Плъг-ин хибридите имат спорен рейтинг според хората, някои смятат, че това е прехода между електромобилите и конвенционалните коли с ДВГ, предоставяйки най-доброто от двата свята, докато други ги определят като комбинация, която няма чистите ползи на електромобилите, а от друга страна имат допълнителни компоненти спрямо колите с бензинови и дизелови двигатели, което в един момент може да доведе до по-големи разходи.
Изглежда от Toyota искат да спечелят положителното мнение на повече хора, като представят следващо поколение плъг-ин хибриди с пробег от 200 километра. Компанията не споделя дали тези данни са според WLTP или EPA цикълът, но и в двата варианта това е драстично повече отколкото в момента предлага всеки един друг производител на пазара.
За сравнение, най-новата Toyota Prius предлага 13.6кВтч батерия, която е достатъчна за 71 километра пробег според данните от Toyota. Това е със 76% повече от предходното поколение. В същото време Rane Rover предлага около километра пробег само на ток при плъг-ин хибридните модификации.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Много съм съгласен
Коментиран от #2
18:59 07.04.2023
2 Практичен
До коментар #1 от "Много съм съгласен":
На пазара има много плъгин хибриди от над 10 години. Основният недостатък е, че на практика купуваш и поддържаш 2 коли - електрическа и бензинова/дизелова.Коментиран от #4, #11, #13, #14
19:06 07.04.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Факт
До коментар #2 от "Практичен":
Дизелов баклюк не се слага на хибрид не лъжи дизела умре тъпъ технология21:43 07.04.2023
5 Така е
Интересно ми е как клиентите избират хибриди от други марки. Навремето се чудех как купуват японски дизели, правени по принуда за пазари разни. Но при хибридите избора на друг производител, освен Тойота е много по-рисково начинание. А и никой не се доближава по качества, поради планетарния механизъм. Само Форд използват тази система и директно Сузуки.
Коментиран от #7
22:03 07.04.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Факт
До коментар #5 от "Така е":
Кое му е русковото Тойота са доказани баклюциКоментиран от #8
22:59 07.04.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Алксей
Коментиран от #10
08:39 08.04.2023
10 Този
До коментар #9 от "Алксей":
Алексейчо, цената му е повече в БГ, но не е двойна. Само 20хил лева повече от УСА. Всеки знае, че в Европа колите са доста по-скъпи.Ти с това умозаключение каква информация ни даваш?
Не знам в Патагония какви са цените. Дето един тук казваше, учете си уроците, че идват контролни. Първо чети, пък като събереш опит тогава пиши.
13:27 08.04.2023
11 сдфгхуй
До коментар #2 от "Практичен":
Основният недостатък е, че ти си деб.ил...ЕДИНСТВЕНОТО РЕШЕНИЕ отдавна се предлага от китайците- ПОСЛЕДОВАТЕЛЕН хибрид. Имаш около 40-45квт/ч батерия която спокойно ти стига за 200км. лятото и 140км. зимата + имаш бензинов мотор (1,5 турбо, към 150 коня обичайно) който при нужда се включва и Е САМО ГЕНЕРАТОР, няма скоростна кутия, полуоски и т.н... ДВГ-то по никакъв начин НЕ ЗАДВИЖВА колата, то само прави ток за батерията и ел. моторите...
Жената в момента кара LiOne L9- в града НИКОГА не се задействал генератора щото тя има около 100-130км. пробег на ден...Пробвали сме го на дълъг път- честно си минава 160км., като падне до 20% заряд си пуска генератора и спокойно си зарежда текущото потребление + пълни батерията тихо и кротко. И в този момент разходът е от 6 до 6,5л./100км., а "джипа" е буквално ОГРОМЕН...
За вече 35 000км. колата казва, че е минала 29 000+км. (90% от тях градско) чисто на ток и само 6000км. е работил генератора... За тези 6000км. са изгорени 370л. бензин което РЕАЛНО означава ПОД 1л/100км. среден разход
Коментиран от #12
16:19 09.04.2023
12 Така е
До коментар #11 от "сдфгхуй":
Това е много по-отдавна при Ампера и други. Странно е, че тази система не става популярна. Хибрида на Хонда е подобен, но на високи скорости прави твърда връзка на двг с колела. Но при хонда не е плъгин. Нещо има което ограничава приложението на такъв хибрид, но не знам какво.21:43 09.04.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Собственик на плъг-ин хибрид
До коментар #2 от "Практичен":
Не е съвсем да поддържаш 2 коли. Всъщност, както знаем, електричките напрактика нямат продръжка, така че подръжката на плъг-ин хибрида не се различава особено от тази на обикновен бензинов автомобил. То ест все едно поддържаш 1 бензинов автомобил, а същевременно имаш възможност да караш изцяло на ток в града и кратки междуградски разстояния, с което спестяваш десетки хиляди левове от бензин. На дълъг път не се занимаваш със зарядна инфраструктура, а си ползваш бензиностанциите и имаш нормален пробег, без да ти се налага да се отклоняваш от маршрута и да се молиш да работи зарядната станция и да няма друг зареждащ, когото да трябва да чакаш. И не на последно място - плащаш каско само за един автомобил, което е много по-добре от алтернативата да плащаш скъпите застраховки за две коли в семейството - една бензинова за извънградско и една електрическа кола за в града.16:48 22.04.2023