Истинската конкуренция на "Лукойл" не е да построиш с държавни пари още бензиностанции, които да купуват горивата си най-вероятно от същата рафинерия. Тоест, да изградиш още клиенти.
Това коментира във "Фейсбук" съпредседателят на Зелено движение Владислав Панев.
Истинската конкуренция са зарядните станции за електромобили.
Много грешно е държавата да хвърля минимум стотици милиони, за да предлага повече от същото.
Нужна е инфраструктура за нови технологии. Която да привлече инвестиции, работни места, която да направи България лидер.
Не ни трябват стотици милиони за това. Просто да не се харчи за вредящи на околната среда горива.
Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 21 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #22
16:26 18.05.2020
2 радев
Коментиран от #6
16:26 18.05.2020
3 Аз съм тъп
16:27 18.05.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Пълни нещастници
16:38 18.05.2020
6 оня
До коментар #2 от "радев":
ще се изненадаш! причината да не се купуват е че няма къде да ги заредиш!Коментиран от #25
16:49 18.05.2020
7 az #Победа75
16:58 18.05.2020
8 Някой
Коментиран от #13
17:00 18.05.2020
9 Порно
17:28 18.05.2020
10 Ю Кортес
Това е целта.Съгласен съм,че бъдещето е на елмобила.Сега са скъпи,така беше и при фотоволтаиците,после цените падаха и продължават да падат с по 10% годишно.Подръжката е евтина,няма цапотии.
17:35 18.05.2020
11 МУШИИ
18:40 18.05.2020
12 Йозеф
19:57 18.05.2020
13 ееее
До коментар #8 от "Някой":
Ел. колите имат други предимства: Едно от най големите е че механично са по прости и с минимално обслужване, също сравнително голям и постоянен въртящ момент. Но носят и адски голям минус - какво ще правят всички тия хора които си вадеха хляба с подръжка на колите.Коментиран от #14
07:45 19.05.2020
14 pbdan
До коментар #13 от "ееее":
Преди години имаше Електронно-изчислителен център, машинописно бюро, правеха се на ръка "уравнения" в края на годината на ръка. Компютрите решика проблема. Елколите също ще имат кормилна уредба, климатик, компютър, охладител на батерията, спирачки, гуми, окачване, фарове, голяяяям пожарогасител. Измиване и козметика на колите - също. Ще има работа за сегашните автомонтьори.08:20 19.05.2020
15 Един
08:27 19.05.2020
16 кверти
Коментиран от #17
09:06 19.05.2020
17 pbdan
До коментар #16 от "кверти":
Държавата ще започне да губи много от акциза върху петрола и ще трябва да плащат акциз и елколите за тока който зареждат от бързозарядните станции. Както едно време - 4ст./кВтч за осветление, 2ст/кВтч за битови нужди.10:25 19.05.2020
18 Путлян
11:58 19.05.2020
19 Kyp1954
13:22 19.05.2020
20 onq s konq
Водоснабдяване - монопол
Електрозахранване - монопол
Газоснабдяване - монопол
Тези с бензина и нафтата са мъъъъничък монопол в сравнение с тези трите по-горе.
14:16 19.05.2020
21 2573
15:16 19.05.2020
22 не си прав
До коментар #1 от "гост":
С такива хиени за управляващи и чиста по жицата да ти я пратят от космоса, пак ще намерят начин да я обърнат на щета.Ей ги де са - два реактора опаковани. Така или иначе са си наши или да ги добавяме към Козлодуй, или да си довършим АЕЦ Белене.
А проблема с ВЕЦ-овете е защото хиените дадоха разрешително за миниВЕЦове на питейните язовири, нещо недопустимо, и за капак не задължиха излязлата през тях вода да се включва във ВиК. Само един миниВЕЦ е направен да връща водата в системата. Така че проблема не ни е в технологиите, а в търпенето на хиени на властови позиции.
21:23 19.05.2020
23 Оникс
21:23 19.05.2020
24 Ацо
21:24 19.05.2020
25 6667
До коментар #6 от "оня":
В огромна грешка си- електричките не се купуват по 3 причини:- висока цена
- мизерен пробег
- бавно зареждане
Едно Рено ЗОЕ струва 60 бона и става само за града- лятото ще имаш ток реално за 250км. (или 3 дни), а зимата ще се радваш и на 150км. (има-няма 2 дни). Зарежда се поне 4 часа, а реално ти трябва цяла вечер от 15% до 100%. И така:
Колите са скъпи, пробега им е мизерен, зареждането е МЪКАААААА- що да давам 60 бона за да ходи жената на работа и до мола с тая въшка? Да ходи с такси бе, по-лесно и гарантирано по-евтино...
Жокер- единствената електричка която държи цена и е сравнително лесно продаваема след 4-5г. е ТеслЪ-та, всичко друго или е вечно твое, или се продава за жълти стотинки
02:08 20.05.2020
26 Шайба
Коментиран от #27
04:35 20.05.2020
27 kkk
До коментар #26 от "Шайба":
Я да се образоваш преди да пишеш- в тая държава дъмпингът (продажбата на загуба) е забранен със закон. Допустим е за много кратък период ако примерно пускаш нова марка на пазара и се третира като "рекламна кампания", но толкова- дъмпингът е забранен16:59 20.05.2020
28 Lalique
13:22 21.05.2020
29 Лукойл на мерника
Концесионерите чакат на опашка...
22:00 21.05.2020