Last news in Fakti

24 Септември, 2013 11:09 62 578 99

Британци класираха най-добрите коли за последните 25 години

  • касация-
  • най-добрите коли-
  • autoexpress

Английското сп. AutoExpress състави класация на най-добрите автомобили през последния четвърт век. В рейтинга са включени 50 модела, продавани на територията на Великобритания.

На първо място редакторите на AutoExpress подреждат първото поколение на Ford Focus. Според тях популярният модел се е оказал толкова сполучлив, че задал нови стандарти и принудил дизайнерите по цял свят да преосмислят работата си.



Второ място печели Lancia Delta Integrale, а на трето се класира McLaren F1. Челната петица допълват новият Volkswagen Golf и Nissan GT-R.



Най-добрите автомобили за последните 25 г. според AutoExpress:

1. Ford Focus (първо поколение)
2. Lancia Delta Integrale
3. McLaren F1
4. Volkswagen Golf VII
5. Nissan GT-R
6. Audi TT (първо поколение)
7. Bugatti Veyron
8. Alfa Romeo 156
9. Aston Martin DB9
10. Rover Mini Cooper
11. Honda NSX
12. Ferrari 458 Italia
13. Ford Escort Cosworth
14. Skoda Yeti
15. Mini  
16. BMW M5 (E39)
17. Skoda Fabia (първо поколение)
18. FIAT Multipla
19. Porsche Boxster
20. Vauxhall Lotus Carlton
21. Audi R8
22. Rover 75
23. BMW M3 E90
24. Aston Martin V8 Vantage
25. Range Rover Evoque
26. Range Rover (трето поколение)
27. Ford Ka (първо поколение)
28. Jaguar XF
29. Mercedes-Benz S-Klasse
30. Porsche Carrera GT
31. Volkswagen Corrado
32. Lotus Elise
33. Renault Clio Williams
34. Vauxhall Calibra
35. Jaguar XJ220
36. Peugeot 306
37. FIAT 500
38. Ford Fiesta (шесто поколение)
39. Nissan Qashqai
40. Citroen DS3
41. Toyota GT 86
42. Mazda RX-8
43. Renault Twingo (първо поколение)
44. Ferrari F355
45. Alfa Romeo Spider
46. Volvo 850
47. Honda Integra Type R
48. Toyota Land Cruiser 80
49. Alfa Romeo SZ
50. Volvo XC90

Наред с класацията на най-сполучливите автомобили през изминалия четвърт век от AutoExpress съставят и рейтинг на най-калпавите модели от същия период. В него попадат колите с най-ниско качество на изработката, грозен дизайн, архаична конструкция и т.н.



Челно място в тази антикласация заема Rover CityRover от 2003-та, който бе един от последните модели на умиращата компания. Редакторите на AutoExpress го наричат "позор за Великобритания".



Второ място "печели" Daihatsu Move от 1997 г. Рекламирано като "странно отвън, умно отвътре", градското супермини е определено като един от най-грозните автомобили, продавани някога.



В десетката попадат също Skoda 135, позната в Англия като Estelle, Nissan Serena с "рекордното" ускорение от 0 до 100 км/ч за 27.8 секунди и екзотичното, но крайно зле позиционирано Renault Avantime.

Най-калпавите автомобили за последните 25 г. според AutoExpress:

1. Rover CityRover (2003)
2. Daihatsu Move (1997)
3. Mitsubishi Carisma (1995)
4. Suzuki X-90 (1995)
5. Renault Avantime (2001)
6. Skoda Estelle (1988)
7. Lexus SC 430 (2001)
8. Nissan Serena (1992)
9. Citroen C3 Pluriel (2003)
10. Chrysler PT Cruiser Convertible (2005)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БУМЕР КАМОР

    2 23 Отговор
    mercedes pak vodi parada poklon pred kralia

    Коментиран от #2, #6

  • 2 Marin Ivanov

    11 8 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    kude vidia 4e tia batali vodiat parada
  • 3 Едикой си

