17 Юли, 2019 05:56 23 107 89

Какво не достигна на България за завод на VW?

  • завод-
  • фолксваген-
  • vw

Имаме нужда от по-голяма административна готовност

Какво не достигна на България за завод на VW? - 1

Сам по себе си фактът, че България е на финалната права в избора на дестинация за новия завод на Volkswagen, е успех, но страната ни има нужда от повече административна готовност за поемането на подобна сериозна отговорност към една от най-мощните компании в света. Подобно мнение изрази доц. д-р Косьо Стойчев от СУ „Св. Климент Охридски“ в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

„България може и трябва да произвежда автомобили, въпросът е дали е необходимо да влезе във високия клас от първа стъпка, или не трябва да се започне с производство на по-лесни и по-масови автомобили“, коментира доцентът.

У нас има нужда от множество подобрения, които да послужат за по-добра основа, на която да можем с далеч повече аргументи да приветстваме по-нататъшна инвестиция от подобен мащаб, смята още преподавателят от СУ.

„Административно ние трябва да се подготвим малко по-сериозно. Заделянето на земя не е достатъчно, както и близостта на град с определено количество население, което потенциално би могло да работи в един такъв завод“, продължава доц. д-р Стойчев.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 41 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Щото тиквата иска да е трилионер😂

    157 39 Отговор
    А полит шайката е искала от вагена толко рекет дето нема толко числа във вселената😂😂
  • 2 Панов

    66 22 Отговор
    Имаме нужда от производство на високотехнологични детайли за електромобили.другото е минало.от 2025 в много градове и райони на Европа ще има поетапни забрани за конвенционалните автомобили.производства с ДВГ са за африка.,там ще търсят евтина работна ръка и нормите на замърсяване не са като в ЕС.

    Коментиран от #15

  • 3 МНЕНИЕ

    96 59 Отговор
    ЩОТО СМЕ УМНИ МНОГО. ИСКАМЕ ДА НЕ РАБОТИМ АМА ДА ВЗИМАМЕ 10000 ЗАПЛАТА. ВСИЧКИ СМЕ ХИТРЕЦИ.

    Коментиран от #4, #48

  • 4 ussr

    73 10 Отговор

    До коментар #3 от "МНЕНИЕ":

    Що бе,аз искам да работя за 500 лв,ама ......друг път!

    Коментиран от #43

  • 5 456789

    51 36 Отговор
    Е КОЙ ШЕ ИМ БАЧКА. КАТ СА НАПИЯТ 50 ЧОВЕКА И КОНВЕЙРА СПРЯ.
  • 6 Дедо ви

    46 80 Отговор
    Не ни трябва завод за автомобили с ДВГ. И без това до 10 г. ще ги забранят в ЕС. Нека си го построят в Турция, където са си още в 18 век. Там забрадените и заблудени ще им бачкат като роби без да мрънкат за без пари.

    Коментиран от #7, #62

  • 7 от дедо ти

    109 27 Отговор

    До коментар #6 от "Дедо ви":

    Не можеш да преглътнеш ,че си трето качество човек,всичко и всички ЗАОБИКАЛЯТ БЪЛГАРИЯ заради индивиди като теб,нямаш НИЩО ала си със самочувствие на център на вселената...аман от празноглави примати.

    Коментиран от #27

  • 8 тодор

    96 8 Отговор
    Ако погледнем инвеститор като японския Язаки в Димитровград и Хасково ще видим заплати от 800-1000 лева и изнесено нискотехнологично производство.
    Определено,това не е добро развитие.
    Подозирам,че немците търсят точно това.вместо да приемат работници в германия и да им плащат 2000 евро, да изнесат същото по нискотехнологично производство и да плащат 1000 лева без да ги е грижа за настаняване,медицинско и всякакви други грижи за работещите..пример са Язаки

    Коментиран от #10

  • 9 Ю Кортес

    20 32 Отговор
    ДВГ е минало от 19-ти век,не зависимо къде ще изберат завод

    Коментиран от #28

  • 10 гост

    31 17 Отговор

    До коментар #8 от "тодор":

    Ти подозираш,кой си ти?Боже,Боже,защо след като сте такива ЕКСПЕРТИ във всичко Българи е на ДЪНОТО????
  • 11 от баб ВИ

