13 Ноември, 2022 11:00 2 536 4

BMW няма да се отказва от ниския клас автомобили

  • bmw-
  • 1 series-
  • 2 series-
  • mercedes

Германците смятат да разработват модели за всички сегменти

BMW няма да се отказва от ниския клас автомобили - 1

По-рано тази година от Mercedes обявиха, че 75% от инвестициите на марката ще бъдат насочени към върховите модели, както и най-продаваният сегмент на C-Klasse и E-Klasse, което ще остави базовите или така наречени „entry level” модели на заден план. Тази стратегия не се хареса на много хора, включително и настоящи клиенти на марката, а от BMW искат да се възползват от това по най-добрия начин.

BMW няма да се отказва от ниския клас автомобили

Изпълнителният директор на компанията заяви, че марката не смята да се отказва от малките и евтини коли по време на електрификацията. Той заяви, че ако една компания се смята за премиум производител, то е грешно да оставя по-ниския сегмент, защото именно той ще бъде ядрото ѝ в бъдеще.

BMW няма да се отказва от ниския клас автомобили

Наскоро BMW представи обновеното BMW X1, което пристигна заедно с електрическия си „брат“ iX1. Двата модела ще се продават заедно от представителствата на марката, а тенденцията е именно електрическия модел да измести този с конвенционален двигател.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бъркате двата щата

    2 6 Отговор
    Напълно логично е електрификацията, която засега оскъпява автомобилите да започне от върховите модели, които така или иначе са по-скъпи и се купуват от по-заможни хора, а с поевтиняване на технологията да се върви към по-ниските ценови сегменти.

    А това, че mercedes въобще се отказва от ниските ценови сегменти, като дори не става въпрос за електрификация, а се отказва и от автомобилите с ДВГ, си е съвсем отделен проблем от електрификацията и не виждам защо трябва двете да се смесват.
  • 2 Мунчовци с Шлемофони

    6 4 Отговор
    Ха-ха, само, че примерно в Швейцария, я някои Кантони вече електроенергията поскъпна с 3000% и няма грешка в хилядите и така обикновените швейцарци там, освен че не могат да се отопляват на електричество, не могат и да карат електричките си, нищо че някои вече ги имат...
    Мерцедес се е ориентирал най-добре, а БМВ ще им дишат праха..., защото нискобюджетните електрички в момента са безперспективни, ако не броим немския пазари, но и на него предстоят драматични промени...

    Коментиран от #3

  • 3 Не се притеснявай

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "Мунчовци с Шлемофони":

    Колкото са по-високи цените на тока, толкова стимулите да се изградят бързо възобновяеми източници, който доставят евтин ток стават все по-големи. Колкото е по-висока цената на тока толкова по-бързо се връща инвестицията.

    После ще дойде време за изграждане на системи за съхранение на енергия по същата причина. Тука ще е евтин когато духа вятър или пече слънце, но ще е адски скъп като спрат и ще е много печелившо да съхраняваш евтиният ток и да го продаваш скъпо.

    Но така или иначе светът преминава на ток необратимо. Високата цена на тока само ускорява процеса, а не го бави. .
  • 4 Логично

    1 3 Отговор
    Той заяви, че ако една компания се смята за премиум производител, то е грешно да оставя по-ниския сегмент, защото именно той ще бъде ядрото ѝ в бъдеще

    Логично. Премиум означава нисък клас. Нормално е ниския сегмент да е основен