Седмото поколение на Honda Civic Type-R с право се смята за един от най-сполучливите автомобили с предно предаване. Освен това моделът е изключително надежден и охотно понася тунинг.
Разбира се, хечбек като Civic Type-R трудно може да се опъне на чудовище от ранга на Nissan GT-R, независимо от доработките. Това обаче не значи, че малката Honda се предава съвсем без бой.
Клипът по-долу доказва, че с повечко хъс и умения Type-R може ако не да изпревари Годзила, то поне да поддържа сходно темпо по безкрайните завои на Северната дъга на "Нюрбургринг". Според описанието Civic-ът разполага с едва 30 к.с. повече от заводските 200.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хххххххххххх
Коментиран от #12
11:59 23.04.2013
2 Petar Kamenov
Коментиран от #3, #11, #19, #22
12:15 23.04.2013
3 Емо Георгиев
До коментар #2 от "Petar Kamenov":
12:23 23.04.2013
4 D0kT0pA
12:35 23.04.2013
5 Kiko Kikov
13:02 23.04.2013
6 йордан иванов
13:10 23.04.2013
7 Archangel
13:41 23.04.2013
8 Пламен Димитров
Коментиран от #10
13:56 23.04.2013
9 Robert Deniro
14:01 23.04.2013
10 Shmeker
До коментар #8 от "Пламен Димитров":
Е как стига с тия БМВ-та, като те са еталона за автомобил ;)14:14 23.04.2013
11 Иво Йотов
До коментар #2 от "Petar Kamenov":
Обаче и ти си вярваш :)14:18 23.04.2013
12 Shmeker
До коментар #1 от "хххххххххххх":
Пича с хондата и повече коне да има, на клипа много ясно се вижда колко много му пречи предното предаване и как доста свива волана за да поддържа темпото. А тоя с GTR-a едва ли е принуден да свива толкова.14:20 23.04.2013
13 Asen Ionov
14:53 23.04.2013
14 Shmeker
Обаче нито колите им нито моторите им са на нивото на BMW.
14:56 23.04.2013
15 Asen Ionov
Коментиран от #21, #23
15:23 23.04.2013
16 Martin Budinov
16:04 23.04.2013
17 Петър Петков
17:10 23.04.2013
18 Коко Мартинов
Коментиран от #24
17:33 23.04.2013
19 Георги Станков
До коментар #2 от "Petar Kamenov":
xaxaxaxaxa19:14 23.04.2013
20 Атанас Мицев
20:20 23.04.2013
21 hienata
До коментар #15 от "Asen Ionov":
Колега трябва да си много сигурен в това което пишеш. Такова рали (каквото предлагаш) го гледах миналото лято на Петрохан , Хонда R (mod. 2008 - 201к.с.) срещу BMW Z4 (mod.2010 - 2,5 204к.с.) На Бързия разликата беше около 1км. в полза на BMW-то, та по-леко с изказванията. BMW не са само 3-ка дизел. Хондата е страхотен автомобил, но както казва някой по долу, да беше с двойно.20:28 23.04.2013
22 Георги Воденичарски
До коментар #2 от "Petar Kamenov":
http://www.youtube.com/watch?v=k65TWA6wzPMС това бмв може само да сваляш момите по село
21:17 23.04.2013
23 Shmeker
До коментар #15 от "Asen Ionov":
Мойто БМВ е с малко коне, дето се вика от малките мотори. Трябва да се дърпам с хонда с малък мотор, Type-R ще да е за натокано БМВ.Нали се сещаш, че не всички тука сме рейсъри, някои сме си нормални хора.
22:18 23.04.2013
24 Shmeker
До коментар #18 от "Коко Мартинов":
Муахахааа, БМВ поне може да си вземе човек. Ама ферари е трудна работа. Освен това даже и да вземе човек ферари, то става само за удоволствие, не става за ежедневно каране. Не само че е непрактична, ами се и чупи ежедневно.Коментиран от #35
22:23 23.04.2013
25 Petar Kamenov
Коментиран от #27, #32
00:09 24.04.2013
26 Easy ryder
Това са горе долу сравними коли.
Сивик е много надолу като мощност и технология от GTR.
За съжаление на феновете на спорта През 2007-ма Хонда замрази проекта за замяна на NSX.Беше подготвен 10 цилиндров двигател 600+коня свръхлеко шаси и Torque vectoring.Тестовете на колата са дали по добро време от GTR.
Целта е била да се направи кола директно конкурираща най добрите модели на Ферари и Порше.
Тестовете показват че това е постигнато но идва световната криза и проекта е спрян.Голяма част от разработките се ползват в японския Super GT шампионат където заменят стария NSX.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DxKogppTYio[/youtube]
През 2010 новият директор на Хонда Таканобу Ито (участвал през 80-те в разработката на NSX) дава нов тласък на проекта в посока хибрид с три ел.двигателя и двигател V6 с 500+ коня.Задвижват се четирите колела.
