21 Май, 2024 12:59 1 600 8

Toyota може да пусне Corolla GR с автоматична трансмисия

  • toyota-
  • corolla-
  • gr

Всичко зависи от желанията на клиентите

Toyota може да пусне Corolla GR с автоматична трансмисия - 1

Според доклад на австралийското списание Drive Шон Ханли, ръководител на местния отдел за продажби и маркетинг на Toyota, разкрива, че повече от половината купувачи на GR86 и Supra избират автоматични трансмисии. Ханли отбеляза, че "данните показват, че хората се насочват към автоматичната трансмисия, ако тя е налична", което предполага значително предпочитание на потребителите към автоматичните варианти.

Във връзка с това президентът на Toyota Gazoo Racing Томоя Такахаши намекна, че може да се подготвя подобна версия на GR Corolla. Той спомена: "Ако има търсене от страна на клиентите, може би", което показва, че Toyota взема предвид предпочитанията на потребителите в процеса на вземане на решения. Въпреки че Toyota не потвърди официално разработването на GR Corolla с автоматична трансмисия, потенциалът за такъв вариант изглежда все по-вероятен.

Пускането на пазара на автоматична GR Corolla не би било значително предизвикателство за Toyota, като се има предвид неотдавнашните им модели. В началото на годината Toyota представи актуализирана версия на GR Yaris, която разполага със същия 1,6-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор. Този нов модел е оборудван с осемстепенна автоматична скоростна кутия. Тази технологична актуализация на GR Yaris демонстрира възможностите и готовността на Toyota да разшири обхвата на подобни модификации и на GR Corolla, ако има достатъчно търсене от страна на клиентите.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЕвропееЦ

    5 3 Отговор
    Бъдещето е вече настояще. Митът че ръчката е вечна отпада. Хората търсят комфортно и сигурно шофиране, но все още има вариант и за любителите на спортното каране...ръчни скорости. Търсенето определя пазарът, така е в останалият свят. При нас е друго, 20 годишни кошници са на мода ха ха ха ха

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Тоз

    3 3 Отговор
    Сега ултрамултиразбирачите ще почнат да обясняват как истинския човек кара само ръчни скорости. Тези ръчни не са карали, а какво остава за автоматични в бегачка, но обясняват, кое е по-добро.

    Коментиран от #5, #6

  • 3 Баща ти

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "ЕвропееЦ":

    Ръчката не е за джендърите с нежни и вяли ръчички!!!
  • 4 Караш

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ЕвропееЦ":

    ли автоматична/роботизирана трансмисия??? Карал ли си механична предавателна кутия??? Ако да-какви??? По-мързеливо да е карането, да! Но безопасно не….ако имаш елементарна представа и усет какво и как се случва… И тук изобщо не става дума за бързо или “спортно” каране…
  • 5 Онз

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Тоз":

    карам и двете, роботизираната кутия е 7-степенна на 2-годишна кола…. имам и 6-степенна ремапната…. нямат допирни точки до хубава механична трансмисия….
  • 6 Разлика

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Тоз":

    Мда, с едната скоростна кутия автомобила се кара, а с другата, автомобила те вози.

    Коментиран от #7

  • 7 Така е

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Разлика":

    една от фразите, които съм запомнил от преди вече доста години от учителите по практика е че ти трябва да водиш една машина, а не тя теб…. води ли те тя и ти по нея…. пътник си….
  • 8 Знайко

    0 0 Отговор
    Айде .....и golf GTI глътна вода.
    Много красив автомобил. Ако има лостчета на волана за смяна на предавките, автомата не ми пречи, даже обратното.
    Местенето на дясната ръка ръка към лоста влошава управлението, а ползването на левия крак за съединителя те лишава от стабилна опорна точка при преодоляване на поредица от завои и при резки спирания.
    Добавяме и по-големи интевали при превключване на предавките , а оттам и по-недиректно предаване на въртящия момент