    87 12 Отговор
    Приемете,че никой не иска да инвестира в България, инвеститорите заобикалят и влагат парите си в държави ,които даже не са в съюза.България в момента се издържа от еврофондовете,инак сме загинали.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Бойко Борисов педала

    46 16 Отговор
    Държава няма тази територия се издържа от еврофондове аз съм цар на циганите
  • 14 Хаха

    50 10 Отговор
    Освен масовата корупция и чисто икономически фактори, основен проблем е, че налагаме на глобални бизнес играчи КЪДЕ да инвестират. Те не искат в София (или сега рекламираният Пловдив). И правителството трябва да ги послуша. Така VW каза Измир и Турция каза - ок. А при нас първо имаха желание за едно място, но правителството каза - не! тук до София. Проблема на ББ е, че цялата държавна политика е - всичко в София (Пловдив просто се развива, като квартал на София и от това печели - трохи).

    Коментиран от #45

  • 15 Гост

    33 5 Отговор

    До коментар #2 от "Панов":

    Да,да, но това, което пишеш е за западната цивилизация, а ние още дълги, дълги години години ще им караме автомобилите втора употреба, и дрехите им ще доизносваме
  • 16 asoos

    40 8 Отговор
    Измир е на морето спокойно можеха да предлоат Варна но в БГ всичко трябва да е в СФ
  • 17 Бай хой

    44 15 Отговор
    Въъйй какви корпоративни експерти. Всеки завод се нуждае първо от енергия. Възможно най евтина, и колкото е по сигурна и по-евтина толкова и продукцията им ще е по-конкретно способна. А герп закри Южен поток. Похарчи милиарди за прескъп хамерикански втечнен газ. Германците категорично не го искат. Простака Винету не може да им го натресе. Най важното - електроенергията. Тиквата унищожи АЕЦ Белене и платените реактори или работят другаде или гният. А СДС дори твърдят че на тях електроенергия не им е нужна. Нужен им е само Козяк за да му се навеждат и плащат. Но завод без ток е като айрян без кисело мляко. А фесовете тия неща си ги осигуриха и сейчас не само фау се но всеки ще се натиска за производство там.

    Коментиран от #20

  • 18 Сюргюн Али коч

    50 16 Отговор
    Кой ще дойде в тая обрулена държавата никой.Булгаристан изчезва народе спи.
  • 19 Руси

    49 8 Отговор
    Имаше няколко марки: Рено, Rover, Greatwall.... Да не сме пробвали, да не знаем. Този доцент явно е взел някакви парички, да прикрие голямата излагация на "управляващите". Както винаги, пробват с късата памет на българина.
  • 20 Панов

    18 33 Отговор

    До коментар #17 от "Бай хой":

    Втечнения газ е договорен на12% по ниска цена от тази която ни налага газпром.много си далече от темата

    Коментиран от #30, #42

  • 21 Един

    29 2 Отговор
    Напротив ! "Администрацията" ни е с удивителни способности!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Батката

    44 9 Отговор
    Причината е, че не останаха хора в България които да работят! Ако Volkswagen бяха решили да отворят завода тук, нямаше да могат да намерят работници, а все пак се говори за 5000 работника!!!

    Коментиран от #25

  • 24 ДОКО

    37 6 Отговор
    ТЪРСЕТЕ ОТГОВОРИТЕ В БАНКЯ..КАЗА БАБА ВИ ВАНГА..
  • 25 Биоробот

    72 3 Отговор

    До коментар #23 от "Батката":

    Работници има. Няма работодатели които да плащат нормални заплати. Дай добри пари и хората ще се върнат от чужбина и ще работят. Никой доброволно не е отишъл да е емигрант, а по финансови причини.
  • 26 ТРАЛАЛА

    35 4 Отговор
    Да превърнем цеховете в заводи. Да направим от джапанките, дето произвеждаме, завод за гуми.
    Виждате ли от ляво и от дясно заводите покрай новия, още непостроен път?! Циганите интегрирахме (ама ние се циганизирахме). Не ни трябва ФВ, трябва да купим самолетоносач! Че кой, ако не ние ще купи Ядрена подводница! Та ние с нея ще преследваме паламуда в кафяво море! До началото на есента ще вкараме корумпираните, милион и половина, в затвора.
    ВЕРВАЙТЕ!
  • 27 Дедо ви

