Last news in Fakti

21 Март, 2024 11:00 1 699 9

BMW показа как ще изглеждат кросоувърите в бъдеще

  • bmw-
  • neue klasse-
  • vision-
  • ix

Vision Neue Klasse X за сега е само концепт

BMW показа как ще изглеждат кросоувърите в бъдеще - 1

BMW поставя началото на нова ера в автомобилните иновации с представянето на Vision Neue Klasse X - електрически кросоувър, който се присъединява към представения по-рано концептуален седан. Този стратегически ход подчертава ангажимента на BMW да приема промените, като същевременно запазва любимата си SUV линия. Възкресявайки емблематичното обозначение "Neue Klasse" от 60-те години на миналия век, BMW не просто пуска на пазара нов автомобил, а предефинира същността на своята марка.

Vision Neue Klasse X представя значителен скок напред в автомобилните технологии. BMW революционизира традиционния подход към управлението на автомобила с новаторска софтуерна стратегия, специфична за електромобилите. Тази стратегия елиминира необходимостта от конвенционални специфични за системата електронни блокове за управление (ECU) в полза на "супермозъци" - високопроизводителни компютри, които си сътрудничат безпроблемно, за да оптимизират производителността и ефективността. С до десет пъти по-голяма изчислителна мощ от традиционните ECU, тези супермозъци възвестяват нова ера на интелигентно управление на автомобила.

В основата на Vision Neue Klasse X е последната итерация на задвижващата технология eDrive на BMW - шестото поколение. Тази авангардна технология включва кръгли литиево-йонни батерии с 20 % по-висока енергийна плътност от предишните итерации, обещаващи по-голям пробег и ефективност. Освен това BMW възприема 800-волтовата архитектура за възможности за бързо зареждане.

Отразявайки своя седан, Х се отличава с изчистени, минималистични контури на каросерията, които излъчват модерност и изтънченост. Характерната бъбрековидна радиаторна решетка, преосмислена за електрическото бъдеще, служи за визуално разграничение между моделите Sport Activity Vehicle на BMW и конвенционалните седани.

Избягвайки претрупаността на традиционните контролни уреди, BMW залага на сензорни интерфейси и управление от волана за работа с дисплея на централното табло. Вторият дисплей е в основата на предното стъкло предоставя важна информация за шофирането, допълнена от head-up дисплей за допълнително удобство. Материалите в интериора, включително екологичната текстилна тапицерия "Verdana" и рециклираните морски пластмаси, подчертават ангажимента на BMW към екологичната отговорност.

В същността си Vision Neue Klasse X въплъщава визията на BMW за бъдещето - хармонично съчетание на авангардни технологии, непреходен дизайн и устойчиви практики.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ай стига бе

    18 2 Отговор
    Това е еднин грозилчо...все едно мишка с мустаци, а отзад е правено от пияни художници-новаци.

    Коментиран от #7

  • 2 Земеделска мутра

    13 0 Отговор
    Ай стига ба, колегите мутри ша ме земат за обратен с туй чудо
  • 3 статистик

    9 0 Отговор
    Ще изглежда като Дачия дъстър , защото е най купуван .
  • 4 Офффф

    6 1 Отговор
    Тия талиги все по грозни взеха да ги правят. За аеродинамика забрави! Само картечница им липсва отгоре и са готови за фронта! И една кифла с телефон на ухото, да се чуди кое е ляво и кое дясно. За България може да не им слагат мигачи за по евтино. Тук никой не ги ползва да не му изгорят крушките, нищо че е дал 100 бона за кола!

    Коментиран от #6

  • 5 Роки

    4 0 Отговор
    Красиво е като плъх с алергия...
  • 6 Трифонов

    11 4 Отговор

    До коментар #4 от "Офффф":

    Откакто започнах да карам БМВ, постепенно, спрях да ползвам мигачите. Просто, истината е, че дам ли мигач, забрави да успея да се престроя нанякъде. В момента, в който го видят цървулите, им действа, като размахан плащ на бик - газ до дупка и никакво пускане. Ей това е причината, поради която шофъорите на БМВ много по-често не ползват мигачи. Особено при престрояване. Дойде ли ми идея да се престроявам, карам си кротко в лентата, в която съм, създавайки впечатлението, че не планирам престрояване и когато моментът настъпи и някой заспальок си бърка в носа вместо да кара - газ и минавам пред него без мигач. Изневиделица и внезапно. И понеже всички масово по светофарите правят всичко друго, освен да карат, чудесно ми се получава и никога не е имало реална опасност някой да ме удари. И понеже практикувам това от повече от 10 години вече, съм станал и доста добър, та тепърва риск от колизия едва ли ще допусна. Е, ако човекът е с хубава кола, давам мигач и обикновено ме пускат. Не и ако е жена обаче. При тях хубава, лоша - няма. Затова - мигачите - за окрашение!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ситрошен

    2 3 Отговор
    Модераторе, MAЙKA ТИ E KУPBA и пак не може да изкара 5 лв да те нахрани ми работиш тука за копейки. ГЪ3 СИ И 3А HИЩO HE СТАBAШ освен да ТИ PA3ПОPЯT AHAЛА MAHAФИTE
  • 9 Ситрошен

    2 3 Отговор
    Модераторе, MAЙKA ТИ E KУPBA и пак не може да изкара 5 лв да те нахрани ми работиш тука за копейки. ГЪ3 СИ И 3А HИЩO HE СТАBAШ освен да ТИ PA3ПОPЯT AHAЛА MAHAФИTE