По информация от японските специализирани медии, компанията Honda работи усилено над нов спортен модел. За нещастие това не е нова генерация на S2000, а субкомпактно автомобилче. Иновацията ще носи индекс S660 и по предварителни данни ще се появи на пазарите през следващата година.
Автомобилът ще е от т.нар. "К" сегмент, който е изключително популярен в Япония и включва субкомпактни автомобили с дължина под три метра. Honda S660 ще разполага с малко 660-кубиково моторче с мощност от 64 конски сили.
Габаритите на S660 ще са строго ограничени от сегмента, двигателят ще разполага с турбокомпресор, а автомобилчето ще отговаря на всички съвременни норми за безопасност. Визията му ще е силно повлияна от тази на концепцията EV-STER (на снимките).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име:
Коментиран от #5, #103, #118
10:46 12.05.2014
2 Shmeker
Коментиран от #3
11:07 12.05.2014
3 Име:
До коментар #2 от "Shmeker":
Повярвай има всевъзможни KEI коли. Има и такива които ще издухат 2литрова кола нищо че са 660 кубика....Коментиран от #6, #37
11:16 12.05.2014
4 ярослав станчев
Косачката им на Хонда,която направи рекорд за скорост е по-мощна от тази количка.Косачката им е 1000 см3 и 110 к.с. , а колата 660 см3 и 64 к.с.
След няколко години може и съвсем без мотори да ги правят.С дупка на дъното,за икономия,като колата на Фред Флинтстоун.Японска работа,ко да ги прайш.
Коментиран от #11
11:44 12.05.2014
5 zendera
До коментар #1 от "Име:":
Е,това е друго,инъче тез 64кс са малко доръ и за такъв автомобил.Давам пример със Смарт...12:01 12.05.2014
6 триста итридесети
До коментар #3 от "Име:":
Я виж да ми покажеш коя 660-кубикова кола издухва 2000 кубиковата ..... много взе да се увличаш.Голям смях: спроткар - 60 коня, то тогава моята (231коня) трябва да звездолета на дарт вейдър
Коментиран от #7, #8, #9, #26, #28
12:08 12.05.2014
7 zendera
До коментар #6 от "триста итридесети":
Е можеби първите 20-30 метра...Коментиран от #10
12:10 12.05.2014
8 Име:
До коментар #6 от "триста итридесети":
Веднага ти показвам да вземеш да понаучиш още нещо за автомобилите.https://www.youtube.com/watch?v=9hurkFjRSkI#t=63
Как ти се струват 140-170к.с от 660-750 кубика на 600кг купе???ю
някои изкарват и до 200к.с от 720cc kit.
12:32 12.05.2014
9 Име:
До коментар #6 от "триста итридесети":
Коментиран от #12
12:32 12.05.2014
10 триста итридесети
До коментар #7 от "zendera":
Няма такова нещо зендер, 20-30 метра са много, виз за 2-3 метра (ако 660 кубиковата тръгне първа) може и да се съглася, че аз на 30 метър сигурно съм около или над 60 км/ч вече.Коментиран от #13, #14
12:37 12.05.2014
11 Име:
До коментар #4 от "ярослав станчев":
K-cars e клас автомобили в япония, които са лишени от някои данъци. Имат ограничение за размера, двигателите са до 660 кубика и не повече от 67к.с. Въпреки това няма ограничение колко бързо да ускоряват и има такива с турбомотори, някои дори с компресори, двойно задвижване, завиване на 4те колела и още една камара технологий, които са рядкост и в големите автомобили. Първите КЕЙ коли са били 360 кубика. Те са насочени към младите хора в Япония или по-бедните, които не могат да си позволят голяма кола. Именно заради това са много обичани. Дори не можеш да си представиш колко са издръжливи тия 660 кубикови "косачки" дето викаш.12:39 12.05.2014
12 триста итридесети
До коментар #9 от "Име:":
Дай да видим сега коя е 660 кубика и коя е 2000, че нещо не разбирам12:39 12.05.2014
13 Име:
До коментар #10 от "триста итридесети":
Ти къде тръгна да сравняваш 3литров двигател с това. Аз ти говоря че ще са по-бързи от нормална кола 2 литра примерно около 140-150к.с. При турбинираните КЕЙ да изкараш 100к.с е много лесно. Сметни си сам колко са 100к.с на 700кг и съответно 150к.с на 1300 - 1400кг!!!Коментиран от #16
12:42 12.05.2014
14 zendera
До коментар #10 от "триста итридесети":
Имам предвид,че основна роля тук играе теглото плюс турбото.Ако се сравнява примерно с една култова Е36-ца 320-ка примерно.Ако това което ИМЕ-Импрезата е написал за 130кс,то тогава ще са много повече от 20 метра...Не подценявай турбото-то затова е измислено..Коментиран от #23
12:46 12.05.2014
15 Име:
12:54 12.05.2014
16 триста итридесети
До коментар #13 от "Име:":
Айде сега пак извъртания, ако искаш за да ти излязат сметките, ще сравняваме W124 с 2000 кубика чист дизел, говорим двигател към двигател, причината за спора е колата от статията 64 коня, че "бие" 2000 кубика, и аз не сравнявам 3000 кубика с това, а заради заглавието питам: ако това е спорт кар, тогава моята каква е?Коментиран от #18, #19
12:55 12.05.2014
17 Гешшът
12:57 12.05.2014
18 Име:
До коментар #16 от "триста итридесети":
Не съм казал че 64к.с ще бият 2.0 кола. Въпреки че ако е 2.0 и е 120к.с ще бъде интересно. Казах цитирам:"Има и такива които ще издухат 2литрова кола нищо че са 660 кубика...."
Изгледай няколко клипа и просто виж за какво става въпрос!
Коментиран от #20, #24
12:57 12.05.2014
19 Име:
До коментар #16 от "триста итридесети":
Еми спортна е! Една кола ако има визията, звука и окачването защо да не е спортна.Ето ти как върви стокова 64к.с Хонда BEAT.
https://www.youtube.com/watch?v=hYJw6W9Juko#t=130
Според мен кефа е много голям, а това е най-важното!
Коментиран от #31
13:06 12.05.2014
20 триста итридесети
До коментар #18 от "Име:":
Дори и така да е пак не си прав, щото аз казвам:Тази кола 660 кубика НЕ МОЖЕ да издуха 1600 кубикова, а какво остава за 2000.
13:08 12.05.2014
21 zendera
13:10 12.05.2014
22 Златин Славчев
13:12 12.05.2014
23 триста итридесети
До коментар #14 от "zendera":
Ясно! Аз говоря за колата от статията, а вие за такава с много повече мощност.Коментиран от #27
13:14 12.05.2014
24 Златин Славчев
До коментар #18 от "Име:":
vijdal sam kak 60 konq punto izduhva 100 konq bmwКоментиран от #25, #29
13:14 12.05.2014
25 триста итридесети
До коментар #24 от "Златин Славчев":
А аз съм виждал как 100 коня БМВ влачи едно пунто на спирачки към отпадъци.13:17 12.05.2014
26 Златин Славчев
До коментар #6 от "триста итридесети":
tova sa novi tehnologii nie se mislim za po umni ot sasdatelite na tezi mashini13:18 12.05.2014
27 Име:
До коментар #23 от "триста итридесети":
Да. По надолу писах че много лесно се вадят 100к.с от турбинираните К коли. Мощности от 120-130к.с също са често срещани. А в състезанията където участват street legal кей коли мощността достига над 170к.с. от 660-720куб см. Тия осички са без аналог, двигателите им се развъртат до 11 000 оборота. Виж клипа от коментар номер 19, че и със 64к.с си върви повече от прилично.Коментиран от #30
13:18 12.05.2014
28 Златин Славчев
До коментар #6 от "триста итридесети":
sashto taka e mnogo vajno kolko teji moje da e 500 kila moita beshe 750 kila 60 konq hodih da ia skupiavam v grada karah vse okolo 12013:21 12.05.2014
29 Оцеола
До коментар #24 от "Златин Славчев":
И като се събуди....ръката в контакта!13:21 12.05.2014
30 триста итридесети
До коментар #27 от "Име:":
Във третия си коментар твърдиш, че има всевъзможни 660 кубикови, това в каква връзка го казваш, говорим за колата от статията, и като говориш за такава с повече мощност, що не я пишеш, щото то има и всевъзможни 1500 кубикови мотори, има и такива с по 1500 коня, и там какво ще направи този 660 кубиков 200 коня двигател,говориш с недомлъвки и после спориш, ето моят избор за 1500 кубика двигател е този с ~1500 коня, клипове няма да ти търся какво се случва тогава.
