17 Юни, 2023 12:03 3 333 6

NIo вече предлага новия си кросоувър в Европа

  • nio-
  • el6-
  • кросоувър-
  • европа

EL6 разполага с 489 конски сили и пробег от около 480 километра

NIo вече предлага новия си кросоувър в Европа - 1

Nio добави кросоувъра EL6 в европейската си гама, след като по-рано той официално дебютира в Китай. Новият модел е поставен в клас, където има представители на най-популярните европейски марки като Mercedes, Volkswagen, Audi и BMW, но ще се опита да се пребори като спечели клиентите си с няколко основни плюса.

NIo вече предлага новия си кросоувър в Европа

Кросоувърът е дълъг 4.85 метра, широк е 1.99 метра и разполага с два електромотора, които генерират системна мощност от 489 конски сили и максимален въртящ момент от 700 нютон метра. Това е достатъчно, за да ускори SUV-то до 100км/ч в рамките на 4.5 секунди. Батерията е с капацитет от 70кВтч и е достатъчна за пробег от около 480 километра с едно зареждане.

NIo вече предлага новия си кросоувър в Европа

Едно от предимствата на Nio пред другите производители е възможността за премахване и подменяне на батерията в рамките на няколко минути на специални станции. Заедно с това колата разполага и с 33 различни сензора, които следят всичко около автомобила и на теория предлагат асистенти за водача и пътниците, които да направят пътуването максимално безопасно.

NIo вече предлага новия си кросоувър в Европа

Що се отнася до лукса, EL6 има най-големия отварящ се панорамен таван в своя клас, твърдят от Nio, предлагащ почти един квадратен метър стъкло. Междувременно за пътниците се предлагат седалки с възможност за регулиране в 22 посоки и с позиция за нулева гравитация за максимален комфорт.Автомобилният производител планира да предлага новия EL6 в Германия, Швеция, Дания, Норвегия и Холандия. Цените все още не са обявени.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 9 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пътна помощ

    8 2 Отговор
    Май трябва по голяма платформа...
  • 2 Последния Софиянец

    7 18 Отговор
    Китайски боклуци не купувам. За кола бих се довериш само на немските марки и с много компромиси на Поларис или Тесла. Трябва всяка продажба да върви със запазен час за психиатър, за да се установи какво не му е наред на купувача

    Коментиран от #4, #5

  • 3 Кола мечта

    17 4 Отговор
    китаецо счупи им главите
  • 4 Мхм

    13 2 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Баш немски баклюк ми е след виетнамските дори в листата като избирам кола
  • 5 Край

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Немска кола!?! Ти сигурно си с "смарт"фон нокия.
  • 6 Знайко

    1 0 Отговор
    Евпопските производители си вкараха тежък автогол с високите цени , който се наговориха да поддържат. Дори боклуци като новото Пежо, което таксистите в европа ненавиждат, щото след сметките по лизинга+ сметките по ремонтите, сметките за пачалбите не излизат. Високите цени на европейците позволиха на китайците , хем да се по изгодни, хем не чак толкова, за да вземат големия марж между производствента стойност и цена, малко по ниска от тази на европейските боклуци с надути цени! Ако това положение се задържи няколко години, китайците ще направят такава икономия от мащаба , че ще предложат цени които просто ще убият останалите производители. Предвид цените на енергията в световен мащаб, явно ако искаш да правиш автомобили, ще трябва да се базираш в Китай, а пък ги продавай където искаш!