а че цсла харчи доста по-малко и всеки не облъчен би го избрал пред гтра, .. цсла е доооста по-добрия автомобил от гтра

    Коментиран от #85

  • 84 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

    той си е и по-скъп де .... предполагам
  • 85 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "триста итридесети":

    Давам го за да видиш какво време дава стандартната кола и какво време дава модифицираната. Сещаш ли се че GTR като се модифицира ще даде по-добро време? Или не вдяваш? БМВ нямат по-бърз автомобил от GTR на писта и това е. На мокро падал а бе ти смешен ли си и на някфи аматьорски драгчета ли се уповаваш ХАХАХА. Погледни кфи глупости пишеш. Айде отивай да спиш и да сънуваш БМВ-та...
  • 86 триста итридесети

    0 0 Отговор
    ми ако искаш пусни хиперсупермодифициран гтр с болида на бмв от ф1 или с макларъна ф1 сток, или суперколата нсх с цлс, нали от бмв още нямали аналози на нея, ... нямали по бърза кола .. колкото са развили автобилостроенето от БМВ, японците наполовина не са, хората са измислили ДВГ, формули, дизели, коне от литър, какво ли не, поне да имаш кола от 200-300 коня че да говориш, тогава щеше да се вслушваш малко като ти говоря за разход, щото като тръгнем аз с една да речем 550д и ти с гтра и след 100 км като ти свърши горивото и така 2-3 пъти и ще запееш друга песен, ама скоро няма да е --- да имаш гтр
  • 87 Име:

    0 0 Отговор
    Ето ти Honda NSX и М3 CSL.........
    http://www.youtube.com/watch?v=w45H0EiBZVM
  • 88 Гост Гост

    0 0 Отговор
    Какво говорите за това гориво и разход непрекъснато :D вие таксиметрова кола ли избирате... сложете си газова уредба, така ще минаваш още 100 км на газ хахаха

    В последното клипче изобщо не е ясно какво прави тази M3-ка сред останалите коли на пистата... може би има медицински екип вътре, ако нещо стане, да се намесят.

    Коментиран от #89

  • 89 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Гост Гост":

    Върви редом до ферари 360 което не е никак зле...
  • 90 oppp

    1 0 Отговор
    чета коментарите и виждам че има много деца не компетентни много глупави сравнения ако почна да им обяснявам за колите и пистите ще трябва да на пиша цял роман. На кратко много е важно една кола да има добър баланс както в клипа нсха само 280 кончета.Колкото до гтр и сивика там нещата са много относителни моге да е сивика със спортно окачване семи слик или слик и тн. или човека в гтра да не е карач може да са много факторите.
  • 91 триста итридесети

    0 1 Отговор
    чета коментарите и виждам как един и същи човек пише от няколко ника, също чета и виждам как едно цсл от 530 коня пердаши ВСИЧКИ гтри, също чета и виждам как синът на Ото е основал БМВ, виждам и как някой или някои, които се занимават със Ф1, са сметнали че, болида със двигател БМВ е променил формулата през 1983 заради двигателя, виждам и как едни драгстери имат ускорение до 100 за 1 секунда, МА не ги карат щото двигателите били икономични и от асоциацията на петролните магнати ги забранили, щот нали оборота щял да падне, .... кой не иска двигателя му да е 5-6000 кубика и 5-600 коня ? всички искат, но да не лапат по 50 на 100 на среден разход нали !?

    Коментиран от #93

  • 92 oppp

    1 0 Отговор
    тук не позна че е един и същи човек.Бмв правят не лоши коли но те не са толкова спортно ориентирани по скоро коли с лукс и коне коли за ежедневието и престани да пишеш за горенето на колите ако имаш пари за резачка ште имаш пари и за бензин така че дали гори една кола няколко литра повече спрямо друга това би трябвало да е без значение за баровците
  • 93 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #91 от "триста итридесети":

    Стига писа глупости.Пускаш коли с модификации поне за 50 000 евро и пак са с 3 секунди по бавни от GTR купен от магазина.За твое сведение това БМВ не е "street legal".
    После пишеш как БМВ променило Формула1 ХА ХА ХА.Според кого я е променило според теб ли?
    Хайде покажи ни колко пъти е печелило БМВ отборна титла като доставчик на двигатели.Щом е променило формулата трябва да има поне една нали така.
    Сина на ОТО бил основал нещо си.Браво на него и какво от това.
    Я ни кажи на всички неграмотнико ти ли писа че емблемата на БМВ означавала самолетна перка.Дори марката за която пишеш не познаваш.
    Спри да мърсиш форума с некадърните си изцепки.Карай си таралясника на газ и бъди щастлив.БМВ не произвежда кола която да се конкурира с GTR това е факт.Ако искаш намери и ни покажи от кой магазин може да се купи.

