S-класата на Mercedes вече има проблем. И той се казва Huawei Maextro S800

8 Юни, 2025 10:41 12 912 30

  • huawei-
  • maextro-
  • s800

Huawei представи директен конкурент на Mercedes S-Class

S-класата на Mercedes вече има проблем. И той се казва Huawei Maextro S800 - 1

Китайският производител на смартфони изглежда е решил да завземе част от клиентите на Mercedes. Това, което виждате на снимките не е концепт или шоукар. Maextro S800 вече е в продажба. И това не е всичко. Хиляда коли бяха купени още първия ден. Това е повече от просто гръмка презентация - това е нахлуване в територия, която S-класата държи от десетилетия.

S-класата на Mercedes вече има проблем. И той се казва Huawei Maextro S800

Huawei са направили всичко възможно, за да изглежда този автомобил като представител на висшата лига. Дълъг 5.48 метра, базата е почти като на Maybach, а дизайнът е без никакъв намек за „още един китайски клонинг“. Това, както казват китайците, е лицето на бъдещето. Под капака има избор: или електрически с пробег до 702 км, или хибрид, който ще изминава до 1 333 км. Ускорението до сто е 4.3 секунди. Но въпросът не е само в цифрите.

S-класата на Mercedes вече има проблем. И той се казва Huawei Maextro S800

Maextro S800 наистина знае как да шофира сам. И не на думи, а на дела. ADS 4.0 с 32 сензора и LiDAR ви позволява уверено да шофирате дори по тесни градски улици без участието на водач.

S-класата на Mercedes вече има проблем. И той се казва Huawei Maextro S800

Интериорът е като зона за отдих в бизнес класа на самолет: нулева гравитация в седалките, масаж, вентилация, високоговорители в облегалките за главата и 43 аудио колони, които са част от Huawei Sound. Таванът не е просто покрив, а интерактивно звездно небе с динамично осветление. Вътре работи HarmonyOS: гласово управление, жестове, адаптация за водача, всичко като в смартфон, само че на четири колела.

S-класата на Mercedes вече има проблем. И той се казва Huawei Maextro S800

И всичко това за $98 000. Тоест, доста по-евтино от S-класата, но с усещането, че вече сте зад волана на бъдещето. S-класата сега има проблем. И той се казва Maextro S800.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 54 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Порно

    38 6 Отговор
    Ако родните депутати сменят автопарка с това , ще повярвам

    Коментиран от #3

  • 2 Студент в България

    83 26 Отговор
    Санкциите работят!
    Автомобилните заводи в Германия, масово уволняват работници.
    Вече няма евтини суровини от Русия и Германия не е конкурентно способна.
    Койти не скача е.........
  • 3 дедо

    54 12 Отговор

    До коментар #1 от "Порно":

    Няма да я видим тук вероятно. Нали осъзнаваш, че там са над 1,5 милиарда човеци и всичките вече имат пари. Само там да си я продават ще са доволни и на печалба. Е тва е икономика.
  • 4 Хохо Бохо

    5 36 Отговор
    Хюндай на живо виждали ли сте бе клоуни? Дори китайските марки ги превъзхождат значително.
  • 5 Къде им е проблемът, не стана ясно?

    15 38 Отговор
    В моя гараж няма място за китайци. Паркират отстрани.
  • 6 Гост

    33 51 Отговор
    Конкурент? На Мерца?😂😂😂😂😂😂😂
    На кое? На двигателя на чистачките ли му?😂😂😂😂😂😂😂😂

    Коментиран от #26, #29

  • 7 Васил

    20 33 Отговор
    Всичките китайски таралясници са задача с много неизвестни едно от тях е че не рентабилно за тях да произвеждат части.

    Коментиран от #18

  • 8 истина ти казвам

    15 13 Отговор
    НЕМА НАЧИН! Кич!!!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Гост

    23 18 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    В този клас е само S класа, всичко останало е, айде и ние да се пробваме! Абе, смех, Баце, кво а ти кажа😂😂😂
  • 12 факт

    6 31 Отговор
    Само французите могат да бият немчурлягите. Така е било така и ще бъде до края. Само от Франция немците имат страх

    Коментиран от #17

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Йозеф

    17 14 Отговор
    Това е некакво недоразумение, напудрено с електроника. S-klasse са на върха от десетилетия, пластмасов китаец нема да ги бутне.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Гост

    8 8 Отговор

    До коментар #12 от "факт":

    Грешка, Баце! Никой не мое ги бие! Освен те самите да си се бият (провалят)!
  • 18 И все пак

    12 1 Отговор

    До коментар #7 от "Васил":

    Когато ти затрябват части, винаги ще са оригинални.
  • 19 Сибирь

    10 9 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Пишеш в ютюба "Nio ET9 vs Maybach suspension " и гледаш. Или гледаш сравнението на Г-класата и Янгванг У8 , примерно на каналът на Гилевич Сергей. В Китай ,който вече е най-големият и важен пазар ,във всички сегменти водещи по прродажба са китайските коли. А за европа на никой не му пука вече.

    Коментиран от #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Мноу заб луд ен

    10 4 Отговор

    До коментар #23 от "кй87ъ6трхуй":

    В пристъп на безсилие, човек започва да обижда и заплашва!
    Хайде давай!
    Нека дойдат тези хора и премажат ръцете ми с бетонни блокчета! Чакам!
    Давай страшилище. ти си на ход!
    Обаче не пиши , а действай!
    Нека следващата твоя реплика бъде, посетиха го вежливите хора и вече нито може да пише, нито може да се храни сам!
    Само ако знаехте колко смешни и наивни сте, верочтно щяхте да искате да потънете в земята от срам!
  • 25 Айзомби

    9 3 Отговор
    Тя отдавна си има проблеми.Сега просто са по-дълбоки от всякога.Мерцедеса нее мерцедес от едно 20 години.Така е като лежат на стари ларви и не предлагат нищо ново.Добре ,че името им е толкова голямо , че все още някой неграмотен дядка може да се обърка и да си купи нещо подобно.
  • 26 Реалист

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Само да ти кажа че %49 от контролния пакет акции на мерцедес са китайски:) кога ще станат на %100 китайски ти ми кажи:)
  • 27 мале мале

    4 3 Отговор
    стига лъжи и пропаганди!!! този котайски телевизор на колела никога неможе да бъде проблем за мерцедес… проблема на мерцедес дойде когато го купиха китайците и сега са с 40% собственост

    Коментиран от #30

  • 28 Един

    3 1 Отговор
    Миналата година в завода ни казаха , че 10 от 12 произведени S класи отиват в Китай. Ето защо тези се хвърлят в този сегмент. И просто се чудя от къде тогава се намират толку много по Студентски.То вече всеки ситеньор и дилър с S-ка.
  • 29 Циник

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Преди 15-тина години, плюс минус няколко, шефовете на Мерцедес и БМВ сами признаха, че без китайския пазар отдавна да не са на върха, особено при луксозните S класи и 7ма серия. Да не стане така при следващата криза китайския пазар за тези коли да го няма. Там е ключът, а не кой с какви чистачки е.
  • 30 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "мале мале":

    0чакваме ти да купиш мерцедес и да ги върнеш към славата