Last news in Fakti

4 Юли, 2023 18:15 2 958 6

Най-малката Kia дебютира с агресивна визия

  • kia-
  • picanto-
  • gt-line

Вторият фейслифт на Picanto пристига без турбо мотори.

Най-малката Kia дебютира с агресивна визия - 1

Третото поколение на Picanto беше представено през 2017 г. и получи обновяване през 2020 г. Този път Kia е по-сериозна, когато става въпрос за стилистични актуализации, като Picanto възприема стилистичния език "Opposites United" по свой собствен начин.

Акцентът на втория фейслифт е новата предница с Y-образни фарове (които придават на автомобила по-агресивно и спортно излъчване. Бронята също е нова с променена решетка с хромиран „тигров нос“ и черни гланцови лайстни и елементи в цвета на каросерията. Профилът до голяма степен е пренесен, докато в задната част Picanto се е сдобил с нов чифт LED светлини, които сега са свързани под задното стъкло. Задната броня също е обновена с по-остри стилистични елементи, включително по-малки светлоотразители на фалшивите вентилационни отвори, по-агресивен дифузьор и липса на видими ауспухови тръби.

В типичния за Kia стил имаме възможност да видим само флагманската модификация GT-Line, но не и базовия модел, който ще приеме по-опростен дизайн за каросерията. Базовият модел се предлага стандартно с 14-инчови джанти, за разлика от GT-Line, който получава 16-инчови сплави с шлифовано покритие.

Въпреки че изглежда като малък хотхеч, фейслифтът на Picanto всъщност е по-бавен от предшественика си, тъй като турбодвигателят 1.0 T-GDi с мощност 99 к.се спрян от гамата. Това е малко странно, тъй като наскоро фейслифтираният и механично сроден Hyundai i10 запазва тази опция.

В Европа и Австралия Picanto вече се предлага с избор между два бензинови агрегата с атмосферно пълнене- трицилиндров 1,0 MPi или четирицилиндров 1,2 MPi. И двата са получили подобрени линии за рециркулация на отработените газове, охлаждане на горивната камера и оптимизирано разпределение на всмукателните клапани, което води до по-голяма ефективност и по-ниски емисии. Kia не споменава данни за мощността, но в Hyundai i10 1,0-литровият двигател развива 67 к.с., а 1,2-литровият е с мощност 83 к.с.. Мощността се предава към предните колела чрез 5-степенна механична скоростна кутия или 5-степенна автоматизирана механична скоростна кутия.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 куца работа

    11 3 Отговор
    високи обороти нон стоп и айде мазен аспух, включване на климатик и веднага предавка надолу...
  • 2 Кво им става

    11 0 Отговор
    на тия, все по-малки двигатели
  • 3 впечатлен

    11 0 Отговор
    Такава агресивна визия, направо ме уплаши. Това да го видя в огледалото за обратно виждане направо ме прибира в дясна лента. Няма такъв агресивен дизайн, няма такава предполагаема мощ. Евала на дизайнера. Ха-ха.
  • 4 Гост

    6 0 Отговор
    А глупавите американци продължават да се радват на петлитрови осмаци....
  • 5 Димчи

    0 2 Отговор
    Харесва ми
  • 6 тъй шъй

    7 0 Отговор
    Продължава дизайна на Хюндай-Киа, като претърпели лека катастрофа отпред и монтирали части от други марки коли. Псевдо-авангардно. Крайно време е да сменят екипа. Бяха освен здрави и красиви малки и по-големи коли преди 10 години. Жалко за това падение, а то е и в интериора.