От тази седмица жителите на 48 града в САЩ могат да разгледат, конфигурират, финансират и планират доставката на своя чисто нов Hyundai от дивана си. Amazon стартира своя нов проект, който позволява изцяло онлайн покупката на автомобилите от корейската марка
Този ход е насочен към нарастващия сегмент от купувачи на автомобили, които намират традиционните дилърски центрове за не толкова удобни. Платформата на Amazon предлага пълна прозрачност и цени без пазарене, което е добре дошло за мнозина.
Въпреки това Amazon не разрушава изцяло дилърския модел. Те действат като посредник, улесняващ транзакцията между клиента и физическия дилър на Hyundai. Това гарантира спазването на държавните разпоредби, които ограничават директните продажби на автомобили.
Клиентите все пак ще трябва да посетят дилър на Hyundai, за да вземат автомобила си. Тук те имат две възможности: 75-минутна среща, на която съветник от Amazon им обяснява характеристиките на автомобила и ги води на тест драйв, или по-бърза 45-минутна среща, при която тест драйвът се пропуска.
Въпреки че са налични опции за замяна, Amazon в момента не предлага лизингови сделки, въпреки че планира да ги добави в бъдеще. През следващата година програмата ще се разшири до повече градове и ще включва допълнителни марки автомобили, въпреки че конкретните данни остават в тайна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
13:10 11.12.2024
2 Хщсфврпдс
Преди години разни други фирми пробваха да правят "супермаркети" за автомобили и май нито една не успя, така че колкото и пари да имат Амазон аз лично съм скептичен, че ще им се получи и на тях.
13:54 11.12.2024
3 а трябва ли?
14:00 11.12.2024
4 Варна 3
15:02 11.12.2024