Last news in Fakti

20 Август, 2023 13:00 19 137 26

Вижте колко струва новата E-Klasse у нас (БГ ЦЕНИ)

  • mercedes-
  • e-klasse-
  • българия-
  • цени

Седанът започва от 127 500 лева

Вижте колко струва новата E-Klasse у нас (БГ ЦЕНИ) - 1

В края на месец април тази година Mercedes представи новото поколение E-Klasse, което пристига като умалена версия на S-Klasse с наченки на дизайна на своя електрически събрат – EQE. Колата е пораснала на размери и междуосието вече е увеличено с 22мм, достигайки 2.96м, докато цялостната дължина е 4.96 метра. От компанията споделят, че тази промяна се усеща положително в интериора, където мястото за пътниците е увеличено.

Моделът вече е наличен и за поръчки в България, а от конфигуратора на марката за страната ни разбираме и колко струва луксозният седан у нас. Цените на базовия модел в изпълнение E200 започват от 127 500 лева. За тази сума получавате 2.0-литров бензинов двигател с 204 конски сили, плюс допълнителни 23 конски сили от стартер-генератор. Налична е и дизелова версия с означение E220d, която може да се похвали със 197 конски сили, плюс стартер-генератор и цена от точно 132 хиляди лева. Същият модел, но с 4MATIC задвижване увеличава цената с 5100 лева.

Версията с най-нисък разход – Е300e разполага с 313 конски сили и конфигурация с 2.0-литров бензинов двигател и електромотор. Тази модификация започва от 141 900 лева и също е налична със задвижване на четирите колела за 147 хиляди лева. Най-мощната за момента версия е E400e, която разполага с 381 конски сили и стандартно задвижване на всички колела. Тук цените започват от 154 200 лева.

Тези цени лесно могат да достигнат и суми над 200 хиляди лева, ако се насочите към най-скъпия модел с добавени екстри. Оборудване като AMG пакет в интериора и екстериора добавя 8870 лева, докато Premium Plus опциите включващи адаптивни дълги светлини, Burmester уредба, панормаен таван, 360-градусови камери и други опции добавя 18 190 лева.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 40 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мерцедес

    63 8 Отговор
    Е-класата е прекрасна кола!

    Коментиран от #8, #15

  • 2 Нов модел с екстри

    81 7 Отговор
    Много подходящо за някой новоизбран селски кмет, като представигелни разходи за общината, някой от зърнарската мафия, след като преведат земеделските субсидии или за мутрохотелиери и ресторантьори, след като си спестят задълженияга към НАП и НОИ.

    Коментиран от #21

  • 3 Така е

    32 35 Отговор
    Много по-добър избор е Лексъс ES хибрид 220кс. Истински класически интериор, а не това изделие правено за дубайския вкус. А за по-мощните версии на МБ също има други модели Лексъс, който са по-добър вариант.

    Коментиран от #13

  • 4 Бай Тошо

    31 6 Отговор
    200000лв за 4 цилиндров двигател не звучи чак толкова зле .
  • 5 Безлична пластмаса

    35 3 Отговор
    А едно време 124-ката беше Е-класа

    Коментиран от #26

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Дано след

    36 1 Отговор
    толкова добавени неща да и добавят и истински двигател.

    Коментиран от #9

  • 8 Дондо

    35 0 Отговор

    До коментар #1 от "Мерцедес":

    Прав си че не лоша колица, лошото че вече я продават на цените на които се продаваше S класата преди десетина години . Не ми се мисли новата ЕС класа на какви цени ще се продава като излезе - тристаен апартамент в София .

    С всяко следващо поколение стават все по недостъпни тези коли
  • 9 1346

    16 32 Отговор

    До коментар #7 от "Дано след":

    И какъв е истинския двигател? Кефи ме съвременния Бай Ганьо! Комедианти на които до преди 20 години 2000 куб.см. двигател, им се виждаше прекалено голям и лаком, сега превъзнасят 6 и 8 цилиндрови гробници отдавна отишли в архива по "белия" свят.

