BMW поставя началото на нова ера в автомобилните иновации с представянето на Vision Neue Klasse X - електрически кросоувър, който се присъединява към представения по-рано концептуален седан. Този стратегически ход подчертава ангажимента на BMW да приема промените, като същевременно запазва любимата си SUV линия. Възкресявайки емблематичното обозначение "Neue Klasse" от 60-те години на миналия век, BMW не просто пуска на пазара нов автомобил, а предефинира същността на своята марка.
Vision Neue Klasse X представя значителен скок напред в автомобилните технологии. BMW революционизира традиционния подход към управлението на автомобила с новаторска софтуерна стратегия, специфична за електромобилите. Тази стратегия елиминира необходимостта от конвенционални специфични за системата електронни блокове за управление (ECU) в полза на "супермозъци" - високопроизводителни компютри, които си сътрудничат безпроблемно, за да оптимизират производителността и ефективността. С до десет пъти по-голяма изчислителна мощ от традиционните ECU, тези супермозъци възвестяват нова ера на интелигентно управление на автомобила.
В основата на Vision Neue Klasse X е последната итерация на задвижващата технология eDrive на BMW - шестото поколение. Тази авангардна технология включва кръгли литиево-йонни батерии с 20 % по-висока енергийна плътност от предишните итерации, обещаващи по-голям пробег и ефективност. Освен това BMW възприема 800-волтовата архитектура за възможности за бързо зареждане.
Отразявайки своя седан, Х се отличава с изчистени, минималистични контури на каросерията, които излъчват модерност и изтънченост. Характерната бъбрековидна радиаторна решетка, преосмислена за електрическото бъдеще, служи за визуално разграничение между моделите Sport Activity Vehicle на BMW и конвенционалните седани.
Избягвайки претрупаността на традиционните контролни уреди, BMW залага на сензорни интерфейси и управление от волана за работа с дисплея на централното табло. Вторият дисплей е в основата на предното стъкло предоставя важна информация за шофирането, допълнена от head-up дисплей за допълнително удобство. Материалите в интериора, включително екологичната текстилна тапицерия "Verdana" и рециклираните морски пластмаси, подчертават ангажимента на BMW към екологичната отговорност.
В същността си Vision Neue Klasse X въплъщава визията на BMW за бъдещето - хармонично съчетание на авангардни технологии, непреходен дизайн и устойчиви практики.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ай стига бе
Коментиран от #7
11:09 21.03.2024
2 Земеделска мутра
11:15 21.03.2024
3 статистик
11:31 21.03.2024
4 Офффф
Коментиран от #6
11:38 21.03.2024
5 Роки
12:21 21.03.2024
6 Трифонов
До коментар #4 от "Офффф":
Откакто започнах да карам БМВ, постепенно, спрях да ползвам мигачите. Просто, истината е, че дам ли мигач, забрави да успея да се престроя нанякъде. В момента, в който го видят цървулите, им действа, като размахан плащ на бик - газ до дупка и никакво пускане. Ей това е причината, поради която шофъорите на БМВ много по-често не ползват мигачи. Особено при престрояване. Дойде ли ми идея да се престроявам, карам си кротко в лентата, в която съм, създавайки впечатлението, че не планирам престрояване и когато моментът настъпи и някой заспальок си бърка в носа вместо да кара - газ и минавам пред него без мигач. Изневиделица и внезапно. И понеже всички масово по светофарите правят всичко друго, освен да карат, чудесно ми се получава и никога не е имало реална опасност някой да ме удари. И понеже практикувам това от повече от 10 години вече, съм станал и доста добър, та тепърва риск от колизия едва ли ще допусна. Е, ако човекът е с хубава кола, давам мигач и обикновено ме пускат. Не и ако е жена обаче. При тях хубава, лоша - няма. Затова - мигачите - за окрашение!12:22 21.03.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Ситрошен
13:05 21.03.2024
9 Ситрошен
13:24 21.03.2024