    Коментиран от #94

  • 94 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #93 от "Easy ryder":

    ей жълт, знаеш ли колко ме интересува мнението ти, дай ми гтр под това време, с тез коне, какво ми разтягаш локуми
  • 95 Име:

    1 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=lSi76KhfJjI
    Ето ти го напълно СТОК Нисан ГТР за същото време. 550к.с със 500кг по-тежък от Loaded M3 CSL.
    Заводски срещу моднато М3 CSL....
    кво прайме????

    Коментиран от #96, #97

  • 96 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Име:":

    Тъпо. 500 кила няма как да не си окажат влияние. Може да компенсира само с 4х4 системата в началото, но после нещата са в полза на по-лекия.

    Коментиран от #98

  • 97 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #95 от "Име:":

    сложи му по една секунда за трите коли, ... и кажи ко прайме,
    и това е 2013 !!! срещу 2003 модел, ей той ма не бил кой знай какво нисана а?

    Коментиран от #99

  • 98 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "Shmeker":

    Ето че се получава така че сравняваме модифицирано М3 CSL със следния списък от модификации http://loaded.se/the-car/ с напълно заводски Нисан GTR
    Плюсове за БМВ-то:
    530к.с - на колелата
    500кг по-леко
    модифицирано окачване
    олекотено шаси
    подобрени спирачки
    по-леки джанти + състезателни гуми
    други модове
    почти няма интериор останал
    и накрая се получава че заводския Нисан дава по-добро време.....
  • 99 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "триста итридесети":

    А БЕ МОМЧЕ ТИ ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ОЗНАЧАВА МОДИФИЦИРАН АВТОМОБИЛ?????????????????????????? http://loaded.se/the-car/
    нищо не ти говори това??????????????????????????
  • 100 триста итридесети

    0 1 Отговор
    немойм се разбра с тебе ей,
    бе какво значение има тунинга бе, изравнява мощността и това е, нали уж гтра късал къде къде по-мощни коли, нали скача на ферарита, поршета и какво ли не, а пък срещу една М3 с по-малка или същата мощност от 2003 духа супата
  • 101 Име:

    0 0 Отговор
    ОМГ ти си най-големия кон с капаци. Първо рекорда на напълно сток GTR e 7:18!!!
    Второ модификациите имат ОГРОМНО значение за времената на писта. Това че ти нищо не разбираш от тая дисциплина и гледаш само конете си е твой проблем. Вземи се образовай.
    Казах ти колко голямо значение имат модификациите. Дадох ти пример 200к.с тойотка бие М3 със 420к.с със цели 5 секунди само на 2км писта. Нюрбургринг е 20км прави си изводите сам. Казвам ти конските сили са важни, но цялостното поведение на колата на писта се определя от абсолютно всичко в един автомобил. Цял ферман може да се изпише по темата. Модифицирания CSL дава 30 секунди по-добро време от стандартния CSL!!!!! Сравнявай ми заводски автомобили, а не модифицирани!!!! Без значение е че е със същата мощност. Аман от напъване да се изкара БМВ най-големите. Големи са, но нямат по-бърз заводски автомобил на писта от ГТР. Ти можеш ли да проумееш че GTR подобно на Loaded може да се олекоти, да му се смени окачването, спирачките, гумите, карбонови елементи и т.н и да даде още по-добро време???
    Айде стига писа глупости!
  • 102 триста итридесети

    0 1 Отговор
    ей въртя сука и пак свали 1 секунда, абе момче нали ти е пределно ясно, че има писти и писти, състезатели и състезатели, как смееш да ми даваш тойота 200 коня срещу цсл с 360 бе, ма вие сте много облъчени, направо като дрогирани сте ей, 200 коня тойота срещу цсл с 360 ааааааааааааааа, наистина сте зобирани мозъци, е тука ме убеди, таз 200 коньовата тойота аз ще я направя крива само да я барна някъде по пътя с моята на газ, пууу ъо бива бива ама това преля чашата, айде стига толкова, не мога да се занимавам с облъчени

    Коментиран от #103, #104

  • 103 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "триста итридесети":