    17 2 Отговор
    Всеки братче на тоя свят почна класации да пише....бутнеш му някой лев/в случая паунд/ и почва да пише...
    Изобщо как може да сравняваш коли от най-различни поколения?
    Какъв е критерия изобщо за да влезеш в "най-добър"...?
    Пълен т....к са тия класации....отдавна спрях да ги гледам и чета..
    Караш си автомобил, който ти харесва и си свиркаш...
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Ивайло Иванов

    9 1 Отговор
    Стигнах до номер 18 и спрях да чета повече...
  • 6 alex xela

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    Свали си очилата и прогледни най после. В класацията има само 1 мерцедес. Трябваше да включат и алфа 155 Q4
  • 7 Стефан Никодимов

    4 1 Отговор
    Класацията за най-калпави трябва да зависи и от външния вид на колата и същевременно Мултиплата е в другата класация О_о
  • 8 Ivaylo Mininski

    5 13 Отговор
    Абе тия англичани са пълни ол...рени, честно.. Форд?! В световен мащаб е доказано, че съществуват само две марки автомобили - Мерцедес и всички останали, ама тия нали винаги да са на обратно..

    Коментиран от #12

  • 9 Антонио Стойков

    6 3 Отговор
    Estestveno, che Ford...Nali vse pak anglichani pravqt klasaciqta. Dosta jalko.
  • 10 Румен Янев

    10 6 Отговор
    Тези не са у ред нещо ! Карах фокус 1.8 тдди цели 3 нещастни години и знам за какво иде реч ! Хем като го купувах навремето минах на основен преглед в мото пфое за да не се прецакам ужким че си беше скъпичък ... Едвам се отървах от тая кочина ... Пълен боклук ! Та не говорим за таблото му - като че ли е правено от рециклирани кофички от кисело мляко !!! Надра се и се разскърца за норматив ! Ама то само това да му беше кусура ... Пълен боклук с що - годе добра визия / за времето си де /
  • 11 Румен Янев

    4 3 Отговор
    Това - - било по-тъпо от фокуса ? Полудели островитяни !
  • 12 Коломан Дремджийски

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "Ivaylo Mininski":

    Кой го е доказал???
    Аман от комплексарски коментарчета!!!
  • 13 Shmeker

    8 3 Отговор
    Аве тия класации са си смешни - не виждам никъде да пише за VW Passat или някоя от сивиците на хонда... Или някое нормално но добро ауди като B4 или A3 само някви техни си разбирания.
    А Волво е само с 850, имат и други добри коли...

    Колкото до Фокуса - да добра колица е.
  • 14 sujuka

    9 6 Отговор
    Фокуса по-добър от един куп ферарита, БМВ-та и други наистина добри коли? Е, нормално, все пак заблуден и фанатичен британски др..льо го е писал все пак
  • 15 Фикрет Байрямов

    8 7 Отговор
    Любопитно как сравниха Форд който в момента е 3000 лв и Bugatti Veyron което е на 1 000 000 лв
  • 16 Виктор Христов

    8 2 Отговор
    До г-н Автора на статията, нямаше да е лошо да публикувате въз основа на какви са критерии е базирана тази измислена класация AutoExpress.

    Разгледах я в оригинал и там има малоумни предпоставки в оценката.

    # Най-лоша кола била Lexus SC 430, защото била... СКУЧНА!
    # Chrysler PT Cruiser кабриолет - НЕ БИЛ ЗАБАВЕН....

    Схващате ли каква класация публикувате?
  • 17 Iaroslav Stanchev

    5 5 Отговор
    Наистина имат странно чувство за хумор тези англичани.Форд първи- ,а Ланча,дето не се продава в Англия от 1994 г.-втори. .А между Вейрон и Астон Мартин намърдана Алфа 156.
    Наистина само англичани могат да оценят подобна класация.В останалите буди лека усмивка.
  • 18 Ognyan Petrov

