Last news in Fakti

21 Март, 2024 16:19 25 580 21

Dacia отложи пускането на пазара на Bigster в полза на нов автомобил, който ще е конкурент на Skoda Octavia

  • dacia-
  • c-neo
Dacia отложи пускането на пазара на Bigster в полза на нов автомобил, който ще е конкурент на Skoda Octavia - 1

Румънската марка Dacia планира да пусне нов модел от C-клас по-рано от дългоочаквания кросоувър Bigster. Това съобщи изданието Motors Actu с позоваване на Патрис Леви-Бенчетън, директор на продуктите на марката.

Иновацията, която към момента е известна с вътрешнозаводски индекс C-Neo, ще бъде автомобил с пет врати, с повдигната каросерия, която съчетава характеристиките и на комби, и на седан. Очаква се C-Neo да се конкурира с модели като Skoda Octavia, Toyota Corolla и Opel Astra.

Ръководителят на Dacia Денис Льо Вот каза, че компанията вече няма да се срамува от ценообразуването. Той добави, че клиентите, които се обръщат към Dacia, вече не търсят автомобила с най-ниската цена на пазара. Купувачът идва за кола с най-необходимите опции и добро съотношение цена-качество.

Според Motors Actu представянето на Dacia C-Neo може да се състои през втората половина на 2024 г., но тези дати все още не са официално потвърдени. Струва си да се отбележи, че досега не са забелязани тестови прототипи на бъдещия модел. Що се отнася до кросоувъра Dacia Bigster, той се очаква да излезе на пазара не по-рано от 2025 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фют

    63 13 Отговор
    Мда, някои страни се развиват като създават нови продукти, други се разрушават като създават и плашат с атомни бомби. Браво на съседите!

    Коментиран от #20

  • 2 Бен

    55 18 Отговор
    Дачия вдигнат ли цените, могат да затварят.
  • 3 ясно виждащ

    58 12 Отговор
    Браво на Румънците , а нас ни държат още в пещерите

    Коментиран от #9

  • 4 Само да не е толкова зелен!

    12 6 Отговор
    Щъркелите ще го атакуват.
  • 5 Никола

    30 6 Отговор
    ГОЛЯМА ГРЕШКА ...ЩОМ ПОСКЪПВАТ
  • 6 Русоробскu фронт

    15 14 Отговор
    Сега вече лесно ще сваляме жените с тези дачии....еми като дадеш 50-60к за дачийка кво? И те ще си разтварят краката....
  • 7 Коко

    32 5 Отговор
    Те само китайците ще ви оправят всички.Ниски цени или фалирайте.

    Коментиран от #8

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Госта.

    24 1 Отговор

    До коментар #3 от "ясно виждащ":

    Тук става дума за румънско име всичко друго е Рено . Навярно става дума за ребрандиране Меган.
  • 10 някойситам

    20 9 Отговор
    С фирмените им 1 литрови и 1.3 литрови бензинови сокоизстисквачки с предно предаване, за 60 000 лв - не благодаря )) Предпочитам дизел с 400 нютона мощ, 4х4 система и всемогъщия DQ380 робот с двоен съединител на мойта нова октавия, за същите пари, и при това с разход 6л в града, и се изстрелва по-бързо от всички дачии заедно взети))

    Коментиран от #11

  • 11 Прав си

    4 11 Отговор

    До коментар #10 от "някойситам":

    Но въпрос на личен избор и емоции. Не на последно място - въпрос и на средства. Няма да забравя, как един Дъстър се опитваше да ме изпревари на магистралата. Карам си най-спокойно, в дясно с 140. И завалията тръгна да изпреварва. Лека полека стигнахме до 180. После си казвам. Аз що съм толкова глупав? Какво има да му доказвам и защо го правя?

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Гост

    5 6 Отговор

    До коментар #11 от "Прав си":

    Те тия с Дачия и Тойота най се напъват, незнайно защо?
  • 13 ти да видиш

    21 0 Отговор

    До коментар #11 от "Прав си":

    явно не съм единственият изпадал в подобна ситуация - изпреварваните от мен коли натискат газта за да не мина пред тях...особено като видят марката ...Сузуки...и след това се опитват да ме прескочат, както го правят и в града...е кому е нужно наистина, на кого какво показват/доказват...И Сузукито е кола...и с нея стигаш от точка а до точка Б, защо е това отношение
  • 14 Сектант

    7 2 Отговор
    Ако е тази на снимката ще избие рибата ... и конкуренцията!
  • 15 въй

    11 1 Отговор
    Спомням си какво стана, когато Пежо реши да позиционира 308 в по висок клас, изравнявайки цената му с А 3, същото ще стане и при тия. Ама изглежда всички предпочитат да произвеждат по малко коли с по-голяма печалба на бройка, отколкото по обемно производство с по ниска норма на печалба.
  • 16 Мдааа

    8 2 Отговор
    С 1.0 трицилиндърче и 100000 км. После купуваш нова!
  • 17 Диамантената ръка

    11 2 Отговор
    Дачия може да се конкурира и то донякъде с Фиат да речем, Шкода е висока топка за нея.
  • 18 Иванов

    8 0 Отговор
    Тва е фатална грешка на Дачия - загърбва философията , която стои в основата на създаването на тази марка- евтино и здраво, без претенции за лукс или много екстри. Тва което виждам при Дачия е класика- всяка следваща година стават по-скъпи , по-големи на размер, с повече екстри. Изместват се към по-скъпите марки , загърбвайки това , за което бяха създадени и в което беше силата им - евтино , здраво, непретенциозно. Имаме марката Рено, къв смисъл Дачия да минава в друг ценови клас- аз по-добре да си купя Рено.
  • 19 Обективния

    10 1 Отговор
    Инжинерите от "Шкода "трябва да спрат
    работа за много време за да ги догонят от
    тези на Дачия!
    Несравними автомобили!
  • 20 Олигофрен

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Фют":

    Си в червата
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.