Новини

Какво не достигна на България за завод на VW?

Имаме нужда от по-голяма административна готовност

Публикувана: 17 Юли, 2019 05:56
89 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 21774
Какво не достигна на България за завод на VW?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.7 от 41 гласа.

Сам по себе си фактът, че България е на финалната права в избора на дестинация за новия завод на Volkswagen, е успех, но страната ни има нужда от повече административна готовност за поемането на подобна сериозна отговорност към една от най-мощните компании в света. Подобно мнение изрази доц. д-р Косьо Стойчев от СУ „Св. Климент Охридски“ в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

„България може и трябва да произвежда автомобили, въпросът е дали е необходимо да влезе във високия клас от първа стъпка, или не трябва да се започне с производство на по-лесни и по-масови автомобили“, коментира доцентът.

У нас има нужда от множество подобрения, които да послужат за по-добра основа, на която да можем с далеч повече аргументи да приветстваме по-нататъшна инвестиция от подобен мащаб, смята още преподавателят от СУ.

„Административно ние трябва да се подготвим малко по-сериозно. Заделянето на земя не е достатъчно, както и близостта на град с определено количество население, което потенциално би могло да работи в един такъв завод“, продължава доц. д-р Стойчев.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.7 от 41 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Щото тиквата иска да е трилионер😂
(гост)

Неутрално
1 Отговор
А полит шайката е искала от вагена толко рекет дето нема толко числа във вселената😂😂

Оценка:
-39 +157

Панов
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Имаме нужда от производство на високотехнологични детайли за електромобили.другото е минало.от 2025 в много градове и райони на Европа ще има поетапни забрани за конвенционалните автомобили.производства с ДВГ са за африка.,там ще търсят евтина работна ръка и нормите на замърсяване не са като в ЕС.

Коментиран от #15


Оценка:
-22 +66

МНЕНИЕ
(гост)

Неутрално
3 Отговор
ЩОТО СМЕ УМНИ МНОГО. ИСКАМЕ ДА НЕ РАБОТИМ АМА ДА ВЗИМАМЕ 10000 ЗАПЛАТА. ВСИЧКИ СМЕ ХИТРЕЦИ.

Коментиран от #4, #48


Оценка:
-59 +96

ussr
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "МНЕНИЕ":


Що бе,аз искам да работя за 500 лв,ама ......друг път!

Коментиран от #43


Оценка:
-10 +73

456789
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Е КОЙ ШЕ ИМ БАЧКА. КАТ СА НАПИЯТ 50 ЧОВЕКА И КОНВЕЙРА СПРЯ.

Оценка:
-36 +51

Дедо ви
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Не ни трябва завод за автомобили с ДВГ. И без това до 10 г. ще ги забранят в ЕС. Нека си го построят в Турция, където са си още в 18 век. Там забрадените и заблудени ще им бачкат като роби без да мрънкат за без пари.

Коментиран от #7, #62


Оценка:
-80 +46

от дедо ти
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "Дедо ви":


Не можеш да преглътнеш ,че си трето качество човек,всичко и всички ЗАОБИКАЛЯТ БЪЛГАРИЯ заради индивиди като теб,нямаш НИЩО ала си със самочувствие на център на вселената...аман от празноглави примати.

Коментиран от #27


Оценка:
-27 +109

тодор
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Ако погледнем инвеститор като японския Язаки в Димитровград и Хасково ще видим заплати от 800-1000 лева и изнесено нискотехнологично производство.
Определено,това не е добро развитие.
Подозирам,че немците търсят точно това.вместо да приемат работници в германия и да им плащат 2000 евро, да изнесат същото по нискотехнологично производство и да плащат 1000 лева без да ги е грижа за настаняване,медицинско и всякакви други грижи за работещите..пример са Язаки

Коментиран от #10


Оценка:
-8 +96

Ю Кортес
(гост)

Неутрално
9 Отговор
ДВГ е минало от 19-ти век,не зависимо къде ще изберат завод

Коментиран от #28


Оценка:
-32 +20

гост
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #8 от "тодор":


Ти подозираш,кой си ти?Боже,Боже,защо след като сте такива ЕКСПЕРТИ във всичко Българи е на ДЪНОТО????