    4 8 Отговор
    До всички оплюли Форда. Наясно ли сте, че това е автомобил, който няколко години по ред е автомобил на годината?, Че това е първият в света и този клас автомобили, на който предните места са проектирани по реален човек? Че е първият автомобил в този клас, който е буквално залепен за пътя? Освен това двигателите, които се слагат във Фокуса са доказано едни от най - икономичните в света? Кажете ми един двигател, който е пъргав, 1600 кубика, бензин, 100 к.с. и извънградско харчи 5,5. Е аз ще ви кажа - ФОРД. От личен опит го знам. И с Форда имах по - малко неприятности и изненади (да не казвам никакви) отколкото с прехвалената Е39-ка.

    Коментиран от #20, #31, #44, #70

  • 19 Владислав Димитров

    3 2 Отговор
    Лява английска класация , същатата като оная за уж най-надеждните коли , където беше публикувана тука преди време . Странни хора са тия англичани .
  • 20 Румен Янев

    3 4 Отговор

    До коментар #18 от "Ognyan Petrov":

    Огняне то и фиат браво беше кола на годината и според теб трябва да е добра ли ?Сигурно затова се намират и за по 800 - 900 лева вече ? Относно икономията - моят фокус въпреки " перфектното състояние " според сервиза на мото пфое харчеше около 10 / 100 градско - дизел и над 7 - извънградско !!! 1.8 - 90 умрели магарета - егати мотора

    Коментиран от #54

  • 21 Пича-от КраштестАгенцията

    2 3 Отговор
    Защо най-големите кенефи са най-отгоре и не ми се вярва дайхатшу да е на 2-ро място сред бусовете
  • 22 Пича-от КраштестАгенцията

    2 8 Отговор
    И Ланчата на 2-ро място най-добрата кола-тия от Ланча са им платили да ги бутнат на 2-ро място като се има предвид че Форд сигурно са платили най-много от всички за да ги сложат отгоре-например 1 пасат бмв 5-та серия е 34 мерцедес 124-ка или 140 а са сложили хубавите коли като волво мерцедес и бмв най-отзад а на челните места са сложили разни трошливи френски и италиански боклуци

    Коментиран от #23, #24, #43

  • 23 Пича-от КраштестАгенцията

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Пича-от КраштестАгенцията":

    поправям се-дайхатшу са си скапани просто не дочетох измислената статия за да се ориентирам
  • 24 Ivailo Chankov

    4 2 Отговор

    До коментар #22 от "Пича-от КраштестАгенцията":

    Искаш да кажеш, че най-добрия рали автомобил на всички времена е трошлив боклук ?

    Коментиран от #35

  • 25 comments

    7 1 Отговор
    Ха,ха-островитяните доказаха УБЕДИТЕЛНО за кой ли път
    вече,че са НАЙ-ШАНТАВАТА нация на Земята!
    А защо ли?-ами,защото всяка страна от черна Африка ще
    направи къде-къде по-естествена и истинска класация!
  • 26 Ivailo Chankov

    4 5 Отговор
    А за Дайхатсу няма какво да говоря, малки, пъргави и много много здрави, тези които коментират Дайхатсу сигурно не знаят как им изглежда емблемата даже, всъщност бих предпочел 3-цилиндрово турбо Дайхатсу пред стара 6-цилиндрова Е34-ка .

    Коментиран от #28, #38

  • 27 Румен Янев

    1 2 Отговор
    Утре тръгвам за острова !Щом това е на 50-то място трябва да е евтино ! Вземам го та ако ще и волана по средата да са го сложили !
  • 28 ВИП АМГ

    2 3 Отговор

    До коментар #26 от "Ivailo Chankov":

    za poreden pat dokazvash mnenieto mi za teb che si chovek koito ne e naiasno s avtomobilite.
  • 29 Margarita Dencheva

    0 2 Отговор
  • 30 Бай Иван

    1 11 Отговор
    Най п.....ската кола Форд на първо място? Това е някаква шега. На този свят има само една марка и тя е МЕРЦЕДЕС! Толкова ли е трудно да се запомни?

