23 Септември, 2023 12:00 13 928 66

Продава се Жигули за близо 30 000 лева

  • жигули-
  • lada-
  • лада-
  • русия

Колата е в редкия цвят “Хромос-456“

Продава се Жигули за близо 30 000 лева - 1

В Русия се появи обява за изключително рядко Жигули с прозвището „Копейка“ съобщават колегите ни от motor.ru. Колата е обявена за продажба срещу цена от 1.5 милиона рубли или близо 30 хиляди лева. Специалното на този екземпляр е, че е направен в цвят „Хромос-456“ или много тъмно син цвят, произвеждан в Югославия.

Продава се Жигули за близо 30 000 лева

Жигули-то е запазено в изключително добро състояние, макар да не са съобщава какъв точно е пробегът, който колата е изминала през годините. В интериора може да бъде открит светъл кожен интериор, заедно с комплект инструменти, чисто нова резервна гума, както и всички други книжки, които пристигат с колата като нова.

Продава се Жигули за близо 30 000 лева

Под капака работи 1.2-литров бензинов двигател с мощност от 59 конски сили куплиран с механична трансмисия и задно предаване. През изминалата година подобен екземпляр се е продал за сумата от 2.85 милиона рубли.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 46 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Aлфа Bълкът

    69 10 Отговор
    Хубаво копие на Фиат 124.

    Коментиран от #27

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 !!!?

    45 33 Отговор
    Ние пък си имаме "Копейкин"...за 30 хил. рубли !!!?
  • 4 Кога ще

    42 29 Отговор
    Има пак такива коли със хипер евтина поддръжка?

    Коментиран от #39

  • 5 Оракул

    60 12 Отговор
    И да си я купиш, младостта няма да си върнеш.
  • 6 И колко искате да струва едно Жигули

    16 16 Отговор
    Даже е евтино, да не кажа без пари. То пък и едни пари...
  • 7 Няма по добри коли

    27 28 Отговор
    От ВАЗ и ЗАЗ

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Дааа ...

    39 17 Отговор

    До коментар #7 от "Няма по добри коли":

    Искрено ви пожелавам вие и цялото ви поколение в бъдеще да карат само ВАЗ и ЗАЗ !
  • 10 Никси

    35 2 Отговор
    е кое му е рядкия модел на това , като я имахме същата , само че беше тъмно син цвят и мотора 1.2 с верига на ангренажа ,баща ми си я купи чисто нова за 6100 лева от Мототехника 73 година , много я пазеше и беше като лачена гаражна кола !!!.

    Коментиран от #11

  • 11 БМДТ

    19 28 Отговор

    До коментар #10 от "Никси":

    Прав си.
    Нека сега Копейките да ми говорят за "евтинията" през комунизЪма. 6100 лева при МРЗ цели 80 лева. А парите са спестени при МРЗ от колосалните 65 лева, защото ДСК НЕ ДАВАШЕ потребителски заеми над 2500лева

    Коментиран от #13, #28

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Никси

    31 3 Отговор

    До коментар #11 от "БМДТ":

    че беше евтино беше през Комунизма , но и заплатите тогава са били до 150/200 лева макс . , а баща ми работеше в една мина като шофьор на Татра 148-самосвал и тогава взимал много добри пари за разлика от тия по заводите и даповете , бил си е спестил пари за колата от неговата заплата , а преди това се е возил с мотор Ковровец , ква мъка е било кво чудо , зиме и лете направо не е истина било !!!.

    Коментиран от #16, #20

  • 14 тоз

    22 3 Отговор
    Питам чичаците в този форум :Помните ли ,че едно време не се продаваха черни Жигулита и Лади.

    Коментиран от #17, #18, #24

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Стършел

    17 9 Отговор

    До коментар #13 от "Никси":

    Добре, спестил, но колко години трябваше да чакаш за да я купиш?!

