Volkswagen: Електромобилите са по-надеждни от колите с ДВГ

9 Януари, 2025 13:12 1 626 63

  • vw-
  • volkswagen-
  • двг-
  • електромобили

Компанията смята, че през 2025-та ще видим възход на колите на ток

Volkswagen: Електромобилите са по-надеждни от колите с ДВГ - 1

От Volkswagen са оптимистично настроени за бъдещето на електрическите превозни средства. В Европа ID.7 изпреварва по продажби Passat, а през октомври миналата година компанията оглави продажбите на електромобили в Германия. През тази година VW се стреми електрическите превозни средства да съставляват до 25% от доставките в Европа.

Ръководителят на продажбите на VW, Мартин Зандер, подчерта предимствата на електромобилите, като изтъкна тяхната надеждност и насърчи потенциалните купувачи да се запознаят с тях от първа ръка.

Volkswagen разширява гамата си от електромобили с предстоящия ID.2 - модел от начално ниво на цена около 25 000 евро. Той ще бъде последван от още по-достъпен модел, вероятно наречен ID.1, с цена под 20 000 евро.

Емблематичният Golf също ще премине към изцяло електрическа платформа в своето девето поколение, отбелязвайки края на ерата на двигателите с вътрешно горене за популярния хечбек в Европа. Производството на настоящия Golf ще се премести в Мексико, докато електрическият Golf ще се произвежда във Волфсбург, Германия.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Ох, милите

    32 8 Отговор
    Те - толкова вода глътнаха с тия електрички и пак се натискат! Май, накрая наистина ще се удавят!
  • 3 Дошо

    30 10 Отговор
    Това твърдение от Попфолксваген е нормално, тъй като техните автомобили с ДВГ са едни от най-големите трошки.
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 3 Отговор
    Какъв е делът на ЕА в Южна Америка, а в Африка, а в СА и ОАЕ ❓
    Няма ли една класация за делът на ЕА на Световния пазар за 2024-та❓

    Коментиран от #7

  • 5 Механик

    20 4 Отговор
    Ааа, знаем колко са надеждни. Постоянно се надяваш да се подпали батерийката и заедно с нея, гаража и къщата.

    Коментиран от #14

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Механик

    18 4 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Абе, то класации има, но не са политкоректни и за това не се тиражират.
    Давосаджиите усещат, че губят почва под краката си. След като ковида се провали, а "възобновяемите източници на енергия" не оправдаха надеждите се оказа, че и елктромобилите започват да бележат обратна тенденция. Хората почнаха да се усещат и спряха да ги купуват. Разчита се на "новите модерни" шилета и яката реклама, та поне електричките да не потънат.
    Ето например за днес това е втората статия която пропагандира електромобилите.

    Коментиран от #21

  • 8 петко

    8 23 Отговор
    Скоро като ни натоварят фосилните горива със още 2-3 лв акцизи на литър,всички ще минем на електрички...къде ще идете тогава мозъчни донори?

    Коментиран от #12, #22, #23

  • 9 Надежно за 7 часа

    26 6 Отговор
    Звучи ми като да караш с 98 км/ч по магистралата с яке, шапка и ръкавици, без парно и радио и с две зареждания от София до Бургас за 7 часа и за 60 лв.

    Коментиран от #16

  • 10 добро утро

    5 2 Отговор
    това ясно от самото начало
  • 11 Ония с фордо

    9 4 Отговор
    Това се учи още в малките класове , че двигателите на електричките са по-надежни от ДВГ защото електромоторите са елементарни . Но това неозначава че с тях ще стигнеш далеч като се има предвид капацитета на батерията а това е решаващото в избора на автомобил от средния потребител .

    Коментиран от #24, #35

  • 12 Про Стачка

    18 5 Отговор

    До коментар #8 от "петко":

    И от къде ще го вземеш този ток бе кривак ? А и колко ще струва тока ? Колко ток можеш да си вземеш в резерва в багажника за дълъг път ?
  • 13 Българин

    11 1 Отговор
    Дако, нека е така, ние обаче като по "глупави" ще си караме колите с двг.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Естествено, че са по надеждни!

    12 13 Отговор
    В ДВГ има хиляди части, които в електричките ги няма!
    А за екологията въобще няма спор!

    Коментиран от #18

  • 16 Луд

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Надежно за 7 часа":

    Абе ще каляваме децата като едно време,то е ясно.
  • 17 Петко Бочаров

    3 1 Отговор
    Да, да!!!
  • 18 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    12 4 Отговор

    До коментар #15 от "Естествено, че са по надеждни!":

    Нито е естествено,
    Нито е без спор...
    Но ти си повтаряй❗
    И запомни :
    Общото в мислите на пешеходец с разстройство и шофьор на ЕА е
    " Ще успея ли да стигна ?"