    14 24 Отговор

    До коментар #7 от "от дедо ти":

    Ха-ха-хаааа, имам си от всичко предостатъчно. Ти си трето качество драскач за нови лири. Пука дали ще има завод или не. По-добре да няма защото тоя завод си е страна от третия свят. Ако ще правят завод в БГ, то да е за електромобили. Там е бъдещето. А тия димящи кочини нека ги правят заблудените в Туркия или кюрдите които скоро ще имат там държава.
  • 28 Rad

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Ю Кортес":

    Ти си минало.
  • 29 Кольо

    21 6 Отговор
    Първо България скоро след като паднат цените на електричкоте никой който може да си позволи нова кола няма да кара ДВГ.
    Второ Турция е избор на млади хора и въобще скапаните германци не им е минавало през акъла да правят завод в Източна Европа.
    Всичко е пак да им излезне без пари новия завод,да изнудят Доган псевдотериката!
  • 30 Бай хой

    24 10 Отговор

    До коментар #20 от "Панов":

    А ве привърженик на ББ ми кажи колко щеше да струва газта от Южен поток за България и сподели каква е цената на хамериканските. Транзитните такси башка. А пресметни колко милиарда наши левчета похарчи герп за строителство на хъб и връзка с Гърция. Повече от десет милиарда. За обслужване на американски интереси. Това за по евтиния втечнен газ го обясни на германците. Тока от тецовете за потребителите не 2,5 стотинки. Га станаха хамерикански цената е както казваш ти 12% процента по-ниска или повече от 25 стотинки. Да еа и утрепаните педали да еа.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Проста сметка която ние не знаем

    18 3 Отговор
    Причините за избор на завод от германците са чисто икономически и повечето от тях ние не ги знаем. Изключено е да си мислим, че такъв гигант може по какъвто и да е начин да бъде изнудван или препятстван от корумпирана среда или каквито и да е подобни причини. Ако търсят местен пазар и такъв от бившите мюсюлмански републики от СССР с които Турция има безмитни облекчения, то тогава е ясно кого щев изберат. Ако производството им е предназначено главно за Европа - тогава ще изберат България.
  • 33 Глупави доводи

    25 0 Отговор
    Що за глупави доводи са разсъжденията ви за електрическите коли? Те да си построят завода за коли с д.в.г. пък когато технологично се усъвършенстват и наложат електрическите пазарът ще ги принуди да ги произвеждат в същия завод, но този момент още не е дошъл.
  • 34 Газ до дупка

    8 4 Отговор
    В България трябва да се построи завод за свръхбързи мотори оборудвани с катапулт.а по принцип мечтата ми е да има мотори само мотор с кош задължително.
  • 35 бббббб

    14 3 Отговор
    Боко е искал голям рекет
  • 36 123

    19 6 Отговор
    Абе ФВ още не са взели решение, ама г-н Дуцента коментира. И коментара му - ако е само това е като някой, който още не завършил 9 клас. Много е научна и квалификацията - по-лесни и по-масови автомобили. Абе г-н Дуцент да не би Шкода и Сеат да са много сложни на фона на всички други марки. Няма да се произвежда Ролс Ройс тука. А и вече няма лесни автомобили - дори най-простата Дачия е по-сложна от персоналния ти компютър в СУ. А това за административната отговорност дори няма нужда да се коментира. Тези празнодумци са виждали реална икономика само на компютъра. Основната причина Турция да има предимство е, че не е в ЕС. Може Ердоган да каже - за вас специално данъка ще е 2 %, или даваме ви безплатно земята, или държавата ще участва със 300 млн. и т.н. Ама в ЕС, това не е възможно, защото е нерегламентирана държавна помощ и е забранена. Единствено може да ни помогне политическата несигурност в Турция, която не е за подценяване - утре може да му хрумне на султана на национализира всички предприятия..
  • 37 И този

    16 3 Отговор
    "доцент" е като експертите ИПИ - елементарни и неверни твърдения. Питайте го дали можем да правим самолети. И там ще е компетентен. С тия учени станахме за смях. Професори и доценти у нас под път и над път, а по рейтинг на ВУЗ -на опашката. Прав е дянков...
  • 38 Западните Балкани

