12 Май, 2014 10:41 15 450 128

Honda пуска спорткар с 64 к.с.

  • honda-
  • s660

По информация от японските специализирани медии, компанията Honda работи усилено над нов спортен модел. За нещастие това не е нова генерация на S2000, а субкомпактно автомобилче. Иновацията ще носи индекс S660 и по предварителни данни ще се появи на пазарите през следващата година.

Автомобилът ще е от т.нар. "К" сегмент, който е изключително популярен в Япония и включва субкомпактни автомобили с дължина под три метра. Honda S660 ще разполага с малко 660-кубиково моторче с мощност от 64 конски сили.

Според японците обаче мощността ще е напълно достатъчна за лекото двуместно купе. Подобни "К" коли разработват и конкурентните японски компании. Toyota е планирала пускането на Copen, а Suzuki подготвя обновен вариант на мъника Capuccino.

Габаритите на S660 ще са строго ограничени от сегмента, двигателят ще разполага с турбокомпресор, а автомобилчето ще отговаря на всички съвременни норми за безопасност. Визията му ще е силно повлияна от тази на концепцията EV-STER (на снимките).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име:

    7 1 Отговор
    Супер е KEI car-чето. За Европа и Щатите предвиждат 1.0 турбо мотор с над 130к.с. На това купе ще е фурия.

    Коментиран от #5, #103, #118

  • 2 Shmeker

    1 4 Отговор
    Не може да се сравнява с трабанта - онова даже и комби версия има

    Коментиран от #3

  • 3 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Shmeker":

    Повярвай има всевъзможни KEI коли. Има и такива които ще издухат 2литрова кола нищо че са 660 кубика....

    Коментиран от #6, #37

  • 4 ярослав станчев

    1 5 Отговор
    Тези японци съвсем се побъркаха на тема малолитражки.
    Косачката им на Хонда,която направи рекорд за скорост е по-мощна от тази количка.Косачката им е 1000 см3 и 110 к.с. , а колата 660 см3 и 64 к.с.
    След няколко години може и съвсем без мотори да ги правят.С дупка на дъното,за икономия,като колата на Фред Флинтстоун.Японска работа,ко да ги прайш.

    Коментиран от #11

  • 5 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Име:":

    Е,това е друго,инъче тез 64кс са малко доръ и за такъв автомобил.Давам пример със Смарт...
  • 6 триста итридесети

    2 5 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    Я виж да ми покажеш коя 660-кубикова кола издухва 2000 кубиковата ..... много взе да се увличаш.

    Голям смях: спроткар - 60 коня, то тогава моята (231коня) трябва да звездолета на дарт вейдър

    Коментиран от #7, #8, #9, #26, #28

  • 7 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    Е можеби първите 20-30 метра...

    Коментиран от #10

  • 8 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    Веднага ти показвам да вземеш да понаучиш още нещо за автомобилите.
    https://www.youtube.com/watch?v=9hurkFjRSkI#t=63
    Как ти се струват 140-170к.с от 660-750 кубика на 600кг купе???ю
    някои изкарват и до 200к.с от 720cc kit.
  • 9 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    Коментиран от #12

  • 10 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "zendera":

    Няма такова нещо зендер, 20-30 метра са много, виз за 2-3 метра (ако 660 кубиковата тръгне първа) може и да се съглася, че аз на 30 метър сигурно съм около или над 60 км/ч вече.

    Коментиран от #13, #14

  • 11 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    K-cars e клас автомобили в япония, които са лишени от някои данъци. Имат ограничение за размера, двигателите са до 660 кубика и не повече от 67к.с. Въпреки това няма ограничение колко бързо да ускоряват и има такива с турбомотори, някои дори с компресори, двойно задвижване, завиване на 4те колела и още една камара технологий, които са рядкост и в големите автомобили. Първите КЕЙ коли са били 360 кубика. Те са насочени към младите хора в Япония или по-бедните, които не могат да си позволят голяма кола. Именно заради това са много обичани. Дори не можеш да си представиш колко са издръжливи тия 660 кубикови "косачки" дето викаш.
  • 12 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #9 от "Име:":

    Дай да видим сега коя е 660 кубика и коя е 2000, че нещо не разбирам
  • 13 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "триста итридесети":

    Ти къде тръгна да сравняваш 3литров двигател с това. Аз ти говоря че ще са по-бързи от нормална кола 2 литра примерно около 140-150к.с. При турбинираните КЕЙ да изкараш 100к.с е много лесно. Сметни си сам колко са 100к.с на 700кг и съответно 150к.с на 1300 - 1400кг!!!

    Коментиран от #16

  • 14 zendera

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "триста итридесети":

    Имам предвид,че основна роля тук играе теглото плюс турбото.Ако се сравнява примерно с една култова Е36-ца 320-ка примерно.Ако това което ИМЕ-Импрезата е написал за 130кс,то тогава ще са много повече от 20 метра...Не подценявай турбото-то затова е измислено..

    Коментиран от #23

  • 15 Име:

    3 1 Отговор
  • 16 триста итридесети

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

    Айде сега пак извъртания, ако искаш за да ти излязат сметките, ще сравняваме W124 с 2000 кубика чист дизел, говорим двигател към двигател, причината за спора е колата от статията 64 коня, че "бие" 2000 кубика, и аз не сравнявам 3000 кубика с това, а заради заглавието питам: ако това е спорт кар, тогава моята каква е?

    Коментиран от #18, #19

  • 17 Гешшът

    3 1 Отговор
    Тази кола е доста по-близка до NSX, отколкото до S2000. Двигателят е отзад и прави баланса страхотен, колата е компактна и пъргава, това я прави забавна, дори и при не-високи скорости. Автомобилът е продължение на Honda Beat, която е външно и вътрешно доста подобна на тази.
  • 18 Име:

    3 2 Отговор

    До коментар #16 от "триста итридесети":

    Не съм казал че 64к.с ще бият 2.0 кола. Въпреки че ако е 2.0 и е 120к.с ще бъде интересно. Казах цитирам:
    "Има и такива които ще издухат 2литрова кола нищо че са 660 кубика...."
    Изгледай няколко клипа и просто виж за какво става въпрос!

    Коментиран от #20, #24

  • 19 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "триста итридесети":

    Еми спортна е! Една кола ако има визията, звука и окачването защо да не е спортна.
    Ето ти как върви стокова 64к.с Хонда BEAT.
    https://www.youtube.com/watch?v=hYJw6W9Juko#t=130
    Според мен кефа е много голям, а това е най-важното!

    Коментиран от #31

  • 20 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Име:":

    Дори и така да е пак не си прав, щото аз казвам:
    Тази кола 660 кубика НЕ МОЖЕ да издуха 1600 кубикова, а какво остава за 2000.
  • 21 zendera

    0 0 Отговор
    Е вие пък голям спор му спретнахте.Нали за това си има класове при кубатурата
  • 22 Златин Славчев

    0 3 Отговор
    evala
  • 23 триста итридесети

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "zendera":

    Ясно! Аз говоря за колата от статията, а вие за такава с много повече мощност.

    Коментиран от #27

  • 24 Златин Славчев

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Име:":

    vijdal sam kak 60 konq punto izduhva 100 konq bmw

    Коментиран от #25, #29

  • 25 триста итридесети

    2 3 Отговор

    До коментар #24 от "Златин Славчев":

    А аз съм виждал как 100 коня БМВ влачи едно пунто на спирачки към отпадъци.
  • 26 Златин Славчев

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    tova sa novi tehnologii nie se mislim za po umni ot sasdatelite na tezi mashini
  • 27 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "триста итридесети":

    Да. По надолу писах че много лесно се вадят 100к.с от турбинираните К коли. Мощности от 120-130к.с също са често срещани. А в състезанията където участват street legal кей коли мощността достига над 170к.с. от 660-720куб см. Тия осички са без аналог, двигателите им се развъртат до 11 000 оборота. Виж клипа от коментар номер 19, че и със 64к.с си върви повече от прилично.