    Коментиран от #27

  • 19 ЕСССР

    11 2 Отговор
    В Германия вече се чудят, къде да съхраняват произведените, но непродадени електрички и такива ПРи са част от отчаяната стратегия за продажби и изпълнение на петилетките!
  • 20 Мерси

    9 3 Отговор
    Мерси, че ни казахте.

    Коментиран от #38

  • 21 Реално

    5 8 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Ако излезеш от сервиза и се огледаш - втора четвърт на 21 век, още 2024 делът на възобновяеми източници мина 50% за целия ЕС, а най-големият енергиен гигант който произвежда MegaPack централи за съхранение на ток мина един трилион.
    Такава е действителността. Тва, че не си виждал Мексико, не значи, че Мексико не съществува.

  • 22 Някой

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "петко":

    Това го приемам като слаб напън да се повдигнат продажбите на електрички. Уви, надали ще има нужния (за ЕК и европейските производители) ефект.
  • 23 Някой

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "петко":

    Пич, пробвай да мислиш с главата си. Ами ако вдигнат цената на тока няколко пъти? Примерно, 1 квч да удари 3 лв? Съвсем реална възможност като "либерализират" пазара на електроенергия.
    Отделно, налагането на още по-висок акциз (данък) на горивата, не е ли шляпване на невидимата ръка на пазара?

    Коментиран от #25

  • 24 Някой

    7 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ония с фордо":

    В една електричка нямаш само електромотор. Има още доста части, чиято надеждност е под въпрос.
  • 25 Лесно

    4 3 Отговор

    До коментар #23 от "Някой":

    При 25 стотинки на киловатчас, фотоволтаична централа с батерии си връща инвестицията след четири-пет години, а цените им продължават да падат. Ако цената на тока се вдигне двойно на 50 стотинки, ще си върнеш инвестицията два пъти по-бързо - за две години.

    При твоята хипотеза за 3 лв на киловатчас, ще си върнеш инвестицията до средата на пролетта, като следващите 10-20 години въобще няма да се интересуваш от цената на тока.

    Кажи сега Ти какво ще правиш като вдигнат бензина на 5 лв? Ще биеш кладенец в двора и ще се надяваш на нефт?

    Коментиран от #33

  • 26 Съгласен

    1 3 Отговор
    Още утре ще си купА мотокар.
  • 27 Дърдорко

    2 5 Отговор

    До коментар #18 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Лесно е да драскаш без аргументи.

    Коментиран от #29, #31

  • 28 По-надеждни? За какво?

    2 1 Отговор
    За печалбите на производителя?

    Коментиран от #30

  • 29 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дърдорко":

    Tи па щото бъкаш от аргументи в поста си ❗
  • 30 По-добре

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "По-надеждни? За какво?":

    ... отколкото да си купиш автомобил с ДВГ, от който сервизите печелят повече отколкото производителя.

    Коментиран от #32

  • 31 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дърдорко":

    В България за 2024 г са продадени чисто нови
    , общо - 40211 леки автомобила,
    а от тях - 1768 само на ток ❗
    Това май няма и 5%🤔

    Коментиран от #36

  • 32 Ти си

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "По-добре":

    от най- мощната организация в света която има представители във всяка страна ......
  • 33 Евро Пейка

    5 1 Отговор

    До коментар #25 от "Лесно":

    Ти колко фотоволтика имаш ? Защото ако нямаш си зависим от системата !

    Коментиран от #34

  • 34 А ти

    2 3 Отговор

    До коментар #33 от "Евро Пейка":

    Колко електромобила имаш, за да се притесняваш къде ще ги зареждаш?

    Коментиран от #37

  • 35 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ония с фордо":

    Електрокарите не са само електромотор,имат електроника и няколко хиляди батерийни клетки.

    Коментиран от #40

  • 36 Идеално

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "В България за 2024 г са продадени чисто нови
    , общо - 40211 леки автомобила,
    а от тях - 1768 само на ток ❗"

    През 2024 в България бяха изградени над 2000 нови зарядни станции - почти по два броя за всеки закупен автомобил. Ако върви все така, ще има 2 милиона зарядни станции за 1 милион електромобила, да не стават онези опашки, за които все се притеснявате!

    Коментиран от #39, #44

  • 37 Евро Пейка

    3 0 Отговор

    До коментар #34 от "А ти":

    За сега нямам електричка точно по една от причините , че няма изградена зарядна инфраструктура . А и да има пак ще изчакам и веднага ще си купя когато полиция , пожарни , линейки, пътностроителни машини , комбайни и трактори минат на батерии !

    Коментиран от #41

  • 38 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #20 от "Мерси":

    Теслари те карат с ремарке генератор.

    Коментиран от #60

  • 39 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Идеално":

    А ти Теслю митичен ще си караш пушилника и ще продължиш да пишеш за електрокарите.
  • 40 Ония с фордо

    3 1 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Ти на колата с ДВГ таблета , електрониката и резервоара ли гледаш за да ги определил като надежди или двигателя ?