    Коментиран от #34

  • 31 Бай Иван

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Ognyan Petrov":

    А ти Петров карал ли си чупен ФОРД?Няма много коли при които да няма шпонка на зъбните колелета на агренажа..аси и боклука.

    Коментиран от #56

  • 32 шруум гъбков

    5 1 Отговор
    наличието на този урод фиат мултипла опорочава цялата класация
  • 33 Златомир Златев

    3 4 Отговор
    edna e markata na vsqkade parvo mqsto FORD ! leka ve4er
  • 34 Илиян Живков

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "Бай Иван":

    Ти с какъв Мерцедес си?
  • 35 Симеон Тасев

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Ivailo Chankov":

    ланчиа и кола две различни неща
  • 36 Станислав Коев

    4 4 Отговор
    Голям смях е тази класация!Горкитете англичани!Явно никой от тях не знае,че най-хубавият Ford е продаденият!

    Коментиран от #46

  • 37 Tsanko Zlatev

    1 1 Отговор
    Напълно нормално все пак е Английско сп.За разлика там Форда е марка на почит личи си и в Топ Геар предаванията.Ето и клип от Форд Феар провеждащ се всяка година на писта Силвърстоун.

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0hdKf4LYalQ[/youtube]

    няма да влизам в полемики коя марка е по понай
  • 38 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Ivailo Chankov":

    това са коли а не някакво измислено дайхацу или самораи



  • 39 Симеон Тасев

    1 1 Отговор
  • 40 Tsanko Zlatev

    1 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=0hdKf4LYalQ
  • 41 Румен Янев

    1 4 Отговор
    Истинския форд е оригиналът - американския мустанг например ! Немските недомислици са срам за автомобилостроенето им ! Има много смехотворни модели които съперничат даже на мултипла ! Сещам се за едно невероятно грозно скорпио което трябва да го караш с дегизировка за да не те познае някои А пробето ???? Лелеее - резачка Ужас !!!
  • 42

    0 3 Отговор
    DAEWOO е колата !!!
  • 43 alex xela

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Пича-от КраштестАгенцията":

    Пич, погледни в мобиле де, колко е една ланчия интеграле. тая кола е мечта за всеки един със спортен дух. Ся те разбрахме колко разбираш от коли....

    Коментиран от #60

  • 44 alex xela

    3 4 Отговор

    До коментар #18 от "Ognyan Petrov":

    Имах форд сиера 2.0 бензин , градско 15л. измънградско 9-10л. а е само 80+ коня. след него карах ауди 90 2.3 градско 12л. извън 8-9л. за 136к.с. форд и икономичност , магаре и космос

    Коментиран от #45, #57

  • 45 Bai Hui

    3 4 Отговор

    До коментар #44 от "alex xela":

    само където ескорт 1.3 извън градско е на 4,5 ама карай.нали е модерно да се плюе по форд,па защо никой не знае.!?!Аз не съм му фен,но бъдете реалисти поне!

    Коментиран от #47

  • 46 Bai Hui

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "Станислав Коев":

    еййй "горките англичани" аети чуваш ли се а? то защото ние бъларите все сме най умните и най-хитрите и от всичко разбираме ,та за това сме все последна дупка на кавала и винаги ще си бъдем. Ама важнотто е че сме най-напред във всичко ;) тия англичани мноо прости бре и нищо не отбират от коли. трябва да дойдат тука па даги научим на нещо...

    Коментиран от #49

  • 47 Румен Янев

    4 2 Отговор

    До коментар #45 от "Bai Hui":

    1.3 мотора с веригата дето заводски си хлопа и се счита за нормално 4.5 какво ? масло ли ... вода ли ? За бензин този умрял мотор с ускорение по календар е невъзможно освен ако не го теглят ...и то при неработещ мотор
  • 48 петър петров

    0 1 Отговор
    Невероятно грешна и лъжлива класация. якой пълен М...умник я е съставял, който си няма и напредстава за какво става на въпрос.
  • 49 шруум гъбков

    1 2 Отговор

    До коментар #46 от "Bai Hui":

    ама те верно са много прости .... поне като ги сравнявам с мен

    Коментиран от #69

  • 50 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
    една няма която да става
  • 51 Christian Torlakov

    4 3 Отговор
    Децата които коментират тук още не са били родени когато Ланча Делта е била хитов състезателен автомобил.