Оценка:
-17 +31

от баб ВИ
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Приемете,че никой не иска да инвестира в България, инвеститорите заобикалят и влагат парите си в държави ,които даже не са в съюза.България в момента се издържа от еврофондовете,инак сме загинали.

Оценка:
-12 +87

12
Този коментар е премахнат от модератор
Бойко Борисов педала
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Държава няма тази територия се издържа от еврофондове аз съм цар на циганите

Оценка:
-16 +46

Хаха
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Освен масовата корупция и чисто икономически фактори, основен проблем е, че налагаме на глобални бизнес играчи КЪДЕ да инвестират. Те не искат в София (или сега рекламираният Пловдив). И правителството трябва да ги послуша. Така VW каза Измир и Турция каза - ок. А при нас първо имаха желание за едно място, но правителството каза - не! тук до София. Проблема на ББ е, че цялата държавна политика е - всичко в София (Пловдив просто се развива, като квартал на София и от това печели - трохи).

Коментиран от #45


Оценка:
-10 +50

Гост
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #2 от "Панов":


Да,да, но това, което пишеш е за западната цивилизация, а ние още дълги, дълги години години ще им караме автомобилите втора употреба, и дрехите им ще доизносваме

Оценка:
-5 +33

asoos
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Измир е на морето спокойно можеха да предлоат Варна но в БГ всичко трябва да е в СФ

Оценка:
-8 +40

Бай хой
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Въъйй какви корпоративни експерти. Всеки завод се нуждае първо от енергия. Възможно най евтина, и колкото е по сигурна и по-евтина толкова и продукцията им ще е по-конкретно способна. А герп закри Южен поток. Похарчи милиарди за прескъп хамерикански втечнен газ. Германците категорично не го искат. Простака Винету не може да им го натресе. Най важното - електроенергията. Тиквата унищожи АЕЦ Белене и платените реактори или работят другаде или гният. А СДС дори твърдят че на тях електроенергия не им е нужна. Нужен им е само Козяк за да му се навеждат и плащат. Но завод без ток е като айрян без кисело мляко. А фесовете тия неща си ги осигуриха и сейчас не само фау се но всеки ще се натиска за производство там.

Коментиран от #20


Оценка:
-15 +44

Сюргюн Али коч
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Кой ще дойде в тая обрулена държавата никой.Булгаристан изчезва народе спи.

Оценка:
-16 +50

Руси
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Имаше няколко марки: Рено, Rover, Greatwall.... Да не сме пробвали, да не знаем. Този доцент явно е взел някакви парички, да прикрие голямата излагация на "управляващите". Както винаги, пробват с късата памет на българина.

Оценка:
-8 +49

Панов
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #17 от "Бай хой":


Втечнения газ е договорен на12% по ниска цена от тази която ни налага газпром.много си далече от темата

Коментиран от #30, #42


Оценка:
-33 +18

Един
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Напротив ! "Администрацията" ни е с удивителни способности!

Оценка:
-2 +29

22
Този коментар е премахнат от модератор
Батката
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Причината е, че не останаха хора в България които да работят! Ако Volkswagen бяха решили да отворят завода тук, нямаше да могат да намерят работници, а все пак се говори за 5000 работника!!!

Коментиран от #25


Оценка:
-9 +44

ДОКО
(гост)

Неутрално
24 Отговор
ТЪРСЕТЕ ОТГОВОРИТЕ В БАНКЯ..КАЗА БАБА ВИ ВАНГА..