    Коментиран от #30

  • 28 Златин Славчев

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    sashto taka e mnogo vajno kolko teji moje da e 500 kila moita beshe 750 kila 60 konq hodih da ia skupiavam v grada karah vse okolo 120
  • 29 Оцеола

    4 4 Отговор

    До коментар #24 от "Златин Славчев":

    И като се събуди....ръката в контакта!
  • 30 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #27 от "Име:":

    Във третия си коментар твърдиш, че има всевъзможни 660 кубикови, това в каква връзка го казваш, говорим за колата от статията, и като говориш за такава с повече мощност, що не я пишеш, щото то има и всевъзможни 1500 кубикови мотори, има и такива с по 1500 коня, и там какво ще направи този 660 кубиков 200 коня двигател,
    говориш с недомлъвки и после спориш, ето моят избор за 1500 кубика двигател е този с ~1500 коня, клипове няма да ти търся какво се случва тогава.

    Коментиран от #32

  • 31 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #19 от "Име:":

    Това е при спускане, я дай при изкачване.

    Коментиран от #33

  • 32 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "триста итридесети":

    Казвам го в отговор на Shmeker с трабант комби. Има КЕИ комбита, пикапи, джипове, бусчета всичко каквото се сетиш.
    Много добре ти написах "нормална" 2 литра кола 140-150кс. Няколко пъти ти го написах. Примерно Опел омега, Ситроен C5, Пасат и т.н.
    Леле до къде стигнахме да сравняваме болид от формула 1 със тунингован KEI car. Вярно е бързички са, но не чак толкова! ХАХА
    Не виждам какъв ти е проблема и защо те бърка толкова. Карат си ги хората вървят си, теб като не ти харесва - твой проблем.
  • 33 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "триста итридесети":

    Ето ти една много стара хонда s800, която е 791 кубика двивалка 70к.с атмосферка и е най-бързата кола до 1 литър още 1967ма година:
    https://www.youtube.com/watch?v=NkUP3XsCREs
    https://www.youtube.com/watch?v=6A7oA0Rv9Ns#t=25
    Виж и 2 та клипа и после ми говори че не може да има спортна кола с малък мотор. Има още много неща които не си виждал от автомобилния свят. Недей да критикуваш без да си запознат!

    Коментиран от #34

  • 34 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    Разгадах те най-после: Срам те от името "спортна", и като гузен почваш да се оправдаваш, че видите ли турбиниран 660 кубиков мотор ще издуха 2000 кубиков на 1300-1400 кг, демек не е смешно.
    Ами как да ти кажа, малко пресилено ми се вижда кола със 64 коня да и кажеш спортна, тогава тия от 90-100 коня какви са? ами тия от 130-150, ами тия от 180-200 ? ами тия от 500 коня?
    Няма лошо да му кажеш че спортна, но тогава на лада 1600 трябва да и викаш суперспортплюс

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "триста итридесети":

    И това ти обясних пак в коментар 19. Не само двигателя е важен, важно е усещането. А ето какво прави 791 кубика 70 коня кола от 1967ма на nurburgring срещу голф 2ка след 90та. Някфо ново пунто и разни други. Да не кажа даже че върви заедно със БМВ-то, което е е30 вероятно 1.6 или 1.8. Honda s800 няма аналог както ти обичаш да казваш. 66та година 800кубика с 2 разпределителни вала и 10 000 оборота 88 коня за литър при много ниска цена. Джейсън Бътън има такава, а той понеже е шампион в Ф1 явно не разбира и си е купил по-тъпа кола от Лада 1600!!! ето ти и клипчето да видиш.
    https://www.youtube.com/watch?v=5nNU6vwaz0E#t=143
  • 36 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "триста итридесети":

    Това ли ти е проблема, че пише че е спортна? Възприемай го както искаш. За мен това не е баничарка, не е комби, не е хечбек или седан, а е двуместно кабрио със спортен дизайн и е създадена с едничката цел - удоволствие. Не е направена нито да е практична, нито да си возиш доматите от село. Има малък, но пъргав задноразположен мотор, големи спирачки, леки джанти, леко купе, спортно окачване, пера зад волана за скоростите, спортни уреди и т.н. все неща които притежават спортните автомобили, но в по-малък мащаб. Според мен все достатъчни неща за да се нарече спортна кола.
  • 37 ярослав станчев

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    А стига бе.Пич,не си някое плямпало,като хлапетията из форума,ама някой път се лъзгаш по надолнището,без да се усетиш.
    Тази рикша с туй моторче за чистачки,вместо двигател,е толкова кола,колкото аз съм цар.
    Ама щом е японско,хеле пък ако е Хонда,значи е ниско летящ цумует,така ли?
    Клипчетата в тубата сме ги гледале,то там и гоуф 2 1000 коня,прави ластици на вейрон и на ГТР,на видео,ама реално не е баш така,нали.
    Щяла да издуха някоя двулитровка,а по-полека,а няма,да не пукне някоя гума от пилене.
    Спорткар ама 64 коня,значи моята дет е била 90 коня преди 23 години, е била хиперкар,така ли?

    Коментиран от #38

  • 38 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "ярослав станчев":

    Показах ти за какво става дума. Ти ако си мислиш че 90 коньовата ти кола е вървяла повече май се бъркаш жестоко. Не искам да сравнявам KEI car с която и да е европейска кола, защото става прекалено дълъг спора. Това което целя е да ти покажа че въпреки това че е 660куб. см върви като нормален автомобил, а като се понаправят - че и повече. Специално за хондата от статията за Япония ще е 64к.с заради законите, за останалия свят - 1.0 турбо и над 130к.с.
    Според тебе кое е по-спортния автомобил? БМВ е30 м3 - 200к.с. или Mercedes E350 (2011) комби дето е 270кс?

    Коментиран от #43

  • 39 Име:

    3 1 Отговор

    Коментиран от #40, #41

  • 40 car-critic

    1 3 Отговор

    До коментар #39 от "Име:":

    значи на миналата статия като говориш за BMW вадиш таблиците от ринга и почваш "това BMW е по-бавно с 0.0005 секунди от не знам си кое subaru, затова не можело да се нарече спортна кола..... германските коли не били спортни защото не знам си кво" ама като видя 64 к. с. Honda и какво?
    До коментар #16 от "триста итридесети":


    Еми спортна е! Една кола ако има визията, звука и окачването защо да не е спортна.

    Коментиран от #42

  • 41 car-critic

    0 4 Отговор

    До коментар #39 от "Име:":

    супер ограничен пич си
  • 42 Име:

    5 1 Отговор

    До коментар #40 от "car-critic":

    Никога не съм казвал че м3 не е спортно. Иди разгледай пак статията. Друг човек спореше че импрезата е седан пък е по-бърза от м6, което е спортно купе!!! Не ми преписвай чужди изказвания.
    Ограничен съм да - харесвам японски автомобили, италиански, френски, английски и американски. Вярно дали има и 10 немски автомобила които да харесвам - май са по-малко. Иначе хората в тоя форум които са "САМО БМВ", "САМО АУДИ" или "ОСВЕН НЕМСКОТО ВСИЧКО Е БОКЛУК" не са ограничени. Не ме познаваш, не знаеш от какво се интересувам, така че много те моля не ме определяй какъв съм. Освен това най-любимата ми кола-мечта не е японска, а италианска. Просто съм решил че ги подценявате японките и затова си споря....
    125 и 250 кубиковите пистови мотоциклети по-спортни ли са от примерно 250-500кубика туръри??? Или само хилядарките са спортни а 600ките и 400куб пистови мотори - не са?
  • 43 ярослав станчев

    1 5 Отговор

    До коментар #38 от "Име:":

    Глей ся, не оспорвам,че количката ще е идеална за градско каране.Ама ти ги изкара тия рикши по-вървежни от суперкарите бе човек.Все едно го виждам Кенжиро Шинозука качен в тая спортна кола и на рали.
    Това,че някой някъде е надул една,5 или 15 такива калинки до 100 и кусур коня не ги прави спортни коли,нали.То и на смарт му слагат V8,а на фиат 500 V12 от ламбо ама няма да станат спорткари,още по-малко суперкари.Ще си останат градски коли.