    Коментиран от #19

  • 17 Никси

    14 2 Отговор

    До коментар #14 от "тоз":

    помня как ! , нямаше найстина и с боя металик а бяха с акрилна боя !!!.
  • 18 Никси

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "тоз":

    помня как ! , нямаше найстина и с боя металик а бяха с акрилна боя !!!.
  • 19 Никси

    18 3 Отговор

    До коментар #16 от "Стършел":

    спецялно за първите Жигули не се чакаше ред , после излезнаха вноските за Лада , отиваш даваш парите в кеш и ти изкарват колата , мият я и ти я дават да я изпробаш , след това си я взимаш , но Ладите се чакаше ред с вноска с бордеро в нея от 1500лева !!!.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Газо

    5 13 Отговор
    Давам ги, ама ако в багажника има 10 кюлчета злато

    Коментиран от #22

  • 22 Незнаещ

    10 1 Отговор

    До коментар #21 от "Газо":

    Баце, ти ли си??
  • 23 Галинчо бабин,

    23 1 Отговор
    Мнооого си малък и недорасъл да триеш видяното и преживяното от тия, дето половината им живот е минал по онова време.

    Коментиран от #29

  • 24 Никси

    14 1 Отговор

    До коментар #14 от "тоз":

    имаше черни само Лада Самара и Лада Спутник , но другите не се продаваха в черен цвят !!!.
  • 25 Класика

    38 16 Отговор
    Е истински коли!
    Не като днешния скрап с електроника вкаран от манипулаторите- престъпници за да взимат още повече пари!
    Днешните коли са като безформени- тежки трафопостове наблъскани с никому ненужна и опасна за човека електроника! Но човеците вече не са човеци,а облъчена супа от мозъци на " ишлеме" и си заслужават адските мъки!
    .... А колите бяха лесни за обслужване и всички си ги правихме сами на бира и пържени картофки,двигателите се правеха на коляно,а частите бяха пари за семки! Леки, красиви, панорамни произведения на художниците и инженерния гений бяха колите за душевен оргазъм и радост...,но защото имаше личности а не стадо!

    Коментиран от #26, #52

  • 26 Никси

    12 2 Отговор

    До коментар #25 от "Класика":

    баш ,👍👍👍👍👍👍👍👍!!!.
  • 27 Аман от спецове

    17 8 Отговор

    До коментар #1 от "Aлфа Bълкът":

    Явно си голЕм "спец". Иначе щеше да знаеш че тия дето са броили рацликите между двете коли са установили над 700 разлики. За по лесно те съветвам да започнеш с външните разлики, после вид другите агрегати и "общото" в двигателите, спирачната системи .......... и т.н. !!!
    Алфа Вълк !? Проскубано беззъбо куче си ти !!!

    Коментиран от #34

  • 28 Инж. Химик

    36 6 Отговор

    До коментар #11 от "БМДТ":

    Първо , почти всички по това време получаваха повече от 80 лв. Второ, разходите за ток,вода,парно , бяха смешно ниски и съставляваха малък процент от заплатата. Трето, всички в градовете , реално имаха къщи на село и там родителите им гладаха животни, правеха сирене , яйца , заленчуци , плодове. Правеха се буркани , от тук там се пооткрадне нещо , реално за храна също почти не се даваха пари. След всичко казано , тогава един най- обикновен работник можеше да си купи чисто нова кола , сега не може. Ай кажи ми , кога е било по-скъпо? Тогава или сега? И моя баща си купи нова Жигула за 6100 лв и това не ни попречи да отидем на море аз, сестра ми , майка и татко за 14 дни. Аз лично нямам носталгия по социализма , но фактите са факти. Искам да вида как в днешно време , човек на МРЗ , събира пари за нова дачия (25 000 лв)

    Коментиран от #30, #32

  • 29 Порастнал

    13 5 Отговор

    До коментар #23 от "Галинчо бабин,":

    Така е, и е трудно да се разбере носталгията по комунизма ли е или по младостта.

    Коментиран от #49, #53

  • 30 Комунист

    15 22 Отговор

    До коментар #28 от "Инж. Химик":

    Правилно другарю ,да живей труда на мама и тати на гърба.Значи родителите са те хранили а ти само си ходил да прибираш храната и си спистявал Браво
  • 31 НАДИН

    6 12 Отговор
    Купувам изгодно руска скраБ

    Коментиран от #50, #51

  • 32 Много лесно

    24 3 Отговор

    До коментар #28 от "Инж. Химик":

