Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа

17 Декември, 2024 12:37 1 695 8

  • skoda-
  • volkswagen-
  • vag-
  • kylaq-
  • kodiaq-
  • kamiq

Kylaq е разработен специално за Индия

Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа - 1

Skoda започна производството на най-новия си компактен кросоувър Kylaq в завода на Volkswagen Group в Пуна, Индия. Този нов модел, разработен специално за индийския пазар, се присъединява към редиците на Kushaq и Slavia, като допълнително разширява предложенията на Skoda в региона.

Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа

Kylaq, позициониран като субкомпактен кросоувър, има за цел да се конкурира с популярни модели като Maruti Brezza, Tata Nexon, Hyundai Venue и Kia Sonet. Въпреки компактните си размери, Kylaq предлага просторен интериор и дълго междуосие, което осигурява достатъчно място за пътници и товари.

Задвижването на Kylaq се осъществява от 1,0-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор, генериращ 114 к.с.. Купувачите могат да избират между ръчна и автоматична трансмисия, като и двете осигуряват максимална скорост от 188 км/ч. Въпреки това ръчната трансмисия предлага по-бързо ускорение, достигайки 100 километра в час за 10,5 секунди.

Skoda започна производството на новия си „джип“, който не може да си купите в Европа

Kylaq се предлага в различни нива на оборудване, като се започне от базовия модел с 16-цолови стоманени джанти и базови характеристики и се стигне до най-високия вариант Prestige, който предлага удобства като по-голям сензорен екран, климатичен контрол, цифрово табло с инструменти и усъвършенствани функции за безопасност.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 пак изкривени понятия

    10 2 Отговор
    мяза на паркетниците на пежо ама квото и да е не е джип със сигурност!!!
  • 3 Олелеее...

    12 0 Отговор
    "Задвижването на Kylaq се осъществява от 1,0-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор..."?! Машаала....
  • 4 Що е туй...

    12 0 Отговор
    ...кросовър??? Нито джипка нито кола!
  • 5 бай Гъдю

    5 1 Отговор
    С три цилиндъра признавам само Вартбург.... ;)
  • 6 Механик

    3 0 Отговор
    Само не схванах, тая статия с какво е важна за нас? Няма да се продава в Европа?! И кво, да ходим до Индия ли?
    Да не говорим, че това 3-цилндровото, 1000 кубиково двигателче е подходящо за някой мотоциклет, но не и за джип. Да не говорим, че това изобщо не е джип, както и за това, че изобщо не е "ДЖИП". Тъй като "ДЖИП" е марка, а не вид МПС.
    п.п.
    Когато пиродата създаде живо същество с нечетен брой крайници (3,5,9.... за особено надарените), тогава и аз ще призная за двигател нещо дето има подобен брой цилиндри.

    Коментиран от #8

  • 7 Люсид

    0 0 Отговор
    Ние нв го имискаме
  • 8 Роко

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Механик":

    Не приятелю просто показва че когато една стока (в случая автомобил) не се прави по стандартите на ЕС (не случайно са измислени) може да се направи много евтина. Е вярно правят се компромиси с качеството, безопасността, двигателя и т.н. но за индийския пазар става (и без това индийците са прекалено много вече са повече от китайците така че няколко стотин хиляди повече или по - малко е все тая пък и местното производство не е по - добро).