    Коментиран от #42, #48, #49

  • 41 Ясно

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "Евро Пейка":

    Две зарядни станции за всеки електромобил в България са ти малко. По няколко зарядни станции на всеки 20-30 км, за да не ти се налага да мислиш на коя да заредиш или да чакаш на опашки, не са ти достатъчни

    Докато на всеки километър няма минимум 10 колонки една до друга, на които да ти дават пари в кеш за да спреш да заредиш и докато производителите не започнат да ти плащат да си смениш автомобила с електрически и докато електрическо НЛО не кацне на терасата ти за да ти се помоли лично, няма да направиш тази стъпка.

    Да беше започнала с това че не искаш, за да не ти обръщаме внимание.

    Коментиран от #43, #62

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Ясно":

    При толкова много зарядни станции,как ще си заредиш на тях пушилника,като нямаш Тесла?

    Коментиран от #46

  • 44 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Идеално":

    И какво те топли това , ако закъсаш за ток в задръстване на Хаинбоаз, пътя за Шипка или в задръстванията по тунелите на АМ към София ❓

    Коментиран от #47, #61

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 А защо реши така

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    Откъде знаеш, че нямам Tesla? И защо по дяволите трябва да е Тесла?
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Ония с фордо":

    Ами и на ДВГ и на ЕА двигателят може да е в ред, ама проблем в управлението с волана може да извади автомобила ти от движение!
    Новите ДВГ също ползват електроусилване😉
  • 49 анонимен

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Ония с фордо":

    Ако ти е пробит резервоара или изгоряла електрониката,няма да стигнеш до никъде.Надежността на автомобила зависи не само от двигателя.

    Коментиран от #63

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Хиляди извинения

    1 5 Отговор

    До коментар #50 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Напълно несъзнателно използвах думата "помислиш" по твои адрес. Моля те Не се обиждай и не го приемай лично! Разбирам, че това е кръвна обида за тебе И омаловажаване на цялото ти обучение да избягваш това действие. За да успееш да закъсваш При тези обстоятелства, наистина трябва да си изключил мисленето на 100%.

    Коментиран от #54

  • 53 Име

    2 1 Отговор
    Да не говорим, че и всичко е по-надеждно от vw, ама това е друг въпрос..
  • 54 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Хиляди извинения":

    Извинен си❕ Това да си мислиш, че мислиш явно е запазена марка за теб ❕ Ние с АйКю по-голямо от номера на обувките ни РАЗСЪЖДАВАМЕ❕
    А за тубата с ток удобно пропусна, ясно защо❗
    Между другото лятото един паяк вдигна една ЕА в центъра на Варна. Всички му викаха да види номера и ЕА могат да спират свободно в синя зона, а шофьора се скъса да обяснява, че го е извикал собственика на автомобила ЗАЩОТО НЕ МОЖЕ ДА ТРЪГНЕ ❗❗❗

    Коментиран от #55, #56

  • 55 Обясних вече

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Туби по обществените пътища ползват само тези които са преминали разширени курсове по тъпота, или са природно надарени. За да закъсаш с автомобил който изминава 1 000 км с едно зареждане, се изисква природен талант!

    Казах ти че не желая да придобивам подобни способности и следователно няма нужда нито някой да разсъждава от мое име, нито пък нужда от каквито и да е пълни туби, които да компенсират празните ми резервоар и междуушие. Не си ли ги напълнил навреме, после винаги е късно.
  • 56 Сети ли се да попиташ

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    За причината защо не може да тръгне и го качиха с паяка? Извинявай, не стигнало времето за разсъжденията, затова при следващите разсъждения на база собствен опит, си стигнал до извода, че е заради липса на туба с ток. Типично!

    Коментиран от #57

  • 57 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "Сети ли се да попиташ":

    Не обичам да си вра носа навсякъде, а и си имах мои работи.
    Ама нали ЕА са неповреждаеми ❗
    Или вече забрави под какво заглавие са коментарите❕
  • 58 Хйрндк

    1 0 Отговор
    Те прогнозите и анализите на ФВ последните години са едни благонадеждни, мани остави.
  • 59 Край

    0 1 Отговор
    Че са по надежни е вярно НО фолксваген не може да ги прави. Дойчо е добър на дизела.
  • 60 Фотошоп

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Пусни наргилето и слез в 3-фазната реалност.

  • 61 Собственик

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Едно си баба знае, едно си бае. С S-ка 2013 на задно Шипка я взимам с вратите при 2 градуса и цялото упражнение ми коства 14% заряд. Недей бери гайле - хората с книжки имат 12-клас и могат да четат какво пише на таблото.
    В България има повече бързи зарядни отколкото бензиностанции - ФАКТ ⚡
    Вземете да излезете от нета и да влезете реалността.

  • 62 Евро Пейка

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Ясно":

    Глупаците почивка незнаете и спирка нямате - само се потите!
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.