    Коментиран от #44, #46

  • 44 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "ярослав станчев":

    Това е че не са 1 и 2, 10 или 30 такива, а много повече. В япония KEI cars си е култура, имат си организирани сбирки, ивенти, състезания, track day и организирани шампионати предимно по малките писти. Много голяма част от производителите на after market тунинг части произвеждат и такива за KEI cars. Просто имат хората. Не съм ги изкарвал по вървежни от суперкарите!!!!! Стига извъртахте: това което казах е че много KEI коли вървят по-добре от нормална средностатистическа двулитрова кола със около 140-150к.с на 1300-1400кг купе. Не съм ги сравнявал със суперкари!
    Спортни не ги прави мощността, а целта на създаване. Извинявай но кола която има 5 клапъна на цилиндър, 2 вала, турбо и се развърта до 10 000 оборота, не е често срещано явление дори в днешно време. Спортните KEI коли не са толкова много: suzuki cappuccino, honda beat, mazda AZ-1, suzuki alto works, daihatsu copen, daihatsu mira +/- още няколко. Всички други KEI коли са от типа на Daewoo matiz - малки икономични четиривратки. Спортни са защото са направени с такава цел, както по-долу ти сравних 250cc пистов мотоциклет и примерно 600cc турър с куфарите... Хващаш ли разликата.
    Purpose!
    https://www.youtube.com/watch?v=pec8dxlwdzg

    Коментиран от #47

  • 45 Владислав Димитров

    1 1 Отговор
    Мерцедес S-600, нервно пуши отстрани, понеже хондата е S-660.. всъщност хондичката е бомба, конкурент на Daihatsu-Copen, който е със същия двигател 660/64 к.с.
  • 46 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "ярослав станчев":

    Коментиран от #57

  • 47 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Име:":

    Абе със съгурност тая кола ще създава ядове по светофарите.Особено щом двигатела е отзад.Значи,проблема на такива коли според мен е,че ако се качи втори човек и той е над 100 кола както и ако се сложи много багаж,тоя автомобил ще бъде труп на пътя.Това е основното преимущество на колите със2.0 двигатели-те са неуморни дори и с максимален багаж и пасажери.

    Коментиран от #48, #51

  • 48 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "zendera":

    100кг човек трудно ще влезе в тия колички. :) Иначе си прав. И 70кг да е когато колата тежи 700 ефекта ще е много голям.
  • 49 Симеон Тасев

    1 6 Отговор
  • 50 Симеон Тасев

    2 6 Отговор
    НЕМА ЩО ПО-ГОЛЯМА СМЕШКА НЕ СЪМ ЧУВАЛ
  • 51 триста итридесети

    0 5 Отговор

    До коментар #47 от "zendera":

    зендер, лада 1600 ще яде този спорткар дет го набара

    Коментиран от #53

  • 52 Николай Николов

    5 0 Отговор
    Недостатъчно били 64 кончета. Жигулките нормално си вървяха с 62 коня 1.2 моторче . И с багаж се товареха и с хора ........
  • 53 Дошo

    2 1 Отговор

    До коментар #51 от "триста итридесети":

    Коментиран от #55

  • 54 Някой в Bg.

    6 0 Отговор
    Симеончо Тасев, много си зле моето момче. Освен да кибичеш в mobileto друго не правиш, дори гледам не можеш и да пишеш. И освен BMW друго не знаеш, но това е посредствеността.
  • 55 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #53 от "Дошo":

    И 19 минуса да имам тва е положението, ладата ако не се лъжа беше 82 коня и е на задно.

    Коментиран от #56

  • 56 MeBoosta

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "триста итридесети":

    Ti obache qvno dosta bavno zagrqwash.Bai ganio e sviknal da mukne kartofi,domati,dini tor dobitak i izob6to kakvoto sabere v kolata...qsno razbrahme tva si ti.Zatova horata sa izmislili razli4ni kategorii koli(kombi,mini vanove,vanove,pickup i tnt).Kakwo ot tova koeto ti obqsnqva kolegata(impreza) nemoja da proumee6.MALUK SPORTEN AVTOMOBIL da ti preveda SPORTEN-kola napravena da uskorqva burzo da spira burzo da ima dinamika minimalen body roll ne kat proskubanata ti lada kat nqkoi korab da mi sa naklanq v zavoq i sputnicite da sa otgore ti postoqnno i ikonata sus sve6ti4kata do tebe da se moli6 i da pali6 za da izleze6 jiv ot zavoq...Haresva ti ili ne tova e kola koqto e izvouvala mqstoto si kakto na putq taka i na pista i nqma analog s drugi koli.Daje 6te e sramno da se sravnqva s nqkoi prefarcuneni napudreni NAMAZANI nemski sarmi.
  • 57 JAPAN POWER

    6 1 Отговор

    До коментар #46 от "Име:":

    ХОРАТА НАПРАВИЛИ МАЛКА,ЛЕКА И НАПОМПЕНА ГРАДСКА СПОРТНА КОЛИЧКА И ВСИЧКИ "БМВ ФЕНОВЕ" ГРАКНАХА!!! КОЛЕГА НЕ СЕ БОРИ СЪС ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ И С КОНЕ С КАПАЦИ...ТЕЯ СМЕШНИ БМВ И И КАТО ЦЯЛО НЕМСКИ ФЕНОВЕ НИКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ КАКВО Е К-car, JAPAN GT ШАМПИОНАТ !! КАКВО Е ОТ 2000 кубика ДА ВАДИШ ПО 250коня от атмосферка,КАКВО Е ОТ 1800 ДА ВАДИШ 220КОНЯ И ТО ПРИ 10-11000 оборота И ТО още от 1990 г..!! КАК ЕДИН 91г NSX 3.2 V-TEC ПОДМИНАВА КАТО СПРЯЛО ЕДНО М6 V10 2013г!! НИКОГА НЯМА ДА СХВАНАТ КАКВО Е от 2000 турбо да вадиш по 400 коня!! НИКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ И ДА СЕ СЪГЛАСЯТ ЧЕ НАЙ ДОБРИ ВЪВ ВСИЧКО АВТО,МОТО И ЕЛЕКТРОННО СА ЯПОНЦИТЕ.. НИКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ КАКВО Е САМО ДА КАРАШ КОЛА,Е НА СИ И РОБ ПО СЕРВИЗИТЕ!! НОКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ ЧЕ КОЛИ КАТО MITSUBISHI EVO,SUBARU STI,HONDA NSX и S2000,SKYLINE GTR, SUPRA, LEXUS LFA И ISF ,ЛАНД КРУЗЕР, НИСАН ПАТРОЛ И ОЩЕ ХИЛЯДИ ДРУГИ ЩЕ СА НАЙ ДОБРИ ВЪВ КЛАСИ ЗА ВИНАГИ,И НАЙ ВАЖНОТО Е ЧЕ НЯМА ДА СЕ ПРАВЯТ НИКОГА ДОКАТО СЕ КАРАТ!! ТЕ СА СВИКНАЛИ ДА КАРАТ Е30 323 КУПЕ С РУСА НА СЪСЕДНАТА СЕДАЛКА И ДА СЕ НАДУВАТ И ДА СЕ ЗАКАЧАТ СА 40 ГОДИШНИ ФОЛКСВАГЕНИ ПОЛО ПО УЛИЦИТЕ!! НА ВСЕКИ ТЕХЕН СЪБОР УМИРАМ ОТ СМЯХ...ПОЛОВИНАТА СА С ГРЪМНАЛИ МОТОРИ ПО ПЪТЯ ,ДРУГАТА ПОЛОВИНА СА ЗАКЪСАЛИ НА СЪБОРА!! ТОВА СА КОНЕ С КАПАЦИ И СУПЕР ИНАТИ...КОИТО МНОГО ДОБРЕ ЗНАЯТ КОЯ ДЪРЖАВА ПРАВИ НАЙ ДОБРИТЕ КОЛИ,НО СИ МЪЛЧАТ ИЛИ ВИНАГИ ОТГОВАРЯТ НА ВЪПРЕКИ!!!

    Коментиран от #58, #60, #70

  • 58 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #57 от "JAPAN POWER":

    Прав си на 200%. Само те губят. Аз пък исках да ги запозная с нещо, което не са виждали - К-cars.