Общата мощност не се съобщава точно но се очаква да бъде над 800 коня.
През 2014-та най вероятно ще видим това чудо в действие.
Най интересното е че тази кола ще бъде на цената на М3 на БМВ но несравнимо по добра във всяко отношение.
Хонда отново са се прицелили високо БМВ въобще не е конкурент за тази кола.Целите са Nissan GTR,Porsche 911GT2 RS.
http://www.youtube.com/watch?v=YH0OWZ0TEwQ
За всички,които обичат суперкарите това е очакван момент Хонда винаги е била сериозен играч в моторните спортове и ще видим каква изненада са приготвили.
00:29 24.04.2013
27 Easy ryder
До коментар #25 от "Petar Kamenov":
20,600 m (67,600 ft) 6:48 Radical SR8 LM Michael Vergers 19 August 2009 Dunlop Direzza DZ03 tires. Radical Sportscars[5][6][7]20,600 m (67,600 ft) 6:55 Radical SR8 Michael Vergers 28 September 2005 Dunlop Direzza DZ03 tires. Radical Sportscars[8] Timed by Sport Auto [9][10][11]
20,600 m (67,600 ft) 7:11.57 Gumpert Apollo Sport Florian Gruber 13 August 2009 OEM Michelin Pilot Sport Cup tires. Sport auto (Germany) (Article)
20,600 m (67,600 ft) 7:12:13 Dodge Viper ACR (2010) Dominik Farnbacher 14 September 2011 SRT conducted test. Video and manufacturer confirmed. OEM Michelin Pilot Sport Cup R compound track DOT competition tires. TTAC article.
Chrysler press release [8] [9]
20,600 m (67,600 ft) 7:14.64 Lexus LFA Nürburgring Package Akira Iida 31 August 2011 Lexus conducted test. Video confirmed. Stock LFA with "Nürburgring Package". OEM Bridgestone Potenza RE070 street tires. Additional Roll Cage was equipped. [10][11]
20,600 m (67,600 ft) 7:14.89 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 2006 Sport auto (Germany) (Article)
20,600 m (67,600 ft) 7:18.1 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 24 October 2004 Sport auto (Germany) (Article)
20,600 m (67,600 ft) 7:19.63 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012) Jim Mero 9 June 2011 General Motors conducted test,[12] base specification car with optional super-slick track DOT competition tires (Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure).[13]
20,600 m (67,600 ft) 7:22.1 Dodge Viper ACR (2009) Tom Coronel 18 August 2008 Chrysler and Mo
00:52 24.04.2013
28 Easy ryder
Времето на Нисан и Порше на Нюрбургринг е 7,24 БМВ М3 GTS е с време 7,48.
Оставям на вас да помислите каква е разликата.
01:04 24.04.2013
29 Vladimir Balev
09:13 24.04.2013
30 триста итридесети
Коментиран от #31, #33
10:13 24.04.2013
31 триста итридесети
До коментар #30 от "триста итридесети":
до жапанките -- да не получите сърцебиене ейКоментиран от #34
10:14 24.04.2013
32 Георги Воденичарски
До коментар #25 от "Petar Kamenov":
Понеже съм "глупав" и "прост" ще ти дам малко факти, http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_timesи другия пък като почнеш да пишеш простотии първо прочети малко, да се не излагаш.
10:28 24.04.2013
33 Име:
До коментар #30 от "триста итридесети":
ХАХАХАХАХАХАХА пак се излагаш виж какво си ни пуснал да сравняваш със stock Nissan GTR :D :D :D...
http://loaded.se/the-car/
...
всъщност не знам дали ще разбереш нещо от тоя лист с модовете
Коментиран от #36, #37
12:45 24.04.2013
34 brake point
До коментар #31 от "триста итридесети":
The 2013 Nissan GT-R supercar has lapped Germany’s Nurburgring in the stunningly quick time of 7min19.1sec, making it the ninth-quickest street-legal vehicle in history around the famous Nordschleife circuit.The blistering time is more than five seconds faster than that achieved by the 2011 GT-R (7:24.22) two years ago, and puts the Japanese supercar just shy of the lightweight rear-wheel drive Porsche 911 GT2 RS (7:18).
Other cars ahead of the 2013 Nissan GT-R include two Radicals (6:48 and 6:55), the Gumpert Apollo Sport (7:11.57), the Dodge Viper ACR (7:12.13), the Lexus LFA Nurburgring Edition (7:14.64) and the Donkervoort D8 RS (7:18.1).
Nissan says the GT-R is capable of going even quicker, too, with the car’s creator claiming it lost half a second in traffic on the hot lap, potentially spoiling a 7:18.6 time.
Да не ти стане лошо това е официално потвърдено време на кола от магазина.Не на някаква шведска измислица на стероиди която дори я няма в списъка с рекордите на пистата.
