Lancia продължава амбициозното си възобновяване, а 2025 година бележи ключов момент с дългоочакваното завръщане на легендарното лого HF. Тази емблематична емблема, която отдавна е синоним на най-спортните и фокусирани върху представянето модели на Lancia, ще украси два различни нови варианта на Ypsilon до лятото.
Lancia очевидно се стреми да възстанови наследството си от автомобилите с висока производителност, като същевременно задоволява нуждите на по-широка, спортно настроена аудитория. Получаваме „екстремен“ електрически Ypsilon HF, готов да даде силен удар за тези, които жадуват за компактен, вълнуващ електрически хот-хеч. В допълнение към него ще се появи Ypsilon HF Line - по-спортно ниво на оборудване за хибридните версии, предназначено да напомня визуално за славното минало на марката в моторните спортове, без да се налага да се ангажира с пълна производителност.
Наточеният Ypsilon HF обещава да промени правилата на играта за Lancia и дори за Stellantis Group. Той ще бъде първият компактен автомобил в цялото портфолио на Stellantis, който ще се задвижва от солиден електромотор с мощност 280 к.с. Това означава впечатляващо ускорение, като Lancia твърди, че спринтът от 0 до 100 км/ч ще отнеме само 5,6 секунди, подпомогнат от преден диференциал с ограничено приплъзване за ефективно управление на тази мощност.
Ypsilon HF е проектиран не само за скорост на правите, но и за динамични постижения. Той се отличава с понижено окачване и разширена следа за по-добра стабилност и сцепление. 18-цоловите колела запълват арките, а спирачната система Alcon Motorsport подчертава качествата на автомобила. Тази спецификация споделя многобройни компоненти със състезателния автомобил Ypsilon Rally4 HF, обещавайки по-директно и завладяващо шофиране в сравнение със стандартния сериен модел. Отвътре очаквайте специални спортни седалки и евентуално специфичен волан, които да допълнят ориентирания към постиженията салон.
За ентусиастите, които ценят естетиката на HF, но не изискват непременно екстремните характеристики на електрическия вариант, това лято пристига Ypsilon HF Line. Това ниво на оборудване, което вече може да се поръча, се базира на хибридния Ypsilon със 110 к.с. То ще може да се похвали с по-агресивен визуален пакет, напомнящ на HF, с отличителна, макар и не толкова екстремна, предна броня и 17-цолови джанти. Интериорът ще получи свои собствени спортни щрихи, включително седалки с оранжеви шевове и други специфични детайли.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 койдазнай
Коментиран от #6
12:05 27.05.2025
2 Скраб
12:05 27.05.2025
3 НВа
Основното предимство спрямо Алфа Ромео 155 Q4 - завива по-добре (по-къса база), а и има сензор за температура на масло на таблото.
Как точно ще направят електричката да завива по подобен начин трудно ми е да си представя.
И да слагат слончето, без 4x4, е нещо като "Новата Фонтера" - накакъв комикс с предно предаване, обида към модела назад във времето...
Дано поне Ланчия извадят някоя по- голяма кола, ясно че ще е на обща платформа с някой друг от сестринските фирми.
Коментиран от #4, #7
12:12 27.05.2025
4 Че тя Алфа Ромео 155 Q4
До коментар #3 от "НВа":
си е чиста Делта Интегрален, но с намалена мощност.Коментиран от #8
12:23 27.05.2025
5 Варна 3
13:09 27.05.2025
6 Виждал
До коментар #1 от "койдазнай":
си ти и единия и другия двигател…21:24 27.05.2025
7 Кое е
До коментар #3 от "НВа":
кьопавото и на кой мотор!?? Кое интегрално задвижване имаш предвид!?? Че и там имаш разновидности… По-скоро кожуха на стоковата кутия не издържаше при повечко нютони, не коне!!!Казвам ти го като човек строшил 4-5 различни кутии, играл цирка с усилващи плочи за кутията и висока 11-ка със 155 Ку4…. Датчик
за температура/налягане на маслото имаш във всяка такава кола с 8/16 волтов мото
Коментиран от #9
21:30 27.05.2025
8 И доста
До коментар #4 от "Че тя Алфа Ромео 155 Q4":
по-тежка от Делта-та…21:31 27.05.2025
9 Изключение е
До коментар #7 от "Кое е":
само Капа-та, тя няма датчик за темп/налягане на масло….21:33 27.05.2025