    Коментиран от #59

  • 59 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #58 от "Име:":

    Горчиво! Горчиво!
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FzoSG0TJF2M[/youtube]

    Коментиран от #61

  • 60 Дошo

    5 0 Отговор

    До коментар #57 от "JAPAN POWER":

    Това е истината
  • 61 Име:

    5 0 Отговор

    До коментар #59 от "триста итридесети":

    Мечтай някога да направите по-добро двойно от това на СУБАРУ. ХАХАХАХХАХАХА спри да се излагаш момче. Видяхме че не знаеш нищо за нито един друг автомобил различен от БМВ. Не че и БМВ-тата много ги разбираш ама айде...

    Коментиран от #62

  • 62 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #61 от "Име:":

    Нали го видя двойното на субару, човека е безпристрастен.


    @57 Много е напомпена ей, направо пращи.
    Интересно - м....лите карат Е36-ки, те пък не излизат от сервизите, излиза че, ако няма м...ли, няма да има и сервизи.
    И в Японския речник думата сервиз не съществува, те там на всеки 5 години ги сменят колите, щото повече и не издържат.
    А тоя "спорткар" като тръгва на дълъг път, шофера да проверява в коя посока е вятъра, дали не е насрещен, че да не задържа трафика, особено тия тирове с ремаркетата, като тръгне да го изпреварва си е филм на ужасите, а пък иначе да си приказва че била спортна.

    Коментиран от #63, #68

  • 63 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #62 от "триста итридесети":

    Ти не възприемаш грам, не е чудно че си толкова спрял. Всеки път си говориш едни и същи общи приказки. Много още имаш да учиш за автомобилите. Когато научиш нещо повече за автомобили различни от БМВ тогава ела да ми пишеш глупостите си. Като си нямаш и грам понятие недей да коментираш това и онова.
    Относно спорткара от статията: Толкова е ограничението на мощността толкова са го направили! 100 пъти ти обясних, идиот щеше вече да е разбрал. Отивай да си бъдеш лайк в статийката за м4.

    Коментиран от #64

  • 64 триста итридесети

    0 5 Отговор

    До коментар #63 от "Име:":

    В кое да възприемам, бе момче, от 1 година чакам аналога на 330i от 2000 г., ама няма, и няма кой да си признае.
    Тръгва да ми вади клипове от япония???
    Чакай да повторя:
    На дълъг път, с еднакви маси, със 130-140 на магистралата, коя кола от 2000 година ще изгори повече бензин - 330 или КОЯ ДА Е ЯПОНСКА?
    Като имаш напредвид че не те задължавам да на задно както 330-ката и да е поне 200 коня или 6 цилиндъра,
    щото най-справедливо ще е така:
    две коли с по шест цилиндъра, атмосферни, с приблизително еднакво ускорение при еднаква маса (изравнява се с товар, ако трябва ще товаря аз, ако намериш по-тежък автомобил) тръгват по магистралата със 140 км/ч - кой ще изразходи повече гориво?
    Въпроса е принципен, нали много ги бива в технологийте??? Защо тогава техния изгаря повече??? И забележи - Избираш си наааай-добрата в това отношение кола от ЦЯЛА ЯПОНИЯ ... и пак НЯМА.
    Иначе японските коли не са лоши, дет се вика - за тез пари - толкоз.

    Коментиран от #69

  • 65 Име:

    5 0 Отговор
    Смешко дай ми аналози от Германия на: (и нека бъдат същата кубатура)
    Nissan Hakosuka GTR 1969 - НЯМА
    Nissan Skyline GTR R32 / R33 / R34 - НЯМА
    Toyota Supra mk3 - НЯМА
    Honda civic vti 1.6 - НЯМА
    Mitsubishi colt mivec
    Nissan Sunny GTI-R
    Toyota AE86
    Toyota GT-86 / SUBARU BRZ
    Mazda mx5
    Mazda RX-7 FC3S
    Mazda RX-7 FD
    Honda Integra Type R
    Honda NSX
    Honda Civic Type R
    SUBARU impreza sti
    Mitsubishi lancer
    Mitsubishi 3000GT
    Honda s2000
    Subaru leone
    всички KEI cars също нямат аналог, щото ако немците направят 660кубика мотор - той няма да изкара и 1 година, ауу забравих Трабанта (една немска кола която наистина харесвам, нищо че е за центровка всяка седмица, 26к.с ама ходеше по ралита)
    мога да ти изброя още една камара японски коли които нямат аналог от ГЕРМАНИЯ, ноооо ти имаш най-великата кола БМВ 330и на газ. Нали уж ти харчи малко бе? Защо си и сложил газова у-ба? Нали сте гъзари с БМВ-тата???????????????????????

    Коментиран от #66, #72, #73, #102

  • 66 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #65 от "Име:":

    пак се правиш на улав, всичките тия кошове дет си ги изброил, ще изгорят повече гориво, айде лека и безавариина, ясен си ми.

    Коментиран от #67

  • 67 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "триста итридесети":

    А бе не ме интересува колко ще изгорят бе. Сравнявай 1600 срещу 1600 кубика, 2000 с/у 2000, турбо с/у трубо и атмосферна с/у атмосферна. Е НЯМА НЯМА и това си е, всичките са мъртъвци. Когато БМВ направите 316ката да вади 180к.с атмосферни от 1.6 от завода ела ми се обади. Също и 318ката да е 200к.с атмосферни от 1.8, хеле пък 2.0 атмосферка и 250к.с от завода! Тия коли също нямат аналог.
    Кажи бе защо като си ПРЕМИУМ и върви много и харчи малко караш на газ? ААААА да ти си ми казвал понеже бутилката отзад създава по-добро сцепление :D :D :D :D :D :D.
  • 68 Дошo

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "триста итридесети":

    Абе момче не дрънкай глупости.Точно в япония за много хора е семейна реликва.Специално за Субару мога да ти кажа, че си ги пазят от 70-те години и изглеждат като нови.Освен, че не знаеш нищо за японските коли не знаеш нищо и за Япония
  • 69 Дошo

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "триста итридесети":

    Все едно слушам руснак как хвали някой роден боклук - без аналог в света
  • 70 Златин Славчев

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "JAPAN POWER":

    kakvo praviat tezi bmw ta v kalta :D
  • 71 Монго

    1 2 Отговор
    На събора не видях xDrive закъсало в калта /нямам БМВ/, но видях "Субаро" ама с обратен волан. И к*во, при тези условия, тази малка японка /нищо лошо, даже ме "кефи"/ можеше да бъде заснета как БМВ с "двойнопредаване" я извлича от калта. И тогава смеха щеше да бъде от другата страна, за сметка на...другата страна. Лично аз кола с двигател тип "шевна мешина" не бих си купил, без значение дали е японско, немска или американско /тия последните май ги няма хич в "шевната промишленост"...
  • 72 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Име:":

    E не точно на всички.Но тя политиката на бмв е такава.Но все пак да отбележа-аналога на мазда мх5 е бмв зет3.На нисан 350зет е бмв зет4....
  • 73 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Име:":

    E не точно на всички.Но тя политиката на бмв е такава.Но все пак да отбележа-аналога на мазда мх5 е бмв зет3.На нисан 350зет е бмв зет4....

    Коментиран от #74

  • 74 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "zendera":

    Ами извинявай ама z3 i mx-5 не могат да се сравняват. Първо най-малкия мотор на з3 е 1.8, мазда мх-5 1ва ген е 1.6. Второ маздата е с много по-добро шаси. И до днес е еталон за спортно пътно поведение. Трето е много по-лека. Четвърто много по-евтина. Пето мх-5 променя изцяло пазара и постига невероятни успехи, благодарение на качеството си. Чувал ли си за spec Miata? Шампионати само с мазда мх-5. Не съм виждал такива със z3. Шесто мх-5 е много по-обичана и съответно по-популярна. Фен клубовете на миатата са огромни по целия свят. Освен това дизайна на маздата смятам че е в пъти по-добър. Просто са несравними.
    350з е по-евтин, по-бърз, по-здрав, и също с по-добра визия от БМВ з4! А колко много тунинг части се предлагат за 350з, з4-ката може само да си мечтае за толкова внимание и последователи.
    Трябва да погледнеш и малко чужди списания, различни от ауто билд и ще разбереш за какво ти говоря.

