Kia EV6, първият електрически модел на автомобилния производител, който дебютира през 2021 г., може да изглежда все още актуален, но вече тече подготовка за ново обновяване. В момента се разработва фейслифтова версия, която трябва да дебютира през следващата година. Тази актуализация има за цел да приведе EV6 в съответствие с по-новите електрически модели на Kia както по отношение на стила, така и на технологиите.
Прототипи вече се движат в Южна Корея, а съвсем скоро това трябва да се случи и в Европа и Северна Америка. Докато очакваме да видим шпионски снимки, обаче, можем само да предположим какви ще са промените в модела. Дейвид Хилбър, маркетинг директор на Kia Europe, сподели с Auto Express някои идеи относно предстоящите "подобрения" за EV6, като заяви, че възприемането на общ дизайнерски език с EV9 е "нещо, което трябва да се очаква с нетърпение". Това потвърждава, че фейслифтът на EV6 ще черпи вдъхновение от стилистичните елементи, наблюдавани в Kia EV3, EV4 и EV5, които демонстрират обновения дизайнерски език, въведен от флагмана EV9.
Типично за актуализациите в средата на жизнения цикъл, профилът и цялостният силует се очаква да останат до голяма степен непроменени спрямо отиващия си модел, с изключение на потенциалните нови дизайни на алуминиевите джанти и варианти на тапицерията. За EV6 обаче се очакват значителни промени в предната част, включително преработена броня и други фарове. В задната част може да се появят незначителни промени в графиката на задните светлини, но футуристичният ѝ вид вероятно ще бъде запазен.
Отвътре EV6 може да наследи тройния панел от EV9, който намери място и в по-малкия компактен SUV EV5. Очакваме също така преработен волан и нови опции за тапицерията, наред с по-богатото оборудване в областта на автономното шофиране и свързаността.
Що се отнася до ходовата част, вероятно ще бъдат запазени настоящите варианти на задвижване и капацитети на батериите. Големи промени под повърхността не се очакват до следващото поколение, когато платформата E-GMP ще бъде заменена от интегрираната модулна архитектура (IMA). Това важи и за предстоящото обновяване в средата на жизнения цикъл на Hyundai Ioniq 5, който има общи черти с Kia EV6.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Харабия
Коментиран от #2
14:15 13.11.2023
2 Мхм
До коментар #1 от "Харабия":
Кажи освен Калафорня Ню Йорк и Китай където електрички гният помполето кои са минали на електричкиКоментиран от #3
14:31 13.11.2023
3 Е колко да са
До коментар #2 от "Мхм":
Тази година само 15 милиона продадени електромобила от 80 милиона общо. Има няма само 20%. Догодина повече.Да ти припомня ли че преди пет години в цял свят имаше един милион бройки електромобили продадени за всички времена?
Да ти припомня ли че на американския Европейския и китайския пазар се продават 80% от произведените автомобили в света? А точно тези три пазара много бързо преминават на ток.
Коментиран от #4
14:36 13.11.2023
4 Вместо
До коментар #3 от "Е колко да са":
Да фантазираш , вземи се сети , че мъжко Д се прецаква само веднъж ! Тези , които даваш за пример , са най простите , които вече си прецакаха Д ! Но няма да повторят ! Прочети поне проучванията на самите автопроизводители , за това , как им зациклят продажбите на последователно свързаните батерийки!Коментиран от #6
14:43 13.11.2023
5 Фантастична кола
14:59 13.11.2023
6 Четем
До коментар #4 от "Вместо":
Производителите се оплакват, че планираните РЪСТОВЕ намаляват, а не продажбите. Продажбите растат и ще продължават да растат.Коментиран от #8
21:00 13.11.2023
7 Име
23:09 13.11.2023
8 Факт
До коментар #6 от "Четем":
Само 2% от колите в Китай са електрически23:10 13.11.2023
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Мойсея Света Троица идеален център
19:04 03.12.2023