Хайде ако обичаш не замърсявай форума с измислици ако имаш официално постижение на някое "стоково" БМВ на Нюрбургринг дай да го видим ако не по добре си мълчи и не бълвай глупости.
14:19 24.04.2013
35 Коко Мартинов
До коментар #24 от "Shmeker":
Много ясно,че едно Феррари няма да е практично да се прибираш всяка вечер на село с него и да караш по чукарите там ще се чупи всеки ден много ясно в ръцете на каруцар и танк ще се чупи всеки ден.БМВ мога да ти купя винаги но не го правя,защото масата цигани и ол..френи карат БМВ повръща ми се като ги видя.Искрено съчувствам на много хора които си мислят,че като седнат в БМВ на 7-8 години си мислят,че карат нещо специално Хахаха България и 70 % от населението в нея са пълни индиянци...Коментиран от #43
16:03 24.04.2013
36 триста итридесети
До коментар #33 от "Име:":
е и?530 коня, нисана да не би да е по-малко, пак от 1000 дола вода
16:20 24.04.2013
37 триста итридесети
До коментар #33 от "Име:":
-сток нисана има ДВЕ ТУРБИНИ-сток БМВ-то НЯМА
-сток БМВ-то ще удари навсякъде нисана навсякъде, заради по-добрия си коефициент разход/мощност
-сток БМВ струва повече
-всеки, които не му е пожълтял мозъка, би взел БМВ
Коментиран от #38
16:24 24.04.2013
38 brake point
До коментар #37 от "триста итридесети":
Всеки който иска бърза като Порше кола на цената на М3 БМВ ще вземе GTR.А почне ли тунинг нисана може да се надуе над 1500 коня.
Просто БМВ не може да стъпи на малкия пръст на годзилата по нищо.
Ако не си го разбрал това седни да прочетеш малко повече, клипове в Тюба всякакви,листа с времента на ринга е един и там БМВ е към 60-то място някъде.
Коментиран от #39, #40
17:15 24.04.2013
39 триста итридесети
До коментар #38 от "brake point":
... 7 минути са 4200 секунди, айде сега отнеси колко процента са 3 секуди към 4200, и после иди виж какво е останало в резерворите и ще разбереш за какво ти говоря17:58 24.04.2013
40 триста итридесети
До коментар #38 от "brake point":
420 сек18:07 24.04.2013
41 триста итридесети
Коментиран от #42
18:16 24.04.2013
42 Easy ryder
До коментар #41 от "триста итридесети":
Пак ли си тук да пишеш глупости?Какви резервоари те гонят някъде някой да е зареждал по пистата без ние да забележим?Или може би ти с твоята газова барака си подобрил всички рекорди на Нюрбургринг?Дай да видим кое БМВ е вписано в листа на рекордите на Нюрбургринг. Давай вади листа и ни покажи при какви условия с какви гуми е направен рекорда и кой го е документирал.
Чакам с нетърпение да видя какво ще ни покажеш.
За пореден път пишеш простотии не разбра ли че не говориш на келешите в твоя квартал,които нищо не разбират от коли и можеш да ги впечатлиш с измислиците си.
Давай листа да видим къде е вписано това БМВ за ,което говориш.
Коментиран от #46
19:12 24.04.2013
43 Shmeker
До коментар #35 от "Коко Мартинов":
Че то БМВ на 7-8 години е хонда от бъдещето ве.Коментиран от #44
19:48 24.04.2013
44 Коко Мартинов
До коментар #43 от "Shmeker":
Тез остроумните коментари вари ги пиши на някой безхаберен като тебе.21:04 24.04.2013
45 Shmeker
Коментиран от #47
21:20 24.04.2013
46 триста итридесети
До коментар #42 от "Easy ryder":
М3 със 7.22 на нюрборинг, с прекрасен глас и разход далеч по-малко от по-бавния гтр, това ли ви е превъзнесения гтр, очаквах повече, оказа се поредната лагерна колица ... годзила ... МА заради разхода и викали така .. хахаха, колкото повече се ровя в нета толкова повече ВИ влиза, М3 цсл - колата мечта, с разход като на акорд 240 коня, нямам думи, каква хонда, какъв гтр, какви пет леваКоментиран от #48
21:53 24.04.2013
47 Коко Мартинов
До коментар #45 от "Shmeker":
Абе момче пии си фантичката и си лягай да спиш,че ставаш за смях... Феррарита колкото съм виждал ти толкова косми нямаш по главата си бил съм в 10 държави досега и Бмв съм виждал да карат само араби цигани и всяква зган,нормалните хора не поглеждат бмв-тата а ти когато седнеш да караш истинска кола обади ми се ще те почерпя... Ае ко да ти разправям ... със здраве да гледаш обявите за 316 ки23:05 24.04.2013
48 Easy ryder
До коментар #46 от "триста итридесети":
Нещо са ти ровили в главата.Къде видя разхода на бмв то.Аз видях само че някой се е мъчил с него да го тунингова защото било бавно горкото и го ритали много.Само че не се знае какво време прави защото никой не му го е засякъл.Като се ровиш в нета защо не можа да изровиш на кое място в листа на Нюрбургринг е?