    Коментиран от #75, #76, #77, #78, #79, #80

  • 75 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..
  • 76 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..
  • 77 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..
  • 78 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..
  • 79 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..
  • 80 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Със всичко се съгласявам но не и с това че зет е по-грозно,но все пак аз съм много пристрастен в случая..
  • 81 Име:

    1 0 Отговор
    Не сме тук за да коментираме тъпите аналози от дрънканиците на "тристаитридесети". Ясно е че както няма японски аналози на немски коли, така няма и немски аналози на японски. Две много различни д-ви с различни философии и различна природа, принуждаваща ги да произвеждат различни коли. Германците имат аутобани следователно правят тежки луксозни лимузини с големи мотори. Японците живеят на остров и имат най-много писти и са много запалени по спорта следователно правят леки бързи автомобили с малки мотори (заради ограниченията в законите им и се опитват да изтискат максимума).
    Тази статия е за KEI cars 660 кубика макс. мощност 64к.с и ограничени размери. Немците такива коли нямат. Или ще коментираме хондичката от статията или по-добре да не си спорим за обичайните глупости.... съгласен?

    Коментиран от #84

  • 82 Име:

    2 0 Отговор
    Между другото аз подкрепям идеята за много евтин спорткар подходящ за младежи, които току що са взели книжка. Примерно бих купил такава кола на детето ми. Хем изглежда спортна, хем има спортно окачване и е сигурна в завоите, хем покрива критерийте за безопасност, хем ще гъзарее с лопадките зад волана и кабриото? Един шумен blow-off клапън и ще е много забавна. Ако си имал възможността на 18 години да имаш такава - чисто нова би ли критикувал и 1 нещо в нея? Именно това е целевата група на спортните Кей клас коли.

    Коментиран от #90, #92

  • 83 Име:

    1 0 Отговор
  • 84 ярослав станчев

    0 3 Отговор

    До коментар #81 от "Име:":

    Среден ръст на мъжете в Германия - 180 см.
    Среден ръст на мъжете в Япония - 170 см.
    Е кой немец ще се събере в такава калинка,без коленете да му запушат ушите? И затова нямат такива колички швабите и като цяло в Европа и Америка не са особено популярни.

    Коментиран от #85

  • 85 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "ярослав станчев":

    Аре че половината ни таксита са все daewoo matiz, и онова корейско шевролетче, които всичките са размер KEI car, я на базата на сузики алто / марути я на дайхатсу куоре... Пък гледам и височки и дебелички бакшиши ги карат. Че даже са и по 40кс по-старите пък вървят с 4ма вътре.....
  • 86 триста итридесети

    0 4 Отговор
    Никъде не казано да се коментира само статията.

    За всеки нормален е хубаво колата му да върви повече и да харчи по-малко и да има дълъг живот, явно има и ненормални. Точно там жапанезе колите се провалят.

    За мен определението "спорткар" и 64 коня за кола са несъвместими.

    Ако бакшишите имат пари няма да карат сапунерки.

    Коментиран от #87, #89

  • 87 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #86 от "триста итридесети":

    Оф човек повръща ми се от безсмислието в коментарите ти. Не е въпроса дали са сапунерки или не са а дали може да влезе човек в тях. За това спорехме с ярослав станчев.
    После твойто мнение го чухме 100 пъти, няма нужда да ни натякваш че не ти харесва. Ако имаш да кажеш нещо по-статията -ок. Щом не умееш да дискотираш идеята, не мисля че има смисъл да си натякваш тъпото мнение. Ти нали караш най-перфектната кола аре заминавай да и се кефиш, да си починеме от глупостите ти... Пак ти казвам не познаваш японските автомобили, затова не ги коментирай. Фани научи поне нещо друго, че си повтаряш едни и същи общи приказки....
  • 88 триста итридесети

    2 5 Отговор
    Офф кат не искам да признавам по-добрия разход/мощност на БМВ ко да напрая, ще върта и суча, ма няма да са излагам сега я.
  • 89 Дошo

    3 2 Отговор

    До коментар #86 от "триста итридесети":

    И на нас двутонен седан, газ, дизел и спорткар са ни несъвместими ама ти си го караш

    Коментиран от #91

  • 90 Дошo

    1 1 Отговор

    До коментар #82 от "Име:":

    Точно!А както знаем, има държави където книжка се взима на 16.Какво по-яко за един тийнейджър?
  • 91 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #89 от "Дошo":

    Някъде да съм казал, че имам спорткар?
  • 92 триста итридесети

    2 3 Отговор

    До коментар #82 от "Име:":

    Тука ще се съглася.
  • 93 Acura

    2 1 Отговор
    330 ако бях БМВ-фен щеше много да ме е срам от теб.От край време упорито сравняваш несравними неща и търсиш под вола теле с цел да накараш и някой друг да повярва че БМВ то ти е по-икономично и по-здраво.За последното се съгласи че винаги сте били в дъното на класациите.Това и БМВ феновете си го признават но не и ти. Сигурен съм че ти и Симеон Тасев сте събрали най-много минуси в този форум.Замисли се поне веднъж защо е така.Знам че не ти пука за това и ти е добре да се излагаш с незнания дори за собствената си марка , но поне го направи заради другите БМВ-фенове.Това че много от колегите не ти отговарят на глупостите не означава че ти си правия. Означава че са отегчени да спорят за глупостите ти
    Ти сега ми отговори защо сравни Акорд със 330. Пак показваш елемнтарни незнания
    Всеки знае че аналога на 330 е сивик
    Ай сега да сравним ама не заводски данни където БМВ доказано лъжат най-много а реални такива
    Ще те улесня с този сайт www.carspending.com
    Регистрирай си там возилото и ще получиш най-точен отговор колко ти гори БМВ-то.Лошо е че в един момент ще разбереш че горивото е капка в морето от разходи който всяко БМВ реализира

    Коментиран от #94

  • 94 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #93 от "Acura":

    Ама я пък виж как те подкрепят тебе, японските фенове, и се гордеят.
    Винаги се опитвам да сложа нещата на честна основа, за каквото и да става въпрос, та сега ти отговарям защо 330ката я сравнявам с акорда:
    Ами защото са с приблизителна маса, като този 3.0 литров e по-лек.
    Не ти ли се струва меко казано "нагло" да ми сравняваш кола с маса ~900 кг с такава с маса 1550 кг за разход? Чакам да ми отговориш.
    Няма да отварям сайта който си дал, щото аз съм засичал колата и ако искат от сайта могат да ми се обадят да им дам данни и всичко свързано сд 330i, и даже да им покажа.

    Коментиран от #95

  • 95 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #94 от "триста итридесети":

    Кажи сега защо му сложи толкова минуси на човека???

    Коментиран от #96

  • 96 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #95 от "Име:":

    Аз не съм му слагал.

    Коментиран от #99

  • 97 Acura

    2 0 Отговор
    Пак сравняваш някви измислени от теб неща.Много се дразня от хора като теб дето само дрънкат глупости без реално покритие../
    тва 900кг откъде го изрови бе толкоз тежи е30-ката ли.....
    1400кг ти тежи дарака
    1286кг тежи сивик от тези години с 2,0 мотор и е здрав колкото кратуната ти
    Още ще се учим ли...?Да ти пресметна ли колко е разлика или сам ще справиш с предизвикателството.
    Ко да направим като БМВ се сетиха 2013 г да си олекотяват возилата , да ги правят аеродинамични , семейните и спортно-непретенциозни с предно и за ползите от това
    Сайта е много полезен ама за хора които искат да знаят ,да събират истинска статистика а не само това какво са видели и и какво са чули от съселяните пред блока
    Та там ще откриеш истината която ти казах - няма икономично БМВ и че горивото им е най-малкия яд
    Това ,че си "честен" въобще не значи че си прав ,чесно.




