Volkswagen публикува интересен тийзър на предстоящото ново поколение на Passat. Покрай снимката станаха ясни и някои други интересни подробности, свързани с осмата генерация на модела. Ясно е, че колата ще разполага с иновационни адаптивни фарове, които ще променят светлината в зависимост от скоростта и условията на движение. Новите фарове на Passat ще са диодни, но по-интересното е свързано с останалите основни възли и агрегати.
Вече се знае, че новият Passat ще е по-къс от досегашния, но въпреки това междуосието му ще е по-голямо. Това от своя страна ще доведе до по-просторен салон и багажник с увеличен обем. Passat ще дебютира и с множество електронни помощници. Посредством камера електрониката ще предвижда евентуален удар и ще задейства автоматично спирачките. Ще е налична и система за разпознаване на пешеходци в тъмното.
Един от най-важните асистенти пък ще работи съвместно със системата против заспиване. Ако водачът престане да върти волана и същевременно с това отпуска педала на газта, а колата се отклони от лентата в която се движи, първоначално компютърът ще се опита да събуди шофьора със силен сигнал. Ако това не доведе до промяна, колата сама ще влезе в лентата, в която се е движела допреди евентуалното заспиване на водача, ще започне плавно да намалява до окончателното привеждане в покой, като автоматично ще се активират и аварийните светлини.
Тази иновация ще помогне на и на водачи, на които внезапно им прилошее по време на движение или загубят съзнание. Още от интересните нововъведения в предстоящия Passat са система за разпознаване на пътните знаци и система за автоматично паркиране, която ще може да паркира автомобила дори когато към него е прикачено ремарке. Новият Passat ще се екипира с доста разнообразна гама от бензинови и дизелови агрегати, мощността на които ще варира от 120 до 280 к.с. Ето и евентуалните агрегати, с които ще се оборудва Passat VIII, и тяхната мощност, .
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Монго
Коментиран от #2, #4
12:38 16.06.2014
2 Виктор Георгиев
До коментар #1 от "Монго":
Имам Б7 с 140 к.с. и колата е достатъчно мощна и същевременно много икономична. Така че всички двигатели са си точно на мястото и всеки клиент може да си избере какво иска. Ти като си баровец купи си най-мощния бензин като имаш излишни пари за гориво и данъци....13:06 16.06.2014
3 Монго
13:32 16.06.2014
4 Daniel Bogomilov
До коментар #1 от "Монго":
Карал съм и B6 и B7 със 140 и 170 коня по повече от 10000 км. и мога да кажа, че за България и 140 коня са достатъчни.Коментиран от #5
14:24 16.06.2014
5 Монго
До коментар #4 от "Daniel Bogomilov":
Нямам нищо против мощността, и аз карам кола 170 к.с. Дори при Б6 тези к.с. са "извадени" от двулитров двигател, нали. Това ми беше идеята, просто не ми харесва тенденцията да се налагат дори трицилиндрови турбилирани миксери "изцедени" от всякъде.14:35 16.06.2014
6 Владислав Димитров
18:51 16.06.2014
7 Пламен
Разликата е огромна в поведението на двата автомобила. При малкия да се набере от 50 до 100км/ч ще отнеме сигурно 10 сек, а с големия двигател те залепя за седалките. Живея в планински град и наклоните не ги осещам с 3-литровия, а с 1.6 при потегляне докато стигне 40км/ч отнема вечно. Е може би защото си пазя колите и рядко вдигам високи обороти.
За живот на двигатели не мога да говоря, нищо не съм правил и по двете все още. С малката тъкмо минах 80 хил., а с другата съм на 130 хил. км.
Коментиран от #8
21:48 16.06.2014
8 Виктор Георгиев
До коментар #7 от "Пламен":
ela v Germaniq da sravnim danaka na 2ta ti dvigatelq i pak shte si govorim :)Коментиран от #10
10:35 17.06.2014
9 Кирил Тасев
17:22 17.06.2014
10 Пламен
До коментар #8 от "Виктор Георгиев":
знам го, не в Гемрания, няма значение къде, извън България - почти 2000 евро годишно за 1.6 и 9300 евро за 3.0-литровия19:46 17.06.2014