Коментиран от #32
14:07 12.05.2014
31 триста итридесети
До коментар #19 от "Име:":
Това е при спускане, я дай при изкачване.Коментиран от #33
14:24 12.05.2014
32 Име:
До коментар #30 от "триста итридесети":
Казвам го в отговор на Shmeker с трабант комби. Има КЕИ комбита, пикапи, джипове, бусчета всичко каквото се сетиш.Много добре ти написах "нормална" 2 литра кола 140-150кс. Няколко пъти ти го написах. Примерно Опел омега, Ситроен C5, Пасат и т.н.
Леле до къде стигнахме да сравняваме болид от формула 1 със тунингован KEI car. Вярно е бързички са, но не чак толкова! ХАХА
Не виждам какъв ти е проблема и защо те бърка толкова. Карат си ги хората вървят си, теб като не ти харесва - твой проблем.
14:40 12.05.2014
33 Име:
До коментар #31 от "триста итридесети":
Ето ти една много стара хонда s800, която е 791 кубика двивалка 70к.с атмосферка и е най-бързата кола до 1 литър още 1967ма година:https://www.youtube.com/watch?v=NkUP3XsCREs
https://www.youtube.com/watch?v=6A7oA0Rv9Ns#t=25
Виж и 2 та клипа и после ми говори че не може да има спортна кола с малък мотор. Има още много неща които не си виждал от автомобилния свят. Недей да критикуваш без да си запознат!
Коментиран от #34
14:50 12.05.2014
34 триста итридесети
До коментар #33 от "Име:":
Разгадах те най-после: Срам те от името "спортна", и като гузен почваш да се оправдаваш, че видите ли турбиниран 660 кубиков мотор ще издуха 2000 кубиков на 1300-1400 кг, демек не е смешно.Ами как да ти кажа, малко пресилено ми се вижда кола със 64 коня да и кажеш спортна, тогава тия от 90-100 коня какви са? ами тия от 130-150, ами тия от 180-200 ? ами тия от 500 коня?
Няма лошо да му кажеш че спортна, но тогава на лада 1600 трябва да и викаш суперспортплюс
Коментиран от #35, #36
15:19 12.05.2014
35 Име:
До коментар #34 от "триста итридесети":
И това ти обясних пак в коментар 19. Не само двигателя е важен, важно е усещането. А ето какво прави 791 кубика 70 коня кола от 1967ма на nurburgring срещу голф 2ка след 90та. Някфо ново пунто и разни други. Да не кажа даже че върви заедно със БМВ-то, което е е30 вероятно 1.6 или 1.8. Honda s800 няма аналог както ти обичаш да казваш. 66та година 800кубика с 2 разпределителни вала и 10 000 оборота 88 коня за литър при много ниска цена. Джейсън Бътън има такава, а той понеже е шампион в Ф1 явно не разбира и си е купил по-тъпа кола от Лада 1600!!! ето ти и клипчето да видиш.https://www.youtube.com/watch?v=5nNU6vwaz0E#t=143
15:26 12.05.2014
36 Име:
До коментар #34 от "триста итридесети":
Това ли ти е проблема, че пише че е спортна? Възприемай го както искаш. За мен това не е баничарка, не е комби, не е хечбек или седан, а е двуместно кабрио със спортен дизайн и е създадена с едничката цел - удоволствие. Не е направена нито да е практична, нито да си возиш доматите от село. Има малък, но пъргав задноразположен мотор, големи спирачки, леки джанти, леко купе, спортно окачване, пера зад волана за скоростите, спортни уреди и т.н. все неща които притежават спортните автомобили, но в по-малък мащаб. Според мен все достатъчни неща за да се нарече спортна кола.15:37 12.05.2014
37 ярослав станчев
До коментар #3 от "Име:":
А стига бе.Пич,не си някое плямпало,като хлапетията из форума,ама някой път се лъзгаш по надолнището,без да се усетиш.Тази рикша с туй моторче за чистачки,вместо двигател,е толкова кола,колкото аз съм цар.
Ама щом е японско,хеле пък ако е Хонда,значи е ниско летящ цумует,така ли?
Клипчетата в тубата сме ги гледале,то там и гоуф 2 1000 коня,прави ластици на вейрон и на ГТР,на видео,ама реално не е баш така,нали.
Щяла да издуха някоя двулитровка,а по-полека,а няма,да не пукне някоя гума от пилене.
Спорткар ама 64 коня,значи моята дет е била 90 коня преди 23 години, е била хиперкар,така ли?
Коментиран от #38
15:56 12.05.2014
38 Име:
До коментар #37 от "ярослав станчев":
Показах ти за какво става дума. Ти ако си мислиш че 90 коньовата ти кола е вървяла повече май се бъркаш жестоко. Не искам да сравнявам KEI car с която и да е европейска кола, защото става прекалено дълъг спора. Това което целя е да ти покажа че въпреки това че е 660куб. см върви като нормален автомобил, а като се понаправят - че и повече. Специално за хондата от статията за Япония ще е 64к.с заради законите, за останалия свят - 1.0 турбо и над 130к.с.Според тебе кое е по-спортния автомобил? БМВ е30 м3 - 200к.с. или Mercedes E350 (2011) комби дето е 270кс?
Коментиран от #43
16:27 12.05.2014
39 Име:
Коментиран от #40, #41
16:43 12.05.2014
40 car-critic
До коментар #39 от "Име:":
значи на миналата статия като говориш за BMW вадиш таблиците от ринга и почваш "това BMW е по-бавно с 0.0005 секунди от не знам си кое subaru, затова не можело да се нарече спортна кола..... германските коли не били спортни защото не знам си кво" ама като видя 64 к. с. Honda и какво?До коментар #16 от "триста итридесети":
Еми спортна е! Една кола ако има визията, звука и окачването защо да не е спортна.
Коментиран от #42
16:51 12.05.2014
41 car-critic
До коментар #39 от "Име:":
супер ограничен пич си16:51 12.05.2014
42 Име:
До коментар #40 от "car-critic":
Никога не съм казвал че м3 не е спортно. Иди разгледай пак статията. Друг човек спореше че импрезата е седан пък е по-бърза от м6, което е спортно купе!!! Не ми преписвай чужди изказвания.Ограничен съм да - харесвам японски автомобили, италиански, френски, английски и американски. Вярно дали има и 10 немски автомобила които да харесвам - май са по-малко. Иначе хората в тоя форум които са "САМО БМВ", "САМО АУДИ" или "ОСВЕН НЕМСКОТО ВСИЧКО Е БОКЛУК" не са ограничени. Не ме познаваш, не знаеш от какво се интересувам, така че много те моля не ме определяй какъв съм. Освен това най-любимата ми кола-мечта не е японска, а италианска. Просто съм решил че ги подценявате японките и затова си споря....