    Коментиран от #52

  • 52 Ото Скорцени

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "Christian Torlakov":

    Определено. Имаше и една Ланча Стратус също бе страхотна. Хлапетата във форума въобще не са на ясно, че пластмасовите боклуци, които се продават сега са всичко друго но не и автомобили.
  • 53 Ото Скорцени

    2 3 Отговор
    Интегралето е страхотно. Бих си взел такава но такива коли отдавна няма на пазара.
  • 54 Ognyan Petrov

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Румен Янев":

    Бързо обезценяване не означава лоша кола. А примера ми е даден с бензинов мотор, а не с дизелов. :) И както съм написал "от личен опит".
  • 55 Иван Иванов

    6 3 Отговор
    Браво на британците, потвърждавам класацията поне що се отнася до фокуса. От януари тази година карам МК-1 комби 1.8 i 115 к.с. Джия със фул екстри за модела.Невероятен автомобил за парите за които го купих.Да имаше забележки ,но все пак е на 13 години и в Италия малко го бяха поизоставили.Отстраних забележките и сега се наслаждавам да шофирам този автомобил. Карал съм прехвалени аудита и пасати голфове ,шкоди и какво ли още не.Но управлението на фокуса ми допада най-много.Много директен волан без недозавиване или презавиване.Страхотна настройка на кормилното управление и твърда возия ,но не прекалена каквато на мен ми допада.Не го заменям за друг автомобил от този обемен и ценови клас.Идеална кола за семейства.Няма гнп-та турбини и демпферни маховици/говоря за бензиновия фокус/ все неща скъпи за отремонтиране и поддръжка.Успех на всички избрали фокус МК-1.

    Коментиран от #59

  • 56 Ognyan Petrov

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "Бай Иван":

    Аз съм карал Форд, да. Но аз ги карам колите, а не ги троша. И ми служеше вярно. И напук на лафа "циганин и Форд зимата не палят" моя палеше на всякакви температури. Дори имах едно проблемно CD плеърче, което се беше включило само, без панел, цяла вечер и запалих. а ти какво си карал, не знам.
  • 57 Ognyan Petrov

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "alex xela":

    Нямам предвид старите двигатели, а тези, които са ZETEC и ENDURA DE. :) Иначе, да, старите са лапачки. Особено Сиерите.

    Коментиран от #65, #66, #67, #79

  • 58 по темата

    1 1 Отговор
    Британци и класации
  • 59 Berch Boyadzhiyan

    1 3 Отговор

    До коментар #55 от "Иван Иванов":

    Успех със сменянето на двигател след не повече от 30хил. км. Всеки занимавал се с Фокуси схе ти каже, че след 300хил. км. двигателя е за боклука. И на мен много ми харесва, но двигателите (особено бензините) са пълен боклук. Не съм видял 1 фокус такси и не мисля, че не е защото не им харесва на хората...
    Наистина тая класация е пълен г.з.

    Коментиран от #83

  • 60 Пича-от КраштестАгенцията

    2 2 Отговор

    До коментар #43 от "alex xela":

    ЛАнчата за нищо не става-италианските коли не са мн хубави 100 пъти бих предпочел бмв или мб
  • 61 Ото Скорцени

    1 3 Отговор
    Ланчата е шедьовър. Децата пишещи в този форум не разбират нищо от автомобили.