    9 2 Отговор
    От качествени управници. Такива няма в нито една от партиите в НС, а и в много извън НС. За ГЕРБ да не говорим. Едно е да те галят по тивкето, друго е да ти дадат пари
  • 39 До Гн доцента

    12 2 Отговор
    По народна кола от Volkswagen има ли?
  • 40 jsfk

    17 1 Отговор
    Да бе ФВ от кога е висок клас коли? Просто турско арабското лоби е по-силно. А и не се знае доколко в България може да се намерят квалифицирани работници за парите където биха давали в Турция. Продадохме си и тол системата на чужденците и от превоз на стоките от Турция губим, просто управляващите са ни калпави и продажни.
  • 41 Дани

    3 9 Отговор
    По добре да произвеждаме елекнромобили ти са колите на бъдещето
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Петър

    9 4 Отговор

    До коментар #4 от "ussr":

    За съжаление заплата се Заработва, а не се дава на калпак!
  • 44 Колички

    11 3 Отговор
    Завод за детски Борисови колички-бай хуй!!
  • 45 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #14 от "Хаха":

    Ти си бил на преговорите? Дай нещо по така,но не глупостите дето си написал!
  • 46 Грую

    16 4 Отговор
    Каква административна готовност бре? 'Ората искат тук да им се работи, а не да им готвите административни и корупционни изненади и да им вдигате токът до три пъти над европейския или какво Бо'ко ще ги свърже директно с АЕЦ-а да купуват на 60 лева ток, че да не ги пързалят тукашните мошеници. "Айде бегай от тука бре. То не само,ч е никой няма да дойде ами колко от тези дето бяха дошли си заминаха още щом дойдоха пъдарите на власт, а оттогава досега колко още са си заминали и ще си заминат, а пък к'во останало някой нов да дойде. Да не е луд!
  • 47 Спец

    11 2 Отговор
    На БГ не й достига кривия макарон.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Слави Славов

    25 4 Отговор
    Недейте да спорите-нито завод ще има в България,нито нещо друго!Това бяха предизборни подхвърляния на Борисов,а тъпаците клъвнаха!Нали сто процента щяха да се строят у нас,гарантираше той!Всичко е пунта-мара!А Борисов продължава да твърди:първи сме,завод до завод,пълно с магистрали!Докато не се ликвидира тая престъпна власт,нищо хубаво не ни чака!
  • 50 Малък пазар сме,

    5 7 Отговор
    Не сме за такова производство ! Нали ТЖ опита! И какво? Нищо! Та Турция може да купи над десет пъти повече автомобили, от нас! Тези от ФВ, да не са глупави?

    Коментиран от #55

  • 51 лаборант

    8 3 Отговор
    До кога ще публикуват повръщаното от този цървул? Какъв висок клас, колко по-масови автомобили от VW? Човек, който не може да направи разлика от монтаж на автомобили и монтаж на кабелни обувки, които според простака били високотехнологично производство.
  • 52 Рашка с чашка

    9 4 Отговор

    До коментар #42 от "ODB":

    Защото на Германия руснаците продават газ много по - евтино отколкото на България. Втечнен газ от САЩ за Германия излиза по-скъп от руския, но в България се получава обратното.
  • 53 Гледач

    3 4 Отговор
    Германия и турция са една държава.Един народ. Това не достигна БЪЛГАРИЯ.
  • 54 Крум

    11 2 Отговор
    По правилен е въпроса заради какво VW не направи завод в BG....отговора е еднозначен.....заради човека прочел само една книга,че и нея не разбрал:)

    Коментиран от #66

  • 55 jsfk

    5 5 Отговор

    До коментар #50 от "Малък пазар сме,":

    Ами турция не са много голям пазар, за първите 5 месеца в Турция са продадени около 36хил., а в България около 15 хил., при положение, че са 82 милиона население, а ние сме 7 милиона, като се има впредвид и че там май е забранен вноса на коли втора ръка.
  • 56 Анонимен

    9 0 Отговор
    Не на България, а на управниците ни не им достига умствените багаж, и защото вече всички знаят че рекитират всеки който има бизнес у нас.
  • 57 111