Оценка:
-6 +37

Биоробот
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #23 от "Батката":


Работници има. Няма работодатели които да плащат нормални заплати. Дай добри пари и хората ще се върнат от чужбина и ще работят. Никой доброволно не е отишъл да е емигрант, а по финансови причини.

Оценка:
-3 +72

ТРАЛАЛА
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Да превърнем цеховете в заводи. Да направим от джапанките, дето произвеждаме, завод за гуми.
Виждате ли от ляво и от дясно заводите покрай новия, още непостроен път?! Циганите интегрирахме (ама ние се циганизирахме). Не ни трябва ФВ, трябва да купим самолетоносач! Че кой, ако не ние ще купи Ядрена подводница! Та ние с нея ще преследваме паламуда в кафяво море! До началото на есента ще вкараме корумпираните, милион и половина, в затвора.
ВЕРВАЙТЕ!

Оценка:
-4 +35

Дедо ви
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #7 от "от дедо ти":


Ха-ха-хаааа, имам си от всичко предостатъчно. Ти си трето качество драскач за нови лири. Пука дали ще има завод или не. По-добре да няма защото тоя завод си е страна от третия свят. Ако ще правят завод в БГ, то да е за електромобили. Там е бъдещето. А тия димящи кочини нека ги правят заблудените в Туркия или кюрдите които скоро ще имат там държава.

Оценка:
-24 +14

Rad
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #9 от "Ю Кортес":


Ти си минало.

Оценка:
-1 +7

Кольо
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Първо България скоро след като паднат цените на електричкоте никой който може да си позволи нова кола няма да кара ДВГ.
Второ Турция е избор на млади хора и въобще скапаните германци не им е минавало през акъла да правят завод в Източна Европа.
Всичко е пак да им излезне без пари новия завод,да изнудят Доган псевдотериката!

Оценка:
-6 +21

Бай хой
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #20 от "Панов":


А ве привърженик на ББ ми кажи колко щеше да струва газта от Южен поток за България и сподели каква е цената на хамериканските. Транзитните такси башка. А пресметни колко милиарда наши левчета похарчи герп за строителство на хъб и връзка с Гърция. Повече от десет милиарда. За обслужване на американски интереси. Това за по евтиния втечнен газ го обясни на германците. Тока от тецовете за потребителите не 2,5 стотинки. Га станаха хамерикански цената е както казваш ти 12% процента по-ниска или повече от 25 стотинки. Да еа и утрепаните педали да еа.

Оценка:
-10 +24

31
Този коментар е премахнат от модератор
Проста сметка която ние не знаем
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Причините за избор на завод от германците са чисто икономически и повечето от тях ние не ги знаем. Изключено е да си мислим, че такъв гигант може по какъвто и да е начин да бъде изнудван или препятстван от корумпирана среда или каквито и да е подобни причини. Ако търсят местен пазар и такъв от бившите мюсюлмански републики от СССР с които Турция има безмитни облекчения, то тогава е ясно кого щев изберат. Ако производството им е предназначено главно за Европа - тогава ще изберат България.

Оценка:
-3 +18

Глупави доводи
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Що за глупави доводи са разсъжденията ви за електрическите коли? Те да си построят завода за коли с д.в.г. пък когато технологично се усъвършенстват и наложат електрическите пазарът ще ги принуди да ги произвеждат в същия завод, но този момент още не е дошъл.

Оценка:
-0 +25

Газ до дупка
(гост)

Неутрално
34 Отговор
В България трябва да се построи завод за свръхбързи мотори оборудвани с катапулт.а по принцип мечтата ми е да има мотори само мотор с кош задължително.