125 и 250 кубиковите пистови мотоциклети по-спортни ли са от примерно 250-500кубика туръри??? Или само хилядарките са спортни а 600ките и 400куб пистови мотори - не са?
17:03 12.05.2014
43 ярослав станчев
До коментар #38 от "Име:":
Глей ся, не оспорвам,че количката ще е идеална за градско каране.Ама ти ги изкара тия рикши по-вървежни от суперкарите бе човек.Все едно го виждам Кенжиро Шинозука качен в тая спортна кола и на рали.Това,че някой някъде е надул една,5 или 15 такива калинки до 100 и кусур коня не ги прави спортни коли,нали.То и на смарт му слагат V8,а на фиат 500 V12 от ламбо ама няма да станат спорткари,още по-малко суперкари.Ще си останат градски коли.
Коментиран от #44, #46
18:57 12.05.2014
44 Име:
До коментар #43 от "ярослав станчев":
Това е че не са 1 и 2, 10 или 30 такива, а много повече. В япония KEI cars си е култура, имат си организирани сбирки, ивенти, състезания, track day и организирани шампионати предимно по малките писти. Много голяма част от производителите на after market тунинг части произвеждат и такива за KEI cars. Просто имат хората. Не съм ги изкарвал по вървежни от суперкарите!!!!! Стига извъртахте: това което казах е че много KEI коли вървят по-добре от нормална средностатистическа двулитрова кола със около 140-150к.с на 1300-1400кг купе. Не съм ги сравнявал със суперкари!Спортни не ги прави мощността, а целта на създаване. Извинявай но кола която има 5 клапъна на цилиндър, 2 вала, турбо и се развърта до 10 000 оборота, не е често срещано явление дори в днешно време. Спортните KEI коли не са толкова много: suzuki cappuccino, honda beat, mazda AZ-1, suzuki alto works, daihatsu copen, daihatsu mira +/- още няколко. Всички други KEI коли са от типа на Daewoo matiz - малки икономични четиривратки. Спортни са защото са направени с такава цел, както по-долу ти сравних 250cc пистов мотоциклет и примерно 600cc турър с куфарите... Хващаш ли разликата.
Purpose!
https://www.youtube.com/watch?v=pec8dxlwdzg
Коментиран от #47
19:15 12.05.2014
45 Владислав Димитров
19:21 12.05.2014
46 Име:
До коментар #43 от "ярослав станчев":
Коментиран от #57
19:21 12.05.2014
47 zendera
До коментар #44 от "Име:":
Абе със съгурност тая кола ще създава ядове по светофарите.Особено щом двигатела е отзад.Значи,проблема на такива коли според мен е,че ако се качи втори човек и той е над 100 кола както и ако се сложи много багаж,тоя автомобил ще бъде труп на пътя.Това е основното преимущество на колите със2.0 двигатели-те са неуморни дори и с максимален багаж и пасажери.Коментиран от #48, #51
19:29 12.05.2014
48 Име:
До коментар #47 от "zendera":
100кг човек трудно ще влезе в тия колички. :) Иначе си прав. И 70кг да е когато колата тежи 700 ефекта ще е много голям.19:35 12.05.2014
49 Симеон Тасев
20:15 12.05.2014
50 Симеон Тасев
20:16 12.05.2014
51 триста итридесети
До коментар #47 от "zendera":
зендер, лада 1600 ще яде този спорткар дет го набараКоментиран от #53
21:26 12.05.2014
52 Николай Николов
21:35 12.05.2014
53 Дошo
До коментар #51 от "триста итридесети":
Коментиран от #55
21:58 12.05.2014
54 Някой в Bg.
21:59 12.05.2014
55 триста итридесети
До коментар #53 от "Дошo":
И 19 минуса да имам тва е положението, ладата ако не се лъжа беше 82 коня и е на задно.Коментиран от #56
23:03 12.05.2014
56 MeBoosta
До коментар #55 от "триста итридесети":
Ti obache qvno dosta bavno zagrqwash.Bai ganio e sviknal da mukne kartofi,domati,dini tor dobitak i izob6to kakvoto sabere v kolata...qsno razbrahme tva si ti.Zatova horata sa izmislili razli4ni kategorii koli(kombi,mini vanove,vanove,pickup i tnt).Kakwo ot tova koeto ti obqsnqva kolegata(impreza) nemoja da proumee6.MALUK SPORTEN AVTOMOBIL da ti preveda SPORTEN-kola napravena da uskorqva burzo da spira burzo da ima dinamika minimalen body roll ne kat proskubanata ti lada kat nqkoi korab da mi sa naklanq v zavoq i sputnicite da sa otgore ti postoqnno i ikonata sus sve6ti4kata do tebe da se moli6 i da pali6 za da izleze6 jiv ot zavoq...Haresva ti ili ne tova e kola koqto e izvouvala mqstoto si kakto na putq taka i na pista i nqma analog s drugi koli.Daje 6te e sramno da se sravnqva s nqkoi prefarcuneni napudreni NAMAZANI nemski sarmi.05:45 13.05.2014
57 JAPAN POWER
До коментар #46 от "Име:":
ХОРАТА НАПРАВИЛИ МАЛКА,ЛЕКА И НАПОМПЕНА ГРАДСКА СПОРТНА КОЛИЧКА И ВСИЧКИ "БМВ ФЕНОВЕ" ГРАКНАХА!!! КОЛЕГА НЕ СЕ БОРИ СЪС ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ И С КОНЕ С КАПАЦИ...ТЕЯ СМЕШНИ БМВ И И КАТО ЦЯЛО НЕМСКИ ФЕНОВЕ НИКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ КАКВО Е К-car, JAPAN GT ШАМПИОНАТ !! КАКВО Е ОТ 2000 кубика ДА ВАДИШ ПО 250коня от атмосферка,КАКВО Е ОТ 1800 ДА ВАДИШ 220КОНЯ И ТО ПРИ 10-11000 оборота И ТО още от 1990 г..!! КАК ЕДИН 91г NSX 3.2 V-TEC ПОДМИНАВА КАТО СПРЯЛО ЕДНО М6 V10 2013г!! НИКОГА НЯМА ДА СХВАНАТ КАКВО Е от 2000 турбо да вадиш по 400 коня!! НИКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ И ДА СЕ СЪГЛАСЯТ ЧЕ НАЙ ДОБРИ ВЪВ ВСИЧКО АВТО,МОТО И ЕЛЕКТРОННО СА ЯПОНЦИТЕ.. НИКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ КАКВО Е САМО ДА КАРАШ КОЛА,Е НА СИ И РОБ ПО СЕРВИЗИТЕ!! НОКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ ЧЕ КОЛИ КАТО MITSUBISHI EVO,SUBARU STI,HONDA NSX и S2000,SKYLINE GTR, SUPRA, LEXUS LFA И ISF ,ЛАНД КРУЗЕР, НИСАН ПАТРОЛ И ОЩЕ ХИЛЯДИ ДРУГИ ЩЕ СА НАЙ ДОБРИ ВЪВ КЛАСИ ЗА ВИНАГИ,И НАЙ ВАЖНОТО Е ЧЕ НЯМА ДА СЕ ПРАВЯТ НИКОГА ДОКАТО СЕ КАРАТ!! ТЕ СА СВИКНАЛИ ДА КАРАТ Е30 323 КУПЕ С РУСА НА СЪСЕДНАТА СЕДАЛКА И ДА СЕ НАДУВАТ И ДА СЕ ЗАКАЧАТ СА 40 ГОДИШНИ ФОЛКСВАГЕНИ ПОЛО ПО УЛИЦИТЕ!! НА ВСЕКИ ТЕХЕН СЪБОР УМИРАМ ОТ СМЯХ...ПОЛОВИНАТА СА С ГРЪМНАЛИ МОТОРИ ПО ПЪТЯ ,ДРУГАТА ПОЛОВИНА СА ЗАКЪСАЛИ НА СЪБОРА!! ТОВА СА КОНЕ С КАПАЦИ И СУПЕР ИНАТИ...КОИТО МНОГО ДОБРЕ ЗНАЯТ КОЯ ДЪРЖАВА ПРАВИ НАЙ ДОБРИТЕ КОЛИ,НО СИ МЪЛЧАТ ИЛИ ВИНАГИ ОТГОВАРЯТ НА ВЪПРЕКИ!!!Коментиран от #58, #60, #70
09:30 13.05.2014
58 Име:
До коментар #57 от "JAPAN POWER":
Прав си на 200%. Само те губят. Аз пък исках да ги запозная с нещо, което не са виждали - К-cars.Коментиран от #59
09:37 13.05.2014
59 триста итридесети
До коментар #58 от "Име:":
Горчиво! Горчиво![youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FzoSG0TJF2M[/youtube]
Коментиран от #61
09:55 13.05.2014
60 Дошo
До коментар #57 от "JAPAN POWER":
Това е истината09:58 13.05.2014
61 Име:
До коментар #59 от "триста итридесети":
Мечтай някога да направите по-добро двойно от това на СУБАРУ. ХАХАХАХХАХАХА спри да се излагаш момче. Видяхме че не знаеш нищо за нито един друг автомобил различен от БМВ. Не че и БМВ-тата много ги разбираш ама айде...Коментиран от #62
10:00 13.05.2014
62 триста итридесети
До коментар #61 от "Име:":
Нали го видя двойното на субару, човека е безпристрастен.@57 Много е напомпена ей, направо пращи.
