Skoda започна производството на най-новия си компактен кросоувър Kylaq в завода на Volkswagen Group в Пуна, Индия. Този нов модел, разработен специално за индийския пазар, се присъединява към редиците на Kushaq и Slavia, като допълнително разширява предложенията на Skoda в региона.
Kylaq, позициониран като субкомпактен кросоувър, има за цел да се конкурира с популярни модели като Maruti Brezza, Tata Nexon, Hyundai Venue и Kia Sonet. Въпреки компактните си размери, Kylaq предлага просторен интериор и дълго междуосие, което осигурява достатъчно място за пътници и товари.
Задвижването на Kylaq се осъществява от 1,0-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор, генериращ 114 к.с.. Купувачите могат да избират между ръчна и автоматична трансмисия, като и двете осигуряват максимална скорост от 188 км/ч. Въпреки това ръчната трансмисия предлага по-бързо ускорение, достигайки 100 километра в час за 10,5 секунди.
Kylaq се предлага в различни нива на оборудване, като се започне от базовия модел с 16-цолови стоманени джанти и базови характеристики и се стигне до най-високия вариант Prestige, който предлага удобства като по-голям сензорен екран, климатичен контрол, цифрово табло с инструменти и усъвършенствани функции за безопасност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 пак изкривени понятия
12:41 17.12.2024
3 Олелеее...
12:53 17.12.2024
4 Що е туй...
12:55 17.12.2024
5 бай Гъдю
13:26 17.12.2024
6 Механик
Да не говорим, че това 3-цилндровото, 1000 кубиково двигателче е подходящо за някой мотоциклет, но не и за джип. Да не говорим, че това изобщо не е джип, както и за това, че изобщо не е "ДЖИП". Тъй като "ДЖИП" е марка, а не вид МПС.
п.п.
Когато пиродата създаде живо същество с нечетен брой крайници (3,5,9.... за особено надарените), тогава и аз ще призная за двигател нещо дето има подобен брой цилиндри.
Коментиран от #8
13:34 17.12.2024
7 Люсид
13:48 17.12.2024
8 Роко
До коментар #6 от "Механик":
Не приятелю просто показва че когато една стока (в случая автомобил) не се прави по стандартите на ЕС (не случайно са измислени) може да се направи много евтина. Е вярно правят се компромиси с качеството, безопасността, двигателя и т.н. но за индийския пазар става (и без това индийците са прекалено много вече са повече от китайците така че няколко стотин хиляди повече или по - малко е все тая пък и местното производство не е по - добро).14:26 17.12.2024