Оценка:
-4 +8

бббббб
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Боко е искал голям рекет

Оценка:
-3 +14

123
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Абе ФВ още не са взели решение, ама г-н Дуцента коментира. И коментара му - ако е само това е като някой, който още не завършил 9 клас. Много е научна и квалификацията - по-лесни и по-масови автомобили. Абе г-н Дуцент да не би Шкода и Сеат да са много сложни на фона на всички други марки. Няма да се произвежда Ролс Ройс тука. А и вече няма лесни автомобили - дори най-простата Дачия е по-сложна от персоналния ти компютър в СУ. А това за административната отговорност дори няма нужда да се коментира. Тези празнодумци са виждали реална икономика само на компютъра. Основната причина Турция да има предимство е, че не е в ЕС. Може Ердоган да каже - за вас специално данъка ще е 2 %, или даваме ви безплатно земята, или държавата ще участва със 300 млн. и т.н. Ама в ЕС, това не е възможно, защото е нерегламентирана държавна помощ и е забранена. Единствено може да ни помогне политическата несигурност в Турция, която не е за подценяване - утре може да му хрумне на султана на национализира всички предприятия..

Оценка:
-6 +19

И този
(гост)

Неутрално
37 Отговор
"доцент" е като експертите ИПИ - елементарни и неверни твърдения. Питайте го дали можем да правим самолети. И там ще е компетентен. С тия учени станахме за смях. Професори и доценти у нас под път и над път, а по рейтинг на ВУЗ -на опашката. Прав е дянков...

Оценка:
-3 +16

Западните Балкани
(гост)

Неутрално
38 Отговор
От качествени управници. Такива няма в нито една от партиите в НС, а и в много извън НС. За ГЕРБ да не говорим. Едно е да те галят по тивкето, друго е да ти дадат пари

Оценка:
-2 +9

До Гн доцента
(гост)

Неутрално
39 Отговор
По народна кола от Volkswagen има ли?

Оценка:
-2 +12

jsfk
(гост)

Неутрално
40 Отговор
Да бе ФВ от кога е висок клас коли? Просто турско арабското лоби е по-силно. А и не се знае доколко в България може да се намерят квалифицирани работници за парите където биха давали в Турция. Продадохме си и тол системата на чужденците и от превоз на стоките от Турция губим, просто управляващите са ни калпави и продажни.

Оценка:
-1 +17

Дани
(гост)

Неутрално
41 Отговор
По добре да произвеждаме елекнромобили ти са колите на бъдещето

Оценка:
-9 +3

ODB
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #20 от "Панов":


Тогава защо Германия не иска газ от сащ?гъзоблизец

Коментиран от #52


Оценка:
-4 +13

Петър
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #4 от "ussr":


За съжаление заплата се Заработва, а не се дава на калпак!

Оценка:
-4 +9

Колички
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Завод за детски Борисови колички-бай хуй!!

Оценка:
-3 +11

гост
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #14 от "Хаха":


Ти си бил на преговорите? Дай нещо по така,но не глупостите дето си написал!

Оценка:
-4 +3

Грую
(гост)

Неутрално
46 Отговор
Каква административна готовност бре? 'Ората искат тук да им се работи, а не да им готвите административни и корупционни изненади и да им вдигате токът до три пъти над европейския или какво Бо'ко ще ги свърже директно с АЕЦ-а да купуват на 60 лева ток, че да не ги пързалят тукашните мошеници. "Айде бегай от тука бре. То не само,ч е никой няма да дойде ами колко от тези дето бяха дошли си заминаха още щом дойдоха пъдарите на власт, а оттогава досега колко още са си заминали и ще си заминат, а пък к'во останало някой нов да дойде. Да не е луд!

Оценка:
-4 +16

Спец
(гост)

Неутрално
47 Отговор
На БГ не й достига кривия макарон.

Оценка:
-2 +11

48
Този коментар е премахнат от модератор
Слави Славов
(гост)

Неутрално
49 Отговор
Недейте да спорите-нито завод ще има в България,нито нещо друго!Това бяха предизборни подхвърляния на Борисов,а тъпаците клъвнаха!Нали сто процента щяха да се строят у нас,гарантираше той!Всичко е пунта-мара!А Борисов продължава да твърди:първи сме,завод до завод,пълно с магистрали!Докато не се ликвидира тая престъпна власт,нищо хубаво не ни чака!