Интересно - м....лите карат Е36-ки, те пък не излизат от сервизите, излиза че, ако няма м...ли, няма да има и сервизи.
И в Японския речник думата сервиз не съществува, те там на всеки 5 години ги сменят колите, щото повече и не издържат.
А тоя "спорткар" като тръгва на дълъг път, шофера да проверява в коя посока е вятъра, дали не е насрещен, че да не задържа трафика, особено тия тирове с ремаркетата, като тръгне да го изпреварва си е филм на ужасите, а пък иначе да си приказва че била спортна.
Коментиран от #63, #68
10:49 13.05.2014
63 Име:
До коментар #62 от "триста итридесети":
Ти не възприемаш грам, не е чудно че си толкова спрял. Всеки път си говориш едни и същи общи приказки. Много още имаш да учиш за автомобилите. Когато научиш нещо повече за автомобили различни от БМВ тогава ела да ми пишеш глупостите си. Като си нямаш и грам понятие недей да коментираш това и онова.Относно спорткара от статията: Толкова е ограничението на мощността толкова са го направили! 100 пъти ти обясних, идиот щеше вече да е разбрал. Отивай да си бъдеш лайк в статийката за м4.
Коментиран от #64
11:06 13.05.2014
64 триста итридесети
До коментар #63 от "Име:":
В кое да възприемам, бе момче, от 1 година чакам аналога на 330i от 2000 г., ама няма, и няма кой да си признае.Тръгва да ми вади клипове от япония???
Чакай да повторя:
На дълъг път, с еднакви маси, със 130-140 на магистралата, коя кола от 2000 година ще изгори повече бензин - 330 или КОЯ ДА Е ЯПОНСКА?
Като имаш напредвид че не те задължавам да на задно както 330-ката и да е поне 200 коня или 6 цилиндъра,
щото най-справедливо ще е така:
две коли с по шест цилиндъра, атмосферни, с приблизително еднакво ускорение при еднаква маса (изравнява се с товар, ако трябва ще товаря аз, ако намериш по-тежък автомобил) тръгват по магистралата със 140 км/ч - кой ще изразходи повече гориво?
Въпроса е принципен, нали много ги бива в технологийте??? Защо тогава техния изгаря повече??? И забележи - Избираш си наааай-добрата в това отношение кола от ЦЯЛА ЯПОНИЯ ... и пак НЯМА.
Иначе японските коли не са лоши, дет се вика - за тез пари - толкоз.
Коментиран от #69
11:25 13.05.2014
65 Име:
Nissan Hakosuka GTR 1969 - НЯМА
Nissan Skyline GTR R32 / R33 / R34 - НЯМА
Toyota Supra mk3 - НЯМА
Honda civic vti 1.6 - НЯМА
Mitsubishi colt mivec
Nissan Sunny GTI-R
Toyota AE86
Toyota GT-86 / SUBARU BRZ
Mazda mx5
Mazda RX-7 FC3S
Mazda RX-7 FD
Honda Integra Type R
Honda NSX
Honda Civic Type R
SUBARU impreza sti
Mitsubishi lancer
Mitsubishi 3000GT
Honda s2000
Subaru leone
всички KEI cars също нямат аналог, щото ако немците направят 660кубика мотор - той няма да изкара и 1 година, ауу забравих Трабанта (една немска кола която наистина харесвам, нищо че е за центровка всяка седмица, 26к.с ама ходеше по ралита)
мога да ти изброя още една камара японски коли които нямат аналог от ГЕРМАНИЯ, ноооо ти имаш най-великата кола БМВ 330и на газ. Нали уж ти харчи малко бе? Защо си и сложил газова у-ба? Нали сте гъзари с БМВ-тата???????????????????????
Коментиран от #66, #72, #73, #102
11:36 13.05.2014
66 триста итридесети
До коментар #65 от "Име:":
пак се правиш на улав, всичките тия кошове дет си ги изброил, ще изгорят повече гориво, айде лека и безавариина, ясен си ми.Коментиран от #67
11:39 13.05.2014
67 Име:
До коментар #66 от "триста итридесети":
А бе не ме интересува колко ще изгорят бе. Сравнявай 1600 срещу 1600 кубика, 2000 с/у 2000, турбо с/у трубо и атмосферна с/у атмосферна. Е НЯМА НЯМА и това си е, всичките са мъртъвци. Когато БМВ направите 316ката да вади 180к.с атмосферни от 1.6 от завода ела ми се обади. Също и 318ката да е 200к.с атмосферни от 1.8, хеле пък 2.0 атмосферка и 250к.с от завода! Тия коли също нямат аналог.Кажи бе защо като си ПРЕМИУМ и върви много и харчи малко караш на газ? ААААА да ти си ми казвал понеже бутилката отзад създава по-добро сцепление :D :D :D :D :D :D.
