13 Ноември, 2023 14:08 1 826 11

Kia ще обнови EV6 догодина

  • kia-
  • ev6-
  • hyundai-
  • ioniq-
  • ev9

Електрическият модел ще получи нова визия

Kia ще обнови EV6 догодина - 1

Kia EV6, първият електрически модел на автомобилния производител, който дебютира през 2021 г., може да изглежда все още актуален, но вече тече подготовка за ново обновяване. В момента се разработва фейслифтова версия, която трябва да дебютира през следващата година. Тази актуализация има за цел да приведе EV6 в съответствие с по-новите електрически модели на Kia както по отношение на стила, така и на технологиите.

Прототипи вече се движат в Южна Корея, а съвсем скоро това трябва да се случи и в Европа и Северна Америка. Докато очакваме да видим шпионски снимки, обаче, можем само да предположим какви ще са промените в модела. Дейвид Хилбър, маркетинг директор на Kia Europe, сподели с Auto Express някои идеи относно предстоящите "подобрения" за EV6, като заяви, че възприемането на общ дизайнерски език с EV9 е "нещо, което трябва да се очаква с нетърпение". Това потвърждава, че фейслифтът на EV6 ще черпи вдъхновение от стилистичните елементи, наблюдавани в Kia EV3, EV4 и EV5, които демонстрират обновения дизайнерски език, въведен от флагмана EV9.

Kia ще обнови EV6 догодина

Типично за актуализациите в средата на жизнения цикъл, профилът и цялостният силует се очаква да останат до голяма степен непроменени спрямо отиващия си модел, с изключение на потенциалните нови дизайни на алуминиевите джанти и варианти на тапицерията. За EV6 обаче се очакват значителни промени в предната част, включително преработена броня и други фарове. В задната част може да се появят незначителни промени в графиката на задните светлини, но футуристичният ѝ вид вероятно ще бъде запазен.

Отвътре EV6 може да наследи тройния панел от EV9, който намери място и в по-малкия компактен SUV EV5. Очакваме също така преработен волан и нови опции за тапицерията, наред с по-богатото оборудване в областта на автономното шофиране и свързаността.

Що се отнася до ходовата част, вероятно ще бъдат запазени настоящите варианти на задвижване и капацитети на батериите. Големи промени под повърхността не се очакват до следващото поколение, когато платформата E-GMP ще бъде заменена от интегрираната модулна архитектура (IMA). Това важи и за предстоящото обновяване в средата на жизнения цикъл на Hyundai Ioniq 5, който има общи черти с Kia EV6.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Харабия

    1 1 Отговор
    Киата мачка в 3-фазния свят. Като мине всичко на 100% ел.платформи, а не на конверсии, тогава ще даврандисаме.

    Коментиран от #2

  • 2 Мхм

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Харабия":

    Кажи освен Калафорня Ню Йорк и Китай където електрички гният помполето кои са минали на електрички

    Коментиран от #3

  • 3 Е колко да са

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "Мхм":

    Тази година само 15 милиона продадени електромобила от 80 милиона общо. Има няма само 20%. Догодина повече.

    Да ти припомня ли че преди пет години в цял свят имаше един милион бройки електромобили продадени за всички времена?

    Да ти припомня ли че на американския Европейския и китайския пазар се продават 80% от произведените автомобили в света? А точно тези три пазара много бързо преминават на ток.

    Коментиран от #4

  • 4 Вместо

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "Е колко да са":

    Да фантазираш , вземи се сети , че мъжко Д се прецаква само веднъж ! Тези , които даваш за пример , са най простите , които вече си прецакаха Д ! Но няма да повторят ! Прочети поне проучванията на самите автопроизводители , за това , как им зациклят продажбите на последователно свързаните батерийки!

    Коментиран от #6

  • 5 Фантастична кола

    1 1 Отговор
    искам я
  • 6 Четем

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Вместо":

    Производителите се оплакват, че планираните РЪСТОВЕ намаляват, а не продажбите. Продажбите растат и ще продължават да растат.

    Коментиран от #8

  • 7 Име

    1 1 Отговор
    Тази е единствената електричака която ми харесва...външно, иначе всички ускоряват много добре, но дотам с ел. колите.
  • 8 Факт

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Четем":

    Само 2% от колите в Китай са електрически
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Мойсея Света Троица идеален център

    0 0 Отговор
    Мивек само грандис