    Коментиран от #98

  • 98 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #97 от "Acura":

    Ахаааа сивик с 2.0 мотор, ето го:
    http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12229
    със 350 !!!!! кила по-лек, ЕДНА ГОДИНА ПО НОВ, а с по-голям разход "извън", да не говорим за 6-ци, за задно, за лукс и за каквото ти дойде на акъла, и тъпо парче ше викаш на на баща ти - сина му, келеш.
    Знаеш ли кога тоа или който и да е сивик от него време, го натовариш на моите килограми и със 140-150 на магистралата или в града или на луната ще изгори по-малко гориво от мен при еднаква скорост -- кога цъфнат налъмите.
  • 99 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #96 от "триста итридесети":

    Не вярваш ли? Мога да ти докажа.
  • 100 Acura

    1 1 Отговор
    Стига си товарил бе тракторист.
    Ако вземеш да товариш сивика може да събере повече .Ще ти обесня накратко защо и после пак ще си поиграем с цифрите.
    Всички знаем че БМВ са перфектно балансирани коли 50:50 предна-задна ос с големи мотори.Дотук добре ама все е за сметка на нещо щото инъче всички автопроизводители щяха да ги правят по тази формула.Недостатъците в тази схема при семеен автомобил също са доста. При еднакви външни габарити спрямо други автомобили , пространството в купето при БМВ е винаги по-малко.То си е проста геометрия.За да се постигне 50;50 двигателя се вкарва максимално назад в купето ,за сметка на пространството там.Затова не се чудете като седнете на задната седалка на 3-ката що ви опира главата в тавана а пък уж сте в луксозна премиум кола.Така е нали?Така че Сивика ще те изненада с простор в купето и може и да събре повече там.Виждал си и късата муцунка на сивик останалото е за пътниците Не учи японец как да оползотворява пространство
    Сега за килограмите.....еми нали като туриш чугунения БМВ туч освен него всичко друго ще започне да тежи защото той ще изисква по-голяма кутия , по-големи спирачки ,по- големи гуми и тн и ей ти го защо возилото ти уж е в класа на Цивика а тежал колкото Акорда.
    Относно разхода- къде го хвана този 3-врат олекотен и форсиран Тайп Р.
    Аз ти показах килограмите на Сивик с 5 врати и 2 литра мотор
    Акорда с 200к.с мотор гори с 200гр по-малко от 328 на същите коне Но както знаем БМВ лъжат най-много за разхода си
  • 101 Acura

    1 1 Отговор
    Затова и бягаш като дявол от тамян от линка на сайта които постнах Там се вижда РЕАЛНО колко тежи всяка кола на собственика си.
    Сега преброих точно 6 статии започващи с "БМВ....." Другите производители са спрели да вадят модели?Това нали не е БМВ форум.Мирише .Със сигурност има по-добри места в нета да се обогатявам .Затова казвам адиос на всички

    Коментиран от #107

  • 102 brum brum

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "Име:":

    @65 - Аууу...нямаше ме няколко месеца и тва поклониците на дървенията (сабо=джапанка от дърво) съвсем сте си повярвали.
    с това "(и нека бъдат същата кубатура)" ми звучиш като корумпиран чиновник дето прави обществена поръчка за "нашите" хора... А със същото междуболтово на джантите не щеш ли?
    Я кажи коя е най-мощната серийна кола с атмосферен дизел? А най-мощната серийна дизелова кола изобщо? я кажи японски аналог на Ролс-а или на Вейрон? А на Порше 918 дето ви изнесе лекция и в хибридната технология и на ринга? Хахаха... Да ти напомням ли коя е марката с най-много награди двигател на годината?! Сега да не ми почнеш да се обясняваш (вече съм го слушал!) как не им било приоритет дизелът на японските, как много замърсявал и разход на материали и дрън дрън... Че коли като Бугати и Ролс са ненужна показност и т.н. и пак не са приоритет на жълтите... Алоу...ми да не би консервена кутия с двигател от сенокосачка да е преоритет на немците бе?!?!?
    Я да видиш колко си бос момко зелений...
    Ако ти дам кола от немско когато в япония са ходели със сабо и са носели дрехи от хартия къв аналог ще ми дадеш?!
    И с тва "НЯМА" не разбирам самонавиваш ли се или си наистина толкова бос?!
    1. Порше 911S 1966г e 158к.с. от 1991см3 - АТНОСФЕРЕН! Ко стана с Хакосука? Некой май му го на*ука?! Да не ти казвам, че има 1966г. и 911R с 210 коня от същият двигател и забележи е с алуминиеви врати, 2 свещи на цилиндър, магнезиев колянов вал и разв
  • 103 brum brum

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Име:":

    1. Порше 911S 1966г e 158к.с. от 1991см3 - АТНОСФЕРЕН! Ко стана с Хакосука? Некой май мо го на*ука?! Да не ти казвам, че има 1966г. и 911R с 210 коня от същият двигател и забележи е с алуминиеви врати, 2 свещи на цилиндър, магнезиев колянов вал и развива 8000об/мин и е къв? АТМОСФЕРЕН! Хахаха...
    2. Порше 959 1986г е 450к.с. от 2847см3 би турбо и вдига 315км/ч.
    3. Audi sport quattro 1984г. - 306 к.с. от 2133 см3 (Да не ти казвам, че рали версията е над 600к.с.)
    Вдяваш ли изобщо какво ти хортувам?
    4. Тука за красота и финес ще ти ковне пирона "лябимата" ти немска марка - БМВ. Та конкретно БМВ 700 от далечната 1959г. Та хем очеизвадно могат! и да ИМАТ! немците коли с 700см3 двигател (доста сполучливи за 6 години продадени 188хиляди!) Да не намесвам и иконата Изета и по точно BMW Isetta 600 1957г с 600см3 двигател и 34хиляди броики за 3 години. Тогава доста от любимите ти марки са произвеждали само колелета! Хем БМВ 700RS с два разпределителни вала вади от 697см3 70к.с. през 1960г АТМОСФЕРНИ! Кво само се хвърляш с тези 100 коня от литър от японски кенефи с 20-30 години по нови?!?!? И кво стана? Мега супер дупер ултра яките хиперкари от Япония с 60коня от 700см3 2014г.... Непостижимо чудо на техниката за немците...само дето май джапанките пасат където немците са ср*ли мнооого отдавна....

    Пъни се още, че да спукам от смях...

    Коментиран от #104

  • 104 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #103 от "brum brum":

    ХАХАХА да сравняваме ли цената на Поршето и цената на hakosuka? Да не говорим че datsun 240z е бил супер силната конкуренция срещу 911ката, въпреки че съм и голям фен...
    Да немците също имат своите добри автомобили, не отричам, но колко са? Докога феновете на ауди ще се пънете с първото куатро? Пежо, Ланча? S2 нещо го няма в WRC, щото куатрото си тежи пък и мотора дето е монтиран високо и напред му дава страхотна слава на недозавиващо прасе....
    Ще умра от смях с тебе...
    БМВ 700 RS e състезателна кола - 70кс - О.К. ама нали се сещаш че Honda s800 от завода излиза 70к.с. (изобщо няма база за сравнение) . Стандартното БМВ 700 вади умопомрачаващите 30 конски сили. 30 30 30!!!!! Ти ми говориш за състезателни автомобили, за да се НАПЪНЕШ да стигнеш заводската s800 - ХАХАХА още повече ми паднахте в очите.
    Изетата я харесвам, макар че изпъква единствено с това че е много малка. А по-добре да не засягаш темата за малките японски автомобили....че освен изета, трабант и NSU почти нямате други...
    и какво? и какво?
    Да сравняваме ли по-скъпия golf vr6 2.8 със по-евтината, по-бърза, по-здрава и далеч по популярна honda civic eg6 ? Интегра с калибра? ХАХА калибра че то движат ли се още а? За GT-R, supra, impreza и lancer нищо не казваш?
    Добре че е Порше да ви вади от калта, ама като вкараме и цената като фактор май съвсем отиват на зле нещата. За пример R34 върви редом с 911 turbo 996, като съвсем леко изостава на правите, а е по-бърз в завоите, при това е по-тежък и по

    Коментиран от #105, #112

  • 105 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #104 от "Име:":

    .........и по-слаб - 280к.с. (ограничени). Сигурно си наясно колко лесно става над 280..... Ами цената?

    Коментиран от #106

  • 106 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #105 от "Име:":

    Абе какво те интересува цената бе, стандарта на германеца е по-голям и от там цената е такава, това че е по-скъпо, а е намерило място под слънцето, говори още по-добре за него. Кто видиш зора и ... ценатаАААА, какво цената бе, пердашат ли ги технологии???