    Сега се харчат пари за глупости, които през соца ги нямаше. Днес работещите са по-богати, ако ще се купуват определени продукти, но се и харчи за повече глупости. Например, мобилен телефон, интернет, кабелна телевизия. После ще се развали техниката, защото е от калпава по- калпава, купуваш я хладилник, я телевизор. Телефонът ти се сменя на 3 години. После, циклене по кафенета, цигари, чипсове и разни други боклуци за ядене, ресторантче, дискотека и т.н. През соца не се пътуваше много с кола, но сега за мляко да отидеш, масово се пали колата. После, дрехи, маркови очила, суета, салфетки. Една Дачия за 30 000лв е равна на 2 годишна заплата и то ниска заплата. 6100лв за Жигули си бяха поне 3 годишна заплата и то от средните. Тези неща бяха по-скъпи през соца отколкото са сега. В днешно време данъците, качествената храна, здравните услуги и сметките са по-скъпи от преди, но основният проблем е, че масово се харчат пари за странични неща.
  • 33 Живеем в 21 век

    9 14 Отговор
    Стига стия носталгични истерии.Няма да ви се върне младоста е в Жигула ами и на файтон да се качите все същите старухи ще си останете

    Коментиран от #40, #42

  • 34 Aлфа Bълкът

    11 12 Отговор

    До коментар #27 от "Аман от спецове":

    Явно си пропуснал статията тук, че руснаците подписали споразумение с италианците да им копират колата. Първите жигули били най-точно до оригинала и затова били най-качествени.
    Прочети статията "FIAT 124 срещу ВАЗ-2101".

    Коментиран от #36

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Стършел

    7 2 Отговор

    До коментар #34 от "Aлфа Bълкът":

    Точно първите имаха проблем с окачването.

    Коментиран от #41, #47, #57

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Минчо

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Кога ще":

    Вече не са толкова евтини частите при това фалшиви. Като се има предвид това че постоянно се развалят не чак толкова евтини части няма полза освен това пречи на пътя сегашните по бързи автомобили все пак са и по надеждни по безопасни но пък за времето си Ладата си беше лукс сравнение със Трабант Варбург Шкода и други такива. В момента имам 2107 карам я всеки ден ако мога да я заменя с друга марка бих я заменил това е кола само да стои и да напомня времето когато сее карала и строя който беше по нейно време
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #36 от "Стършел":

    ама тези правени 70/71 година , наща беше 73 купена Април значи правена е през 72 година (Сдялана в СССР) и нямаше проблеми с окачването , горни нивови шарнири ставаха долни на жигулито и заспива точно и не се чупеше често , най много носача да изгние там покрай болтчетата дето се връзваше шарнира , сменя се носача с вселеновите втулки и втулките на паразитния хебел ,за да няма луфтове на предницата !!!.

    Коментиран от #44, #58

  • 42 Знайко

    5 0 Отговор

    До коментар #33 от "Живеем в 21 век":

    Моята баба Жужа-21013 с мотор 1.3 я взех за 600 лв., тунинг със седалки от Голф1, шибедах с отраваряне на 3 степени, никелирани лайсни на калниците и топка за скоростния лост Camei.
    След 1 година отиде на основен ремонт , който струваше 120 лв-частите + труда на майстора, но 3 дни стоях при него и му помагах да му държа контра и други подробности.
    Вдигаше 156 км/ч с вятър в гърба.
    Гореше 8-9 бензѝин на сто.
    Карал съм я 12 км вместо с ремък -с дамски чорапогащник!
    По някое време ми дадоха служебен форд -баничарка и след 2 години престой на паркинга отиде на металекса за 430 лв!
    Смятай колко съм се набутал с тоя рузки боклук- цели 270 лева!
    Ай смятайте си каскотата и гражданските на новите боклуци, само си вземете слки с повечко нули!

    Коментиран от #56

  • 43 Българин

    5 2 Отговор
    Носталгия по старото време, добре но само толкова.Ладите за 70 те години си бяха коли, но нямат нищо общо със съвременните автомобил.За сравнение искам да кажа ,ч,е в далечната 2004г., получих служебна чисто нова Лада 2107.В момента в който седнах в нея я усетих ,че много , ама много остарял модел.Всяко нещо с времети си.