    15 4 Отговор
    Един въпрос, колко струва ел. енергията в БГ в момента? И колко е в Турция? Има ли някаква сигурност въобще? Абсолютен батак, не само че VW няма да дойдат, но и много други работещи заводи ще си тръгнат от тук. За тези, които не знаят в момента на борсата цената е 122 лв. / МВч, към това трябва да се прибавят таксите за пренос и отговорност към обществото, общо около 75 лв., т. е. цената е около 200 лв. / МВч, без ДДС. Това е цената която плащат българските фирми. А износ се прави на цена 70 лв. / МВч. Т. е. за да спечели някой, или единици хора се жертва цялата икономика. И като цяло всичко това се плаща от фирмите и хората в БГ.
  • 58 Балканец

    7 6 Отговор
    Споко бе. Утре ИД като им гръмне цехчето, и ФВ ще подвият опашка да търсят спасение в мирна България.
  • 59 Денис

    14 1 Отговор
    Никой няма да си сложи парите в скъсана торба.
  • 60 незнайко

    13 2 Отговор
    В БЪЛГАРИЯ МОЖЕМ ДА ПРОИЗВЕЖДАМЕ ВСИЧКО СТИГА ДА ПОЖЕЛАЕМ, НО ИМА ХОРА КОИТО НЕ ИСКАТ ТОВА ДА СЕ СЛУЧВА !!! МАЩНА ИКОНОМИКА ЗНАЧИ СИЛНА ДЪРЖАВА !!! ЗАПАДА И САЩ НЕ ЖЕЛАЯТ ТОВА !!! Затова 30 години ни грабят по един или друг начин !!!
  • 61 Акъл

    12 2 Отговор
    Акъл не и достига на България да разбере,че с Борисовци и Меркелки нищо няма да стане.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Българин

    11 8 Отговор
    Турски тойоти, турски рена , а сега и турски фолксвагени и шкоди, ами да си ги карат в Турция, защото това не са европейски автомобили, а турски и си им личи евтинията и долнокачествените материали вложени в тях.Цените им обаче са ги надули като за истински марки каквито те не са. Нали правеха опели и шевролети в Русия и спряха. В Турция да си правят бозата и баклавата защото там са най добри-уникални.
    Пропуснах и че правят Фиати в завода на Тофас в Бурса, които си се продават основно в Турция.Та си отговорете защо завода го правят в Турция, ами в България поради бедност няма кой да купува тези коли. Прекалено малка държава сме и прекалено беден народ сме. Другото са само празни приказки.

    Коментиран от #65, #70

  • 64 Прабългарин

    13 5 Отговор
    "Срещнали се на полянка,
    Прабългарин и славянка,
    Цуни гуни, вади тури,
    Народили Чукундури,
    Хем ебливи, хем крадливи,
    Най вече, прости, алчни и завистливи!"
    Радой Ралин
  • 65 Прабългарин

    10 4 Отговор

    До коментар #63 от "Българин":

    Да, ама петък, събота и неделя основната реч в Одрин е българска - от хляб, домати и краставици, през прах за пране и турска тоалетна хартия, млечни продукти и турско кисело мляко, яйца до по евтини и по качествени дрехи, а накрая пълен резервоар с турски бензин или дизел ! Гроздето когато е кисело ....
  • 66 Oki

    2 2 Отговор

    До коментар #54 от "Крум":

    Брат може и да си прав но си личи че и ти не си много чел. Да кажа само че плейбой не беше книга а списание
  • 67 Дедо ви

    8 4 Отговор

    До коментар #62 от "истината":

    "Ние" не сме аз и ти. "Ние" това си ти и брадатите ти приятели, забрадените им женки без човешки права и нормален живот. И наистина сте в 18-ти век. Индианци с айфони и сателитни чинии на сламените колиби. Никога не сте измислили нещо ново и полезно за хората. Само консумирате и замърсявате планетата.
  • 68 vasik atanasova

    5 5 Отговор
    за какво ни е да окепазяваме марката
  • 69 Хаха

    5 0 Отговор
    Дайте предположения какви минимални заплати ще предложат Фолксваген ,ако открият завод в България
  • 70 Hoy zaspal

    12 5 Отговор

    До коментар #63 от "Българин":

