3 Юни, 2024 09:23 1 826 9

Renault обединява усилия с Geely

  • geely-
  • renault-
  • двг

Двете компании ще си сътрудничат за коли с ДВГ

Renault обединява усилия с Geely - 1

За да се справят с по-бавното от очакваното внедряване на електрически превозни средства, Renault и Geely обявиха създаването на ново съвместно предприятие, наречено HORSE Powertrain Limited. Това предприятие съчетава опита и производствения капацитет на двете компании за проектиране, разработване и производство на задвижвания с вътрешно горене и хибридни задвижвания.

Основната цел на HORSE Powertrain Limited е да намали разходите и да запази разнообразието на задвижващите агрегати в автомобилната индустрия. Чрез обединяване на ресурсите Renault и Geely целят да създадат по-ефективен и рентабилен подход за разработване на следващо поколение двигатели с вътрешно горене и хибридни технологии.

HORSE Powertrain Limited ще включва широк спектър от дейности. Новата структура ще се занимава с проектиране, разработване и производство на двигатели с вътрешно горене, трансмисии, хибридни системи и батерии. Това ще им позволи да предлагат разнообразни решения - от мекохибридни комбинации до хибриди с голям пробег, които са особено популярни на китайския пазар.

Очаква се обхватът на HORSE Powertrain Limited да бъде значителен. Новото съвместно предприятие ще доставя двигатели на широк кръг марки, включително Renault Group, Geely Auto, Volvo Cars, Nissan и Mitsubishi.

Потенциалното въздействие на това съвместно предприятие е значително. Очаква се приходите на HORSE Powertrain Limited да достигнат 15 млрд. евро годишно, като производственият капацитет ще достигне 5 млн. единици годишно. Това ще бъде от полза както за алианса Renault, така и за групата Geely, като им осигури постоянни доставки на ефективни и мощни двигатели за различните им автомобилни марки.

Коментирайки новото сътрудничество, главният изпълнителен директор на Renault Group Лука де Мео заяви: "Партньорството с водеща компания като Geely за създаване на нов играч с възможности и опит за разработване на двигатели с вътрешно горене със свръхниски емисии и високоикономични хибридни технологии е ключово за бъдещето." Това изявление подчертава ангажимента на Renault да гарантира силното си присъствие на пазара на задвижващи агрегати, дори когато индустрията преминава към електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Абе

    8 1 Отговор
    Всички дадоха заден за електрокарите. Що така

    Коментиран от #6

  • 2 скъпи боклуци

    5 3 Отговор
    Европейските автомобилни компании са пред фалит! принудиха ги по политически причини да произвеждат електрически коли и да се конкурират с Китай!? Мисия невъзможна! Никой не иска да купува скъпи над 50 хил.евро коли, които изминават по 200-250км. с едно зареждане. Освен това, къде да ги зареждаме? Колко изградени станции има в Европа? А у нас?

    Коментиран от #8

  • 3 ю ка ка

    5 2 Отговор
    Никой производител не пише цената на нова батерия 🔋 и цена за смяната!

    Търсил съм със чатГТИ и Майкрософт коПилот - инфо нема.

    Някои производители отказват дори да им звънна в сервиза. Питам ги за ситроен ц зеро - не се сменяла батерията, нямало нужда, само отделни модули. Е колко струва на модул, колко пари за ремонта!?

    Истината е, че 16кв батерия струва 20-30к лв! А големите батерии 58кв+ колкото нова кола! Те затова ги продават на загуба електричките, заради батерията.
  • 4 Този

    1 1 Отговор
    Нов Стелантис от други аутсайдери.

    Коментиран от #5

  • 5 Пешо-бомбето

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Този":

    На Стелантиса не им става португеша дето им е шеф...иначе могат и са добри, ама тоя ше ги докара до фалит.
  • 6 Щото

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Абе":

    няма читави батерии, а сегашните след 6-7 години не знаят какво да ги правят
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.