    Коментиран от #48

  • 44 Знайко

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Никси":

    Ехеееейй....селенови втулки, които са изработени от желязо в совхоза в армения ли?
    Не беше лесно да си намериш оригинални, но те не се износваха никога!
    Имам забележки към барабанните задни спирачки- никога не можеш да ги накараш да разботят заедно с дисковите. Аз лично се стараех да обезвъздуша предните перфектно, а задните ....така или иначе не бачкат, поне да не пречат на работата на предните и да не суркат гумите при малко сцепление!
    Ако предните носачи имаха по-добре настроени пружини и газови амортисьори , а отзад имаше незавизимо окачване вместо тази тъпа тръба, щеше да е доста успешен автомобил!
    Виждал съм лади с глава двувалка от Fiat ABARTH и турбо....къса вратове , но иска ремонт на 3000-5000 км. Диференциалите не стават за туннинг- най-силния е от ЛАДА 4-комби, но и той е кекав и няма блокажи. РЕейсърите слагат от бмв!

    Коментиран от #45, #46, #54

  • 45 Никси

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Знайко":

    да вселеновите втулки на носачите бяха кът особено долните , но и за това имаше лек , един си направи преса стар гумаджия и ги правеше , също правеше доста тампони и гумени фтулки по колите и пълнеше амортисьорите и вулканизираше външни и вътрешни гуми , що се отнасяше до задните барабанни спирачки често сменяхме с баща ми цилиндърчетата на накладките защото клеасваха и не работеха , а предните си бяха на дискове и нямаше проблем , изкопа ли го феродото и направи ръб диска се сменя веднага , относно дифренцяла , сменихме един с друг дифренцял с по малко зъби на короната и пиньона , е нали знаеш къде е тънко там най се къса , счупиме съединителя и се напукаха фланците на кардана , тоя дифренцял е бил правен за коли с по яки двигатели или за състезателни Лади , е после си сложихме оригинала и нямаше проблеми , единствено прокапа масло от семеринг и на полуоската сменявахме втулката която се нагрява като на зъбния венец на маховика и нов семеринг и си даваш газ , да харчеха доста гориво защото не се беше сетил на тия буболечки да направят инжекцйонни мотори , но в крайна сметка горивото беше стотинки и не го усещаш , но една Жугула с карбуратор ще харчи 8/100 а един западен автомобил със същата кубатура и инжекцйон ще харчи двойно по малко !!!.
  • 46 Тотален

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Знайко":

    незнайко, на ладовия блок няма как да насадиш 2-валова фиат-ова глава!!! Най-много да си видял с някоя атмосферна 1.6 или 2.0 от Арджента/132…. и кутиите, карданите и дофовете се лекуваха с такива от 2.5 дизел…
    За другите измишльотини не ми се и коментира….
  • 47 По-скоро

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Стършел":

    с износването на разпределителния вал…
  • 48 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Българин":

    а , има разлика колега от служебен автомобил и собствен ти да си го карал само и обслужвал и правил ремонти , служебните ги карат много хора и всеки различно кара автомобил , за това така ти се видяло , имахме в наща болница Лада 2105 /1300 s Чисто Нова светло синя , возеше Директора на Болницата , докато я караше само един шофьор , човека я пазеше , лъскаше я , грижеше се за нея , докато не я докачи един и на втория ден я обърна нагоре с колелата по таван , и от всяко дърво свирка не става , не всеки му прилича да е шофьор и да ти идва отвътре това да го работиш , да не убидя някои колеги но си е баш така !!!.
  • 49 Никси

    6 0 Отговор

    До коментар #29 от "Порастнал":

    абе кой ти говори за Комунизъм , тогава наз младите не ни занимаваха с политика , а по скоро носталгията с младостта с хубавите спомени , щото бяха в съвсем друга форма от ваща младост , сега журналистите ви напълниха главите с политика и всеки втори трол знае кво е бил Комунизъм , знаете ама дръшки , знаете от пропагандаторите , нито Комунисти , нито Еничари , нито Фашисти , за Комсомола няма да говоря ДКМС , но там участваха подбрани хора , синове и дъщери на еди кои си хора с Партийните книжки ЧЕРВЕНИ !!!.
  • 50 Спестовник

    7 0 Отговор

    До коментар #31 от "НАДИН":

