Японците от Honda започнаха тестове на серийната версия на своя нов малък роудстър S660. Концептуалната версия на този автомобил (горната снимка) беше показана в Токио още през есента на 2013 година, а "зелена светлина" на проекта беше дадена през пролетта на 2014-а. Сега папараци успяха да уловят в обективите си камуфлажен вариант на серийния компактен роудстър (долната снимка).
Фотографиите разпространи изданието Response. Предположенията на специалистите са, че този автомобил ще стане идеологичен приемник на модела Beat, който се произвеждаше от 1991 до 1996 година. Интересното е, че прототипа на Honda S660 е оборудван с трицилиндров бензинов турбо мотор с мощност 65 к.с. Двигателят е разположен между осите, точно зад водача и пасажера до него.
Honda S660
Масата на компактния роудстър е само 900 килограма. Очакванията са експортният вариант, който ще е предназначен за Европа да е с еднолитров турбо двигател, който ще разполага с поне 100 конски сили. Най-вероятно серийната версия ще се появи още в края на годината, но роудстъра първо ще се продава само на японския пазар.
Honda S200
Японците от Honda предвиждат и пускането на още две спортни коли. Предвижда се модел, който да възроди модела S2000. Агрегатите там ще са доста по-сериозни, като се очаква хибриден силов тракт и технологии от Формула 1. Последните ще са разработка на специалистите от Honda и McLaren. S2000 ще се позиционира между S660 и новото поколение на суперкара NSX. Така японците ще станат единствената компания в света предлагаща три спортно ориентирани модела със средноразположени двигатели.
Техническа информация и разход на гориво за моделите на Honda , ще намерите ТУК
Honda NSX
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пакман
11:05 24.02.2015
2 Кофти
11:06 24.02.2015
3 ярослав станчев
Коментиран от #4
11:13 24.02.2015
4 Мишо
До коментар #3 от "ярослав станчев":
S2000 е това - новатаКоментиран от #5
11:59 24.02.2015
5 ярослав станчев
До коментар #4 от "Мишо":
Аха,ясно.С2000 не беше ли само кабрио?Тази е доста по-добре.12:16 24.02.2015
6 Vasik Atanasova
13:27 24.02.2015
7 голфаджията
14:19 24.02.2015
8 JDM
Иначе да това е автомобила с голямо А, но и S200 е много обещаваща, ако наистина е достоен наследник на S2000.
14:20 24.02.2015
9 Станислав
17:31 24.02.2015
10 mediator37
17:35 24.02.2015
11 Пакман
18:02 24.02.2015
12 2dw
Коментиран от #14, #15, #28
19:14 24.02.2015
13 330i
19:26 24.02.2015
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 milen
До коментар #12 от "2dw":
tova ne e nemski kenef ili italianski20:18 24.02.2015
16 Име:
21:14 24.02.2015
17 Име:
s660 ще е между 700 и 800кг и японската версия ще е 660куб см. Като за там е ограничена до 64к.с. Японците изкарват по 120-140к.с. без проблем от тези двигателчета, а по-сериозните и до 170.
Както и да е, за доработки няма да говорим...
Версията за износ ще е 1.0 турбо с около 130к.с.
Нищо не се знае със сигурност, докато не видят бял свят...
21:20 24.02.2015
18 Пакман
Коментиран от #19, #20
21:52 24.02.2015
19 Име:
До коментар #18 от "Пакман":
Те са я направили бе. Само че се очаква покривът да се слага ръчно за да се спести тегло за механизми и за да е по-ниска цената!Ето го:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rYe3jafCjQw[/youtube]
22:04 24.02.2015
20 Име:
До коментар #18 от "Пакман":
Има я и с камуфлажа вече. Даже гледам се подава ръчка, което е страхотно за феновете.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mKxVFfMnGbg[/youtube]
Коментиран от #22
22:05 24.02.2015
21 Edin Bulgarin
22:32 24.02.2015
22 Пакман
До коментар #20 от "Име:":
Изгледах го видеото, като че ли малко се доближава до рисунката. Да, готина е количката, но си остава консепт засега, даже си го пише на табелката. Ще видим като го пуснат официално за продажби как ще изглежда в действителност, но се съмнявам да е точно това. За интериора няма и да говорим, няма как да остане този.02:14 25.02.2015
23 Нихт Ферщейн
07:49 25.02.2015
24 Някой
22:07 26.02.2015
25 CarPro
Коментиран от #26
19:27 27.02.2015
26 Име:
До коментар #25 от "CarPro":
Да, и толкова им е писнало да са еднакви и са решили да направят различни модели Хонда, поне да ги различават хората, а не да се чудиш а4 ли е а6 ли е а8ли е.....Коментиран от #27
20:47 27.02.2015
27 Някой
До коментар #26 от "Име:":
Ще ги познаеш, когато започнеш да сменяш "евтините", но за сметка на това, много "консумативи".23:19 27.02.2015
28 ддд
До коментар #12 от "2dw":
А бе тва да не ти е немски кенеф да висиш из сервизите и да ти сменят маслото с консумативите за 800лв.21:39 01.03.2015