Най-евтиният електрически кросоувър на BYD излиза на пазара

6 Август, 2025 15:30 12 165 18

  • byd-
  • електрически кросоувър-
  • евтин автомобил

Новият BYD Yuan UP е компактен градски кросоувър с дължина 4.3 метра

Най-евтиният електрически кросоувър на BYD излиза на пазара - 1

BYD представи нова, по-евтина базова версия на своя електрически кросоувър Yuan UP. С цена от само 10 400 долара, този модел предлага пробег до 300 км, което го прави изключително достъпен избор в сегмента на електрическите автомобили. Моделът първоначално ще се продава в Китай, а по-късно ще бъде изнасян под името Atto 2.

Характеристики и спецификации

Най-евтиният електрически кросоувър на BYD излиза на пазара

Новият BYD Yuan UP е компактен градски кросоувър с дължина 4.3 метра. Базовата му версия разполага с електрически двигател с мощност от 94 к.с. и въртящ момент от 180 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за около 12 секунди.

Автомобилът е оборудван с по-малка и по-икономична батерия с капацитет 32 kWh, която осигурява пробег от 301 км по стандарта CLTC. Бързото зареждане позволява батерията да достигне 80% от капацитета си само за 30 минути. За сравнение, по-скъпите версии на Yuan UP разполагат със 177 к.с. и пробег от 400 км.

Дизайн и оборудване

Най-евтиният електрически кросоувър на BYD излиза на пазара

Външно и вътрешно, най-евтината версия на BYD Yuan UP не се различава съществено от по-скъпите си аналози. За да се постигне по-ниската цена, от оборудването са премахнати панорамният покрив и системата за полуавтономно шофиране God's Eye.

Въпреки това, моделът предлага богато стандартно оборудване, включително: Цифрово арматурно табло, 14.1-инчов сензорен екран, система за безключово влизане, климатик, аудио система, Wi-Fi точка за достъп.

С това предложение BYD цели да направи електрическите автомобили още по-достъпни за масовия потребител, като предлага атрактивен баланс между цена и функционалност.

Най-евтиният електрически кросоувър на BYD излиза на пазара


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БеГемот

    44 17 Отговор
    Китайците правят вече страхотен дизайн...свърши краденето от тук от там....друг е въпроса че Ганьо би предпочел грамаден двайсет годишен германски котур пред това....за същите пари ...щото на село много дига имиджа....

    Коментиран от #2, #7, #8

  • 2 Лошото е

    48 2 Отговор

    До коментар #1 от "БеГемот":

    Че тук ще дойде на тройна цена и всеки ще избере 10-годишен премиум за същата цена. Ако и тук дойде на 10 000 евро, много хора ще го изберат пред dacia

    Коментиран от #12

  • 3 Мдаааа

    17 20 Отговор
    Градски кросоувър. И за какво ми е в града. Гледам малка България без зарядни и какво правя по средата на пътя?

    Коментиран от #4, #6, #13

  • 4 Трай бре

    13 7 Отговор

    До коментар #3 от "Мдаааа":

    Глупиславе
  • 5 Бръм

    28 3 Отговор
    А бре, не може ли да се внесе от Китай, директно?
    Или наказателните ЕС такси са много високи, щото за 20к нова кола, та било то и електро си струва.

    Коментиран от #10

  • 6 Посочи ми

    25 5 Отговор

    До коментар #3 от "Мдаааа":

    Точка в България, а аз ще ти кажа къде са най-близките зарядни станции. Гарантирам ти че в радиус на 30 км ще има. Ако си толкова глупав да не предвидиш поне 30 км резерв, няма абсолютно никакво значение какъв автомобил караш - ще закъсваш по пътищата.
  • 7 смееех

    13 11 Отговор

    До коментар #1 от "БеГемот":

    това чудо няма нито едно копче .За да си пуснеш парното трябва да ровиш половин час в менюто на екрана.
  • 8 Да бе

    5 16 Отговор

    До коментар #1 от "БеГемот":

    Свърши краденето,ама другия път...Извивките под вратите са от Рено Каптюр
  • 9 Чайна майна

    11 8 Отговор
    32 киловата ще осигури 300км само на надолнище. Кросоувър са градско каране само е просто за газърия, не за удобство.
  • 10 нормално

    9 10 Отговор

    До коментар #5 от "Бръм":

    Нормално е да е 10к като 6-7к е спонсориране от държавата за дъмпинг на външния пазар. За това са и ЕС таксите и целия вой около китайските коли.

    Коментиран от #11, #14, #16

  • 11 Бръм

    21 2 Отговор

    До коментар #10 от "нормално":

    Тогава БМВ да пуснат кола за 25к. Въобще не ги харесвам, но за тия пари ще си купя.
    Почва да просветлява - производствената цена е едно, а надценката, надценката вече е друга работа.
    Тургай скоро белият чаршаф на европейското автомобилостроене, че както се е запътило, скоро ще почнем да купуваме само купета, а ДВГ от косачките сами ще ги слагаме.
  • 12 САМО КОМЕНТИРАМ 😉

    25 2 Отговор

    До коментар #2 от "Лошото е":



    Тук, ако дойде на тройна цена, ще е именно заради евроатлантическите ни партньори с цел да продължат да си продават надценените коли, произведени също в Китай. Важното е, че мислят за нашето "добро"!!!
    👍🤣
  • 13 САМО ПИТАМ ❓

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "Мдаааа":


    Ако не искаш - не купуваш. Никой не те задължава, нали така?
  • 14 САМО КОМЕНТИРАМ 😉

    26 3 Отговор

    До коментар #10 от "нормално":


    ЕС таксите, които уж били наказание за Китай за някакъв въображаем дъмпинг, се плащат от гражданите на ЕС и това всеки го знае. В крайна сметка стават наказание и "издояване" на гражданите на ЕС, а евроатлантическите компании и банки правят поредната година със СВРЪХпечалби. Но ти явно си доволен да им пълниш джоба? "За демокрацията", разбира се!!!!!
    😂🤣😭
  • 15 Автомобил ползвам от време на време

    7 1 Отговор
    Повече се придвижвам с електрически велосипед. Конските сили не ме интересуват особено. Всичките електрички имат достатъчно за моите потребности. Но предпочитам батерията с най-голям капацитет която предлага модела. Живота на литиевите батерии които ползват електромобилите многократно се увеличава ако не се разрежда под 20% и не се зарежда повече от 80%. Ако се ползва този режим на заряд-разряд то пробега с едно зареждане намалява грубо с 40 %. или с 50% при цикъл 30/80. При батерията на по луксозния модел и този начин на ползване - 200км ме устройват напълно за моите нужди от автомобил.
  • 16 А нима в Обед/и/нена Европа

    11 2 Отговор

    До коментар #10 от "нормално":

    не спонсорират зелените технологии?
    Защо не направят същото и за електромобилите. Нали ние и без това плащаме всичката зелена лудост от нашия джоб?
  • 17 Хахохи

    6 3 Отговор
    Това е почти с размерите на моя дъстър, дето струва 40к,лв. а лошите китайци карат на ток за 10к$, като почне да работи с 500к коли завода в Унгария, ще видим.реално цените им.за еврогейск@ европа
  • 18 Стан

    4 9 Отговор
    Звучи много добре, но да видим на каква цена ще стъпи в БГ. Електричките стават много популярни. Супер удобни са за ежедневна употреба. На мойта Тесла за година и осем месеца съм и навъртял 41000 км. и съм похарчил 1100 лв. за ток и около 150 лв. за течност за чистачки! И това е всичкия разход. 500 кончета удоволствие!