16 Юни, 2014 12:18 15 308 10

VW повдига покривалото на Passat VIII

  • volkswagen-
  • passat-
  • viii

Volkswagen публикува интересен тийзър на предстоящото ново поколение на Passat. Покрай снимката станаха ясни и някои други интересни подробности, свързани с осмата генерация на модела. Ясно е, че колата ще разполага с иновационни адаптивни фарове, които ще променят светлината в зависимост от скоростта и условията на движение. Новите фарове на Passat ще са диодни, но по-интересното е свързано с останалите основни възли и агрегати.

Вече се знае, че новият Passat ще е по-къс от досегашния, но въпреки това междуосието му ще е по-голямо. Това от своя страна ще доведе до по-просторен салон и багажник с увеличен обем. Passat ще дебютира и с множество електронни помощници. Посредством камера електрониката ще предвижда евентуален удар и ще задейства автоматично спирачките. Ще е налична и система за разпознаване на пешеходци в тъмното.

Един от най-важните асистенти пък ще работи съвместно със системата против заспиване. Ако водачът престане да върти волана и същевременно с това отпуска педала на газта, а колата се отклони от лентата в която се движи, първоначално компютърът ще се опита да събуди шофьора със силен сигнал. Ако това не доведе до промяна, колата сама ще влезе в лентата, в която се е движела допреди евентуалното заспиване на водача, ще започне плавно да намалява до окончателното привеждане в покой, като автоматично ще се активират и аварийните светлини.

Тази иновация ще помогне на и на водачи, на които внезапно им прилошее по време на движение или загубят съзнание. Още от интересните нововъведения в предстоящия Passat са система за разпознаване на пътните знаци и система за автоматично паркиране, която ще може да паркира автомобила дори когато към него е прикачено ремарке. Новият Passat ще се екипира с доста разнообразна гама от бензинови и дизелови агрегати, мощността на които ще варира от 120 до 280 к.с. Ето и евентуалните агрегати, с които ще се оборудва Passat VIII, и тяхната мощност, .


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Монго

    0 5 Отговор
    Най-добре е първите два дизелови и два бензинови двигателя изобщо да не ги слагат на колата...

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Виктор Георгиев

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Монго":

    Имам Б7 с 140 к.с. и колата е достатъчно мощна и същевременно много икономична. Така че всички двигатели са си точно на мястото и всеки клиент може да си избере какво иска. Ти като си баровец купи си най-мощния бензин като имаш излишни пари за гориво и данъци....
  • 3 Монго

    2 0 Отговор
    Ако искаш се образовай-http://www.yaplakal.com/forum11/topic682049.html. Аз конкретно за бензиновите двигатели 1.4 TSI-кола с двигател тип шевна машина не искам да карам...
  • 4 Daniel Bogomilov

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Монго":

    Карал съм и B6 и B7 със 140 и 170 коня по повече от 10000 км. и мога да кажа, че за България и 140 коня са достатъчни.

    Коментиран от #5

  • 5 Монго

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Daniel Bogomilov":

    Нямам нищо против мощността, и аз карам кола 170 к.с. Дори при Б6 тези к.с. са "извадени" от двулитров двигател, нали. Това ми беше идеята, просто не ми харесва тенденцията да се налагат дори трицилиндрови турбилирани миксери "изцедени" от всякъде.
  • 6 Владислав Димитров

    1 2 Отговор
    Много ми се хареса този Volkswagen, заради ярко изразената му индивдуалност !! Никой не може да каже, че фаровете и предницата прилича на тоя, а задницата и стоповете на оня...)) Евала !
  • 7 Пламен

    3 4 Отговор
    И аз предпочитам голям двигател - малко коне. Едната ми кола е с 3.0 литров двигател и 160 к.с., другата е с 1.6 и почти същите коне.
    Разликата е огромна в поведението на двата автомобила. При малкия да се набере от 50 до 100км/ч ще отнеме сигурно 10 сек, а с големия двигател те залепя за седалките. Живея в планински град и наклоните не ги осещам с 3-литровия, а с 1.6 при потегляне докато стигне 40км/ч отнема вечно. Е може би защото си пазя колите и рядко вдигам високи обороти.

    За живот на двигатели не мога да говоря, нищо не съм правил и по двете все още. С малката тъкмо минах 80 хил., а с другата съм на 130 хил. км.

    Коментиран от #8

  • 8 Виктор Георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Пламен":

    ela v Germaniq da sravnim danaka na 2ta ti dvigatelq i pak shte si govorim :)

    Коментиран от #10

  • 9 Кирил Тасев

    2 0 Отговор
    Пасатчето ще е уникат няма да има равен...доколкото до моторите по-принцип най-удачен ми се виждат 150 и 190 , този 239 предполагам ще е би-турбиниран но може и да се окаже по-добър , просто гледна точка от моя страна .
  • 10 Пламен

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Виктор Георгиев":

    знам го, не в Гемрания, няма значение къде, извън България - почти 2000 евро годишно за 1.6 и 9300 евро за 3.0-литровия