Last news in Fakti

21 Март, 2022 09:10 9 000 12

Колко бихте платили за Lancia Delta Integrale на едва 107 километра?

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • martini racing

Колата е в изпълнение Martini 5 и е една от 400 произведени 

Колко бихте платили за Lancia Delta Integrale на едва 107 километра? - 1

Lancia Delta Integrale е един от култовите модели в рали средите, а пригодената за пътя версия остава в сърцата на милиони фенове из целия свят. През последните години цените на екземпляри в добро състояние достигат шестцифрени суми и екземплярът за който ще ви разкажем днес също не прави изключение.

Колко бихте платили за Lancia Delta Integrale на едва 107 километра?

Колата е произведена през 1992 година и освен, че е в рядкото HF Integrale Evoluzione изпълнение, Lancia-та е част от лимитираната серия Martini 5. Това е 69-ият произведен автомобил от общо 400 от тази серия, В момента се продава на търг в САЩ, където цената му по време на писането на този текст е 200 хиляди долара. Търгът приключва в края на месеца, така че очакваме тази сума да нарасне още.

Колко бихте платили за Lancia Delta Integrale на едва 107 километра?

През 30-годишния си живот, италианската класика е изминала едва 107 километра. През 2020 година Integrale-то е обслужено с поставени нови ремъци, масло на двигателя, антифриз и течност за спирачки. В обявата е отбелязано, че колата има дребни забележки от камъчета.

Колко бихте платили за Lancia Delta Integrale на едва 107 километра?

Под капака на модела работи 2.0-литров бензинов двигател с турбо, който генерира мощност от 205 конски сили и 298 нютон метра. Трансмисията е механична с пет предавки, а задвижващи са и четирите гуми.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 HF Integrale

    57 3 Отговор
    Колкото и поискат, но ги нямам за съжаление!
  • 2 Паисий е жив

    16 42 Отговор
    1200лв., прехвърлянето от мен. Нали става за нормална газова? Има ли теглич?
  • 3 Ситрошен

    4 66 Отговор
    Бих далл 200 лв за фирма, която не произвежда нищо (освен фиат 500 с др. емблема) защото толкова си може и е почти в историята.
  • 4 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    5 60 Отговор
    Тези коли имат слабо окачване.Разположението в отсега на двигателя е доста неправилна.Говоря за акумулаторът.Там където се намира зимно време ще е изложен на влага и вода при дъжд.Така са набутани всички маркучи,че ти трябва нострадамус за да ги разгадаеш.колкото до амортисъорите..Виждам ги мнооого напред.Не е голямо предимство 4по 4,а единствено 5скорост икономична ми харесва.Когато се купува кола за бг не се гледа озвучителната уредба и джантите, а се гледа двигател ,окачване.Двигателят е разположен хоризонтално в двигателния отсег.Това е много добре и ще помогне за стабилност на колата в завоите!затова е достатъчно само предно предаване.Да дадеш 200000$ за такава кола може единственно,ако са опрели пистолет в детето ви!Реално струва около 12000 с печалбата!

    Коментиран от #10

  • 5 Кракра

    51 5 Отговор
    Най-великият автомобил, произвеждан някога

    Коментиран от #8

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 дядо

    44 2 Отговор

    До коментар #5 от "Кракра":

    Не може да се определи кой е най великия , но все пак е един от великите рали автомобили! Тези автомобили не са за цървули!
  • 9 Alex

    9 1 Отговор
    Аз я оценявам на около 60 - 80 хил евро, което сигурно е помалко от реалната и стойност към ден днешен
  • 10 един от стадото

    20 2 Отговор

    До коментар #4 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    чакай сега.. Мисля, че имаше Лада Самара, ако се не лъжа. Концепцията на Самарата е същата относно двигателя на тая Ланча. Амортисьорите са си там точно където и твоите. Дори се явяват леко назад спрямо двигателя наклонен напред с 15 градуса, става по нисък, а и заради двата вала по широк. Акумулаторът не го мисли, фара го пази. А за хоризонталния двигател как да ти кажа.. изби рибата. Дай един пример с вертикален. А, да сетих се, има. Ония ам. самолети дето излитат вертикално и после тръгват хоризонтално с витлови мотори. Иначе като я гледаш нормална кола, като всяка на пътя, но като тръгне става ненормална..Със здраве
  • 11 Георгиев

    8 0 Отговор
    Истинска , това е легенда в рали спорта,ако имах парички сигурно щях да съм собственик на такова бижу!
  • 12 IYI Горд Българин IYI

    10 0 Отговор
    Колко бих платил за "Кралицата на Ралитата"? Бих разменил душата си с Дявола...