Оценка:
-4 +25

Малък пазар сме,
(гост)

Неутрално
50 Отговор
Не сме за такова производство ! Нали ТЖ опита! И какво? Нищо! Та Турция може да купи над десет пъти повече автомобили, от нас! Тези от ФВ, да не са глупави?

Коментиран от #55


Оценка:
-7 +5

лаборант
(гост)

Неутрално
51 Отговор
До кога ще публикуват повръщаното от този цървул? Какъв висок клас, колко по-масови автомобили от VW? Човек, който не може да направи разлика от монтаж на автомобили и монтаж на кабелни обувки, които според простака били високотехнологично производство.

Оценка:
-3 +8

Рашка с чашка
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #42 от "ODB":


Защото на Германия руснаците продават газ много по - евтино отколкото на България. Втечнен газ от САЩ за Германия излиза по-скъп от руския, но в България се получава обратното.

Оценка:
-4 +9

Гледач
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Германия и турция са една държава.Един народ. Това не достигна БЪЛГАРИЯ.

Оценка:
-4 +3

Крум
(гост)

Неутрално
54 Отговор
По правилен е въпроса заради какво VW не направи завод в BG....отговора е еднозначен.....заради човека прочел само една книга,че и нея не разбрал:)

Коментиран от #66


Оценка:
-2 +11

jsfk
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #50 от "Малък пазар сме,":


Ами турция не са много голям пазар, за първите 5 месеца в Турция са продадени около 36хил., а в България около 15 хил., при положение, че са 82 милиона население, а ние сме 7 милиона, като се има впредвид и че там май е забранен вноса на коли втора ръка.

Оценка:
-5 +5

Анонимен
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Не на България, а на управниците ни не им достига умствените багаж, и защото вече всички знаят че рекитират всеки който има бизнес у нас.

Оценка:
-0 +9

111
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Един въпрос, колко струва ел. енергията в БГ в момента? И колко е в Турция? Има ли някаква сигурност въобще? Абсолютен батак, не само че VW няма да дойдат, но и много други работещи заводи ще си тръгнат от тук. За тези, които не знаят в момента на борсата цената е 122 лв. / МВч, към това трябва да се прибавят таксите за пренос и отговорност към обществото, общо около 75 лв., т. е. цената е около 200 лв. / МВч, без ДДС. Това е цената която плащат българските фирми. А износ се прави на цена 70 лв. / МВч. Т. е. за да спечели някой, или единици хора се жертва цялата икономика. И като цяло всичко това се плаща от фирмите и хората в БГ.

Оценка:
-4 +15

Балканец
(гост)

Неутрално
58 Отговор
Споко бе. Утре ИД като им гръмне цехчето, и ФВ ще подвият опашка да търсят спасение в мирна България.

Оценка:
-6 +7

Денис
(гост)

Неутрално
59 Отговор
Никой няма да си сложи парите в скъсана торба.

Оценка:
-1 +14

незнайко
(гост)

Неутрално
60 Отговор
В БЪЛГАРИЯ МОЖЕМ ДА ПРОИЗВЕЖДАМЕ ВСИЧКО СТИГА ДА ПОЖЕЛАЕМ, НО ИМА ХОРА КОИТО НЕ ИСКАТ ТОВА ДА СЕ СЛУЧВА !!! МАЩНА ИКОНОМИКА ЗНАЧИ СИЛНА ДЪРЖАВА !!! ЗАПАДА И САЩ НЕ ЖЕЛАЯТ ТОВА !!! Затова 30 години ни грабят по един или друг начин !!!

Оценка:
-2 +13

Акъл
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Акъл не и достига на България да разбере,че с Борисовци и Меркелки нищо няма да стане.

