По-рано днес ви разказахме за първия „джип“ в историята на Ferrari – Purosangue. Кросоувърът предлага атмосферен V12 с мощност от 725 конски сили и първото по рода си купе в историята на марката. Моделът дебютира преди едва няколко часа, но от Ferrari може да спрат да приемат поръчки за Purosangue съвсем скоро. Това заяви лично директорът на продажбите и маркетинга – Енриго Галиера в интервю пред Auto News.
Той разкри още, че предварителните поръчки за избрани клиенти са започнали през вече далечната 2018 година, когато по-специалните собственици на Ferrari са получили информация за разработката на всъдехода. “ Рискуваме да не успеем да задоволим търсенето и може би ще трябва да спрем приема на поръчки съвсем скоро .”, заяви Галиера в своето изявление.
От компанията не разкриват колко поръчки точно са получили за Purosangue, но знаем, че производството на кросоувъра няма да надвишава 20% от годишното производство на компанията, което означава, че от завода ще излизат около 3000 бройки годишно. Разчитайки на това, че моделите на марката се задържат на поточната линия между четири и пет години, то това означава, че ще бъдат произведени между 12 и 15 хиляди екземпляра от Purosangue.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 този
"Още една марка започва да губи идентичността си. Има автомобили, чиито марки се свързват (в случая) със спортни автомобили - Lamborghini, Ferrari, Porsche и т.н., но за да се задоволи търсенето на по-висока позиция на седене ( не визирам високопроходим автомобил), производителите предлагат такива буламачи. Каква е тая нагласа на хората всеки иска да гледа от високо и да си мисли, че кара автомобил 4х4, а в същото време го е страх да качи бордюра, да не опре някоя пластмаса. 😃 Да не говорим, че тия състезателни "джипки" са пълна глупост. Все едно да почнат да правят и микробуси, които да ускоряват за 4-5 секунди, кому е нужно? Като искаш усещане за спорт и ускорение си купи спортна кола, като искаш комфорт си купи седан и т.н. Светът се изкриви, да не кажа друга дума.... 😃 "
Коментиран от #2
12:19 14.09.2022
2 Гост
До коментар #1 от "този":
И си прав колега, и не си. Според мен, те просто искат да покажат че и ‘това’ го могат! Напук на всички, атмосферен V12 с позната идентичност и облик, пфу, ще направят яко кинти! А накрая всичко опира до това…Коментиран от #3, #5
13:09 14.09.2022
3 този
До коментар #2 от "Гост":
Вярно е, че всичко в крайна сметка опира до кинтите, но като марка минават от ексклузивност към конфекция. Иначе друг пример, ако марката телефони с ябълката почне да прави телевизори или печки за да задоволи желанието на клинети, дали би било удачно? 😉Коментиран от #8
13:44 14.09.2022
4 Маркетинг
15:40 14.09.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Маранело
Мисля че при Порше, Кайен заема над 50% от продажбите на марката....
Коментиран от #9
16:56 14.09.2022
8 Ферарист
До коментар #3 от "този":
Каква конфекция бълнуваш ве ? Я пробвай да си го купиш това Ферари, щом било конфекция.18:51 14.09.2022
9 Стан
До коментар #7 от "Маранело":
Кайен е изобщо първото SUV, което излезе на пазара първо в щатите и по късно в ЕвропаКоментиран от #10
23:18 14.09.2022
10 БатП
До коментар #9 от "Стан":
Кайен е първия СУВ? Той е направен на базата на Туарег, как изобщо може подобна мисъл да му мине на човек ми е направо непонятно.15:47 15.09.2022