    Коментиран от #12, #24

  • 10 ХАХАХАХАХА

    18 1 Отговор
    Не ги карат много, а напоследък хич
  • 11 Тоз

    27 3 Отговор
    Не, карат ги много в България. Рязко поевтиняват, защото първите собственици се отказват от тях на 2-3 години, след голям брой проблеми. А и сега хибриди с малки напънати мотори ще е още повече, както не им е най-голямата сила, силовата електроника.
  • 12 Баща ти

    28 4 Отговор

    До коментар #9 от "1346":

    Истинският двигател за джендър като теб е 1.0 с три турбини,почти колкото сешоарът ти!!!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Токио Майна

    27 1 Отговор
    Колата е перфектна. Особено за хора които са в бизнеса с държавни поръчки. Спи!
  • 15 Баварец

    11 22 Отговор

    До коментар #1 от "Мерцедес":

    Да, за пенсионери, за такси, за возене е прекрасна! Но няма тръпка, люлее в завоите, а воланът е все едно управляваш параход в сериозно вълнение!
    Имах първо С-класа C220 cdi, после Е 280 cdi и, когато седнах във F10 , BMW 525d, разбрах, че съм живял напразно! Поведение на пътя, разкошен двигател, уникална ZF кутия с 8 предавки и не на последно място волан, с който сякаш се движиш по релси, хващаш завоя и той стои като закован. Е-класата има по-мека возия, но можеш и морска болест да си докараш, а аз си губих времето общо 7 години с двата МБ. Казват, че обичайно хората преминавали от БМВ на МБ, което вероятно е така, но мисля, че е защото излизат в пенсия и вече само се возят, а не се радват на тръпката@

    Коментиран от #22, #25

  • 16 Само куха глава би купила това чудо

    6 8 Отговор
    с 200коня 2000куб. за 200 боня.Японците такива двигатели слагат на моторите, че даже и V6.Една от Хондите ми набор 1992г. е 1.6 -170к.с. 1020кг.с мен истинска ракета на четери колела развъртаща се 10 000 об.мин.3а 2023г.и 2 тона бус са смешни всичките цифри.За тези пари има Топ коли с V6,V8 между 3000 и 5000 куб.
  • 17 Е какво да гледам?

    8 0 Отговор
    Не ми е по джоба. То с гледане ако ставаше работата от кучето по-голям касапин нямаше да има!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Реален

    12 3 Отговор
    Лексъс не е кола за мургавелник с две мозъчни гънки !!!
  • 20 Баба Гица

    4 3 Отговор
    Кой пък се е затичал на мюммюн новата сглобка да подкара за стотици хилядарки? Беше то, когато бай ви нангал се прехласваше по лъскави дрънкулки. Вече няма много желаещи. Само някий старрец, спечелил на лотария, може на старата им слава да ее подлъже.
  • 21 Съдията Дред

    9 0 Отговор

    До коментар #2 от "Нов модел с екстри":

    В грешка си, за зърнарите това е много скромен автомобил
  • 22 девил

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Баварец":

    Браво много правилен коментар си написал
  • 23 Той

    0 2 Отговор
    Е класа не е ли 6 цилиндрова си е кошник а те вече и бездруго са кенеф пък за тая цена 🤮
  • 24 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "1346":

    е според теб какъв трябва да бъде , от симсонка или скутер ? , що за глупости !!!.
  • 25 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Баварец":

    добре че умря сиганката от квартала ви , та почна сам да лаеш , за това има от такива като ваз от Кокаляне през Пасарел и Окольете до Самоков на почти всеки завой започнали в Енергото или Кантонер работи по мантинелите и банкети , Мерцедеса е за возене и удоволствие , а Бе Ем Ве то е за спортно каране но е и там където не позволява , защото застрашаваш тебе и другите около тебе с цената на живота си !!!.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.