Last news in Fakti

7 Февруари, 2024 10:41 2 159 3

601 конски сили и 1700 литра багажник: – запознайте се с новото комби на BMW

  • bmw-
  • i5-
  • 5 series touring-
  • touring

Продажбите започват още тази година

601 конски сили и 1700 литра багажник: – запознайте се с новото комби на BMW  - 1

Дебютът на най-новата итерация на BMW Series 5/i5 Touring вече е факт. Моделът, който е идентичен със седана до В-колоната подчертава стремежа на BMW към последователност в цялата гама на компанията. Адаптивната архитектура на задвижването, използвана в производството в завода на BMW в Динголфинг, позволява безпроблемното интегриране на различни задвижващи системи, включително бензинови, дизелови, plug-in хибридни и електрически задвижвания, които се сглобяват на обща производствена линия.

По отношение на размерите и присъствието, моделът Touring е забележимо по-голям от своя предшественик. В сравнение с предишния модел Series 5 Touring е пораснала с 97 мм на дължина до 5060 мм, с 32 мм на широчина до 1900 мм и със 17 мм на височина до 1515 мм. Със стойност, увеличена с 20 милиметра до 2 995 милиметра, новата Серия 5 Touring има най-голямото междуосие в конкурентната среда, според BMW.

Скокът в растежа се изразява в увеличено вътрешно пространство, което предлага на пътниците изобилие от място за краката, раменете и лактите. Освен това акустичният комфорт е оптимизиран, за да осигури спокойна среда в купето, позволяваща на пътниците да се потопят изцяло в пътуването.

Решенията за съхранение също са във фокуса на вниманието, като Touring може да се похвали с просторно багажно отделение с по-голям отвор и малък товарен ръб за безпроблемно товарене на обемисти предмети. Гъвкавото товарно пространство може да бъде разширено от 570 до щедрите 1700 литра, задоволявайки различни нужди от превозване на товари.

По отношение на задвижването, при BMW i5 M60 xDrive Touring откриваме два задвижващи агрегата на предния и задния мост, които заедно формират електрическо задвижване на всички колела с мощност до 601 к.с.. Въртящият момент на системата достига 820 Нм, когато е активирана функцията M Launch Control или M Sport Boost. Например, топ моделът спринтира от място до 100 км/ч за 3,9 секунди, като максималната му скорост е електронно ограничена на 230 км/ч.

Електрическата версия i5 eDrive40 Touring, разполага с мотор на задния мост, който генерира максимална мощност от 340 к.с. и максимален въртящ момент до 430 Нм с функцията Sport Boost или Launch Control. BMW i5 eDrive40 Touring ускорява от нула до 100 км/ч за 6,1 секунди.

Всички дизелови задвижвания, предлагани за новото BMW Серия 5 Touring, се комбинират с 48-волтова мека хибридна технология и 8-степенна автоматична скоростна кутия. Четирицилиндровият двигател на наличните за пускане на пазара модели 520d Touring и 520d xDrive Touring генерира максимална мощност от 197 к.с. и максимален въртящ момент от 400 Нм. През лятото на 2024 г. портфолиото от задвижващи агрегати ще бъде допълнено с редови шестцилиндров дизелов двигател. В същото време следват два моделни варианта с plug-in хибрид, включително 530e.

В купето вниманието привлича извитият дисплей на BMW, който служи като централна точка в дизайна на кокпита. Състояща се от 12,3-инчов информационен дисплей и 14,9-инчов дисплей за управление. Този авангарден интерфейс се допълва от стандартни спортни седалки, преработен волан и опционални функции като BMW Interaction Bar, които допълнително подобряват атмосферата в интериора.

Възможностите за персонализация са многобройни, като на разположение са редица екстериорни цветове и размери на колелата, които отговарят на индивидуалните предпочитания. Любителите на динамиката могат да изберат пакети като М спортен пакет или М карбонов екстериорен пакет, за да подсилят динамичния характер на Touring.

Пазарната премиера е насрочена за май 2024 г. в Европа. Цените в Германия започват от 61 750 евро за варианта 520d, а върховата версия M60 xDrive е с начална цена от 101 500 евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трифонов

    2 2 Отговор
    Дааам... На пазара на относително достъпни премиум автомобили, започва да става доста скучно. Едно БМВ и един Мерцедес останаха. Останалото... просто не е конкурентноспособно. Същите цени, по-ниско качество и по-посредствен имидж. Разбира се, Мерцедес също са с много уговорки, защото представителствата и главно сервизите им, почти навсякъде, са трагични точно колкото Силвър Стар в БГ. Така че... БМВ. Особено, като тръшнат и пазара на електромобили, което ще се случи до 2 години, избрът на достъпен премиум автомобил ще се свежда до... БМВ или БМВ. Което, от гл.т. на потребителите, не е добре.

    Коментиран от #2

  • 2 Бай Цървул

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Трифонов":

    Перфектно е,особено за чалгари без вкус!!!
  • 3 Дфен

    1 0 Отговор
    И после със сервизната мрежа