25 Май, 2023 12:30 5 686 17

Ето как изглежда най-евтината нова „петица“ и колко струва

  • bmw-
  • 5 series-
  • i5-
  • 5er

Бензиновата версия с 2.0-литров четирицилиндров двигател

Ето как изглежда най-евтината нова „петица“ и колко струва - 1

Вчера от BMW представиха новото 5er в изцяло електрическата версия i5, както и стандартната „петица“ с бензинов и дизелов двигател. До момента всички снимки, които видяхме на новата 5 Series я показваха в най-високото ниво на изпълнение, включително и M версиите с по-агресивна визия. Сега в интернет пространството се появиха първи кадри на „базовото“ 520i, което съответно е с най-ниска цена.

Ето как изглежда най-евтината нова „петица“ и колко струва

Снимките са от конфигуратора на марката в Германия, а кадрите показват модел 520i с начална цена от 57 550 евро. Представен е и единствения безплатен цвят – Alpine White с 18-цолови сребристи джанти. Интериорът е с така наречената Veganza тапицерия, която от BMW рекламират като изцяло веган.

Ето как изглежда най-евтината нова „петица“ и колко струва

Означението 520i крие 2.0-литров бензинов двигател с 205 конски сили и максимален въртящ момент от 330 нютон метра. Те се предават единствено към задните гуми чрез осемстепенна автоматична трансмисия. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 7.5 секунди, а максималната скорост е 230км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ккк

    45 10 Отговор
    Предвид какви пари искат Шкода, рено, фолксваген и т.н. за новите си коли, тези 57 хил. евро не звучат неадекватно... Просто много поскъпна всичко

    Коментиран от #9

  • 2 Тойота Камри

    31 7 Отговор
    Ли е това? Не ми харесва.
  • 3 Джон

    17 4 Отговор
    Помислих, че е Лада
  • 4 Мнение

    14 37 Отговор
    За тези пари може да се купи Хонда ЦРВ или Тойота РАВ 4 с доста-повече екстри и много по-високо качество и надеждност.

    Коментиран от #5

  • 5 Емил

    9 17 Отговор

    До коментар #4 от "Мнение":

    Ако говорим за качество и обслужване Лексус във това отношение са номер 1.
  • 6 Ожэффж

    5 23 Отговор
    Да дам 110 бона за тая баракуда? За тия пари знаеш ли какво Ауди S6 ще си купя.

    Коментиран от #13

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Не и не

    14 4 Отговор
    Амчи то отзат като старата Корола ya!?
  • 9 бмв винаги е било по евтина кола

    7 12 Отговор

    До коментар #1 от "ккк":

    Ако се запознаеш с цените на новите автомобили ще видиш че в съответния клас бмв винаги е била по-евтина от много други марки.

    Също и от трите немски мерц и ауди, бмв-то е най.евтино

    Коментиран от #10, #11, #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ккк

    15 0 Отговор

    До коментар #9 от "бмв винаги е било по евтина кола":

    Напавих си труда да се "запозная с цените на новите автомобили" и посетих немските сайотове на трите бранда. Цените са както следва за базовите бензинови седани:
    - Мерцедес Е 200 - 51.318,75 €
    - BMW 520i - 57.550 €
    - Audi A6 - 52.200 €
    Та с две думи - не си прав.
  • 12 ккк

    12 0 Отговор

    До коментар #9 от "бмв винаги е било по евтина кола":

    При високият клас е същата работа:
    - BMW 7er - 116.000 €
    - Mercedes S - 111.729 €
    - Audi A8 - 99.990 €
    Не знам какво и къде си гледал, но числата сами говорят
  • 13 ккк

    7 1 Отговор

    До коментар #6 от "Ожэффж":

    Базовата цена на S6 седан е 81.700 €, та и аз не знам каква ще си вземеш за тези пари. Ще трябва да ти я одрежат с 30%
  • 14 Така е

    3 0 Отговор
    Лексъс ЕS 2.5 хибрид е много по-адекватен избор. А на който не му се хвърлят пари на вятъра,има вариант - Камри хибрид- Лексъс в друга опаковка.

    Коментиран от #15

  • 15 мм84

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Така е":

    Точно ЕС е най-слабия модел на Лексъс. Префасонирано Камри. Истинския конкурент на немското трио, беше GS, но за съжаление го убиха, и може би няма да има наследник. Иначе ако човек иска топ обслужване и безпроблемен премиум автомобил, определено Лексъс е изключително добър избор.
  • 16 Така е

    2 0 Отговор
    Никой не е убивал Lexus GS. Не се внася в Европа. В директно сравнение на новото Камри и БМВ 5 модела отпреди 7 години в перфектно състояние и малко километри, всичко е в полза на Камри. При 5цата, дизела се чува неприятно, вози по-грубо, по-тясно е. Това го казвам за хора които са разбрали, че премиум автомобили различаващи се от останалите,имаше преди много години. Отдавна за мен няма такова деление. Но на населението се внушава, че има защо да хвърлят повече пари.Има такива които вярват на превъзходството на псевдопремиума.
  • 17 Гошката

    2 1 Отговор
    Никакви пропорции ,големи калници с малки джанти,все едно използват базата на 1 ва серия (може и да я използват,не съм гледал).Остваше само броните да са черни.
    Предпоследните модели на 3,4,5 и 7 са в пъти по-красиви от следващите ги.