5 4137

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)

  • land rover-
  • range rover-
  • range rover sport

Базово ниво на оборудване започва от 178 350 лева

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ) - 1

Преди малко повече от седмица, Land Rover показа новото поколение Range Rover Sport, което дебютира с нов дизайн, заимстван от по-големия Range Rover, както и няколко опции за задвижване с максимална мощност, достигаща до 530 конски сили. През изминалите дни станаха ясни и цените на всяка една от версиите, които ще се продават в България, започвайки от базово оборудване с 249 конски сили и достигайки до най-мощната версия с 530 конски сили.

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)

Най-евтината версия започва от 178 350 лева в комбинация с 3.0-литров дизелов редови шестак с 249 конски сили, задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия. Тя предлага различни асистенти за безопасност, въздушно окачване, 13.1-инчов екран в интериора, 20-цолови джанти, различни режими на шофиране, LED светлини и други.

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)

Същият двигател, но с 300 конски сили се предлага и във версия Dynamic HSE с 22-цолови джанти, дигитални LED светлини, обдухване на седалките и памет, автоматично дозатваряне на вратите, аудио система Meridian, паркинг асистент и други. Тук цената започва от 207 хиляди лева.

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)

Най-върховата версия – First Edition, надгражда нивото Autobiography и се предлага за дизеловия мотор с 350 конски сили. Тя добавя абсолютно всички екстри, които се предлагат за модела като 22-цолови джанти със специален дизайн, завиващи задни колела, динамично въздушно окачване, кожени елементи по всички повърхности в интериора, масаж на седалките и обдухване на седалките отзад и други. Цената тук започва от 239 110 лева.

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)

Бензиновият 3.0-литров мотор с 400 конски сили се предлага с пакетите Dynamic SE, Dynamic HSE и Autobiography, съответно с цени започващи от 201 200 лева, 217 370 лева и 234 280 лева за най-високото ниво на изпълнение.

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)

Същият мотор, но в плъг-ин хибридна конфигурация с мощност от 440 конски сили започва от 191 730 лева с най-базовото ниво на изпълнение S и достига до 226 100 лева при най-високото ниво на оборудване Dynamic HSE. Ако желаете Autobiography или First Edition изпълнение, то ще трябва да заложите на версията с 510 конски сили и цени от 262 890 лева и 269 950 лева.

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)

Черешката на тортата е 4.4-литровият осмак с 530 конски сили, който се предлага единствено с оборудването First Edition. Цените на този модел започват от 270 510 лева, преди да добавите минималното останали екстри, които от Land Rover предлагат.

Ето колко струва новият Range Rover Sport у нас (БГ ЦЕНИ)


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 12 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сервиз

    21 1 Отговор
    Новият струва много , след три години - не струва . Това е една от колите с най бързо падаща цена на вторичният пазар. Причините са много , основно - много скъпа поддръжка и резервни части , непрекъснати дефекти (най вече в окачване и електроника) , недобро качество на голяма част от възлите и детайлите по купето , странни и нелогични инженерни решение по ДВГ , голям разход на гориво (както и крайно претенциозен по отношение на качеството на горивото) , много трудна и озадачаваща електроника в купето (често дефектираща) , трудна за управление и неповратлива кола (СУВ) , много тежко купе (за това са и непрекъснатите проблеми с окачването) , некачествена (наистина - евтина и некачествена) боя и лак на купето , дори и джантите са недобри - меки и лесно деформиращи се. Изобщо - честито на наивниците с пари , които са готови да ги загробят в този индийско-британски ... "хубавец".
  • 2 смЕх

    11 3 Отговор
    270 бимберици за тоя кокошарник???????? На тая тухла и иска колкото на ГЕ класа ??????? Смешно!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Б А Й Х @ Й ‼️

    13 1 Отговор
    Има ли разрешение за затъмнени предни стъкла❓
    Да не се вижда кой е дал четвърт милион за това ‼️
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Поп Кръстю

    0 0 Отговор
    Защо ми махнахте коментара неви отърва за това. Самолети продават за тия пари .Всички знаем че,2030 се спират всички коли на бензин и дизел.