    Абе глупако имаш ли си представа че 80%бялата техника за Европа се произвежда в Туркията.Тези гащи които ще ги пуснеш да ги изпереш също са турски .Ароматния ти прах също е турски.И фаянса ти и мраморати е турско.Дограмата лайсните и боята също е турско.доматите вилицата ти и чинията ти също е турско.Всичко около тебе е турско,дори питай жена си може и тя да е опитала турския ярак.Остана ти само бг специалитета Сланина с чесън и лук да ядеш далече отделен от колегите си

    Коментиран от #76

  • 71 224

    4 3 Отговор
    Абе тъпанари не прочетохте ли че Турската държава ще подпомогне финансово Фолксваген тоест ще даде рушвет на неподкупните европейци
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Хаха

    2 4 Отговор
    Аз разбрах ,че ще дават стартова заплата 220 евро/месец на комшиите.Тук ще им замерям завода с камъни дори и заплатата да е двойна.Изглежда си търсят роби да им работят за почти без пари
  • 74 Кой68

    3 1 Отговор
    Държавност най-вече.........
  • 75 ПИШМАН бЪлГаРсКи политици

    5 1 Отговор
    Абе кои сме ние и кой ни бакари нас за жълта слива! Държава със законен държавен рекет. 20% ддс на всичко. Да печили от всички овчи душички.
    ЩЕли сме да СТРОИМ ЗАВОД! АМА НЕ ЗА КОЛИ, А КОМПОТ!
    УЧАСТВАЙТЕ В ТОМБОЛАТА НА НАП! ТАКА УЧАСТВАТЕ С ПОДАВАНЕ ПАК НА ЛИЧНИ ДАННИ.
    Гламав народ, шантава администрация, УСПЕШНИ ПОЛИТИЦИ, ПОСЛУШНИ ЖУРНАЛИСТИ, МИЛИ СОЦИОЛОЗИ И РЕД ДРУГИ ПОДЛОЗИ.
    Така е в безгласната държава и само гласът от кебапчетата си заслужава.
  • 76 ПИШМАН бЪлГаРсКи политици

    5 1 Отговор

    До коментар #70 от "Hoy zaspal":

    Турците имат икономика , ние политици.
  • 77 айде пак

    3 2 Отговор
    утре да не забравите да пишете за завода още 5,6 пъти

    то ако беше толкова качествено да се произвеждат коли в Търки.. хонда нямаше да затваря завода си за сивик там.. качествените автомобили не са като качествените наргилета , килими и шалвари. Хонда държат на качеството.. а ВАГ боклуците в сравнение с Хонда са като съмнителен смартфон от 99лв срещу айфон
  • 78 МИХАЙЛОВ

    6 3 Отговор
    ...ЕЙ ХОРА..... ЕЙ БЪЛГАРИ....
    ...ИМАХТЕ ГОТОВ ДЕЙСТВАЩ
    ЗАВОД ЗА АВТОМОБИЛИ
    ИЗГРАДЕН ОТ
    НАЙ-ГОЛЕМИЯ КИТАЙСКИ
    ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ
    "ГРЕЙТ УОЛ"...
    ...КОЙТО ПОЖЕЛА И ИСКАШЕ
    САМО СЪС СОБСТВЕНИ СРЕДСТВА
    ДА РАЗШИРИ ПРОИЗВОДСТВОТО
    И ДА ПОСТРОИ ОЩЕ ДЕСЕТИНА
    ГОЛЕМИ ЗАВОДИ ТУК В БЪЛГАРИЯ
    И ДА ОТКРИЕ
    НАД СТО ХИЛЯДИ
    НОВИ РАБОТНИ МЕСТА...
    ....ЗА АВТОМОБИЛИ, ЗА МИКРОБУСИ И АВТОБУСИ,
    ЗА КАМИОНИ, ЗА МОТОКАРИ,
    ЗА ЛОКОМОТИВИ,
    ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ
    И ЕЛЕКТРОБУСИ,
    ЗА ЕЛЕКТРОНИКА,
    ЗА СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА,
    ЗА СЕЛСКОСТОПАНСКА ТЕХНИКА,
    ЗА ТРАКТОРИ И КОМБАЙНИ,
    ЗА ЕЛ.ДОМАИНСКИ УРЕДИ,
    ЗА АУДИО И ТВ ТЕХНИКА...,
    ЗА КАРАВАНИ И КЕМПЕРИ,
    ЗА ХЛАДИЛНА И КЛИМАТИЧНА
    ТЕХНИКА...
    ...НО МАФИОТСКАТА ХУНТА - ГЕРБ
    ПО НАРЕЖДАНЕ
    НА ГОСПОДАРИТЕ СИ ОТ САЩ
    ДИРЕКТНО ИЗГОНИ
    ТОЗИ КРУПЕН КИТАЙСКИ ИНВЕСТИТОР
    УНИЩОЖИ БИЗНЕСА МУ
    В БЪЛГАРИЯ СМАЧКА ЗАВОДА МУ
    И МУ ЗАБРАНИ
    ДА РАЗВИВА КАКВОТО И ДА Е
    ПРОИЗВОДСТВО В БЪЛГАРИЯ...
    ...Е СЕГА ЧАКАЙТЕ
    ДА МЕРЕДЕС ИЛИ БЕЕМВЕ
    ДА ДОЙДЕ ТУК
    ДА ОТКРИЕ НЯКОЙ ЦЕХ
    ЗА АУСПУСИ...
    ...ИЛИ ЗА БОЛТОВЕ И ГАЙКИ...
  • 79 ДОКО