11:45 13.05.2014
68 Дошo
До коментар #62 от "триста итридесети":
Абе момче не дрънкай глупости.Точно в япония за много хора е семейна реликва.Специално за Субару мога да ти кажа, че си ги пазят от 70-те години и изглеждат като нови.Освен, че не знаеш нищо за японските коли не знаеш нищо и за Япония12:10 13.05.2014
69 Дошo
До коментар #64 от "триста итридесети":
Все едно слушам руснак как хвали някой роден боклук - без аналог в света12:12 13.05.2014
70 Златин Славчев
До коментар #57 от "JAPAN POWER":
kakvo praviat tezi bmw ta v kalta :D12:27 13.05.2014
71 Монго
13:36 13.05.2014
72 zendera
До коментар #65 от "Име:":
E не точно на всички.Но тя политиката на бмв е такава.Но все пак да отбележа-аналога на мазда мх5 е бмв зет3.На нисан 350зет е бмв зет4....19:21 13.05.2014
73 zendera
До коментар #65 от "Име:":
E не точно на всички.Но тя политиката на бмв е такава.Но все пак да отбележа-аналога на мазда мх5 е бмв зет3.На нисан 350зет е бмв зет4....Коментиран от #74
19:21 13.05.2014
74 Име:
До коментар #73 от "zendera":
Ами извинявай ама z3 i mx-5 не могат да се сравняват. Първо най-малкия мотор на з3 е 1.8, мазда мх-5 1ва ген е 1.6. Второ маздата е с много по-добро шаси. И до днес е еталон за спортно пътно поведение. Трето е много по-лека. Четвърто много по-евтина. Пето мх-5 променя изцяло пазара и постига невероятни успехи, благодарение на качеството си. Чувал ли си за spec Miata? Шампионати само с мазда мх-5. Не съм виждал такива със z3. Шесто мх-5 е много по-обичана и съответно по-популярна. Фен клубовете на миатата са огромни по целия свят. Освен това дизайна на маздата смятам че е в пъти по-добър. Просто са несравними.350з е по-евтин, по-бърз, по-здрав, и също с по-добра визия от БМВ з4! А колко много тунинг части се предлагат за 350з, з4-ката може само да си мечтае за толкова внимание и последователи.
Трябва да погледнеш и малко чужди списания, различни от ауто билд и ще разбереш за какво ти говоря.
Коментиран от #75, #76, #77, #78, #79, #80
19:32 13.05.2014
75 zendera
До коментар #74 от "Име:":
Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..19:57 13.05.2014
76 zendera
До коментар #74 от "Име:":
Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..19:57 13.05.2014
77 zendera
До коментар #74 от "Име:":
Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..19:57 13.05.2014
78 zendera
До коментар #74 от "Име:":
Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..19:57 13.05.2014
79 zendera
До коментар #74 от "Име:":
Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..19:57 13.05.2014
80 zendera
До коментар #74 от "Име:":
Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..19:57 13.05.2014
81 Име:
Тази статия е за KEI cars 660 кубика макс. мощност 64к.с и ограничени размери. Немците такива коли нямат. Или ще коментираме хондичката от статията или по-добре да не си спорим за обичайните глупости.... съгласен?
Коментиран от #84
20:03 13.05.2014
82 Име:
Коментиран от #90, #92
20:09 13.05.2014
83 Име:
20:26 13.05.2014
84 ярослав станчев
До коментар #81 от "Име:":
Среден ръст на мъжете в Германия - 180 см.Среден ръст на мъжете в Япония - 170 см.
Е кой немец ще се събере в такава калинка,без коленете да му запушат ушите? И затова нямат такива колички швабите и като цяло в Европа и Америка не са особено популярни.
Коментиран от #85
20:40 13.05.2014
85 Име:
До коментар #84 от "ярослав станчев":
Аре че половината ни таксита са все daewoo matiz, и онова корейско шевролетче, които всичките са размер KEI car, я на базата на сузики алто / марути я на дайхатсу куоре... Пък гледам и височки и дебелички бакшиши ги карат. Че даже са и по 40кс по-старите пък вървят с 4ма вътре.....21:11 13.05.2014
86 триста итридесети
За всеки нормален е хубаво колата му да върви повече и да харчи по-малко и да има дълъг живот, явно има и ненормални. Точно там жапанезе колите се провалят.
За мен определението "спорткар" и 64 коня за кола са несъвместими.
Ако бакшишите имат пари няма да карат сапунерки.
Коментиран от #87, #89
21:46 13.05.2014
87 Име:
До коментар #86 от "триста итридесети":
Оф човек повръща ми се от безсмислието в коментарите ти. Не е въпроса дали са сапунерки или не са а дали може да влезе човек в тях. За това спорехме с ярослав станчев.После твойто мнение го чухме 100 пъти, няма нужда да ни натякваш че не ти харесва. Ако имаш да кажеш нещо по-статията -ок. Щом не умееш да дискотираш идеята, не мисля че има смисъл да си натякваш тъпото мнение. Ти нали караш най-перфектната кола аре заминавай да и се кефиш, да си починеме от глупостите ти... Пак ти казвам не познаваш японските автомобили, затова не ги коментирай. Фани научи поне нещо друго, че си повтаряш едни и същи общи приказки....
22:00 13.05.2014
88 триста итридесети
23:00 13.05.2014
89 Дошo
До коментар #86 от "триста итридесети":
И на нас двутонен седан, газ, дизел и спорткар са ни несъвместими ама ти си го карашКоментиран от #91
16:28 14.05.2014
90 Дошo
До коментар #82 от "Име:":
Точно!А както знаем, има държави където книжка се взима на 16.Какво по-яко за един тийнейджър?16:31 14.05.2014
91 триста итридесети
До коментар #89 от "Дошo":
Някъде да съм казал, че имам спорткар?22:23 14.05.2014
92 триста итридесети
До коментар #82 от "Име:":
Тука ще се съглася.22:25 14.05.2014
93 Acura
Ти сега ми отговори защо сравни Акорд със 330. Пак показваш елемнтарни незнания
Всеки знае че аналога на 330 е сивик
Ай сега да сравним ама не заводски данни където БМВ доказано лъжат най-много а реални такива
Ще те улесня с този сайт www.carspending.com
Регистрирай си там возилото и ще получиш най-точен отговор колко ти гори БМВ-то.Лошо е че в един момент ще разбереш че горивото е капка в морето от разходи който всяко БМВ реализира
Коментиран от #94
23:25 15.05.2014
94 триста итридесети
До коментар #93 от "Acura":
Ама я пък виж как те подкрепят тебе, японските фенове, и се гордеят.Винаги се опитвам да сложа нещата на честна основа, за каквото и да става въпрос, та сега ти отговарям защо 330ката я сравнявам с акорда:
Ами защото са с приблизителна маса, като този 3.0 литров e по-лек.
Не ти ли се струва меко казано "нагло" да ми сравняваш кола с маса ~900 кг с такава с маса 1550 кг за разход? Чакам да ми отговориш.
Няма да отварям сайта който си дал, щото аз съм засичал колата и ако искат от сайта могат да ми се обадят да им дам данни и всичко свързано сд 330i, и даже да им покажа.
Коментиран от #95
11:54 18.05.2014
95 Име:
До коментар #94 от "триста итридесети":
Кажи сега защо му сложи толкова минуси на човека???Коментиран от #96
17:04 18.05.2014
96 триста итридесети
До коментар #95 от "Име:":
Аз не съм му слагал.Коментиран от #99
18:16 18.05.2014
97 Acura
тва 900кг откъде го изрови бе толкоз тежи е30-ката ли.....
1400кг ти тежи дарака
1286кг тежи сивик от тези години с 2,0 мотор и е здрав колкото кратуната ти
Още ще се учим ли...?Да ти пресметна ли колко е разлика или сам ще справиш с предизвикателството.
Ко да направим като БМВ се сетиха 2013 г да си олекотяват возилата , да ги правят аеродинамични , семейните и спортно-непретенциозни с предно и за ползите от това
Сайта е много полезен ама за хора които искат да знаят ,да събират истинска статистика а не само това какво са видели и и какво са чули от съселяните пред блока
Та там ще откриеш истината която ти казах - няма икономично БМВ и че горивото им е най-малкия яд
Това ,че си "честен" въобще не значи че си прав ,чесно.
Коментиран от #98
19:43 18.05.2014
98 триста итридесети
До коментар #97 от "Acura":
Ахаааа сивик с 2.0 мотор, ето го:http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12229
със 350 !!!!! кила по-лек, ЕДНА ГОДИНА ПО НОВ, а с по-голям разход "извън", да не говорим за 6-ци, за задно, за лукс и за каквото ти дойде на акъла, и тъпо парче ше викаш на на баща ти - сина му, келеш.