    Коментиран от #108

  • 107 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #101 от "Acura":

    Тоз пък линкове ше ми дава???
    Слагаме ги на кантара и тръгваме, както казах ако трябва аз ще товаря за да изравним масата, може да си избереш. Препоръчвам ти хонда legend 3.5 мотор, тогава може и да се наложи да кача жената за да изравним масата и тръгваме, да видиш как по-малка кубатура на задно, гори по-малко, а върви и ускорява доста по-бързо.

    Коментиран от #109, #110

  • 108 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "триста итридесети":

    Точно ти ли ще говориш за технологий? Или според теб не е технология да направиш 7:08 на ринга с кола която струва $ 150k.
    Е вярно времето на 918 е върховно (6:57), но поршето струва 1млн. Сещаш ли се? Мен какво ме интересува цената ли? Ами как да не ме интересува, като ние сме копувачите. Ако ги произвеждах щеше да ме интересува колкото се може по-скъпо да ги продавам...

    Коментиран от #111

  • 109 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "триста итридесети":

    Ти ако си мислиш че БМВ-то ти е по-кола от Хонда legend, значи не си се докосвал до такава хонда.....
  • 110 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "триста итридесети":

    Самия Jeremy Clarkson казва че Порше 959 излежда пред нисан skyline r32, "като излязло от дизайнерското ателие на Фред Флинстоун."
    https://www.youtube.com/watch?v=zkUTeJDygBM
    I hear 850 hp is as high as you can go but the chassis could take more .... a lot more....
  • 111 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #108 от "Име:":

    Кой бе? Ти ли си купувача на кола от 150 хилки в зелено??
    ти виж дали имаш 1.50 лв за училище утре и си лягай
  • 112 brum brum

    1 1 Отговор

    До коментар #104 от "Име:":

    @104 Пич, искаш да те взимат на серозно, а въртиш г*за като ощиоана мома... Сега пък цената ти крива... По скъпи са и то много - кой го отрича? Ама това твоето "Няма" стана ли има? Да, 700RS е спортнияр модел, и? В друга тема вече ти бях писал, че БМВ М3 от 1990г група А е 300+к.с. и ти обясних, че щом могат да направят такъв двигател е просто (ама явно не и за прости), че могат ВИНАГИ да направят двигател с поне 100к.с. на 1000см3, ако ИСКАТ. Е, не искат. Както не искат да правят и сенокосачки, бензинови резачки, извънбордови мотори за лодки и т.н. Какво не вдяваш?! Между другото далечната 1988 М3 evo 2 e с по добра литрова мощност от възхваляванта 1-ва генерация на NSX.
    Изобщо феновете на джапанките сте много объркани същества. Първо ми възхваляваш изнасилени атмосферки дето под 5000об/мин са с динамика като на пенсиониран по инвалидност охлюв и в следващият момент ми викаш "евала" на V6 е по една или 2 турбини - GTR, последната Супра, Митсубиши 3000ГТ и т.н. Айде изяснете се сами със себе си и после ела да говорим.
    Какво продължаваш да джавкаш като пекинез? Калибра турбо чувал ли си? Да не би Интеграта да е по бърза?! Кое се движи и кое не - мноо си зле...и малките деца знаят - немското. Да не говорим, че ДОРИ опел след 1998-2000 нямат проблем с ръждата, а при японските тенекии от консерви проблема си седи години след това. Я да те питам сега кой е номер едно в WRC? Къде са субару и митсубиши? Да те питам 1992 Ескорт косуърт с 220к.с. от 2000кубика к
  • 113 brum brum

    1 1 Отговор
    Я да те питам сега кой е номер едно в WRC? Къде са субару и митсубиши? Да те питам 1992 Ескорт косуърт с 220к.с. от 2000кубика какаво ще направи на Ипреза 2000г с 2000кубика и 211коня? А? Папагал? Научилл си нещо (жълто) и си го повтаряш до безкеай и си мислиш, че е истина - СМЕХ!
    Некъв пък тук мми говори за по добра Кибик от 3-ка заради местото отзад... Ми вземи си Сигнум бе...а още по добре Транспортер - хем ще има и за разходка. Тва МХ-5 явно тогава санай-смотаните коли - смех!

    Коментиран от #114

  • 114 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #113 от "brum brum":

    Продължаваш да си яко смешен. Казах ти какво ми вадиш състезателни коли като 700rs и м3 група А. 700 rs не е спортния, а състезателния модел - има огромна разлика.
    Второ импреза 211-218к.с 2.0 турбо е пенсионерската версия. Бързата импреза излиза 2.0 280к.с от завода заради ограниченията. Освен това си нямаш представа колко по-добри са lancer и impreza в сравнение с ескорта. Още повече spec C излиза като почти готов автомобил за група N. Ама изобщо си много далече щом ми сравняваш ескорта с импрезата и лансер. Да не говорим че преди тях в световния рали шампионат доминира тойота селика! И не ми говори за сегашния шампионат, защото нито ситроен, нито форд имат пуснати шосейни автомобили, които да се доближават толкова много до състезателните като импрезата и лансер. Че те дори повечето са преправени FF платформи. :D
    NSX е автомобил, който няма аналог от Германия, автомобил който достойно мери сили със ферарита, ламборгинита и поршета. Въпреки че е ограничен на 280к.с (затова БМВто ти е с по-голяма литрова мощност, не си чувал за японското споразумение май). Ограничението ги кара да търсят други методи да правят колите си бързи. Нисан - ATTESA, NSX има страхотно алуминиево шаси благодарение на което е изключително бърза в завоите и спира много по-късно от останалите по-тежки суперколи. Не си карал MX-5 щом говориш такива глупости. Много мога да ти изпиша за спортните коли на Япония но няма да ми стигнат коментарите, освен това не искам да се занимавам с нев
  • 115 Име:

    0 0 Отговор
    После, не съм аз този, който все набутваше че 330и няма аналог от Япония. И затова му написах че има много японски автомобили, които също нямат аналог от Германия. Има ли смисъл изобщо да сравняваме японски и немски спортни автомобили, като сам ще се сетиш че японците са много по-големи маняци на тема бързи автомобили и спорт. Можеш сам да си провериш колко много писти има в Япония и колко има в Германия. Освен това за тунинг стилове, спора става още по-безсмислен. Да не говорим за брой производители на афтър маркет части. Ами ако стане дума за събори, сбирки, любителски шампионати, тайм атак и дрифт събития какво ще стане? Много пъти съм го казвал - различни държави - различни култури = различни автомобили. Още повече статията е за K cars, в Германия има едни автомобили за 16 годишни дето са 500 кубика 1 цилиндър дизел и разни подобни, които изобщо не могат да се сравняват с кей. Така че освен да си набутвате обичайните спорове, не виждам какво бихте могли да кажете по статията с хондата.
    Кой е папагала сега?

    Коментиран от #116

  • 116 brum brum

    0 1 Отговор

    До коментар #115 от "Име:":

    @115 Бягаш ПАК от същественото като ощипана мома. Нито ми отговори кои са по добрите дизели, нито ми отговори за Ролса и Вейрона... Като видя, че немците имат поне 10 години по рано по добри автомобили и взе да въртиш пак г*за... То не бяха цена, после стана красота, то не беше разлика м/у състезателен и спортен, м/у "кей" и "гей"....Сега пък VW едва ли не слуайно е първи в WRC. Стига се излага бе. Видя, че и една обикновенна калибра наритва прехвалените ви таратайки...незнам изобщо какво изобщо обсъждаме. NSX били ограничени...ехоу, ми за европа и щатите да не би да има ограничение бе паляк? GTR 2012 да не е 280к.с. ? Пак носиш от 100 дерета вода... Преди форда била селиката...охлюФ.... за RS200 чувал ли си? За ескорт мк1? Казах ти хората когато са правели автомобили японците са карали колело! М3 е на 30 години почти, голфа на 40... За 911 да не говоря. Твойте мега хиперкари от кога са? И защо 2/3 от тях сега не се произвеждат?!?! Лапе аз когато съм карал кола си бил седнал още в кукуто! Смех...
    За mx-5 пунтирах палячото дето определяше коя кола е по според пространството за пътниците отзад! Нищо не схващаш, а явно не можеш и да четеш - само с зяпане на youtube не става!
    А, и какво стана с "НЯМА"? Имай малко доблест и кажи....
  • 117 brum brum

