7 Март, 2023 15:31 4 480 16

Напук на всички Honda ще продължи да използва ДВГ поне до 2040 година

  • honda-
  • двг
Напук на всички Honda ще продължи да използва ДВГ поне до 2040 година - 1

Honda планира да използва двигатели с вътрешно горене в колите си поне до 2040 г. Такова изявление направи изпълнителният директор на японската марка Тошихиро Мибе по време на посещение в производствения комплекс в Мерисвил.

В същото време, въпреки думите на топ мениджъра, приоритетни направления на марката, както и преди, са електрификацията на моделната гама, както и разработването на перспективни горивни клетки.

Ще припомним, че Тошихиро Мибе заяви веднага след назначаването си, че Honda ще се откаже напълно от двигателите с вътрешно горене. Сега ръководителят на марката обяви, че за някои категории транспорт, включително спортни автомобили, пикапи и камиони, инженерите ще продължат да използват класически двигатели още дълго време.

До края на това десетилетие гамата на Honda трябва да включва около 30 различни електрифицирани автомобила. За целта през 2024 г. японската компания ще започне производство на електрически кросоувъри Honda Prologue и Acura ZDX, които ще бъдат изградени върху архитектурата Ultium, в завода на General Motors в американския щат Тенеси.

След година марката, съвместно със специалистите на LG, ще пуснат в САЩ „гигафабрика“ за производство на батерии. През 2026-а компанията планира да създаде собствена електрическа платформа e:Architecture. Последният етап от разработката ще бъде друга платформа, на базата на която ще се произвеждат бюджетни модели на батерии за пазарите в Северна Америка и Китай.

В средата на февруари стана известно, че в страните от Европейския съюз от 2035 г. ще бъде забранена продажбата на автомобили, оборудвани с двигатели с вътрешно горене. Забраната обаче няма да засегне всички автомобилни производители.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НЕ Е НА ПУК А КАКТО ВСИЧКИ ДРУГИ

    2 28 Отговор
    Може да си произвежда до когато иска както и всички други марки, но няма да може да продава на европейския пазар.

    Също както не продава и дизел в европа, защото двигателите им не отговарят на изискванията

    Коментиран от #6, #8, #12

  • 2 МИУСУКАМАДОТО

    7 2 Отговор
    Уникално!
  • 3 Петър

    34 2 Отговор
    Те и другите автостроители ще продължът да правят автомобили с ДВГ, вижда се, че електрическият автомобил към момента е чиста глупост.

    Коментиран от #5

  • 4 Мнение

    32 1 Отговор
    Те и фащисаните ще си карат камионите на карбуратор, като Форд Ф150 Раптор, с гигантски двг, само п.длогите от ЕС ще бъдат ограничени до колело с батерия!
    Нищо, важното е да се изпълнява плана за емисиите от тези за които е предназначен!
  • 5 редник

    4 6 Отговор

    До коментар #3 от "Петър":

    Е, не е "глупост", но докато не се "случи" сериозен пробив за евтини и с голям капацитет батерии - няма да са за всеки...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Aлфа Bълкът

    19 2 Отговор
    Хонда е най-големият производител на ДВГ в света. Нямат файда да се преструктурират.

    Коментиран от #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 срещу течението

    3 10 Отговор
    Лежането на стари лаври е до време. NOKIA и те така
  • 10 Така е

    5 8 Отговор

    До коментар #7 от "Aлфа Bълкът":

    Може би е най-голям производител на ДВГ ако се броят и косачките и мотопедите. Много са им добри всички мотори. Но малко е вероятно една много малка автомобилна фирма да произвежда огромно количество ДВГ и за други марки. Това е някаква деформирана статистика предполагам.

    Коментиран от #13

  • 11 Така е

    9 0 Отговор
    Една корекция - Хонда не е малка по производство- на 4-то място е в света. Дават 3-то място, но КИЯ и Хюндай общо имат повече производство.
  • 12 Минало

    2 9 Отговор

    До коментар #1 от "НЕ Е НА ПУК А КАКТО ВСИЧКИ ДРУГИ":

    Хонда...беше

    Двата мотора са по 230 коня - казва пилотът - избирайте разумно.

    Някога и Kodak решиха да си продължат с лентите и... днес младите даже не са ги и чували.

    Коментиран от #14

  • 13 Хонда

    14 1 Отговор

    До коментар #10 от "Така е":

    Освен нещата които си изброил трябва да добавим самолети ,Хонда 🛩 ,Хонда Марин🛥,роботика,и че са фирмата която има най-много спечелени титли в моторният спорт!🥇🏆
  • 14 хахахаха

    8 1 Отговор

    До коментар #12 от "Минало":

    Да добави и батерийте към електрика и тогава да правим сравнение. Електрическите мотори също имат охлаждане, маркучи, една камара кебли и тем подобни както за мотора така и за батерията, та тоя ел. мотор ми изглежда много гол.

    Коментиран от #15

  • 15 НАСТОЯЩЕ

    0 3 Отговор

    До коментар #14 от "хахахаха":

    С всичките му магарии, батерии и маркучи, пpъсна рекордите на F1..

    Коментиран от #16

  • 16 един от стадото

    9 0 Отговор

    До коментар #15 от "НАСТОЯЩЕ":

    а да идат на северния полюс със включено парно, десет фара от пред, зареждачки, външни печки за палатки и др по 24 часа в денонощието няколко дена. И да чупят там един някакъв си там рекорд на некви Тундри и подобни орживелици с ДВГета, Дори за пустинята не стават, а да бият рекорд на Париж- Дакар. Не ги чувам нещо. Батарейката си иска комфорта. Много под нулата и много над 0 лата са и като бич Божи