7 Април, 2023 18:35 3 167 14

Toyota иска плъг-ин хибридите им да изминават 200 километра само на ток

  • toyota-
  • prius-
  • хибрид-
  • плъг-ин хибрид

Компанията смята това да са по-практичните версии на електромобилите

Toyota иска плъг-ин хибридите им да изминават 200 километра само на ток - 1

Плъг-ин хибридите имат спорен рейтинг според хората, някои смятат, че това е прехода между електромобилите и конвенционалните коли с ДВГ, предоставяйки най-доброто от двата свята, докато други ги определят като комбинация, която няма чистите ползи на електромобилите, а от друга страна имат допълнителни компоненти спрямо колите с бензинови и дизелови двигатели, което в един момент може да доведе до по-големи разходи.

Toyota иска плъг-ин хибридите им да изминават 200 километра само на ток

Изглежда от Toyota искат да спечелят положителното мнение на повече хора, като представят следващо поколение плъг-ин хибриди с пробег от 200 километра. Компанията не споделя дали тези данни са според WLTP или EPA цикълът, но и в двата варианта това е драстично повече отколкото в момента предлага всеки един друг производител на пазара.

За сравнение, най-новата Toyota Prius предлага 13.6кВтч батерия, която е достатъчна за 71 километра пробег според данните от Toyota. Това е със 76% повече от предходното поколение. В същото време Rane Rover предлага около километра пробег само на ток при плъг-ин хибридните модификации.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Много съм съгласен

    8 4 Отговор
    с тойота, закъсняват с мисленето. Да действат, все още липсват такива хибриди а може и китайците да са ги направили ?

    Коментиран от #2

  • 2 Практичен

    8 11 Отговор

    До коментар #1 от "Много съм съгласен":

    На пазара има много плъгин хибриди от над 10 години. Основният недостатък е, че на практика купуваш и поддържаш 2 коли - електрическа и бензинова/дизелова.

    Коментиран от #4, #11, #13, #14

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Факт

    7 9 Отговор

    До коментар #2 от "Практичен":

    Дизелов баклюк не се слага на хибрид не лъжи дизела умре тъпъ технология
  • 5 Така е

    8 3 Отговор
    Измислиха хибрида, направиха първия плъгин хибрид. Сега нова стъпка.Най-подходящо задвижване за дългогодишен преход към друг тип. А може много десетки години да продължи този уж преход.
    Интересно ми е как клиентите избират хибриди от други марки. Навремето се чудех как купуват японски дизели, правени по принуда за пазари разни. Но при хибридите избора на друг производител, освен Тойота е много по-рисково начинание. А и никой не се доближава по качества, поради планетарния механизъм. Само Форд използват тази система и директно Сузуки.

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Факт

    4 13 Отговор

    До коментар #5 от "Така е":

    Кое му е русковото Тойота са доказани баклюци

    Коментиран от #8

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Алксей

    4 1 Отговор
    Цената в Бг на този Приус плъг-ин е Х2 на цената му в САЩ

    Коментиран от #10

  • 10 Този

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "Алксей":

    Алексейчо, цената му е повече в БГ, но не е двойна. Само 20хил лева повече от УСА. Всеки знае, че в Европа колите са доста по-скъпи.
    Ти с това умозаключение каква информация ни даваш?
    Не знам в Патагония какви са цените. Дето един тук казваше, учете си уроците, че идват контролни. Първо чети, пък като събереш опит тогава пиши.
  • 11 сдфгхуй

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Практичен":

    Основният недостатък е, че ти си деб.ил...

    ЕДИНСТВЕНОТО РЕШЕНИЕ отдавна се предлага от китайците- ПОСЛЕДОВАТЕЛЕН хибрид. Имаш около 40-45квт/ч батерия която спокойно ти стига за 200км. лятото и 140км. зимата + имаш бензинов мотор (1,5 турбо, към 150 коня обичайно) който при нужда се включва и Е САМО ГЕНЕРАТОР, няма скоростна кутия, полуоски и т.н... ДВГ-то по никакъв начин НЕ ЗАДВИЖВА колата, то само прави ток за батерията и ел. моторите...
    Жената в момента кара LiOne L9- в града НИКОГА не се задействал генератора щото тя има около 100-130км. пробег на ден...Пробвали сме го на дълъг път- честно си минава 160км., като падне до 20% заряд си пуска генератора и спокойно си зарежда текущото потребление + пълни батерията тихо и кротко. И в този момент разходът е от 6 до 6,5л./100км., а "джипа" е буквално ОГРОМЕН...
    За вече 35 000км. колата казва, че е минала 29 000+км. (90% от тях градско) чисто на ток и само 6000км. е работил генератора... За тези 6000км. са изгорени 370л. бензин което РЕАЛНО означава ПОД 1л/100км. среден разход

    Коментиран от #12

  • 12 Така е

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "сдфгхуй":

    Това е много по-отдавна при Ампера и други. Странно е, че тази система не става популярна. Хибрида на Хонда е подобен, но на високи скорости прави твърда връзка на двг с колела. Но при хонда не е плъгин. Нещо има което ограничава приложението на такъв хибрид, но не знам какво.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Собственик на плъг-ин хибрид

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Практичен":

    Не е съвсем да поддържаш 2 коли. Всъщност, както знаем, електричките напрактика нямат продръжка, така че подръжката на плъг-ин хибрида не се различава особено от тази на обикновен бензинов автомобил. То ест все едно поддържаш 1 бензинов автомобил, а същевременно имаш възможност да караш изцяло на ток в града и кратки междуградски разстояния, с което спестяваш десетки хиляди левове от бензин. На дълъг път не се занимаваш със зарядна инфраструктура, а си ползваш бензиностанциите и имаш нормален пробег, без да ти се налага да се отклоняваш от маршрута и да се молиш да работи зарядната станция и да няма друг зареждащ, когото да трябва да чакаш. И не на последно място - плащаш каско само за един автомобил, което е много по-добре от алтернативата да плащаш скъпите застраховки за две коли в семейството - една бензинова за извънградско и една електрическа кола за в града.