    1 1 Отговор
    "И не ми говори за сегашния шампионат, защото нито ситроен, нито форд имат пуснати шосейни автомобили, които да се доближават толкова много до състезателните като импрезата и лансер." - Каза папагала и пак си повярва... Ти за Focus RS 500 чувал ли си?!
    Виж на топ гиър времената (позиция 133,134 и 135)на по слабият Ford Focus RS и коя кола е след него? Хахаха... Я сега сам си представи 50коня по силният RS 500! A виж 70 коня по слабият ST от WRX STI...Нямали силни коли за улицата - смех! Поредната болна фантазия "НЯМА"! А? Щях да забравя - я дай японска с 350коня само на предно? - Смех!
    Мъка...да не говорим, че сега за да "видя" кой е по, ще трябва да броя и колко немски и колко японски коли са с "пейки" на задния капак и колко са с неоново осветление отдолу. Колко писти имало Япония...после колко японци има в япония ли ще питаш?! Предавам се - печелиш! Мухахаааа....

    Коментиран от #119, #120

  • 118 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Име:":

    1. Не съм казал че "нямат силни коли за улицата", казах че нито ситроен, нито форд, нито vw или сеат има кола която да е толкова близка до платформата използвана в WRC. Focus RS 500 е предно предаване - FF. Фокуса във WRC e с двойно предаване! Или за тебе разлика няма? :D
    Колкото до WRC можеш сам да си пресметнеш колко титли и при пилотите и при конструкторите имат японските автомобили и колко имат немските .
    RS200 когато се състезава титли имат Ауди и Пежо! Селика доминира от 90 до 94та (точно преди импреза и лансър) с изключение на 91ва година когато печели Ланча!

    Коментиран от #122

  • 119 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #117 от "brum brum":

    Колкото и да не ги харесвам пейките и неоните, те са си част от автокултурата. Ако ти разбираш тунинга като пейки и неоново осветление, значи трябва да си осветлиш познанията, за да разбереш че стилове тунинг има много повече.
    Сега ще ти обясня и за 280к.с. Това не е японски закон, а споразумение между производителите. Независимо дали е за износ произвежданите автомобили не трябва да са над 280к.с. Въпреки това много добре знаеш че именно тия автомобили понасят много повече. Както и да е, това споразумение вече не е в сила и затова GT-R e първо 480кс, а после и над 500....
    И накрая: това че си направих списъка с автомобили, които нямат аналог от Германия е заради 330и, който твърди че е46 330и няма аналог от Япония. Пак ти казвам различни д-ви = различни коли. Както няма аналог на немски автомобили от япония така и обратното. Един пример: 2.0 атмосферка 250к.с. от завода - Еми НЯМА дори и да не вкарваме цената като фактор. Или друг пример 2.0 турбо 280кс между 1993-та и 2006 (че сигурно и след това няма освен този нов голф 400). изброените от мен автомобили НЯМАТ аналог /вървеж/кубатура/цена. Е И? Какво от това че няма аналог нали? Еми аджеба какво от това че нямало кола която да е 231к.с и да харчи 7л/100 като е46 330и???? Това ми беше мисълта. А това че ти си го приел навътре като обида и сега ще хейтиш - твоя работа.

    Коментиран от #121

  • 120 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #117 от "brum brum":

    Да така е когато немците са правели автомобили, японците - не са. Но пък ние живеем в малко по-друго време и като гледам за това "кратко" време от когато са почнали да произвеждат автомобили - добре са се научили. Не че нещо ама това не е фактор. Лексус дето нямат никаква спортна история правят най-бързия супер кар на нюрбургринг - LFA (това е преди да бъде създадено 918). Е?
    BTW времето на Фокус RS и Фокус ST на ринга е доста далеч от това на импрезата!
    Защо споменах броя на пистите ли? Ами ако не си разбрал исках да ти покажа коя нация е по-спортно ориентирана....
    Ако искаш нещо по статията да коментираме хондата, а не да загрозяваме с обичайните спорове, нито ти ще ме накараш да харесам повече немски автомобили от тия които сега ми допадат (а те са малко и все стари), нито аз - теб.
    Айде със здраве... :)
  • 121 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #119 от "Име:":

    Германеца е направил 3.0 л. (УСПЯЛ !!!) 231 коня, който харчи по-малко и върви повече от 2.0 240 коня, при това японската е по-нова,
    абе няма какво да говорим.
  • 122 brum brum

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "Име:":

    @118 Пич "паля" се защото първо си нахлузил жълтите очила и нищо друго не виждаш - твоя работа, второ натрапчиво натякваш колко по добри били жълтите (а това е предимно само в главта ти не и в реалността) и трето имаш склоност да представяш мнението си за меродавно при все, че ФАКТИТЕ са други. Да не забравяме и че непрекъснато извърташ нещата само и само да СИ! докажеш нещо, щото на нас неуспяваш. Какво ми пука, че форд, ситроен и т.н. не са направили кола която да ТИ угоди? Пак питам: при положение, че може марката да направи СЪСТЕЗАТЕЛЕН (нали не обърках?! ) с определени параметри - мислиш ли, че не може да напарви "цивилен" ако реши?! А причината да не прави може да са 1000 и нито една да не е свързана с инженеринга. Елементарна е логиката ти - не са напарвили = значи не могат. После ако искам да се хващам за буквата ще ти кажа, че първата NSX не е 280 коня, а по малко. И що тогава супрата 1994 е 330кс? Митсибиши 3000 286кс и т.н.?
    Лексус си е премиум бранда на Тойота, както Инфинити на Нисан. Да твърдиш, че лексус нямат спортна история е все едно да твърдиш, че тойота-ямаха нямат такава и ставаш пак смешен. Само щото никъде не са участвали с името "Лексус" да ми го изтъкваш е....комедийно.
    Иначе и аз мисля, че 330i и 330d са без японски аналог на нашият пазар. Имам примерно около 10к лв и искам да си купя кола след 2001-2002, хем да качва 4 човека, хем да е с доволно екстри, да върви и на светофара и на магистралата, да не се налага непрекъсн
  • 123 brum brum

    0 0 Отговор
    да не се налага непрекъснато да свалям предавки на баир, да не е прекаленно мека, но и да не вади камъните от бъбреците. Сотака за под 7сек и над 240км/ч под 10к след 2000г японско с 4 врати какво предлагш?
  • 124 MeBoosta

    1 0 Отговор
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391521927143076&f1=details&slink=6k171s

    Коментиран от #125, #128

  • 125 brum brum

    0 0 Отговор

    До коментар #124 от "MeBoosta":

    @124 - Мда... Малка подробност:
    1. За щатите е. С всички възможни последствия свързани с последващата поддръжка.
    2. Автоматик? - Не, мерси.
    3. Не много, ама си е по бавна.
    4. 11к не е ли повече от 10? Да не говорим, че има 330 и до 8к, но там вече трябва много внимателно да се гледа състоянието.
    5. И да приема, че е аналог след всичките забележки - само 1?!
    Я да видим - по същият критерии мога да си взема а4 3.0, Вектра 3.2 v6, Мондео 3.0v6 или още по добре ST версията и т.н.

    Коментиран от #126

  • 126 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #125 от "brum brum":

    На мен такава кола не ми трябва още повече ако е седан. Но да речем че търся нещо такова, ще си взема legacy 3.0 без да се замислям изобщо че харчи малко повече. А4, вектра и мондео няма да ги погледна изобщо.

    Коментиран от #127

  • 127 brum brum

    0 0 Отговор

    До коментар #126 от "Име:":

    @126 А аз за нищо на света не бих си взел изстискана бръмчалка (малък мотор с моного коне които ги има само във високите обороти) нито пък кола "катафалка" както нарича жената комбитата...
  • 128 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #124 от "MeBoosta":

    Жив пример за това колко не могат жапанезе, това не е в класа на 330i по нищо, камо ли по разход/мощност