Оценка:
-2 +12

62
Този коментар е премахнат от модератор
Българин
(гост)

Неутрално
63 Отговор
Турски тойоти, турски рена , а сега и турски фолксвагени и шкоди, ами да си ги карат в Турция, защото това не са европейски автомобили, а турски и си им личи евтинията и долнокачествените материали вложени в тях.Цените им обаче са ги надули като за истински марки каквито те не са. Нали правеха опели и шевролети в Русия и спряха. В Турция да си правят бозата и баклавата защото там са най добри-уникални.
Пропуснах и че правят Фиати в завода на Тофас в Бурса, които си се продават основно в Турция.Та си отговорете защо завода го правят в Турция, ами в България поради бедност няма кой да купува тези коли. Прекалено малка държава сме и прекалено беден народ сме. Другото са само празни приказки.

Коментиран от #65, #70


Оценка:
-8 +11

Прабългарин
(гост)

Неутрално
64 Отговор
"Срещнали се на полянка,
Прабългарин и славянка,
Цуни гуни, вади тури,
Народили Чукундури,
Хем ебливи, хем крадливи,
Най вече, прости, алчни и завистливи!"
Радой Ралин

Оценка:
-5 +13

Прабългарин
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #63 от "Българин":


Да, ама петък, събота и неделя основната реч в Одрин е българска - от хляб, домати и краставици, през прах за пране и турска тоалетна хартия, млечни продукти и турско кисело мляко, яйца до по евтини и по качествени дрехи, а накрая пълен резервоар с турски бензин или дизел ! Гроздето когато е кисело ....

Оценка:
-4 +10

Oki
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #54 от "Крум":


Брат може и да си прав но си личи че и ти не си много чел. Да кажа само че плейбой не беше книга а списание

Оценка:
-2 +2

Дедо ви
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #62 от "истината":


"Ние" не сме аз и ти. "Ние" това си ти и брадатите ти приятели, забрадените им женки без човешки права и нормален живот. И наистина сте в 18-ти век. Индианци с айфони и сателитни чинии на сламените колиби. Никога не сте измислили нещо ново и полезно за хората. Само консумирате и замърсявате планетата.

Оценка:
-4 +8

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
68 Отговор
за какво ни е да окепазяваме марката

Оценка:
-5 +5

Хаха
(гост)

Неутрално
69 Отговор
Дайте предположения какви минимални заплати ще предложат Фолксваген ,ако открият завод в България

Оценка:
-0 +5

Hoy zaspal
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #63 от "Българин":


Абе глупако имаш ли си представа че 80%бялата техника за Европа се произвежда в Туркията.Тези гащи които ще ги пуснеш да ги изпереш също са турски .Ароматния ти прах също е турски.И фаянса ти и мраморати е турско.Дограмата лайсните и боята също е турско.доматите вилицата ти и чинията ти също е турско.Всичко около тебе е турско,дори питай жена си може и тя да е опитала турския ярак.Остана ти само бг специалитета Сланина с чесън и лук да ядеш далече отделен от колегите си

Коментиран от #76


Оценка:
-5 +12

224
(гост)

Неутрално
71 Отговор
Абе тъпанари не прочетохте ли че Турската държава ще подпомогне финансово Фолксваген тоест ще даде рушвет на неподкупните европейци

Оценка:
-3 +4

72
Този коментар е премахнат от модератор
Хаха
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Аз разбрах ,че ще дават стартова заплата 220 евро/месец на комшиите.Тук ще им замерям завода с камъни дори и заплатата да е двойна.Изглежда си търсят роби да им работят за почти без пари

Оценка:
-4 +2

Кой68
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Държавност най-вече.........