    Коментиран от #63

  • 62 Nikolay Zlatev

    1 3 Отговор
    BMW M5 (E39) na purvo mqsto yeahhhhh
  • 63 Симеон Тасев

    3 2 Отговор

    До коментар #61 от "Ото Скорцени":

    шевьовър на какво на некъдърността и опитите за кола ли поне се уточнявай на какво колежке

    Коментиран от #71, #80

  • 64 Росен Димитров

    0 2 Отговор
    Lancia Delta Integrale bruta forza
  • 65 Бай Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #57 от "Ognyan Petrov":

    Че те Зетек си имат от 100 години
  • 66 Бай Иван

    1 5 Отговор

    До коментар #57 от "Ognyan Petrov":

    Повечето от дечурлигата тук нямат и колелета та не коли да коментират. Само една е марката и тя се казва МЕРЦЕДЕС

    Коментиран от #68, #74

  • 67 Бай Иван

    1 4 Отговор

    До коментар #57 от "Ognyan Petrov":

    Знаете ли защо Форд имат реотани на задното стъкло? За да не замръзват ръцете на собственика като го бута зимата.

    Коментиран от #75

  • 68 Илиян Живков

    2 2 Отговор

    До коментар #66 от "Бай Иван":

    А ти с какъв Мерцедес си? Питам те за втори път!!! И нямам отговор!!! Или още си с наследствената Лада!!! Разбирачо........

    Коментиран от #76, #77

  • 69 Петър Георгиев

    2 2 Отговор

    До коментар #49 от "шруум гъбков":

    До 59

    За боклука след 300000 е на баба ти хвърчилото.
  • 70 Здравко Долев

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Ognyan Petrov":

    18. FIAT Multipla


    съжалявам че прочетох статията... не отива на мобиле.бг да публикува подобни новини .. само дори заради факта че това небивало недоразумение FIAT Multipla е някъде из класацията я прави на НЕАДЕКВАТНА.. на този фиат фаровете са му в дупето ...

    а фордовете са на 1во място !?
    заради какво ? че нямат здрава част по тях.. те от завод излизат издухали ..
  • 71 Ivailo Chankov

    2 2 Отговор

    До коментар #63 от "Симеон Тасев":

    Така и не каза какво и е некадърно на Делтата, това, че е била по-бърза от всяко БМВ и Мерцедес на рали етап ли, или това, че е колата която е спечелила най-много титли в световния рали шампионат .

    Коментиран от #78

  • 72 stefan torozov

    3 1 Отговор
    Наистина е тъпо че форд е на парво място ама баща ми караше форд фокус с 1.8 комби и го ползваше за товарна кола. Колата преживя такова юркане че нямаше просто повече на къде. Редовно я товареше с по 500 600 кила и я караше без да я щади. Накрая я подари де за 800 лева но колата беше на 530 000 км. без да прави основни ремонти на скорости и двигател. Тай че за мен форд са здрави коли.

    Коментиран от #73

  • 73 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "stefan torozov":

    zdravisa razbirase.az imah mondeo koeto kupih za slujebno na 230000km i sega e na 470000km i motora e chuk.
  • 74 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "Бай Иван":

  • 75 Бай Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #67 от "Бай Иван":

    Аз карам Запорожец РАЗБИРАЧО .И не ми дръж такъв тон става ли?
  • 76 Бай Иван

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "Илиян Живков":

    И какво ти влиза на теб в работата каква кола карам аз?
  • 77 Бай Иван

    3 2 Отговор

    До коментар #68 от "Илиян Живков":

    Разбирачо. Да разбирач съм защото по цял ден ви ремонтирам чупените Фордове.Това ми е работата РАЗБИРАЧО.

    Коментиран от #93

  • 78 Симеон Тасев

    1 2 Отговор

    До коментар #71 от "Ivailo Chankov":

    да бърза е как ама с обиколки назад
  • 79 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Ognyan Petrov":

    Преди 10 години имах сиера 1.6 CVH мотор, не знам колко гореше на бензин, ама газ гореше 9 извънградско и 12 в града. Като 9 ми гореше както със 90 така и със 160 км/ч, не знам как я бяха направили тая кола, изумителен разход ми даваше!
    Вярно че с тоя мотор 80 коня не беше супербегачка, но си возеше перфектно и бях много доволен.