Много си зле,неграмотен и на това отгоре упорит.Страхотна комбинация отговаряш на всички изисквания за собственик на БМВ ЧЕСТИТО.
Коментиран от #51
23:31 24.04.2013
49 Гост Гост
23:56 24.04.2013
50 Shmeker
06:25 25.04.2013
51 триста итридесети
До коментар #48 от "Easy ryder":
аве набира за 2.8 секунди МА само на сухо, само с шофьора, да не е валяло, да не си над 65 кила, да не на завой, и да не на байр, и да няма насрещен вятър и гумите трябва да са от 1000000 лв бройката и загряти предварително, аре мерси07:36 25.04.2013
52 триста итридесети
била тунингована, била незнам си какво, колко коня е? пак по-малко от нисанааа, пък по-бързаааа, позната картинка за мене
Коментиран от #62
07:48 25.04.2013
53 Гост Гост
Коментиран от #54
09:11 25.04.2013
54 The Saint
До коментар #53 от "Гост Гост":
Само където шанса да видиш GT-R да те настига е едно към милион сигурно,но шанса да видиш някой БМВ да те настига е доста голям09:58 25.04.2013
55 Гост Гост
10:03 25.04.2013
56 Shmeker
Коментиран от #57
10:14 25.04.2013
57 Гост Гост
До коментар #56 от "Shmeker":
Дайте да не си говорим за коли, които още са на тетрадка :D A тия цилиндри не знам какво ти носят... тенденцията е да се намалява броя ;) преди 50 години е имало коли с 16 цилиндъда, надали са били по-добри от сегашните.10:28 25.04.2013
58 Shmeker
А повечето цилиндри са задължителни при по-голям обем и мощност. Япончетата им липсва това в портфолиото, обикновено моторите са V6 максимум натряскани с турбини от камаз или снания. И така до най-много 300 000 км. ако извадят късмет.
300 000 км. за едно БМВ са нищо. Още не е почнало да гори масло ако е карано с правилните консумативи.
10:34 25.04.2013
59 Гост Гост
А къде прочете, че GT-R се кара най-много 300,000км? Това сигурно е някаква вътрешна информация :D
10:56 25.04.2013
60 Shmeker
V12 се ползва, но вече не е така достъпен. Остана само в топ-класовете, които японците нямат.
Коментиран от #61
12:29 25.04.2013
61 Гост Гост
До коментар #60 от "Shmeker":
Какво значи топ класове? GT-R, който струва 190,000 евро не е топ клас :D това си е среден клас... даже малко под средния, нали? :D xaxaxaxaКоментиран от #63
15:47 25.04.2013
62 Име:
До коментар #52 от "триста итридесети":
А бе омръзна ми да пишеш глупости. Моднато М3 CSL (дадох ти целия списък с модовете по шаси, двигател и т.н) дало 2 секунди по-добро време на ринга от НАПЪЛНО СТОК НИСАН ГТР. (ринга е 20 км дълъг). Искаш ли да ти дам клип на модната тойота ГТ86 (която е със сток двигател 200к.с), но с други модове дава 5 секунди по-бързо време на Цукуба (която е само 2 км дълга) от БМВ М3. Аууу какво става с повече от наполовина по-малкото коне и дава цели 5 а не 2 секунди и то само за 2 километра а не за цели 20 лелелелеллеле.... Е това е да се спори с твоята логика.ИСКАШ ЛИ БЕ ДА СПОРИМ С ТВОЯТА ЛОГИКА????????
ИСКАШ ЛИ ДА ВАДИМ ВРЕМЕНА НА МОДНАТИ GTR-И А??????
листа с модовете по М3-ката: http://loaded.se/the-car/
компетентен иначе и нагъл....
Коментиран от #64
15:56 25.04.2013
63 Shmeker
До коментар #61 от "Гост Гост":
Означава лукс, комфорт, изработка, дебела изолация, естествена кожа, галванизирано шаси - неща, които ще изкарат доста години и естествено V12 или W12 ако няма място в коша.При Ферари - карбон, скъпи олекотени материали и пак V12
Коментиран от #66
16:05 25.04.2013
64 Shmeker
До коментар #62 от "Име:":
Логиката е че ако на БМВ-то сложат 4х4 като на нисана може и да го бие с повечеКоментиран от #65
16:06 25.04.2013
65 Име:
До коментар #64 от "Shmeker":
Коя е логиката - ХАХАХХА. Ако сложат 4х4, да сложат тяхното X-драйв и да тръгнат по пистите да си умрем от смях. Айде да го слагат да видим колко ще го бие.... (самата мисъл "ако на БМВ-то сложат 4х4" е безумно смешна)Виж момче, М3 CSL за мен е най-шофьорски ориентираното М3 някога правено и ми е едно от най-любимите БМВ-та, но да сравняваш времето на М3 CSL със една камара модове по него със времето на напълно стоков Нисан ГТР и да твърдиш че БМВ-то е по-бързата спортна кола е толкова смешно и комплексарско че няма накъде.