Оценка:
-1 +3

ПИШМАН бЪлГаРсКи политици
(гост)

Неутрално
75 Отговор
Абе кои сме ние и кой ни бакари нас за жълта слива! Държава със законен държавен рекет. 20% ддс на всичко. Да печили от всички овчи душички.
ЩЕли сме да СТРОИМ ЗАВОД! АМА НЕ ЗА КОЛИ, А КОМПОТ!
УЧАСТВАЙТЕ В ТОМБОЛАТА НА НАП! ТАКА УЧАСТВАТЕ С ПОДАВАНЕ ПАК НА ЛИЧНИ ДАННИ.
Гламав народ, шантава администрация, УСПЕШНИ ПОЛИТИЦИ, ПОСЛУШНИ ЖУРНАЛИСТИ, МИЛИ СОЦИОЛОЗИ И РЕД ДРУГИ ПОДЛОЗИ.
Така е в безгласната държава и само гласът от кебапчетата си заслужава.

Оценка:
-1 +5

ПИШМАН бЪлГаРсКи политици
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #70 от "Hoy zaspal":


Турците имат икономика , ние политици.

Оценка:
-1 +5

айде пак
(гост)

Неутрално
77 Отговор
утре да не забравите да пишете за завода още 5,6 пъти

то ако беше толкова качествено да се произвеждат коли в Търки.. хонда нямаше да затваря завода си за сивик там.. качествените автомобили не са като качествените наргилета , килими и шалвари. Хонда държат на качеството.. а ВАГ боклуците в сравнение с Хонда са като съмнителен смартфон от 99лв срещу айфон

Оценка:
-2 +3

МИХАЙЛОВ
(гост)

Неутрално
78 Отговор
...ЕЙ ХОРА..... ЕЙ БЪЛГАРИ....
...ИМАХТЕ ГОТОВ ДЕЙСТВАЩ
ЗАВОД ЗА АВТОМОБИЛИ
ИЗГРАДЕН ОТ
НАЙ-ГОЛЕМИЯ КИТАЙСКИ
ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ
"ГРЕЙТ УОЛ"...
...КОЙТО ПОЖЕЛА И ИСКАШЕ
САМО СЪС СОБСТВЕНИ СРЕДСТВА
ДА РАЗШИРИ ПРОИЗВОДСТВОТО
И ДА ПОСТРОИ ОЩЕ ДЕСЕТИНА
ГОЛЕМИ ЗАВОДИ ТУК В БЪЛГАРИЯ
И ДА ОТКРИЕ
НАД СТО ХИЛЯДИ
НОВИ РАБОТНИ МЕСТА...
....ЗА АВТОМОБИЛИ, ЗА МИКРОБУСИ И АВТОБУСИ,
ЗА КАМИОНИ, ЗА МОТОКАРИ,
ЗА ЛОКОМОТИВИ,
ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ
И ЕЛЕКТРОБУСИ,
ЗА ЕЛЕКТРОНИКА,
ЗА СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА,
ЗА СЕЛСКОСТОПАНСКА ТЕХНИКА,
ЗА ТРАКТОРИ И КОМБАЙНИ,
ЗА ЕЛ.ДОМАИНСКИ УРЕДИ,
ЗА АУДИО И ТВ ТЕХНИКА...,
ЗА КАРАВАНИ И КЕМПЕРИ,
ЗА ХЛАДИЛНА И КЛИМАТИЧНА
ТЕХНИКА...
...НО МАФИОТСКАТА ХУНТА - ГЕРБ
ПО НАРЕЖДАНЕ
НА ГОСПОДАРИТЕ СИ ОТ САЩ
ДИРЕКТНО ИЗГОНИ
ТОЗИ КРУПЕН КИТАЙСКИ ИНВЕСТИТОР
УНИЩОЖИ БИЗНЕСА МУ
В БЪЛГАРИЯ СМАЧКА ЗАВОДА МУ
И МУ ЗАБРАНИ
ДА РАЗВИВА КАКВОТО И ДА Е
ПРОИЗВОДСТВО В БЪЛГАРИЯ...
...Е СЕГА ЧАКАЙТЕ
ДА МЕРЕДЕС ИЛИ БЕЕМВЕ
ДА ДОЙДЕ ТУК
ДА ОТКРИЕ НЯКОЙ ЦЕХ
ЗА АУСПУСИ...
...ИЛИ ЗА БОЛТОВЕ И ГАЙКИ...