    След 4 години каране я продадох за колкото съм я взел, не я бях взел скъпо, но и я продадох пак за толкова. Единствения по-скъп ремонт беше да сменя генерацията - около 120 лв.

    Колко коли са така?
  • 80 alex xela

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Симеон Тасев":

    Аве ти виждал ли си я тая Ланчия изобщо???

    Коментиран от #81

  • 81 Симеон Тасев

    0 2 Отговор

    До коментар #80 от "alex xela":

    ами да и не става за нищо колежке петрова
  • 82 Симеон Тасев

    1 4 Отговор
    мерцедес и бмв са колите мани ги тея италянски кофи
  • 83 Иван Иванов

    2 2 Отговор

    До коментар #59 от "Berch Boyadzhiyan":

    Виждам ,че грам не разбираш от автомобили.Да , по техническа документация за много автомобили пише едно, но минават друго като километри.Хората на запад на карат до 300 000 ,а имат стандарт и ги сменят преди това.Колкото до такситата вярно е че няма много фокуси , но причината не е в здравината и надеждността на автомобила , а е съмвсем друга ,но нямам време да ти обяснявам темата е дълга.Ако си поне малко наблюдателен и си ходил в сервизи забележи ,че най- много са шевролетите.За таксита се ползват нискобюджетни автомобили т.е с ниска цена и супер евтина поддръжка,която май не излиза чак толкова евтина по мое мнение.Така че си направи изводите и коментирай конкретно твоя опит 9с дадена марка автомобил ,а не какво щял да ти каже всеки..
  • 84 Ivailo Chankov

    3 0 Отговор
    Кажи ми едно БМВ до 92-ра година което да е по-бързо от Ланчията .
    Неграмотник означава такъв, какъвто пропуска запетаи доста често и такъв, на какъвто граматиката му куца и бърка буквите на повече от една дума на изречение, познат ли ти е образът който описах , но като не можеш да оспориш с факти обиждаш на грамотност .
    Послеслов : На рали етапите няма обиколки .

    Коментиран от #90

  • 85 Ivailo Chankov

    2 0 Отговор
    Коментарът ми беше до коментар #78 .
  • 86 Shmeker

    0 3 Отговор
    Аве ланчията е като наследник на първото куатро - обаче къде е куатрото сега, къде е ланчия??
    Кофти, много кофти...

    Коментиран от #87, #88

  • 87 alex xela

    0 3 Отговор

    До коментар #86 от "Shmeker":

    Championships Constructor Total Seasons
    1 Lancia 10 1974–1976, 1983, 1987–1992
    2 Citroën 8 2003–2005, 2008–2012
    3 Peugeot 5 1985–1986, 2000–2002
    4 Fiat 3 1977–1978, 1980
    Toyota 1993–1994, 1999
    Subaru 1995–1997
    Ford 1979, 2006–2007
    8 Audi 2 1982, 1984
    9 Alpine-Renault 1 1973
    Talbot 1981
    Mitsubishi 199

    Event wins Car Total

    1 Lancia Delta 46
    Subaru Impreza 46
    3 Ford Focus RS WRC 44
    4 Toyota Celica 37
    5 Citroën C4 WRC 36
    6 Citroën Xsara WRC 32
    7 Ford Escort 31
    8 Mitsubishi Lancer Evolution 26
    9 Peugeot 206 WRC 24
    10 Citroën DS3 WRC 23
    Ей това ти е класацията на WRC за всички години

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_World_Rally_Championship_records
    И шмекери, замълчете

    Коментиран от #89, #97

  • 88 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #86 от "Shmeker":

    vag for f.ck
  • 89 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #87 от "alex xela":

    Кво ми давате тия списъци? Аудито е било ПОКЪРТИТЕЛНО добро, при положение, че Фердинанд Пийх е държал до последно колата и нейната анатомия да е почти 100% като на серийната. За лаиците ще поясня:

    Състезателното Ауди е с мотор разположен както на серийното, не е разположен централно както при рали версията на Пежо 206. Ауди прави хегемония, а инженерите си разработват Куатро системата, тестват я и я налагат. След това излизат от шампионата, стават легенда, а Куатро все още е име внасящо респект.