16:13 25.04.2013
66 Гост Гост
До коментар #63 от "Shmeker":
Хахаха абе ти ме разбиваш, тука да не сравняваме Дачия Дърстър с Киа Просийд :D Ще ми пише за изолация и естествена кожа :D Японските коли нямат ли естествена кожа и дебела изолация :D ... майко мила.След последния ти пост, спирам да ти отговарям защото започваш да пишеш абсолютни небивалици.
16:16 25.04.2013
67 Shmeker
18:08 25.04.2013
68 триста итридесети
Коментиран от #69
20:23 25.04.2013
69 Име:
До коментар #68 от "триста итридесети":
Ти сериозно ли говориш? Ти ако си мислиш че само мощността има значение то това доказва колко нищо не разбираш от автомобили. А това за отговора на БМВ е толкова смешно и абсурдно. Все едно БМВ имат отговор на митсубиши лансер, субару импреза, нисан ГТР R32 R33 R34 (да лапе Нисан ГТР се произвежда от преди да има БМВ 3та серия дори), нима имат отговор на NSX, на RX7...за разходи ми говори.
Момче спри да се излагаш говориш пълни глупости.
И вземи пак погледи листа с модовете по твойто Loaded M3 CSL Вече не мога да ти понасям неграмотността.
22:16 25.04.2013
70 триста итридесети
мощността е от първостепенно значение, особено ако сравняваш цсл 360 и гтр 550, M3 CSL от ... 2003 год. с 530 коня удря всички нисани преди 2013 !!!! мисля си,че този клип сте го знаели и нарочно не е публикуван, щото нали сте много добре с англиийския и се ровите в нета по цял ден, щот нали сте лапета и не ходите на работа
08:16 26.04.2013
71 триста итридесети
Коментиран от #75
08:19 26.04.2013
72 Гост Гост
Коментиран от #73, #74
09:53 26.04.2013
73 Shmeker
До коментар #72 от "Гост Гост":
Бая омагьосан си от тия нисани. Тва е смешно.Какво спортно намираш в един натъпкан с електроника кафез, на който дори мотора е компромис? ГТР не е спортен автомобил, а компютърно управлявано купе с екстрички.
Нали се сещаш, че ако някой датчик по окачване или нещо друго излезе от строя, тва нещо веднага минава в авариен режим, а може да не успее да те прибере до "бокса"?
Колко години мислиш, че ще изкара една такава кола, преди да почне да ти бърка здраво в джоба, предвид, че нито мотор, нито окачване, нито 4х4 не зависят от някой комп????
GTR е много добра кола, но е съвсем различно животно от CSL, като и от Porsche GT2 или 3, където нещата са наистина доста по-чиста физика и спорт?
Коментиран от #76
11:14 26.04.2013
74 триста итридесети
До коментар #72 от "Гост Гост":
ето ти го на светофара:http://www.youtube.com/watch?v=yrCU25eMUvQ
ето ти го след това:
http://www.youtube.com/watch?v=Hpr6rdC8JdA
аре почвайте от 1000 дола вода да носите
11:17 26.04.2013
75 Име:
До коментар #71 от "триста итридесети":
Смешкооооо продължаваш да показваш колко много не разбираш от автомобили. Обяснявам ти за последно:При времената на писта абсолютно всичко е от значение в един автомонил, а не само мощността (ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА)
Показах ти 100 хиляди пъти колко много модове има това М3 CSL и колко далече е от стоковото М3 CSL чието време е 7:50 !!!!!!!!!!
Толкова си ограничен че ме става жал колко нищо не не знаеш.
Няма заводско БМВ което да е по-бързо на писта от Нисан GTR!!!!
Казах ти ще ти дам клип на модната Тойота ГТ86 (която е със почти сток двигател 200к.с единствения мод по мотора е изпускателната с-ма, която ако разбираше от автомобили щеше да знаеш че не увеличава кой знае колко мощността) и дава 5 секунди по-добро време от М3 със 420кс на писта която е дълга 2 километра. - Да почвам ли и аз като тебе да ги сравнявам и да философствам. (клипа нарочно не бил публикуван :D :D :D :D :D :D ще ме умориш бе лапе, имаш още много да учиш за колите).
Отивай да четеш че си много зле, ама много зле...