Знаеш ли кога тоа или който и да е сивик от него време, го натовариш на моите килограми и със 140-150 на магистралата или в града или на луната ще изгори по-малко гориво от мен при еднаква скорост -- кога цъфнат налъмите.
22:42 18.05.2014
99 триста итридесети
До коментар #96 от "триста итридесети":
Не вярваш ли? Мога да ти докажа.23:16 18.05.2014
100 Acura
Ако вземеш да товариш сивика може да събере повече .Ще ти обесня накратко защо и после пак ще си поиграем с цифрите.
Всички знаем че БМВ са перфектно балансирани коли 50:50 предна-задна ос с големи мотори.Дотук добре ама все е за сметка на нещо щото инъче всички автопроизводители щяха да ги правят по тази формула.Недостатъците в тази схема при семеен автомобил също са доста. При еднакви външни габарити спрямо други автомобили , пространството в купето при БМВ е винаги по-малко.То си е проста геометрия.За да се постигне 50;50 двигателя се вкарва максимално назад в купето ,за сметка на пространството там.Затова не се чудете като седнете на задната седалка на 3-ката що ви опира главата в тавана а пък уж сте в луксозна премиум кола.Така е нали?Така че Сивика ще те изненада с простор в купето и може и да събре повече там.Виждал си и късата муцунка на сивик останалото е за пътниците Не учи японец как да оползотворява пространство
Сега за килограмите.....еми нали като туриш чугунения БМВ туч освен него всичко друго ще започне да тежи защото той ще изисква по-голяма кутия , по-големи спирачки ,по- големи гуми и тн и ей ти го защо возилото ти уж е в класа на Цивика а тежал колкото Акорда.
Относно разхода- къде го хвана този 3-врат олекотен и форсиран Тайп Р.
Аз ти показах килограмите на Сивик с 5 врати и 2 литра мотор
Акорда с 200к.с мотор гори с 200гр по-малко от 328 на същите коне Но както знаем БМВ лъжат най-много за разхода си
23:19 19.05.2014
101 Acura
Сега преброих точно 6 статии започващи с "БМВ....." Другите производители са спрели да вадят модели?Това нали не е БМВ форум.Мирише .Със сигурност има по-добри места в нета да се обогатявам .Затова казвам адиос на всички
Коментиран от #107
23:26 19.05.2014
102 brum brum
До коментар #65 от "Име:":
@65 - Аууу...нямаше ме няколко месеца и тва поклониците на дървенията (сабо=джапанка от дърво) съвсем сте си повярвали.с това "(и нека бъдат същата кубатура)" ми звучиш като корумпиран чиновник дето прави обществена поръчка за "нашите" хора... А със същото междуболтово на джантите не щеш ли?
Я кажи коя е най-мощната серийна кола с атмосферен дизел? А най-мощната серийна дизелова кола изобщо? я кажи японски аналог на Ролс-а или на Вейрон? А на Порше 918 дето ви изнесе лекция и в хибридната технология и на ринга? Хахаха... Да ти напомням ли коя е марката с най-много награди двигател на годината?! Сега да не ми почнеш да се обясняваш (вече съм го слушал!) как не им било приоритет дизелът на японските, как много замърсявал и разход на материали и дрън дрън... Че коли като Бугати и Ролс са ненужна показност и т.н. и пак не са приоритет на жълтите... Алоу...ми да не би консервена кутия с двигател от сенокосачка да е преоритет на немците бе?!?!?
Я да видиш колко си бос момко зелений...
Ако ти дам кола от немско когато в япония са ходели със сабо и са носели дрехи от хартия къв аналог ще ми дадеш?!
И с тва "НЯМА" не разбирам самонавиваш ли се или си наистина толкова бос?!
1. Порше 911S 1966г e 158к.с. от 1991см3 - АТНОСФЕРЕН! Ко стана с Хакосука? Некой май му го на*ука?! Да не ти казвам, че има 1966г. и 911R с 210 коня от същият двигател и забележи е с алуминиеви врати, 2 свещи на цилиндър, магнезиев колянов вал и разв
16:39 20.05.2014
103 brum brum
До коментар #1 от "Име:":
1. Порше 911S 1966г e 158к.с. от 1991см3 - АТНОСФЕРЕН! Ко стана с Хакосука? Некой май мо го на*ука?! Да не ти казвам, че има 1966г. и 911R с 210 коня от същият двигател и забележи е с алуминиеви врати, 2 свещи на цилиндър, магнезиев колянов вал и развива 8000об/мин и е къв? АТМОСФЕРЕН! Хахаха...2. Порше 959 1986г е 450к.с. от 2847см3 би турбо и вдига 315км/ч.
3. Audi sport quattro 1984г. - 306 к.с. от 2133 см3 (Да не ти казвам, че рали версията е над 600к.с.)
Вдяваш ли изобщо какво ти хортувам?
4. Тука за красота и финес ще ти ковне пирона "лябимата" ти немска марка - БМВ. Та конкретно БМВ 700 от далечната 1959г. Та хем очеизвадно могат! и да ИМАТ! немците коли с 700см3 двигател (доста сполучливи за 6 години продадени 188хиляди!) Да не намесвам и иконата Изета и по точно BMW Isetta 600 1957г с 600см3 двигател и 34хиляди броики за 3 години. Тогава доста от любимите ти марки са произвеждали само колелета! Хем БМВ 700RS с два разпределителни вала вади от 697см3 70к.с. през 1960г АТМОСФЕРНИ! Кво само се хвърляш с тези 100 коня от литър от японски кенефи с 20-30 години по нови?!?!? И кво стана? Мега супер дупер ултра яките хиперкари от Япония с 60коня от 700см3 2014г.... Непостижимо чудо на техниката за немците...само дето май джапанките пасат където немците са ср*ли мнооого отдавна....
Пъни се още, че да спукам от смях...
Коментиран от #104
16:41 20.05.2014
104 Име:
До коментар #103 от "brum brum":
ХАХАХА да сравняваме ли цената на Поршето и цената на hakosuka? Да не говорим че datsun 240z е бил супер силната конкуренция срещу 911ката, въпреки че съм и голям фен...Да немците също имат своите добри автомобили, не отричам, но колко са? Докога феновете на ауди ще се пънете с първото куатро? Пежо, Ланча? S2 нещо го няма в WRC, щото куатрото си тежи пък и мотора дето е монтиран високо и напред му дава страхотна слава на недозавиващо прасе....
Ще умра от смях с тебе...
БМВ 700 RS e състезателна кола - 70кс - О.К. ама нали се сещаш че Honda s800 от завода излиза 70к.с. (изобщо няма база за сравнение) . Стандартното БМВ 700 вади умопомрачаващите 30 конски сили. 30 30 30!!!!! Ти ми говориш за състезателни автомобили, за да се НАПЪНЕШ да стигнеш заводската s800 - ХАХАХА още повече ми паднахте в очите.
Изетата я харесвам, макар че изпъква единствено с това че е много малка. А по-добре да не засягаш темата за малките японски автомобили....че освен изета, трабант и NSU почти нямате други...
и какво? и какво?
Да сравняваме ли по-скъпия golf vr6 2.8 със по-евтината, по-бърза, по-здрава и далеч по популярна honda civic eg6 ? Интегра с калибра? ХАХА калибра че то движат ли се още а? За GT-R, supra, impreza и lancer нищо не казваш?
