Китайската група Great Wall обединява своите марки Ora и Wey под единния флаг на GWM, за да направи инвазията си на европейския пазар по-осезаема. Едновременно с това се преименуват и електрифицираните модели в гамата. Първоначално планирано за края на 2023 година, стартирането на GWM в Европа се отлага за известно време, но по всяка вероятност ще се случи.
Според ръководството на Great Wall, множеството китайски марки в Европа водят до риск да загубят своята яснота за клиентите. Гигантът GWM (Great Wall Motors), в разгара на своята фаза на лансиране на нови продукти Стария континент и осъзнавайки това потенциално препятствие, реши да обедини своите марки, за да коригира объркването сред европейските клиенти. Марките GWM Ora и Wey ще бъдат групирани под една обща марка - GWM от 2024 година.
Ще припомним, че марките на GWM - Ora и Wey бяха представени на европейците по време на автомобилното изложение в Париж през 2022 г., като първата е специализирана в 100% електрически превозни средства. Ora извадиха компактния Funky Cat и седана Next Ora Cat, преименуван на Lightning Cat. А Way атакува Европа с plug-in хибридните SUV-та Coffee 01 и Coffee 02, които са с много по-класически стил. И двете компании твърдят, че са премиум. Сега, определяна като „One GWM“, новата стратегия на групата води до нова номенклатура за гамата.
GWM Ora Funky Cat се преименува на GWM Ora 03.
GWM Ora Lightning Cat се преименува на GWM Ora 07.
Wey Coffee 01 се преименува на GWM Wey 05.
Wey Coffee 02 се преименува на GWM Wey 03.
"Решението за пускане на пазара и разпространение на всички автомобили под една марка ще подобри "видимостта" на китайския производител и ще позволи на партньорите на GWM да възприемат единна и ефективна търговска стратегия", смятат от групата. GWM планира да инвестира в единадесет допълнителни пазара в Европа през 2024 година, включително Испания, Италия и Белгия. Интересното е, че от големите пазари в Европа Франция не е в списъка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Видимост?
Носят се, също така, някакви легенди и митове за невероятни успехи в някои европейски страни, но трудно се виждат по улиците дори и там. Може би пък аз попадам на неподходящи западни улици, знам ли...
Коментиран от #2
10:23 04.12.2023
2 Иван
До коментар #1 от "Видимост?":
Не гледай настоящето, а бъдещето. 2007-ма имаше един смартфон с тъч, Iphone2, сега 95% са китайски марки. И не заради цената, най-скъп телефон в БГ е някакъв модел на Huawei. На китайците не им се получи с двигателите, но ел. бричките ще бъдат техни.Коментиран от #3
10:52 04.12.2023
3 Гледам, гледам
До коментар #2 от "Иван":
Може би, но цената на колите не е като тази на телефоните, което променя нагласите на потребители и процесите на двата пазара. Трудно е да не ти пука за какво ще даваш пари години наред, което на всичкото отгоре е и машина с голяма опасност за живота и здравето. Но водещи са парите, разбира се. Затова и практически няма вторичен пазар за телефони и домашна техника - цените са достатъчно ниски и всички просто хвърляме и купуваме ново. Не виждам как това ще стане на автомобилния пазар докато и колите не станат "по 2 за лев".Поради някаква причина в автомобилния пазар има елементи от този на жилищата. Може би защото една кола в много случаи е на цената на малко жилище. Но и при жилищата не съм забелязал цените на новите къщи да са намаляли, нищо, че тухлите и бетона са измислени преди стотици години и всеки може да ги произвежда.
11:14 04.12.2023
4 прима виста
11:24 04.12.2023