Коментиран от #77
12:30 26.04.2013
76 Име:
До коментар #73 от "Shmeker":
Шмекер айде помисли малко. Дали пък не си ги карат още 20 годишните GTR-и (R32, R33) и по-новичкия R34??? Ще ти кажа: Еми все още си ги карат без проблеми и много голяма част от тях дори са по 1000к.с. Ама толкова и ги разбираш какво да ти обяснявам за тебе това е едва ли не компютър с колела ХАХАХАХАХХАХАХА....Коментиран от #78
12:31 26.04.2013
77 триста итридесети
До коментар #75 от "Име:":
тоз път съм та барнал както трябва, много обиди и много смях, МА не помагат, сравняваш ми цсл 350-60 коня заводски с 550 на гтр !!не си ли малко нагъл?
хората са ги направили 530 коня и гтра духа супата,
и недей да бягаш на друга кола, щото и аз ще отида на друга, но пак на БМВ, не като тебе цветарка от марка на марка --- има една - две коли с бмв двигател, нали знаеш какви са
Коментиран от #79
13:41 26.04.2013
78 Shmeker
До коментар #76 от "Име:":
Да ве има ги. Само че не се споменава колко пари са изяли. И за кво точно се ползват.17:06 26.04.2013
79 Име:
До коментар #77 от "триста итридесети":
А бе лапе малко. Точно ти ги сравняваш. Аз ти дадох времето на заводското М3 CSL, което е към 30 секунди по-слабо. Ти не разбираш ли че Loaded М3 CSL това е кола, която вече е пълна с МОДИФИКАЦИИ. 200 хиляди пъти ти показвах листа с всички модове. Не можеш ли да се сетиш че всяка кола може да се модифицира???? Какво от това че са станали с равни коне. БМВ-то са го олекотили още повече (стандартното CSL е много леко), с по-твърдо окачване, с по-добри спирачки, с подсилено шаси, геометрията е различна, сменено е крайното предавателно число, цялото окачване е преработено, предницата заедно с калниците е карбонова и задния багажник и покрива също. Плюс това БМВ-то е 530к.с на колелата !!!!! Нисан-ът е 550кс на мотора!!!! Разликата е огромна.... Дадох ти примера с другата кола, за да ти покажа колко много по-бърза може да се направи една кола на писта само с модове по-шасито!!!! И това че модната 200к.с кола може да е много по-бърза от 420к.с Ама какво да ти обяснявам като продължаваш да не зацепваш....Коментиран от #80, #81, #83, #84
18:27 26.04.2013
80 Shmeker
До коментар #79 от "Име:":
Аве нали си наясно че нормална кола трудно ще постигне време от такъв порядък? Или ще е пълна с електроника като нисана, или ще е олекотена като BMW CSL.Колкото до хондата от клипа, дайте подробности за колко време е направила обиклоката.
19:09 26.04.2013
81 Гост Гост
До коментар #79 от "Име:":
Това моднато M3 не можеш да го караш по улиците, то е на 1см от пътя, то не е кола за ежедневно каране, за разлика от нисана.В крайна сметка, няма какво да им обясняваш на тия, няма да те разберат :)
Коментиран от #82
19:12 26.04.2013
82 Shmeker
До коментар #81 от "Гост Гост":
По принцип окачването се настройва, така че колата може да се вдигне. Освен това на ринга не е за супер ниски коли, така че едва ли е 1 см20:37 26.04.2013
83 триста итридесети
До коментар #79 от "Име:":
и за какво го даваш като е 360 коня, неможах да вдяна,дай някоя жапанка на тез коне, ако щеж и с модове, ако щеш и сток, /има хиляди/ да видим какво става, лапе, или само ще ми повтаряте за гтра, или за тойотата, и като видиш как припада на мокро или от движение от м6 и се пените, ми пада, какво толкова, и това че е на колелата 530 коня, ми нали пък гтра е 550-560 на двигателя, конете са изравнени, гтра е по-тежък и губи, голям праз и да спечели, а че шведа е по-тежък и че ТРИ коли му се пречеха, а че е 2003-5 година, а гтра 2013 !!! премълчаваш ... а че цсла харчи доста по-малко и всеки не облъчен би го избрал пред гтра, .. цсла е доооста по-добрия автомобил от гтра
Коментиран от #85
21:24 26.04.2013
84 триста итридесети
До коментар #79 от "Име:":
той си е и по-скъп де .... предполагам21:25 26.04.2013
85 Име:
До коментар #83 от "триста итридесети":
Давам го за да видиш какво време дава стандартната кола и какво време дава модифицираната. Сещаш ли се че GTR като се модифицира ще даде по-добро време? Или не вдяваш? БМВ нямат по-бърз автомобил от GTR на писта и това е. На мокро падал а бе ти смешен ли си и на някфи аматьорски драгчета ли се уповаваш ХАХАХА. Погледни кфи глупости пишеш. Айде отивай да спиш и да сънуваш БМВ-та...22:31 26.04.2013
86 триста итридесети
23:08 26.04.2013
87 Име:
http://www.youtube.com/watch?v=w45H0EiBZVM
23:11 26.04.2013
88 Гост Гост
В последното клипче изобщо не е ясно какво прави тази M3-ка сред останалите коли на пистата... може би има медицински екип вътре, ако нещо стане, да се намесят.