Добре че е Порше да ви вади от калта, ама като вкараме и цената като фактор май съвсем отиват на зле нещата. За пример R34 върви редом с 911 turbo 996, като съвсем леко изостава на правите, а е по-бърз в завоите, при това е по-тежък и по
Коментиран от #105, #112
22:21 20.05.2014
105 Име:
До коментар #104 от "Име:":
.........и по-слаб - 280к.с. (ограничени). Сигурно си наясно колко лесно става над 280..... Ами цената?Коментиран от #106
22:22 20.05.2014
106 триста итридесети
До коментар #105 от "Име:":
Абе какво те интересува цената бе, стандарта на германеца е по-голям и от там цената е такава, това че е по-скъпо, а е намерило място под слънцето, говори още по-добре за него. Кто видиш зора и ... ценатаАААА, какво цената бе, пердашат ли ги технологии???Коментиран от #108
22:46 20.05.2014
107 триста итридесети
До коментар #101 от "Acura":
Тоз пък линкове ше ми дава???Слагаме ги на кантара и тръгваме, както казах ако трябва аз ще товаря за да изравним масата, може да си избереш. Препоръчвам ти хонда legend 3.5 мотор, тогава може и да се наложи да кача жената за да изравним масата и тръгваме, да видиш как по-малка кубатура на задно, гори по-малко, а върви и ускорява доста по-бързо.
Коментиран от #109, #110
22:53 20.05.2014
108 Име:
До коментар #106 от "триста итридесети":
Точно ти ли ще говориш за технологий? Или според теб не е технология да направиш 7:08 на ринга с кола която струва $ 150k.Е вярно времето на 918 е върховно (6:57), но поршето струва 1млн. Сещаш ли се? Мен какво ме интересува цената ли? Ами как да не ме интересува, като ние сме копувачите. Ако ги произвеждах щеше да ме интересува колкото се може по-скъпо да ги продавам...
Коментиран от #111
23:00 20.05.2014
109 Име:
До коментар #107 от "триста итридесети":
Ти ако си мислиш че БМВ-то ти е по-кола от Хонда legend, значи не си се докосвал до такава хонда.....23:01 20.05.2014
110 Име:
До коментар #107 от "триста итридесети":
Самия Jeremy Clarkson казва че Порше 959 излежда пред нисан skyline r32, "като излязло от дизайнерското ателие на Фред Флинстоун."https://www.youtube.com/watch?v=zkUTeJDygBM
I hear 850 hp is as high as you can go but the chassis could take more .... a lot more....
23:15 20.05.2014
111 триста итридесети
До коментар #108 от "Име:":
Кой бе? Ти ли си купувача на кола от 150 хилки в зелено??ти виж дали имаш 1.50 лв за училище утре и си лягай
23:22 20.05.2014
112 brum brum
До коментар #104 от "Име:":
@104 Пич, искаш да те взимат на серозно, а въртиш г*за като ощиоана мома... Сега пък цената ти крива... По скъпи са и то много - кой го отрича? Ама това твоето "Няма" стана ли има? Да, 700RS е спортнияр модел, и? В друга тема вече ти бях писал, че БМВ М3 от 1990г група А е 300+к.с. и ти обясних, че щом могат да направят такъв двигател е просто (ама явно не и за прости), че могат ВИНАГИ да направят двигател с поне 100к.с. на 1000см3, ако ИСКАТ. Е, не искат. Както не искат да правят и сенокосачки, бензинови резачки, извънбордови мотори за лодки и т.н. Какво не вдяваш?! Между другото далечната 1988 М3 evo 2 e с по добра литрова мощност от възхваляванта 1-ва генерация на NSX.Изобщо феновете на джапанките сте много объркани същества. Първо ми възхваляваш изнасилени атмосферки дето под 5000об/мин са с динамика като на пенсиониран по инвалидност охлюв и в следващият момент ми викаш "евала" на V6 е по една или 2 турбини - GTR, последната Супра, Митсубиши 3000ГТ и т.н. Айде изяснете се сами със себе си и после ела да говорим.
Какво продължаваш да джавкаш като пекинез? Калибра турбо чувал ли си? Да не би Интеграта да е по бърза?! Кое се движи и кое не - мноо си зле...и малките деца знаят - немското. Да не говорим, че ДОРИ опел след 1998-2000 нямат проблем с ръждата, а при японските тенекии от консерви проблема си седи години след това. Я да те питам сега кой е номер едно в WRC? Къде са субару и митсубиши? Да те питам 1992 Ескорт косуърт с 220к.с. от 2000кубика к
10:14 21.05.2014
113 brum brum
Некъв пък тук мми говори за по добра Кибик от 3-ка заради местото отзад... Ми вземи си Сигнум бе...а още по добре Транспортер - хем ще има и за разходка. Тва МХ-5 явно тогава санай-смотаните коли - смех!
Коментиран от #114
10:16 21.05.2014
114 Име:
До коментар #113 от "brum brum":
Продължаваш да си яко смешен. Казах ти какво ми вадиш състезателни коли като 700rs и м3 група А. 700 rs не е спортния, а състезателния модел - има огромна разлика.Второ импреза 211-218к.с 2.0 турбо е пенсионерската версия. Бързата импреза излиза 2.0 280к.с от завода заради ограниченията. Освен това си нямаш представа колко по-добри са lancer и impreza в сравнение с ескорта. Още повече spec C излиза като почти готов автомобил за група N. Ама изобщо си много далече щом ми сравняваш ескорта с импрезата и лансер. Да не говорим че преди тях в световния рали шампионат доминира тойота селика! И не ми говори за сегашния шампионат, защото нито ситроен, нито форд имат пуснати шосейни автомобили, които да се доближават толкова много до състезателните като импрезата и лансер. Че те дори повечето са преправени FF платформи. :D
NSX е автомобил, който няма аналог от Германия, автомобил който достойно мери сили със ферарита, ламборгинита и поршета. Въпреки че е ограничен на 280к.с (затова БМВто ти е с по-голяма литрова мощност, не си чувал за японското споразумение май). Ограничението ги кара да търсят други методи да правят колите си бързи. Нисан - ATTESA, NSX има страхотно алуминиево шаси благодарение на което е изключително бърза в завоите и спира много по-късно от останалите по-тежки суперколи. Не си карал MX-5 щом говориш такива глупости. Много мога да ти изпиша за спортните коли на Япония но няма да ми стигнат коментарите, освен това не искам да се занимавам с нев
14:01 21.05.2014
115 Име:
Кой е папагала сега?
Коментиран от #116
14:21 21.05.2014
116 brum brum
До коментар #115 от "Име:":
@115 Бягаш ПАК от същественото като ощипана мома. Нито ми отговори кои са по добрите дизели, нито ми отговори за Ролса и Вейрона... Като видя, че немците имат поне 10 години по рано по добри автомобили и взе да въртиш пак г*за... То не бяха цена, после стана красота, то не беше разлика м/у състезателен и спортен, м/у "кей" и "гей"....Сега пък VW едва ли не слуайно е първи в WRC. Стига се излага бе. Видя, че и една обикновенна калибра наритва прехвалените ви таратайки...незнам изобщо какво изобщо обсъждаме. NSX били ограничени...ехоу, ми за европа и щатите да не би да има ограничение бе паляк? GTR 2012 да не е 280к.с. ? Пак носиш от 100 дерета вода... Преди форда била селиката...охлюФ.... за RS200 чувал ли си? За ескорт мк1? Казах ти хората когато са правели автомобили японците са карали колело! М3 е на 30 години почти, голфа на 40... За 911 да не говоря. Твойте мега хиперкари от кога са? И защо 2/3 от тях сега не се произвеждат?!?! Лапе аз когато съм карал кола си бил седнал още в кукуто! Смех...За mx-5 пунтирах палячото дето определяше коя кола е по според пространството за пътниците отзад! Нищо не схващаш, а явно не можеш и да четеш - само с зяпане на youtube не става!
