BMW се сбогува с 8 Series

15 Август, 2025 09:47 1 378 4

  • bmw-
  • 8 series-
  • m850i-
  • heritage

M Heritage ще бъде направен в 500 екземпляра

BMW се сбогува с 8 Series - 1

BMW се сбогува подобаващо с настоящото поколение на 8 Series с модел в ограничена серия, вдъхновен от своя емблематичен предшественик. Edition M Heritage е поклон към оригиналното поколение E31 от 90-те години и се очаква да се превърне в изключително желан колекционерски предмет.

Ограничен до само 500 бройки в световен мащаб, M Heritage е базиран на M850i xDrive Gran Coupe. Той се отличава с избор от пет ретро-вдъхновени цвята, взети директно от палитрата на E31: Bright Red, Mauritius Blue, Cosmos Black, Oxford Green, and Daytona Violet. Тази естетика е допълнително подчертана от карбонов покрив с трицветни ленти M и уникални 20-цолови алуминиеви джанти. Пакетът M Sport Professional, който включва подобрени спирачки и черна външна облицовка, е стандартно оборудване и допринася за спортния и ексклузивен вид на автомобила.

BMW се сбогува с 8 Series

Интериорът на Edition M Heritage е също толкова специален. Седалките M Sport са тапицирани с комбинация от Alcantara и черна кожа Merino с диамантен мотив, а алкантара се простира и върху тавана, арматурното табло и панелите на вратите. Матовите карбонови орнаменти на таблото, съчетани с трицветни M шевове в целия интериор, подсилват неговото високопроизводително наследство. Всяка кола е индивидуално номерирана със специална плака на капака на поставката за чаши и праговете на вратите, на която пише „M850i Edition M Heritage” и „1/500”.

BMW се сбогува с 8 Series

Под капака автомобилът запазва познатия 4,4-литров twin-turbo V-8 от стандартния M850i xDrive Gran Coupe, произвеждащ 530 конски сили. Тази задвижваща система позволява на автомобила да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Edition M Heritage се предлага като пълен пакет без допълнителни опции, което означава, че функции като Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System и Driving Assistance Professional Package са включени.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 КалинкоБрат

    5 0 Отговор
    Да купим една за родната милиция.
  • 2 таксиджия 🚖

    1 1 Отговор
    БМВ направи грешка да спре опционалната ръчна трансмисия. Както и Ферари. Познавам бмвисти, които станаха шкодари, защото само Шкода продават адекватен 4 цилиндъра мотор бензин/дизел без батерия и със ръчка.
  • 3 Животното

    1 0 Отговор
    Че, какъв наследник може да е на класиката, като това прилича на почти всички в гамата, разлика в габарита и в някой малък детайл... 4-ката се отличава само заради предната решетка и до там... Масовки, по-лъскави пластмаси, за да изглежда лукс, някоя алумин апликация в интериора... За мощност, всички знаем многото коне и малките мотори...
  • 4 Трифонов

    0 1 Отговор
    Дам, няма вече пазар за големите GT купета. В статията само липсва информацията, че 8 серия няма да има наследник. Особено пък във вариант на купе с 2 врати.