Коментиран от #89
01:28 27.04.2013
89 Име:
До коментар #88 от "Гост Гост":
Върви редом до ферари 360 което не е никак зле...01:36 27.04.2013
90 oppp
01:49 27.04.2013
91 триста итридесети
Коментиран от #93
08:14 27.04.2013
92 oppp
10:14 27.04.2013
93 Easy ryder
До коментар #91 от "триста итридесети":
Стига писа глупости.Пускаш коли с модификации поне за 50 000 евро и пак са с 3 секунди по бавни от GTR купен от магазина.За твое сведение това БМВ не е "street legal".После пишеш как БМВ променило Формула1 ХА ХА ХА.Според кого я е променило според теб ли?
Хайде покажи ни колко пъти е печелило БМВ отборна титла като доставчик на двигатели.Щом е променило формулата трябва да има поне една нали така.
Сина на ОТО бил основал нещо си.Браво на него и какво от това.
Я ни кажи на всички неграмотнико ти ли писа че емблемата на БМВ означавала самолетна перка.Дори марката за която пишеш не познаваш.
Спри да мърсиш форума с некадърните си изцепки.Карай си таралясника на газ и бъди щастлив.БМВ не произвежда кола която да се конкурира с GTR това е факт.Ако искаш намери и ни покажи от кой магазин може да се купи.
Коментиран от #94
10:30 27.04.2013
94 триста итридесети
До коментар #93 от "Easy ryder":
ей жълт, знаеш ли колко ме интересува мнението ти, дай ми гтр под това време, с тез коне, какво ми разтягаш локуми22:00 27.04.2013
95 Име:
Ето ти го напълно СТОК Нисан ГТР за същото време. 550к.с със 500кг по-тежък от Loaded M3 CSL.
Заводски срещу моднато М3 CSL....
кво прайме????
Коментиран от #96, #97
22:43 27.04.2013
96 Shmeker
До коментар #95 от "Име:":
Тъпо. 500 кила няма как да не си окажат влияние. Може да компенсира само с 4х4 системата в началото, но после нещата са в полза на по-лекия.Коментиран от #98
23:01 27.04.2013
97 триста итридесети
До коментар #95 от "Име:":
сложи му по една секунда за трите коли, ... и кажи ко прайме,и това е 2013 !!! срещу 2003 модел, ей той ма не бил кой знай какво нисана а?
Коментиран от #99
23:07 27.04.2013
98 Име:
До коментар #96 от "Shmeker":
Ето че се получава така че сравняваме модифицирано М3 CSL със следния списък от модификации http://loaded.se/the-car/ с напълно заводски Нисан GTRПлюсове за БМВ-то:
530к.с - на колелата
500кг по-леко
модифицирано окачване
олекотено шаси
подобрени спирачки
по-леки джанти + състезателни гуми
други модове
почти няма интериор останал
и накрая се получава че заводския Нисан дава по-добро време.....
23:08 27.04.2013
99 Име:
До коментар #97 от "триста итридесети":
А БЕ МОМЧЕ ТИ ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ОЗНАЧАВА МОДИФИЦИРАН АВТОМОБИЛ?????????????????????????? http://loaded.se/the-car/нищо не ти говори това??????????????????????????
23:10 27.04.2013
100 триста итридесети
бе какво значение има тунинга бе, изравнява мощността и това е, нали уж гтра късал къде къде по-мощни коли, нали скача на ферарита, поршета и какво ли не, а пък срещу една М3 с по-малка или същата мощност от 2003 духа супата
23:22 27.04.2013
101 Име:
Второ модификациите имат ОГРОМНО значение за времената на писта. Това че ти нищо не разбираш от тая дисциплина и гледаш само конете си е твой проблем. Вземи се образовай.
Казах ти колко голямо значение имат модификациите. Дадох ти пример 200к.с тойотка бие М3 със 420к.с със цели 5 секунди само на 2км писта. Нюрбургринг е 20км прави си изводите сам. Казвам ти конските сили са важни, но цялостното поведение на колата на писта се определя от абсолютно всичко в един автомобил. Цял ферман може да се изпише по темата. Модифицирания CSL дава 30 секунди по-добро време от стандартния CSL!!!!! Сравнявай ми заводски автомобили, а не модифицирани!!!! Без значение е че е със същата мощност. Аман от напъване да се изкара БМВ най-големите. Големи са, но нямат по-бърз заводски автомобил на писта от ГТР. Ти можеш ли да проумееш че GTR подобно на Loaded може да се олекоти, да му се смени окачването, спирачките, гумите, карбонови елементи и т.н и да даде още по-добро време???