А, и какво стана с "НЯМА"? Имай малко доблест и кажи....
16:05 21.05.2014
117 brum brum
Виж на топ гиър времената (позиция 133,134 и 135)на по слабият Ford Focus RS и коя кола е след него? Хахаха... Я сега сам си представи 50коня по силният RS 500! A виж 70 коня по слабият ST от WRX STI...Нямали силни коли за улицата - смех! Поредната болна фантазия "НЯМА"! А? Щях да забравя - я дай японска с 350коня само на предно? - Смех!
Мъка...да не говорим, че сега за да "видя" кой е по, ще трябва да броя и колко немски и колко японски коли са с "пейки" на задния капак и колко са с неоново осветление отдолу. Колко писти имало Япония...после колко японци има в япония ли ще питаш?! Предавам се - печелиш! Мухахаааа....
Коментиран от #119, #120
16:36 21.05.2014
118 Име:
До коментар #1 от "Име:":
1. Не съм казал че "нямат силни коли за улицата", казах че нито ситроен, нито форд, нито vw или сеат има кола която да е толкова близка до платформата използвана в WRC. Focus RS 500 е предно предаване - FF. Фокуса във WRC e с двойно предаване! Или за тебе разлика няма? :DКолкото до WRC можеш сам да си пресметнеш колко титли и при пилотите и при конструкторите имат японските автомобили и колко имат немските .
RS200 когато се състезава титли имат Ауди и Пежо! Селика доминира от 90 до 94та (точно преди импреза и лансър) с изключение на 91ва година когато печели Ланча!
Коментиран от #122
00:21 22.05.2014
119 Име:
До коментар #117 от "brum brum":
Колкото и да не ги харесвам пейките и неоните, те са си част от автокултурата. Ако ти разбираш тунинга като пейки и неоново осветление, значи трябва да си осветлиш познанията, за да разбереш че стилове тунинг има много повече.Сега ще ти обясня и за 280к.с. Това не е японски закон, а споразумение между производителите. Независимо дали е за износ произвежданите автомобили не трябва да са над 280к.с. Въпреки това много добре знаеш че именно тия автомобили понасят много повече. Както и да е, това споразумение вече не е в сила и затова GT-R e първо 480кс, а после и над 500....
И накрая: това че си направих списъка с автомобили, които нямат аналог от Германия е заради 330и, който твърди че е46 330и няма аналог от Япония. Пак ти казвам различни д-ви = различни коли. Както няма аналог на немски автомобили от япония така и обратното. Един пример: 2.0 атмосферка 250к.с. от завода - Еми НЯМА дори и да не вкарваме цената като фактор. Или друг пример 2.0 турбо 280кс между 1993-та и 2006 (че сигурно и след това няма освен този нов голф 400). изброените от мен автомобили НЯМАТ аналог /вървеж/кубатура/цена. Е И? Какво от това че няма аналог нали? Еми аджеба какво от това че нямало кола която да е 231к.с и да харчи 7л/100 като е46 330и???? Това ми беше мисълта. А това че ти си го приел навътре като обида и сега ще хейтиш - твоя работа.
Коментиран от #121
00:31 22.05.2014
120 Име:
До коментар #117 от "brum brum":
Да така е когато немците са правели автомобили, японците - не са. Но пък ние живеем в малко по-друго време и като гледам за това "кратко" време от когато са почнали да произвеждат автомобили - добре са се научили. Не че нещо ама това не е фактор. Лексус дето нямат никаква спортна история правят най-бързия супер кар на нюрбургринг - LFA (това е преди да бъде създадено 918). Е?BTW времето на Фокус RS и Фокус ST на ринга е доста далеч от това на импрезата!
Защо споменах броя на пистите ли? Ами ако не си разбрал исках да ти покажа коя нация е по-спортно ориентирана....
Ако искаш нещо по статията да коментираме хондата, а не да загрозяваме с обичайните спорове, нито ти ще ме накараш да харесам повече немски автомобили от тия които сега ми допадат (а те са малко и все стари), нито аз - теб.
Айде със здраве... :)
00:41 22.05.2014
121 триста итридесети
До коментар #119 от "Име:":
Германеца е направил 3.0 л. (УСПЯЛ !!!) 231 коня, който харчи по-малко и върви повече от 2.0 240 коня, при това японската е по-нова,абе няма какво да говорим.
01:47 22.05.2014
122 brum brum
До коментар #118 от "Име:":
@118 Пич "паля" се защото първо си нахлузил жълтите очила и нищо друго не виждаш - твоя работа, второ натрапчиво натякваш колко по добри били жълтите (а това е предимно само в главта ти не и в реалността) и трето имаш склоност да представяш мнението си за меродавно при все, че ФАКТИТЕ са други. Да не забравяме и че непрекъснато извърташ нещата само и само да СИ! докажеш нещо, щото на нас неуспяваш. Какво ми пука, че форд, ситроен и т.н. не са направили кола която да ТИ угоди? Пак питам: при положение, че може марката да направи СЪСТЕЗАТЕЛЕН (нали не обърках?! ) с определени параметри - мислиш ли, че не може да напарви "цивилен" ако реши?! А причината да не прави може да са 1000 и нито една да не е свързана с инженеринга. Елементарна е логиката ти - не са напарвили = значи не могат. После ако искам да се хващам за буквата ще ти кажа, че първата NSX не е 280 коня, а по малко. И що тогава супрата 1994 е 330кс? Митсибиши 3000 286кс и т.н.?Лексус си е премиум бранда на Тойота, както Инфинити на Нисан. Да твърдиш, че лексус нямат спортна история е все едно да твърдиш, че тойота-ямаха нямат такава и ставаш пак смешен. Само щото никъде не са участвали с името "Лексус" да ми го изтъкваш е....комедийно.
Иначе и аз мисля, че 330i и 330d са без японски аналог на нашият пазар. Имам примерно около 10к лв и искам да си купя кола след 2001-2002, хем да качва 4 човека, хем да е с доволно екстри, да върви и на светофара и на магистралата, да не се налага непрекъсн
14:48 22.05.2014
123 brum brum
14:52 22.05.2014
124 MeBoosta
Коментиран от #125, #128
00:56 23.05.2014
125 brum brum
До коментар #124 от "MeBoosta":
@124 - Мда... Малка подробност:1. За щатите е. С всички възможни последствия свързани с последващата поддръжка.
2. Автоматик? - Не, мерси.
3. Не много, ама си е по бавна.
4. 11к не е ли повече от 10? Да не говорим, че има 330 и до 8к, но там вече трябва много внимателно да се гледа състоянието.
5. И да приема, че е аналог след всичките забележки - само 1?!
Я да видим - по същият критерии мога да си взема а4 3.0, Вектра 3.2 v6, Мондео 3.0v6 или още по добре ST версията и т.н.
Коментиран от #126
10:03 23.05.2014
126 Име:
До коментар #125 от "brum brum":
На мен такава кола не ми трябва още повече ако е седан. Но да речем че търся нещо такова, ще си взема legacy 3.0 без да се замислям изобщо че харчи малко повече. А4, вектра и мондео няма да ги погледна изобщо.Коментиран от #127
14:43 23.05.2014
127 brum brum
До коментар #126 от "Име:":
@126 А аз за нищо на света не бих си взел изстискана бръмчалка (малък мотор с моного коне които ги има само във високите обороти) нито пък кола "катафалка" както нарича жената комбитата...18:37 23.05.2014
128 триста итридесети
До коментар #124 от "MeBoosta":
Жив пример за това колко не могат жапанезе, това не е в класа на 330i по нищо, камо ли по разход/мощност00:11 27.05.2014