    3 1 Отговор
    ПРЕПОРЪКА КЪМ ШЕФОВЕТЕ НА ФОЛКВАГЕН- ИДЕТЕ В БАНКЯ ПРИ БОКО ДАЙТЕ КОМИСИОННАТА И ЗАВОДА СТАВА..ДАЖЕ ЛИЧНО БОКО ЩЕ ИЗКОПАЕ СТАРТОВАТА КОПКА..ЦВИЧКО ЩЕ ПЪЛНИ КОФИТЕ..
  • 80 измет

    2 1 Отговор
    Комунистите прецакаха работат, вие не сте българи!
  • 81 Шони Йонетков

    2 2 Отговор
    Електроавтомобилите са зомбирали много хора, но те не са бъдещето. ДВГ все още има живот пред себе си и зависи коя мафия ще надделее - на зелените или на нормалните. Има дизели със еко 6 , които са по чисти от бензинките. Има водородни клетки и още новости, но зависи от мафиите.
  • 82 анонимен

    2 1 Отговор
    Всичко не и достига!
  • 83 Шайка

    2 1 Отговор
    Чуждите инвеститори се плашат от смазващата корупция в България.
  • 84 Хасан

    1 0 Отговор
    хахал да им е ислямсики тюркестан на Ейрдоган, дано по скоро да му сърбат попарата, и да се хапят отзад
  • 85 879

    1 0 Отговор
    България може и трябва да произведе апарат за междугалактически полети.

    Еди кой си доцент от Пернишкия Университет за Телекомуникации, Компютри и Архитектура смята така.
  • 86 Реалност

    0 0 Отговор
    След като Борисов се биеше в гърдите за този завод,редно е да подаде оставка,ако Фолксваген окончателно пренебрегне България.
  • 87 The Berlin wall

    1 0 Отговор
    След като видели, че българските автомобилостроители са успели да съсипят даже "Великата стена"/ Great wall/, разбрали, че и те нямат бъдеще тук!

    Коментиран от #88

  • 88 Може би

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "The Berlin wall":

    Може би правилото ,, Внимавай на кого помагаш“ ще е най-близко до отговора. Никой няма да ни каже директно истината, защо VW се въздържат или ако го сторят ще е по други странични причини. Но можем и сами да поставим фактите на масата. Погледнете Чехия , Унгария и Словакия много отдавна заявиха съвсем ясно и категорично отношението си към руснаците . Същевременно са единни и ясни за бъдещето си и аз ориентацията само на запад. И резултатите се виждат капитала обича сигурността и инвестира там а немският в десетки заводи. Докато тук е по-различно даже трагично няма я Пражката пролет от 1968 а има огромен брой българи които предпочитат и са влюбени в Русия повече и от България даже и едва ли ще се приобщят към европейския начин на живот. Та за VW а и за други фирми това най-вероятно си е огромен риск защо да помагаш и да влагаш капитали там където не си така желан а може би и мразен от тези немалък брой обичащи и предпочитащи русия даже и пред родината си. Видя се и разделението даже в парламента за F16 и кои бранеха интересите на Русия.

    Коментиран от #89

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.