    Докато ситроените, ланчиите и т.н. са на път да станат собственост на индийци, китайци или който даде повече.
  • 90 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #84 от "Ivailo Chankov":

    Има бмв-та от М серията, които са доста бързи, поне колкото ланчията в уличния й вариант.
    Но БМВ не разчита на турбо мотори, тогава прави колите си само с атмосфертни двигатели. Аналог на Ланчията може да се търси при VW и Audi - все пак тия марки са залагали на рали автомобили, а BMW повече на пистовата философия.

    Коментиран от #91, #92

  • 91 Dimitar Petrov

    0 1 Отговор

    До коментар #90 от "Shmeker":

    Спри са до тук ,че почваш да унижаваш и малкото което е постигнало марката ауди в ралитата.Не ти ли стигна листа със спечелените състезания?Не трябва да те притеснява че някаква си "смешна ланчия" е направила толкова мн а факта че марката не е фактор отдавна в автомобилостроенето.Дошла е раздала е шамарите и си е заминала.Затова е станала и легенда.А аудито си е още тук и все още не е кои знай какво....Бмв и атмоферки хахахах стига братле :) Имат тук таме някои добро изпълнение ама нека да си слагат охлювите ,че там по-им са отдава
  • 92 Пича-от КраштестАгенцията

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "Shmeker":

    абе ланча срещу бмв-тука няма място за сравнения-все едно да сравняваш ферари с пежо 205 бмв-то естествено че е по добро ланчата някога може и да е била но сега не става за нищо
  • 93 Илиян Живков

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Бай Иван":

    Личи си
  • 94 Симеон Тасев

    1 2 Отговор
  • 95 Пламен Пепелов

    2 1 Отговор
    кажи им англичани и повече не ги обиждай,
    Skoda Fabia
    Ford Focus (първо поколение)
    FIAT Multipla
    Ford Ka (първо поколение)
    Ford Fiesta (шесто поколение)
    Renault Twingo (първо поколение)

    биле по-добри от волво 850, смях в залата, не е ясно как разбраха, че омега лотус е много добра, като общо за модела са произвдени около 1100бр. и е меко казано рядък автомобил, delta inregrale също и др., да не говорим за Mc Laren F1
  • 96 Иван Иванов

    2 0 Отговор
    От година и нещо карам фокус мк-1 комби 1.8 i бензин джиа изпълнение/ и то не само на книга./.Колата е 13 годишна на реални 128000 км.Когато я взех имаше някои течове които впоследствие отстраних.Дотук със забележките. Много съм доволен от колата.Много практична ,удобна и най- вече със много стабилна возия .Окачването засега държи и се надявам занапред да е така . Преди да купя форд фокус навъртях доста километри със дизелов служебен фокус 100 к.с. и останах очарован от стабилността при управлението му.Дизеловия е малко муден при липса на обороти.Има турбодупка като всички дизели и на втора и трета при липса на обороти е много муден.Може би при версията със 115 к. с. нещата са по-добре.
    Като цяло мога да кажа че бензиновия вариант е евтин за поддръжка и много надежден.Има някои дребни забележки/като всяка кола/
    Съотношението цена/качество и иновативния дизайн заедно със стабилното управление и поведение на форд фокус му носят заслужено първото място.
  • 97 Иван Иванов

    2 0 Отговор

    До коментар #87 от "alex xela":

    Тези класации са за спортни автомобили ,а не за автомобили масово производство.Чети преди да публикуваш глупости.
  • 98 бмвфен

    1 0 Отговор
    ааа корадото беше уникален за мен автомобил,беше добър на сфетофарите
  • 99 Аз съм

    0 0 Отговор
    Кат чета коментарите и се чудя що проклетия Ескорт вече 12 години не се предава...