14 Септември, 2022 12:10 5 260 10

Само няколко часа след премиерата, Ferrari може да спре да приема поръчки за Purosangue

  • ferrari-
  • v12-
  • purosangue-
  • джип-
  • търсене-
  • поръчки

Огромен интерес към кросоувъра

Само няколко часа след премиерата, Ferrari може да спре да приема поръчки за Purosangue - 1

По-рано днес ви разказахме за първия „джип“ в историята на Ferrari – Purosangue. Кросоувърът предлага атмосферен V12 с мощност от 725 конски сили и първото по рода си купе в историята на марката. Моделът дебютира преди едва няколко часа, но от Ferrari може да спрат да приемат поръчки за Purosangue съвсем скоро. Това заяви лично директорът на продажбите и маркетинга – Енриго Галиера в интервю пред Auto News.

Само няколко часа след премиерата, Ferrari може да спре да приема поръчки за Purosangue

Той разкри още, че предварителните поръчки за избрани клиенти са започнали през вече далечната 2018 година, когато по-специалните собственици на Ferrari са получили информация за разработката на всъдехода. “ Рискуваме да не успеем да задоволим търсенето и може би ще трябва да спрем приема на поръчки съвсем скоро .”, заяви Галиера в своето изявление.

Само няколко часа след премиерата, Ferrari може да спре да приема поръчки за Purosangue

От компанията не разкриват колко поръчки точно са получили за Purosangue, но знаем, че производството на кросоувъра няма да надвишава 20% от годишното производство на компанията, което означава, че от завода ще излизат около 3000 бройки годишно. Разчитайки на това, че моделите на марката се задържат на поточната линия между четири и пет години, то това означава, че ще бъдат произведени между 12 и 15 хиляди екземпляра от Purosangue.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 този

    23 5 Отговор
    Както писАх и в предната статия....

    "Още една марка започва да губи идентичността си. Има автомобили, чиито марки се свързват (в случая) със спортни автомобили - Lamborghini, Ferrari, Porsche и т.н., но за да се задоволи търсенето на по-висока позиция на седене ( не визирам високопроходим автомобил), производителите предлагат такива буламачи. Каква е тая нагласа на хората всеки иска да гледа от високо и да си мисли, че кара автомобил 4х4, а в същото време го е страх да качи бордюра, да не опре някоя пластмаса. 😃 Да не говорим, че тия състезателни "джипки" са пълна глупост. Все едно да почнат да правят и микробуси, които да ускоряват за 4-5 секунди, кому е нужно? Като искаш усещане за спорт и ускорение си купи спортна кола, като искаш комфорт си купи седан и т.н. Светът се изкриви, да не кажа друга дума.... 😃 "

    Коментиран от #2

  • 2 Гост

    18 0 Отговор

    До коментар #1 от "този":

    И си прав колега, и не си. Според мен, те просто искат да покажат че и ‘това’ го могат! Напук на всички, атмосферен V12 с позната идентичност и облик, пфу, ще направят яко кинти! А накрая всичко опира до това…

    Коментиран от #3, #5

  • 3 този

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Вярно е, че всичко в крайна сметка опира до кинтите, но като марка минават от ексклузивност към конфекция. Иначе друг пример, ако марката телефони с ябълката почне да прави телевизори или печки за да задоволи желанието на клинети, дали би било удачно? 😉

    Коментиран от #8

  • 4 Маркетинг

    4 0 Отговор
    И ето така се продават всички бройки
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Маранело

    4 0 Отговор
    Абсолютно съгласен!!! И с коментара, че за разлика от Кайен на Порше и ДБХ 707 на Астън Мартин, при Ферари - модела Пуросанг, не е необходимост и "кон" на който залагат за спасението на марката!
    Мисля че при Порше, Кайен заема над 50% от продажбите на марката....

    Коментиран от #9

  • 8 Ферарист

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "този":

    Каква конфекция бълнуваш ве ? Я пробвай да си го купиш това Ферари, щом било конфекция.
  • 9 Стан

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Маранело":

    Кайен е изобщо първото SUV, което излезе на пазара първо в щатите и по късно в Европа

    Коментиран от #10

  • 10 БатП

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Стан":

    Кайен е първия СУВ? Той е направен на базата на Туарег, как изобщо може подобна мисъл да му мине на човек ми е направо непонятно.