    Тук със сигурност ще расърдя някой..... Но..... Разликата от тогава и сега написаното по горе е точно и истинско за работния човек спирка няма само че тогава с работа можеше всичко сега обаче нищо. Братовчед на баща ми със 2 години шилигар без вноска си купи Лада 1500 от мототехника Ст. Загора през живота си построи 2 къщи
  • 51 Минчо

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "НАДИН":

    Там където другите не могат руското може...... За превоз по тежак терен без път черен път руското е супер кой квот да каже това е
  • 52 И така

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Класика":

    Има едно важно нещо....... По горе коментара е за стари и нови коли но спор няма новото си е ново но преди новите със старите нямаше толкова катастрофи пътищата отговаря ха за автомобили които се движеха рядко със 120 километра пазеха се хората бяха отговорни защото им се налагане едва няколко пъти в месеца на сватба на море и това затова от таз гледна точка на мен ми харесват много. Имам 2107 в момента имам и доста по хубава от нея затова знам разликата
  • 53 Спас

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Порастнал":

    И ДВЕТЕ ДЯДО............ И ДВЕТЕ
  • 54 Диьмо

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Знайко":

    Окачването е пълна простащината карам всеки ден лада знам я много добре. Но е 60 70 те години конструирана нищо до сега нее променено освен външно направена е още по квадратна да е по гадна особенно с тия седалки

    Коментиран от #60

  • 55 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    2 0 Отговор
    Защо я продава????След още време тази кола ща стане 3но по скъпа в сравнение с пластмасовите коли,които имат малък живот!
  • 56 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Знайко":

    Защо не носиш резервен ремък и ключ 17.понякога трябва и 19.малка щанга или голяма отверка също трябва. смяната е за 10минути ,не повече!С Чоропогащник съм карал,докато спра на подходящо място ...Не зарежда така добре и трябва много финно да се подава газ за да зарежда добре.
  • 57 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Стършел":

    Имаха проблем с окачването,защото руските "инженери" промениха конструкцията на шарнирите и накрайниците на кормилните щанги.
  • 58 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Никси":

    ...селеновите втулки...

    Коментиран от #59, #61

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "Диьмо":

    то от Лада до Лада има разлика особено със задно и предно предаване ,както и седалките, седни в една 21011 , пък седни в една 2107 за седалките спецялно ньи думай бааа на 7-цата , значи ако неси карл 2107 не си никъв Лададжия и 2106/061!!!.
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Никси

    2 0 Отговор
    абе Галинчо , спри да ме триеш постоянно , я друга работа си немам та че се разправям с тебе цяла нощ , айде стига моля ти се , кое не разбра ? СЕЛЕНОВИ ВТУЛКИ , СЕЛЕНОВИ ВТУЛКИ , СЕЛЕНОВИ ВТУЛКИ , още да ти повторя ли ? няма смисъл , нито съм напсувал някого във форума тук колегите нито съм го наругал или убидил и засегнал , децка ти работа а си вече зрел мъж !!!.
  • 63 Александър

    1 0 Отговор
    Такъв цвят не е внасян в България! Тук внесоха сини, бели, светло сини и вишнево червени! Лично видях първите пет пред второ районно/преди/ в Русе! Пуснаха ги без ред, а на болтовете на колелата пишеше FIAT! Такситата въртяха по 400 000 без ремонт! Полския фиат посмъртно не можеше да издър жи толкова!
  • 64 Александър

    0 0 Отговор
    Мои съседи си купиха от първите с рег.номера Р 0180 и Р2980! В едната се возих до Варна и сина на съседа вдигна за кратко 160! А двигателя е 62 коня и акумулат ора ТРЕПЧА от Югославия/първите пластмасови в БГ/
  • 65 Александър

    1 0 Отговор
    Първите жигулита имаха дефект ни шарнирни болтове отпред и ги подмениха в гаранцията! Предпазните ламарина на картера се появи по късно! След това смениха надписа ЛАДА и буферите на броните станаха по малки! Огледалото беше премест ено на лявата врата с правоъгъл но/преди това кръгло на предн ия калник с три винта/!
  • 66 Александър

    0 0 Отговор
    В Англия/Ившам/ миналата година видях жълта/жива/ 1500s А 69-та край Русе видях с чешка регистрация FÌAT 124 S! С квадра тни четири фара и отстрани като 1500 S! Но двигателят май беше 85 коня!