    Момченце не срещу М3 CSL, M3 v8 която е 420к.с. Стокова М3-ката дава 1.05 -1.06 на Цукуба. Ето тия я модната тойотка дето ще я скъсаш :D :D :D :D
    http://www.youtube.com/watch?v=iGFHgbe0Epw
    Също е модната както и тази CSL LOADED която даваш (с тая разлика че мотора не е пипан - само титаниева изпускателна с-ма)
    Виждаш ли сега колко голямо значение има дали колата е модифицирана а не конските сили????????? 100 пъти ти обясних защо е глупаво да сравняваш моднат цсл със стоков ГТР... ама ти май не можеш да четеш с разбиране. Кой е облъчения бе ти чуваш ли се какви глупости наговори. Аз му давам пример като неговия за да му покажа колко е в грешка той си знае неговото.
    Дори моднат ЦСЛ-а пак е по-бавен от заводски ГТР!!! Е какво доказа нищо. Затова ти показвам клипа дето 200к.с на моднато шаси бият 420к.с и то с голяма разлика... Така че не ми излизай с глупостта ама на коне били равни......

    Коментиран от #105, #106

  • 104 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "триста итридесети":

    Оттук натам няма да ти отговарям на глупостите. Ти съвсем изпуши. Прочети ми коментарите отново и ще ти стане ясно защо сравнението ти е първо неуместно, второ нищо не доказва.
  • 105 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #103 от "Име:":

    най-дългата права колко и е на тая писта бе 300-400 метра, ами на пътя какво ше и се случи на таз тойота, .а.ти смеха, със тая скоростна от клипа и 200 не може вдигна, не виждаш ли че си правят експерименти,
    дай и времето на нурборинг на тая тойотка да я видим там как е

    Коментиран от #107

  • 106 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #103 от "Име:":

    ако искаш да и направя една писта и да и накъсам шортите с един картинг от 5 коня
  • 107 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #105 от "триста итридесети":

    Скоростната кутия и е стандартната 6 степенна максимална скорост 260км/ч при максимални обороти.... Не разбра ли че не това е значението... Смисъла е там че се опитваш да изкараш Нисан ГТР бавен сравнявайки го със моднато ЦСЛ. А истината е че стоков е по-бърз дори от него и БМВ нямат сток автомобил по-добър на писта от ГТР.

    Коментиран от #108

  • 108 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #107 от "Име:":

    нисана е 560 коня заводски, нима бмв не могат да сложат "заводски" двг на цлс и да стане 500-600 коня, или тогава ще пееш че е скъп, цлса е по-добрата кола даже със 360-те си коня го предпочитам, няма как да го сравниш с пластмасова лагерна количка с два блокирани дифа със скъсен живот при гонене, не съм им гледал цените на цлс, ти сигурно си го направил вече, и предполагам цлс е и по-скъп

    Коментиран от #109

  • 109 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #108 от "триста итридесети":

    два блокирани дифа ...... АХАХАХАХХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХХАХАХА голям смях пада с тебе хлапе.... пластмасов бил..... Ами да слагат да правят като гледам са направили сега една гърбата 3ка като син кит голяма......
    И колко сам не си познаваш собствената любима марка... ХАХАХА Не е CLS - това е модел мерцедес, а е M3 CSL -
  • 110 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Направо не знам как ти стига търпението да спориш с този некадърник.
    Играло си детето да намери поне някакво БМВ,което с модификации за десетки хиляди евро без седалки със състезателни гуми дори не е "street legal" и успяло.Е то БМВ то пак с 4 секунди по бавно от Нисан от магазина,но важното е да се опитва и да вярва в мита БМВ.
    Само не му обяснявай за "torque vectoring" Atessa че съвсем ще изпуши.В БМВ такива неща не са чували.Там се работи по 6 литрови двигатели за да компенсират с мощност другите си недостатъци.
    За пореден път се убеждавам колко неграмотни са баварските фенчета.Явно марката привлича такива.
  • 111 Гост Гост

    0 0 Отговор
    Хахаха, ама вие продължавате ли :D

    Шмекерите с BMW-тата още ли не са клекнали пред GT-R-а? Още ли не сте разбрали, че BMW нямат топ клас спортна кола, която да се конкурира с коли като 599GTB, 458 Italia, GT-R, SLR, SLS, Viper, Corvette и много други? Може след години да има, но сега нямат. В момента имат успешни конкуренти на E63, C63, RS5, RS6, но за суперкар трябва да понатръпат още опит :) защото не е проста работа.