Оценка:
-3 +6

ДОКО
(гост)

Неутрално
79 Отговор
ПРЕПОРЪКА КЪМ ШЕФОВЕТЕ НА ФОЛКВАГЕН- ИДЕТЕ В БАНКЯ ПРИ БОКО ДАЙТЕ КОМИСИОННАТА И ЗАВОДА СТАВА..ДАЖЕ ЛИЧНО БОКО ЩЕ ИЗКОПАЕ СТАРТОВАТА КОПКА..ЦВИЧКО ЩЕ ПЪЛНИ КОФИТЕ..

Оценка:
-1 +3

измет
(гост)

Неутрално
80 Отговор
Комунистите прецакаха работат, вие не сте българи!

Оценка:
-1 +2

Шони Йонетков
(гост)

Неутрално
81 Отговор
Електроавтомобилите са зомбирали много хора, но те не са бъдещето. ДВГ все още има живот пред себе си и зависи коя мафия ще надделее - на зелените или на нормалните. Има дизели със еко 6 , които са по чисти от бензинките. Има водородни клетки и още новости, но зависи от мафиите.

Оценка:
-2 +2

анонимен
(гост)

Неутрално
82 Отговор
Всичко не и достига!

Оценка:
-1 +2

Шайка
(гост)

Неутрално
83 Отговор
Чуждите инвеститори се плашат от смазващата корупция в България.

Оценка:
-1 +2

Хасан
(гост)

Неутрално
84 Отговор
хахал да им е ислямсики тюркестан на Ейрдоган, дано по скоро да му сърбат попарата, и да се хапят отзад

Оценка:
-0 +1

879
(гост)

Неутрално
85 Отговор
България може и трябва да произведе апарат за междугалактически полети.

Еди кой си доцент от Пернишкия Университет за Телекомуникации, Компютри и Архитектура смята така.

Оценка:
-0 +1

Реалност
(гост)

Неутрално
86 Отговор
След като Борисов се биеше в гърдите за този завод,редно е да подаде оставка,ако Фолксваген окончателно пренебрегне България.

Оценка:
-0 +0

The Berlin wall
(гост)

Неутрално
87 Отговор
След като видели, че българските автомобилостроители са успели да съсипят даже "Великата стена"/ Great wall/, разбрали, че и те нямат бъдеще тук!

Коментиран от #88


Оценка:
-0 +1

Може би
(гост)

Неутрално
88 Отговор

До коментар #87 от "The Berlin wall":


Може би правилото ,, Внимавай на кого помагаш“ ще е най-близко до отговора. Никой няма да ни каже директно истината, защо VW се въздържат или ако го сторят ще е по други странични причини. Но можем и сами да поставим фактите на масата. Погледнете Чехия , Унгария и Словакия много отдавна заявиха съвсем ясно и категорично отношението си към руснаците . Същевременно са единни и ясни за бъдещето си и аз ориентацията само на запад. И резултатите се виждат капитала обича сигурността и инвестира там а немският в десетки заводи. Докато тук е по-различно даже трагично няма я Пражката пролет от 1968 а има огромен брой българи които предпочитат и са влюбени в Русия повече и от България даже и едва ли ще се приобщят към европейския начин на живот. Та за VW а и за други фирми това най-вероятно си е огромен риск защо да помагаш и да влагаш капитали там където не си така желан а може би и мразен от тези немалък брой обичащи и предпочитащи русия даже и пред родината си. Видя се и разделението даже в парламента за F16 и кои бранеха интересите на Русия.

Коментиран от #89


Оценка:
-0 +0

89
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Цецка Цачева
Кандидатът на ГЕРБ за президент Цецка Цачева коментира думите на премиера Бойко Борисов
Аз съм майка на един син"

Още бисери