Новини

А1 се включи в инициативата „Мениджър за един ден”

Темата на тазгодишното издание на проекта е „Работа със (с)мисъл”.

Публикувана: 8 Ноември, 2019 14:04
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 370
А1 се включи в инициативата „Мениджър за един ден”
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.

За четвърта поредна година А1 се включи в глобалната инициатива „Мениджър за един ден”, която има за цел да запознае ученици в гимназиална възраст и студенти с бизнес процесите във водещи компании от различни сектори. Темата на тазгодишното издание на проекта, който у нас се организира от Джуниър Ачийвмънт България, е „Работа със (с)мисъл”.

А1 отново е сред компаниите, които отвориха врати за младите участници – общо 8. Те бяха селектирани сред над 100 кандидати, които представиха своя образователен опит и професионалните интереси, към които са се насочили в бъдеще.

Учениците и студентите, които влязоха в ролята на „Мениджър за един ден” в офиса на А1, са на възраст между 14 и 20 години. Те идват от профилирани гимназии и от Софийски университет „Св. Климент Охридски”. А1 повери в техни ръце някои от най-важните направления в компанията като „Финанси”, „Корпоративни продажби”, „Мобилни услуги и роуминг”, „Корпоративна поддръжка и сигурност”, „Правна и регулаторна политика” и др.

Младите „мениджъри” се запознаха с новите проекти, които А1 предстои да реализира, научиха как точно се тестват продуктите и услугите преди да стигнат до крайния клиент, надникнаха в работата на експертите по дигитални услуги и продажби, научиха повече за Лидерския екип на А1, запознаха се със системите, които компанията управлява и ползва, информираха се за регулациите в сектора на електронните съобщения, разбраха колко е важна информационната сигурност за всяка голяма компания и видяха каква е взаимовръзката между образованието, бизнеса и успешната реализация.

А1 взе участие и в ежегодния форум „Професии на бъдещето”, с който по традиция Джуниър Ачийвмънт България дава старт на инициативата „Мениджър за един ден”. Миглена Узунова-Цекова, старши директор „Човешки ресурси” в А1, говори пред 350 ученици и студенти за нещата, които дават смисъл на работата.

Мениджър за един ден

„Мениджър за един ден” е сред най-популярните инициативи на Джуниър Ачийвмънт България. Тя се провежда ежегодно в над 100 държави по целия свят. В нея винаги се включват както висши държавни управници, така и утвърдени мениджъри от всички сфери на бизнеса и обществения живот. Тези лидери дават начало на професионалната реализация на хиляди ученици и студенти, като в същото време черпят вдъхновение от иновативните и свежи идеи на младите хора.

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на 5 милиона клиенти. През 2018 г. A1 България отчита приходи от 446,2 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 138 милиона евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (А1), Хърватия (A1), Словения (A1), Сърбия (Vip mobile) и Северна Македония (А1). Приходите на A1 Group за 2018 година са 4,47 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,38 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.

Поставете оценка на статията:
Оценка 1 от 2 гласа.