Айде стига писа глупости!
23:30 27.04.2013
102 триста итридесети
Коментиран от #103, #104
00:33 28.04.2013
103 Име:
До коментар #102 от "триста итридесети":
Момченце не срещу М3 CSL, M3 v8 която е 420к.с. Стокова М3-ката дава 1.05 -1.06 на Цукуба. Ето тия я модната тойотка дето ще я скъсаш :D :D :D :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=iGFHgbe0Epw
Също е модната както и тази CSL LOADED която даваш (с тая разлика че мотора не е пипан - само титаниева изпускателна с-ма)
Виждаш ли сега колко голямо значение има дали колата е модифицирана а не конските сили????????? 100 пъти ти обясних защо е глупаво да сравняваш моднат цсл със стоков ГТР... ама ти май не можеш да четеш с разбиране. Кой е облъчения бе ти чуваш ли се какви глупости наговори. Аз му давам пример като неговия за да му покажа колко е в грешка той си знае неговото.
Дори моднат ЦСЛ-а пак е по-бавен от заводски ГТР!!! Е какво доказа нищо. Затова ти показвам клипа дето 200к.с на моднато шаси бият 420к.с и то с голяма разлика... Така че не ми излизай с глупостта ама на коне били равни......
Коментиран от #105, #106
00:42 28.04.2013
104 Име:
До коментар #102 от "триста итридесети":
Оттук натам няма да ти отговарям на глупостите. Ти съвсем изпуши. Прочети ми коментарите отново и ще ти стане ясно защо сравнението ти е първо неуместно, второ нищо не доказва.00:43 28.04.2013
105 триста итридесети
До коментар #103 от "Име:":
най-дългата права колко и е на тая писта бе 300-400 метра, ами на пътя какво ше и се случи на таз тойота, .а.ти смеха, със тая скоростна от клипа и 200 не може вдигна, не виждаш ли че си правят експерименти,дай и времето на нурборинг на тая тойотка да я видим там как е
Коментиран от #107
09:25 28.04.2013
106 триста итридесети
До коментар #103 от "Име:":
ако искаш да и направя една писта и да и накъсам шортите с един картинг от 5 коня09:27 28.04.2013
107 Име:
До коментар #105 от "триста итридесети":
Скоростната кутия и е стандартната 6 степенна максимална скорост 260км/ч при максимални обороти.... Не разбра ли че не това е значението... Смисъла е там че се опитваш да изкараш Нисан ГТР бавен сравнявайки го със моднато ЦСЛ. А истината е че стоков е по-бърз дори от него и БМВ нямат сток автомобил по-добър на писта от ГТР.Коментиран от #108
14:03 28.04.2013
108 триста итридесети
До коментар #107 от "Име:":
нисана е 560 коня заводски, нима бмв не могат да сложат "заводски" двг на цлс и да стане 500-600 коня, или тогава ще пееш че е скъп, цлса е по-добрата кола даже със 360-те си коня го предпочитам, няма как да го сравниш с пластмасова лагерна количка с два блокирани дифа със скъсен живот при гонене, не съм им гледал цените на цлс, ти сигурно си го направил вече, и предполагам цлс е и по-скъпКоментиран от #109
20:29 28.04.2013
109 Име:
До коментар #108 от "триста итридесети":
два блокирани дифа ...... АХАХАХАХХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХХАХАХА голям смях пада с тебе хлапе.... пластмасов бил..... Ами да слагат да правят като гледам са направили сега една гърбата 3ка като син кит голяма......И колко сам не си познаваш собствената любима марка... ХАХАХА Не е CLS - това е модел мерцедес, а е M3 CSL -
20:46 28.04.2013
110 Easy ryder
Играло си детето да намери поне някакво БМВ,което с модификации за десетки хиляди евро без седалки със състезателни гуми дори не е "street legal" и успяло.Е то БМВ то пак с 4 секунди по бавно от Нисан от магазина,но важното е да се опитва и да вярва в мита БМВ.
Само не му обяснявай за "torque vectoring" Atessa че съвсем ще изпуши.В БМВ такива неща не са чували.Там се работи по 6 литрови двигатели за да компенсират с мощност другите си недостатъци.
За пореден път се убеждавам колко неграмотни са баварските фенчета.Явно марката привлича такива.
00:39 29.04.2013
111 Гост Гост
Шмекерите с BMW-тата още ли не са клекнали пред GT-R-а? Още ли не сте разбрали, че BMW нямат топ клас спортна кола, която да се конкурира с коли като 599GTB, 458 Italia, GT-R, SLR, SLS, Viper, Corvette и много други? Може след години да има, но сега нямат. В момента имат успешни конкуренти на E63, C63, RS5, RS6, но за суперкар трябва да понатръпат още опит :) защото не е проста работа.
01:49 29.04.2013